اقتصادیفعالان کسب و کار

انواع کاربردهای مختلف سایبان برقی مغازه

شما عزیزان می توانید بسته به نیاز خود، انواع مختلف سایبان های برقی را در طرح و مدل های متفاوت خریداری کنید. اصولا سایبان های برقی را بر اساس نوع کارکردی که دارند، تقسیم بندی می کنند. انواع مختلف سایبان های برقی را می توان توسط یک ریموت به راحتی باز و بسته کرد، و حتی می توان زاویه مناسب سایبان را به راحتی تنظیم کرد. امروزه این مدل سایبان به دلیل سهولت در باز و بسته شدن در مقایسه با سایبان های دستی از محبوبیت بیشتری در بین عموم مردم برخوردار هستند. برخی از سایبان های برقی، قابلیت اتصال سنسور را بر روی خود دارند. در این صورت می توانند در صورت تشخیص میزان تابش بیش از اندازه نور خورشید، به صورت خودکار سایبان را روی درجه مناسب تنظیم کنند.

انواع سایه بان |ایده برای سایبان مغازه

 

طبقه بندی سایبان برقی مغازه از لحاظ کاربرد:

سایبان تراس

برخی محصولات  شامل سایبان برقی و سایبان تبلیغاتی، سایبان مغازه، سقف برقی, سایبان برقی، سایبان اتوماتیک، سایبان کالسکه ای، سایبان پوششی، سایبان بازویی، سایبان فنری, سایبان برقی, سایبان تبلیغاتی, فروش سایبان برقی, قیمت سایبان برقی, سایبان مغازه, فروش سایبان مغازه, قیمت سقف برقی, قیمت سایبان مغازه, سایبان تبلیغاتی, فروش سایبان تبلیغاتی, قیمت سایبان تبلیغاتی, فروش سقف برقی, سایبان کالسکه ای, فروش سایبان کالسکه ای, قیمت سایبان کالسکه ای, قیمت سایه بان برقی و سایر انواع سایبان برقی می باشد.

انواع سایبان مغازه در مجموعه ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارد. رایجترین سایبانهای مورد استفاده برای فروشگاه ها و مغازه ها شامل: ، ، و میباشند .هرکدام از این چادرها نیز با متریال متفاونت و در رنج قیمتی متنوع توسط تولید و روانه بازار می گردد.

معرفی انواع سایه بان مغازه

سایبان مغازه دارای نمونه های بسیار متعددی می باشد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاصی بوده و این موضوع باعث شده تا بتوان در مکان های بسیار متفاوتی از آنها استفاده کرد. از جمله اصلی ترین نمونه از سایبان هایی که می توان برای مغازه از آنها استفاده کرد، بازوئی و همچنین و می باشد. تنوع در سایبان ها باعث شده تا طبق نیاز و سلیقه افراد بتوان بهترین نمونه از سایبان ها را برای آنها انتخاب کرد.

 سایه بان بازویی

چادر بازویی یک از انواع پرکاربرد سایبان مغازه میباشد. در این مطلب به معرفی این نوع سایبان تاشو میپردازیم .چادر بازویی بصورت برقی و دستی توسط ایران سایبان قابل تولید میباشد .سایبان زنجیری یکی از سایبان هایی است که به خاطر استقبال زیاد و استفاده های فراوانی که داشته، با نام های گوناگونی شناخته می شود. سایبان برقی، سایبان هوشمند و یا سایبان اتوماتیک، از جمله اسامی هستند که در بازار برای این نوع از سایه بان ها استفاده می شود.

معمولا برای فروشگاه ها، ادارات، منازل مسکونی و… می توان از سایه بان بازویی استفاده کرد. سایه بان فنری را می توان با قیمت های مختلفی در بازار تهیه کرد، زیرا تنوع زیادی در ابعاد و متریال مورد استفاده برای ساخت این نوع سایبان ها وجود دارد. . نصب سایبان کار چندان پیچیده ای نیست ولی بهتر است این کار توسط نصابان ایران سایبان صورت بگیرد.

امروزه سایبان های اتوماتیک و هوشمند توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای سایه بان های معمولی باشند. بدین ترتیب افرادی که از سایبان خرچنگی استفاده می کنند، بسیار بیشتر از افرادی هستند که از سایه بان بازویی معمولی یا دستی استفاده می کنند. با توجه به کیفیت بالا و مزایای بسیار زیادی که سایبان اتوماتیک و هوشمند داشته، صرف هزینه های بیشتر از سوی مصرف کننده نیز دارای توجیه بوده و مشکل خاصی برای خرید به وجود نمی آید.

معرفی سایبان کالسکه ای

نوع پرکاربردی از سایبان مغازه میباشد که دارای محاسن زیادی میباشد. از جمله اینکه حالت آیرودینامیکی دارد و به همین دلیل مقاومت بالاتری در مواقع باد نسبت به چادر بازویی دارد. و اینکه چادر کالسکه ای با داشتن بغل کار از کناره ها نیز مغازه را در مقابل برف و باران و آفتاب محافظت مینماید.

سایبان پوششی

محصولی نوین از میباشد. این نوع سایبان بیشتر برای رستورانها و کافه ها کاربرد دارد. چادر پوششی ثابت میباشد و تا طول 4.5 متر و بازشوندگی یک متر بطور یک تکه قابلیت تولید دارد.برای سفارش سایبان دکوراتیو کاملا دست شما باز مباشد چرا که متخصصان ما در ایران سایبان هر طرحی که شما در ذهن داشته باشین را به راحتی و در اسرع وقت برایتان تولید خواهند نمود.

انواع چادر مغازه:

چادر مغازه انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز شما میتوان هریک از این سایبانهای مغازه را طراحی و تولید نمود .

انواع سایه بان مغازه

کاربردهای سایه بان مغازه:

سایبان رستوران

تولید و نصب برای رستوران دانشگاه سماء

سایبان بازویی -سایبان رستوران

تشخیص نوع سایبان مناسب برای شما

تشخیص نوع سازه و طراحی ویژه سایه بان، با در نظر گرفتن زوایای تابش خورشید در فصول مختلف سال، نحوه قرار گرفتن ساختمان، توجه به جهت های جغرافیایی، همچنین شناسایی اقلیم منطقه، و حتی توجه به پوشش درختان محوطه، افرادی متخصص و کاردان از علم و هنر را با هم می طلبد.، با کادری متخصص و با  ترکیب علم و هنر، زیبایی، ظرافت، کیفیت، مقاومت، و … را اصول اولیه کار خود می داند و در پس ان رضایت صد در صدی مشتری را سرلوحه سالها فعالیت خود قرارکاربرد انواع سایبان را بدانیم!

شاید این وسیله بسیار ساده به نظر بیاید ولی کاربرد انواع سایبان این روزها بسیار زیاد شده است و در تمام شهرهای ایران و کشورهای خارجی بسیار زیاد دیده می شود .

به دلیل مزیت های فراوانی که دارد قادر به ایجاد لحظاتی ناب برای شما عزیزان است اگر می خواهید فضایی خنک را با کمترین هزینه برای خانواده تان ایجاد کنید لازمه اش سفارش یک سایبان مناسب است.

چگونه سایبان مناسب انتخاب کنیم؟

در مطلب بالا اشاره کردیم که سایبان با توجه به اینکه از جمله تجهیزات ساده به حساب می آید اما در بخش های مختلف کارایی مختلفی دارد و از نظر جنس هم متفاوت است.

برای انتخاب یک سایبان مناسب باید چند فاکتور را مد نظر بگیرید که اولین مورد این است باید توجه کنید سایبان در چه مکان و موقعیتی قرار است نصب شود و چه کاربردی خواهد داشت.

در صورت تعیین محدوده ی مشخص خواهد شد که نوع آن چیست و قرار است چه کاربردی داشته باشد. مورد بعدی نحوه کارکرد آن است.

در نهایت موردی که باید در نظر بگیرید جنس و رنگ سایبان است که باید در این زمینه باید به اینکه در چه مکانی قرار دارد باید توجه کنیم تا بتوانید سایبان را در محل مناسبی قرار دهید .

اگر می خواهید یک محل مناسبی را برای پارک خودرویتان در نظر بگیرید باید از با بدنه ی فلزی استفاده کنید تا بتواند مقاومت بالایی در برابر اشعه ی نور خورشید و عوامل طبیعی دیگر داشته باشد.

سایبان را براساس کارکرد آن انتخاب کنید!

سایبان براساس کارکرد آن به صورت جمع شدنی است که با توجه به میزان نور خورشید می توانید باز و بسته نمایید بدون اینکه نیاز باشد از نیروی دستی استفاده کنید.

اگر می خواهید یک سایبان با کارکرد راحتی داشته باشید می توانید از استفاده کنید. سایبان ها با این شکل سر درب مغازه ها دیده می شود که جهت جلوگیری تابش نور خورشید به فضای داخل جلوگیری می کند.

همچنین باعث می شود تا فضای بیرونی مغازه جایی باشد تا مشتریان شما بتوانند مدتی را سپری کنند.

سایبان برقی روی دیوار و سقف قابل نصب است و در هر شرایطی که بخواهید می توانید آن را از داخل بدون اینکه نیاز باشد به بیرون از منزل یا مغازه بروید با استفاده از ریموت ببندید یا باز کنید.

همچنین می توانید برای تراس و پاسیو می تواند ایده ی بسیار مناسبی باشد ممکن است هزینه ی بالایی جهت تهیه و نصب آن پرداخت کنید

اگر از شرکت مناسب و با سابقه ی زیادی نوع مورد نظرتان را تهیه کنید به راحتی می توان تضمین کرد سالیان طولانی بدون اینکه نیاز به هزینه ی زیادی داشته باشد از آن ها استفاده کنید.

انواع مختلف کاربرد سایبان :

سایبان ثابت :

این نوع از سایه بان بر روی دیوار نصب می شود و سایه ای دائمی و همیشگی را برای شما عزیزان فراهم می کند و با توجه به ستون های اضافی که برای آن استفاده شده است به عنوان های روباز رایج است.

سایبان برقی :

یا سایبان جمع شونده امروزه به بهترین نوع سایبان تبدیل شده و نوع کارکرد آن باعث شده که برترین مدل سایبان شود.

در تولید این سایبان یک موتور برقی به اضافه ی سازه ی بسیار محکمی استفاده شده که می تواند برای شما کارایی بسیار زیادی داشته باشد و شما لازم نیست نیروی زیادی بابت باز و بسته کردن آن بگذارید به راحتی با کمک ریموت باز و بسته خواهد شد. برعکس سایبان ثابت شما می توانید آن را جابجا کرده و هر جایی خواستید نصب کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد ، انواع مختلف باعث شده تا شما بتوانید در هر جایی خواستید آن را نصب کنید.

سفارش با کیفیت ترین سایبان از بهترین شرکت

برای سفارش سایبان با بهترین نوع پارچه و سازه ها می توانید با ما در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی با توجه به سابقه ی طولانی که دارد می تواند بهترین سایبان را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. سابقه ی طولانی هر شرکت تولید کننده ای نشانه ی این است که می تواند آن محصول را با کیفیت بالا و کارای طولانی مدت ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا