اقتصادیفعالان کسب و کار

ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

آنچه در ادامه می خوانید:

ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco

نحوه تخلیه اطلاعات و ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco به دو صورت کلاینت client Mode و سرور Server Mode قابل انجام است. در حالت کلاینت مود سرور یا کامپیوتر به دستگاه ZKTeco متصل می شود و از طریق نرم افزار ارتباطی آن می توانیم دستگاه را تعریف نماییم، اقدام به دریافت ترددها نموده، سرویس را بصورت دستی اجرا یا متوقف نموده و تبدیل فایل ها را انجام دهیم.

محیط اصلی نرم افزار ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco

ویدیو ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ZKTeco بصورت Client Mode

 

این ویدیو نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ZKTeco در حالت کلاینت مود را آموزش می دهد. جهت دسترسی به نرم افزار ارتباطی، آموزش گام به گام همراه با تصاویر و همچنین ویدیوی ارتباط با دستگاه حضور و غیاب در حالت Server Mode می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

این ویدیو شامل آموزش نحوه ارتباط و تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب مدل های ، و می باشد. جهت دانلود نرم افزار ارتباطی و آموزش جامع همراه با عکس لینک زیر را مشاهده نمایید.

نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس

نرم افزار ارتباطی دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس جهت ارتباط و تخلیه اطلاعات دستگاه اثر انگشتی تایمکس پلاس از طریق تنظیم IP آدرس و ارتباط شبکه طراحی شده است. در این نرم افزار امکانات تعریف دستگاه، دریافت تردد، اجرای سرویس، تنظیمات دیتاسنتر، تنظیمات حضور و غیاب وب و تنظیمات زمانبندی انتقال داده به صورت آموزش عملی همراه با تصاویر و ویدیو فراهم شده است. جهت دسترسی به این محتوای ارزشمند بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نرم افزار ارتباط با دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس

نحوه ارتباط و کار با دستگاه حضور و غیاب تایمکس

دستگاه های حضور و غیاب تایمکس جهت ارتباط با کامپیوتر از پروتکل UDP استفاده می کنند. برای داشتن ارتباط، تنظیمات IP محلی دستگاه، پورت دستگاه و آی پی سرور یا کامپیوتری که قرار هست با دستگاه تایمکس ارتباط برقرار نماید را در دستگاه تعریف می کنیم. پس از تعریف IP ها و پورت به برنامه UDP وارد می شویم. جهت دانلود نرم افزار ارتباطی تایمکس، آموزش ویدیویی و توضیحات مرحله به مرحله می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نرم افزار UDP برای دستگاه حضور و غیاب تایمکس

روش های ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

ویدیو ارتباط با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از طریق Wi-Fi

 

ارتباط دستگاه حضور و غیاب با کامپیوتر و نرم افزار

برای دریافت اطلاعات تردد از دستگاه حضو و غیاب به دو روش می توان عمل کرد اول توسط حافظه فلش USB و دوم توسط ارتباط شبکه

نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب از طریق RS485

پرسش و پاسخ و سوالات متداول در ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

  1. ارتباط با دستگاه حضور و غیاب به چه صورت است؟
  2. مراحل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ویردی چگونه است؟
  3. مراحل ارتباط با دستگاه از طریق برنامه کامندر و سرویس و دریافت اطلاعات چگونه است؟
  4. چرا ثبت زمان ورود و خروج در محل کار مهم است؟
  5. آیا شما به سیستم حضور و غیاب نیاز دارید؟
  6. شما چه انتظاراتی باید از دستگاه حضور و غیاب خود داشته باشید؟
  7. آیا سیستم های حضور و غیاب قابل ادغام با نرم افزار حقوق و دستمزد هستند؟
  8. بازگشت و سوددهی سرمایه با استفاده از سیستم حضور و غیاب را چگونه ارزیابی می کنید؟

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت |تنظیمات دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت

ویژگی های بهترین دستگاه حضور و غیاب

تولید و اختصاص برنامه ها، مدیریت مرخصی ها و پیگیری مدت زمان کار کارکنان در زمان های مشخص شده از دیگر ویژگی هایی است که کارفرمایان با استفاده از بدست می آورند. در ادامه به ویژگی ها و ابزارهای ارائه شده برای سیستم های حضور و غیاب خواهیم پرداخت.

  • بیومتریک: اطمینان از عدم ورود و خروج کارمندان به جای همکارانشان، یکی از فاکتورهای اساسی است که همواره کارفرمایان مدنظر خود قرار می دهند. برای جلوگیری از تقلب و کارتزنی بجای یکدیگر بسیاری از سیستم های حضور و غیاب سطوح مختلفی از شناسایی بیومتریک را ارائه می دهند. شناسایی شامل دستگاه های حضور و غیابی است که در هر بار ورود و خروج یا چهره موردنیاز است و یا دستگاه های ساعت زنی آنلاین و تحت وب که در هر بار ورود و خروج توسط دوربین سیستم فرد شناسایی می شود.
  • برنامه های موبایل: اپلیکیشن های موبایل حضور و غیاب آنلاین علاوه بر کنترل ورود و خروج کارمندان از طریق دستگاه های تلفن همراه، از فناوری Geotechnology هم بهره می برند. یکی از عناوین مورد استفاده در حوزه Geotechnology، استفاده از قابلیت می باشد.
  • از ژئوفنسینگ (Geofencing) جهت نظارت بر کارمندانی استفاده می شود که در مکانی غیر از شرکت بصورت ریموت کار می کنند و با ایجاد مکانی مشخص از محدوده محل کار خود حضور خود را به طور آنلاین ثبت می کند. به عنوان مثال منطقه جغرافیایی منزل کاربر از قبل در ژئوفنسینگ تعریف شده است و به هنگام ثبت تردد ورود و خروج با استفاده از GPS موقعیت کاربر شناسایی شده و این اطمینان را می دهد که کاربر اکنون از مکان مشخص شده حضور خود را ثبت و آغاز به کار نموده است.
  • برنامه ریزی: بسیاری از دستگاه های حضور و غیاب به کارفرمایان اجازه می دهد تا برنامه کاری کارمندان را ایجاد کنند. آنها می توانند شیفت های خاصی ایجاد کنند و کارمندان را بصورت تکی و یا گروهی به شیفت تعریف دشه اختصاص دهند.
  • مدیریت () PTO : برخی از نرم افزار های حضور و غیاب به مشاغل اجازه می دهند اقلام حسابداری را برای زمان بیماری، زمان تعطیلات و انواع دیگر مرخصی های پرداخت شده ثبت کنند. بعلاوه، برخی از سیستم ها به کارمندان اجازه می دهند در داخل نرم افزار درخواست مرخصی روزانه یا ساعتی بگذارند و به مدیران اجازه می دهد این درخواست ها را تایید یا رد کنند.
  • پیگیری کار: برخی از سیستم ها به کارمندان اجازه می دهند تا بر اساس زمان های مشخص شده به سیستم حضور و غیاب وارد شوند و کار خود را بر روی پروژه شروع کنند و تعداد ساعات کاری که بر روی یک پروژه خاص را صرف کرده اند، در سیستم ثبت نمایند. در چنین مواردی، سیستم حضور و غیاب یک معیار ارزشمند برای مشاغلی است که افراد را بر اساس زمانی که برای انجام وظایف خود کرده اند، از قبیل مشاوران و وکلا، ساعات دستمزد پرداختی را محاسبه می نماید.
  • هشدارها: ابزاری که ممکن است برای مشاغل مفید باشد، هشدارهایی است که در هنگام نزدیک شدن به زمان اضافه کار کارمندان به مدیران اطلاع می دهد. این امر می تواند سبب پس انداز و صرفه جویی در هزینه های کسب و کارها گردد تا به کارمندان اطلاع داده شود که می توانند کار روزانه خود را متوقف کنند. همچنین بعضی از سیستم های حضور و غیاب به شما این امکان را می دهند که هشدارهایی را برای مدیران تنظیم نماید تا از زمان ورود کارمندان مطلع شوند تا کار مربوطه را به وی اختصاص دهند.
  • ایجاد گزارشات پیشرفته از پرسنل: بیشتر سیستم ها گزارش های دقیق کار را در اختیار سازمان ها قرار می دهند که نشان دهنده تعداد ساعات حضور کارکنان و همچنین جزئیات دستمزد و برنامه هایشان را نشان می دهد.
  • ادغام ها: بیشتر سیستم های حضور و غیاب با خدمات حقوق و دستمزد ادغام می شوند. این یک ویژگی مفید است که هنگام کار با باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به شما این اطمینان را می دهد که تمام داده های تردد به درستی وارد سیستم حقوق و دستمزد می شوند.
  • تابلوهای ورودی و خروجی: برخی از سیستم های حضور و غیاب شامل یک هستند که به مدیران دید کلی از هر کارمندی را که حضور دارد و هر کارمندی را که خارج شده است، نمایش می دهد.

نرم‌افزار حضور غیاب دینگ، فیتو، افق فراویژن، کاوان، دنیای پردازش از بهترین نرم‌افزار حضور و غیاب هستند.

شرکت پردازش تردد ارائه دهنده با کیفیت ترین دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد و دربازکن های کارتی و رمزی، سیستم مدیریت پارکینگ ، سیستم جامع باشگاهی ، قفل های آپارتمانی و هتلی ،سیستم جامع مدیریت شهر بازی سیستم مدیریت غذاخوری، دوربین مدار بسته و همچنین نرم افزار های حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، باشگاهی، پارکینگ، شهربازی و کنترل دسترسی می باشد.

معرفی نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی می توان به نرم افزار کارسو ، نرم افزار حضور و غیاب WorkforceNow که یکی از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب ایرانی است

نسل جدید دستگاه های هوشمند اثر انگشت و تشخیص چهره شرکت پردازش تردد که با دقت بسیار بالا ،بدون حساسیت به زاویه اثر انگشت یا تغییرات فیزیکی چهره ، فرد را شناسایی می کند

دستگاه حضور و غیاب این شرکت جهت هوشمند سازی مدارس مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است

دستگاه های این شرکت از با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد کشور می باشد که با سرعت فوق العاده و دقت بسیار بالا رضایت مشتریان این شرکت را فراهم کرده است

این شرکت متخصص در سیستم های مدیریت تردد و نظارت و کنترل محیط های اداری بوده و با بیش از شش هزار طرف قرارداد . دارای توان علمی و تکنیکی مناسبی می باشد

مطالب پیشنهادی از پالیزافزار

مطالب پربازدید

 

دکمه بازگشت به بالا