ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

آنچه در ادامه می خوانید:

ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco

نحوه تخلیه اطلاعات و ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco به دو صورت کلاینت client Mode و سرور Server Mode قابل انجام است. در حالت کلاینت مود سرور یا کامپیوتر به دستگاه ZKTeco متصل می شود و از طریق نرم افزار ارتباطی آن می توانیم دستگاه را تعریف نماییم، اقدام به دریافت ترددها نموده، سرویس را بصورت دستی اجرا یا متوقف نموده و تبدیل فایل ها را انجام دهیم.

محیط اصلی نرم افزار ارتباط با دستگاه های حضور و غیاب ZKTeco

ویدیو ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ZKTeco بصورت Client Mode

 

این ویدیو نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ZKTeco در حالت کلاینت مود را آموزش می دهد. جهت دسترسی به نرم افزار ارتباطی، آموزش گام به گام همراه با تصاویر و همچنین ویدیوی ارتباط با دستگاه حضور و غیاب در حالت Server Mode می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

این ویدیو شامل آموزش نحوه ارتباط و تخلیه اطلاعات دستگاه حضور و غیاب مدل های ، و می باشد. جهت دانلود نرم افزار ارتباطی و آموزش جامع همراه با عکس لینک زیر را مشاهده نمایید.

نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس

نرم افزار ارتباطی دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس جهت ارتباط و تخلیه اطلاعات دستگاه اثر انگشتی تایمکس پلاس از طریق تنظیم IP آدرس و ارتباط شبکه طراحی شده است. در این نرم افزار امکانات تعریف دستگاه، دریافت تردد، اجرای سرویس، تنظیمات دیتاسنتر، تنظیمات حضور و غیاب وب و تنظیمات زمانبندی انتقال داده به صورت آموزش عملی همراه با تصاویر و ویدیو فراهم شده است. جهت دسترسی به این محتوای ارزشمند بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نرم افزار ارتباط با دستگاه حضور و غیاب تایمکس پلاس

نحوه ارتباط و کار با دستگاه حضور و غیاب تایمکس

دستگاه های حضور و غیاب تایمکس جهت ارتباط با کامپیوتر از پروتکل UDP استفاده می کنند. برای داشتن ارتباط، تنظیمات IP محلی دستگاه، پورت دستگاه و آی پی سرور یا کامپیوتری که قرار هست با دستگاه تایمکس ارتباط برقرار نماید را در دستگاه تعریف می کنیم. پس از تعریف IP ها و پورت به برنامه UDP وارد می شویم. جهت دانلود نرم افزار ارتباطی تایمکس، آموزش ویدیویی و توضیحات مرحله به مرحله می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

نرم افزار UDP برای دستگاه حضور و غیاب تایمکس

روش های ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

ویدیو ارتباط با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از طریق Wi-Fi

 

ارتباط دستگاه حضور و غیاب با کامپیوتر و نرم افزار

برای دریافت اطلاعات تردد از دستگاه حضو و غیاب به دو روش می توان عمل کرد اول توسط حافظه فلش USB و دوم توسط ارتباط شبکه

نحوه ارتباط با دستگاه حضور و غیاب از طریق RS485

پرسش و پاسخ و سوالات متداول در ارتباط با دستگاه حضور و غیاب

  1. ارتباط با دستگاه حضور و غیاب به چه صورت است؟
  2. مراحل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب ویردی چگونه است؟
  3. مراحل ارتباط با دستگاه از طریق برنامه کامندر و سرویس و دریافت اطلاعات چگونه است؟
  4. چرا ثبت زمان ورود و خروج در محل کار مهم است؟
  5. آیا شما به سیستم حضور و غیاب نیاز دارید؟
  6. شما چه انتظاراتی باید از دستگاه حضور و غیاب خود داشته باشید؟
  7. آیا سیستم های حضور و غیاب قابل ادغام با نرم افزار حقوق و دستمزد هستند؟
  8. بازگشت و سوددهی سرمایه با استفاده از سیستم حضور و غیاب را چگونه ارزیابی می کنید؟

ویژگی های بهترین دستگاه حضور و غیاب

تولید و اختصاص برنامه ها، مدیریت مرخصی ها و پیگیری مدت زمان کار کارکنان در زمان های مشخص شده از دیگر ویژگی هایی است که کارفرمایان با استفاده از بدست می آورند. در ادامه به ویژگی ها و ابزارهای ارائه شده برای سیستم های حضور و غیاب خواهیم پرداخت.

نرم‌افزار حضور غیاب دینگ، فیتو، افق فراویژن، کاوان، دنیای پردازش از بهترین نرم‌افزار حضور و غیاب هستند.

شرکت پردازش تردد ارائه دهنده با کیفیت ترین دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد و دربازکن های کارتی و رمزی، سیستم مدیریت پارکینگ ، سیستم جامع باشگاهی ، قفل های آپارتمانی و هتلی ،سیستم جامع مدیریت شهر بازی سیستم مدیریت غذاخوری، دوربین مدار بسته و همچنین نرم افزار های حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، باشگاهی، پارکینگ، شهربازی و کنترل دسترسی می باشد.

معرفی نرم افزار حضور و غیاب ایرانی و خارجی می توان به نرم افزار کارسو ، نرم افزار حضور و غیاب WorkforceNow که یکی از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب ایرانی است

نسل جدید دستگاه های هوشمند اثر انگشت و تشخیص چهره شرکت پردازش تردد که با دقت بسیار بالا ،بدون حساسیت به زاویه اثر انگشت یا تغییرات فیزیکی چهره ، فرد را شناسایی می کند

دستگاه حضور و غیاب این شرکت جهت هوشمند سازی مدارس مورد استقبال چشمگیری قرار گرفته است

دستگاه های این شرکت از با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد کشور می باشد که با سرعت فوق العاده و دقت بسیار بالا رضایت مشتریان این شرکت را فراهم کرده است

این شرکت متخصص در سیستم های مدیریت تردد و نظارت و کنترل محیط های اداری بوده و با بیش از شش هزار طرف قرارداد . دارای توان علمی و تکنیکی مناسبی می باشد

مطالب پیشنهادی از پالیزافزار

مطالب پربازدید

 

خروج از نسخه موبایل