اقتصادیفعالان کسب و کار

انواع توری و محصولات مفتولی حصار نوین الماس

رویداد۲۴ مفتول یکی از پرمصرف ترین آلیاژها برای ساخت و تولید انواع محصولات و تجهیزات است. به ابزار و وسایلی که از آلیاژ مفتول ساخته شده باشند، محصولات مفتولی نامیده می شوند. محصولات مفتولی دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف است. در حقیقت انواع تنوع و کاربرد محصولات مفتولی باعث محبوبیت این محصول در صنایع گوناگون شده است. امروزه محصولات مفتولی دارای تنوع فراوانی هستند که از عمده ترین آن ها می توان به انواع توری های حصاری، توری مش، توری گابیون، توری پرسی، توری حصاری، توری فرنگی، توری مرغی، توری سرندی، پایه فنس، توری لوزی، انواع سیم خاردار، انواع سیم مفتولی سیاه و آرماتوربندی، گالوانیزه اشاره کرد. هر یک از این محصولات می توانند در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. به طور مثال در بخش ساخت و ساز و پروژه های عمرانی در قالب بندی ها، آرماتوربندی ها، و همچنین در اجرای سیستم مش و شات در گودبرداری های عمیق به منظور حفظ پایداری گود و ایجاد فضای حفاظ شده استفاده می شود. لازم بذکر است که محصولات مفتولی مقاومت بسیار بالایی دارند؛ به گونه ای که می تواند فشارهای بالا را به خوبی تحمل کند. دوام و ماندگاری محصولات مفتولی زیاد است به طوریکه می‌توانند تا پنجاه سال یا حتی بیشتر بدون هیچ شکستگی و خورندگی دوام بیاورند.

توری

توری نوعی شبکه فلزی می باشد که با استفاده از بافته شدن و جوش دادن دیگر مفتول های فلزی ساخته می شود. این محصول بسته به قطر، نوع بافت، شکل چشمه در جنس های گالوانیزه، برنج، مس، استیل عرضه می شود. توری برای حفاظت و امنیت استفاده می شود و یکی از فاکتورهای ظاهر آن شکل شبکه توری مانند شکل های دایره ای، لوزی، شش ضلعی، متوازی ‌الاضلاع است. انواع توری فلزی براساس عواملی از قبیل نحوه تولید توری، ابعاد چشمه توری و سایز سیم مفتول عبارتند از:

  • توری مش

معرفی محصولات مفتولی

توری مش که با نام توری جوشی نیز شناخته می شود، ساختار شبکه ای مانند دارد که فولادهای افقی و عمودی در آن بر روی هم به هم جوش خورده اند. این محصول در جنس‌های توری مش گالوانیزه، توری مش پلاستیکی و توری مش آهنی تولید می شوند. بدلیل اینکه توری مش مقاومت شبکه‌ ای بالایی دارد، به راحتی می‌تواند به عملیات ساخت‌ و‌ ساز سرعت ببخشد. در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و استفاده میلگرد می شود. در ساخت مش توری از میلگرد و در برخی مواقع از مفتول سیاه استفاده می کنند. در ساخت توری مش ریز، مفتول های صنعتی ساده یا آجدار به صورت نقطه ای به یکدیگر جوش داده شده و ورقه هایی با ابعاد و چشمه‌ های مختلف تولید می گردد. این توری ها استحکام بالا و انعطاف پذیری زیادی ندارند.

کاربرد توری مش

توری‌ های مش از کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف و ساختمان سازی برخوردارند که عبارتند از:

  • ساخت پانل
  • صنایع پتروشیمی
  • زیرساخت ورزشگاه ‌ها
  • مصارف ساختمانی و کف سازه
  • استفاده در داخل بتن در انواع پروژه های ساختمانی

ما در این مجموعه توری مش را با مناسب ترین قیمت ارائه می کنیم که کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. مجموعه حصار نوین الماس، یکی از بزرگترین تولید کنندگان توری مش توانسته برای کنترل قیمت توری مش گالوانیزه، امکان تهیه روزانه میلگردهای مورد نیاز شما را فراهم کرده است. بنابراین با بالا و پایین رفتن قیمت میلگرد، مش تولید شده نیز منطبق با قیمت روز میلگرد می باشد و مشتریان این سایت می توانند از کالای خریداری شده خود اطمینان کامل داشته باشند.

توری گابیون

معرفی محصولات مفتولی

توری گابیون توری فلزی است که از سیم‌ های تنیده به هم و در اشکال شش ‌ضلعی، مربع و مستطیل ساخته می شوند. توری گابیون از مفتول گالوانیزه تشکیل می شوند. این توری که به توری سنگی نیز معروف است، بخاطر چشمه ‌های شش ضلعی، به توری های مرغی شباهت نزدیکی دارد.

کاربرد توری گابیون

توری گابیون برای مصارف عمومی برای حصارکشی، نقش فنس را ایفا می کند. در پروژه‌ های راه ‌سازی و عمرانی نیز نقش مهمی دارد. این توری پرمصرف بر اساس نوع مواد اولیه ای که در ساخت مدل ‌های گوناگون استفاده می شود، هر یک در زمینه‌ خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. بطور کلی کاربرد های توری گابیون به موارد زیر شامل می شود:

  • پیشگیری از فرسایش و حفاظت حاشیه رودخانه‌ ها در مقابل طغیان آب و سیل
  • کاهش انرژی و فشار جریان آب بر روی سازه‌ های کم مقاوم
  • جلوگیری از پوسیدگی لوله
  • مقاوم کردن بنا های ضعیف
  • ساخت شومینه، ساخت حفاظ و مبل
  • استفاده به عنوان دیوار حائل
  • جداسازی گل و لای از روی آب های سطحی
  • استفاده در صنعت سد سازی برای ساخت سد‌های کوچک و یا موقت
  • پیشگیری از ریزش و رانش سنگ ها در جاده در صنعت راه سازی
  • در موارد نظامی و محوطه سازی و فضای سبز برای ساخت آب نما و دکوراسیون سنگی
  • پوشش‌ دهی لوله‌ های زیر‌زمینی برای جلوگیری از پوسیدگی

توری گابیون قیمت بهتری نسبت به محصولات مشابه خود دارد. همین عامل نیز باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند. از عامل های مهم در قیمت توری گابیون، مشخصات فنی آ ن می باشد به صورتی که هر چه وزن آن افزایش یابد، به مراتب قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. عوامل موثر دیگری از قبیل اندازه و ابعاد، قطر مفتول مورد استفاده برای ساخت توری، سنگ های استفاده شده داخل گابیون، خاک برداری و زهکشی نیز در تعیین قیمت و خرید گابیون تاثیرگذار هستند. شما می توانید جهت خرید توری گابیون برای اطلاع از قیمت گابیون و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید. شما می توانید انواع توری گابیون گالوانیزه با مناسب ‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را می‌توانید از مجموعه حصار نوین الماس یکی از بزرگترین کارخانه تولید توری گابیون خریداری کنید.

توری پرسی

معرفی محصولات مفتولی

توری پرسی، پارچه سیمی یا پارچه مفتولی است که توسط تار و پودهای چسبیده به هم ساخته شده اند. توری پرسی با نام ‌های توری بافتی و توری مشبک نیز در صنایع معروف است. از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی با توری سرندی دارد. توری پرسی فلزی از مفتول ‌های موج دار بهم تابیده از مفتول سیاه یا مفتول گالوانیزه ساخته شده اند. توری پرسی بسته به چشمه، نوع مفتول، نوع بافت مفتول و نوع کشور سازنده آن به دسته های مختلف تقسیم می شود و دارای تنوع بالایی می باشد. توجه داشته باشید که فاکتورهای ذکر شده در قیمت توری پرسی بسیار تاثیر‌گذار خواهند بود و در خرید توری پرسی باید به آن ها توجه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا