اقتصادی

آغاز به کار نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه در اهواز

اخبار ورزشی/خوزستان مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان از برگزاری نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با اخبار ورزشی، اظهار کرد: نمایشگاه تشریفات ازدواج و جهیزیه همزمان با نمایشگاه فرش دستبافت برای علاقه‌مندان به این بخش‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها حدود ۷۰ شرکت داخلی از ۱۲ استان کشور آخرین دستاوردها، تولیدات و آنچه را در حوزه فعالیت خود ارائه می‌دهند به معرض نمایش گذاشته‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی خوزستان گفت: این نمایشگاه از ۹ تا ۱۳ اسفندماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان، متخصصان و بازدیدکنندگان است.

جلیلی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها در اقتصاد جوامع، از بهترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز تجارت است، عنوان کرد: با توجه به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تلاش شده است که در نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان تولیدکنندگان داخلی کشور را دعوت کنیم تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان، متخصصین و بازدیدکنندگان صنایع قرار دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا