ورزشی

آسیب‌دیدگی محمد جمشیدی در آستانه دیدار حیاتی برابر چین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال شامگاه گذشته در جریان تمرین این تیم از ناحیه زانوی راست با مصدومیت مواجه شد.

البته جمشیدی در دیدار تدارکاتی مقابل مهرام از ناحیه چشم آسیب دید اما تمرین روز گذشته آن را تشدید کرد تا اعلام ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال برای دیدار با چین تا امروز به تعویق افتاد.

در نهایت ترکیب تیم ملی امروز و در فاصله 24 ساعت مانده تا پنجره پنجم انتخابی جام جهانی مشخص شد و محمد جمشیدی نیز با نظر پزشک در این ترکیب دوازده نفره قرار گرفت. تمرینات خود را امروز و فردا زیر نظر پزشک ادامه خواهد داد تا بتواند بدون مشکل در بازی حضور داشته باشد.

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در پنجمین دوره جام جهانی از ساعت 17:00 روز جمعه در سالن بسکتبال آزادی آغاز می شود.

این دیدار در گروه F مقدماتی جام جهانی در حال برگزاری است که چینی ها با 14 امتیاز از 8 بازی (6 برد و 2 باخت) در رده دوم و ایران با 13 امتیاز از همین تعداد بازی (5 برد و 3 باخت) در رده دوم قرار دارند. ) در در کافه ستیدین است استرالیا و قزاقستان نیز مقام های اول و سوم را در اختیار دارند.

استرالیا دیگر رقیب ایران در پنجمین دوره جام جهانی است. دیدار با این تیم در حالی باید 23 آبان ماه در سالن آزادی برگزار شود که استرالیایی ها از سفر به تهران خودداری کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا