اقتصادیفعالان کسب و کار

انواع کرم های ضد چروک صورت

پوست همه افراد با گذر زمان از بازه زمانی 30 سالگی دچار چین و چروک و افتادگی می شود. البته جای نگرانی نیست! امروزه با پیشرفت علم، کرم های ضد چروک و ضد پیری مختلفی در بازار موجود هستند که تنها نیاز است بهترین کرم ضد چروک بالای سی سال را برای حفظ شادابی و جوان شدن دوباره پوستتان انتخاب کنید. از بهترین محصولات موجود برای جلوگیری از پیری سرم لاکچری کوین است .

هرچند پیر شدن یک فرایند طبیعی است، اما سالهاست در لابراتوارهای بهداشتی و آرایشی در سطح دنیا به دنبال یافتن راهی برای از بین بردن آثار رد پای سن از روی پوست و کمک به جوانسازی دوباره آن هستند. انواع محصولات جوان‌ساز پوست از قبیل سرم منافذ باز لاکچری کوین و سرم و کرم‌های ضد چروک نیز در پاسخ به همین نیاز به بازار عرضه شده‌اند.


در این مقاله 10 محصول عالی از بین کرم‌های ضد چروک ایرانی و خارجی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که کارکردی فوق‌العاده دارند.

انواع کرم های ضد چروک

کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره یکی از محصولاتی است که علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌های صورت، مانع از ایجاد پیری پوست شده و عوامل محیطی پیر کننده را حذف می‌کند. این  محصول سینره با داشتن کوآنزیم Q10 و ویتامین ای می‌تواند به راحتی جلوی عوارض مخرب آلودگی و خشکی هوا و هر فاکتور دیگری را که منجر به آسیب رسیدن به پوست شود، بگیرد.

جالب است بدانید در فرمولاسیون این کرم ضد چروک آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و حتی بعضی هورمون‌های جوانساز پوست، مشابه سازی شده‌اند تا پوست به تولید کلاژن تحریک شود و بعد از مدتی استفاده پوستی جوان و جذاب برای شما ارمغان آورد. از این کرم می‌توانید صبح و شب برای پوست تمیز گردن و صورت استفاده کنید.

اگر به دنبال یک محصول خاص هستید که علاوه بر اینکه چین و چروک‌های پوست را از بین می‌برد، بتواند باعث جوانسازی هر چه بهتر پوست شود، کرم ضد چروک سی گل را از دست ندهید.

این کرم حاوی مواد لایه بردار ملایمی است که می‌تواند به راحتی سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست را برای ایجاد سلول‌های تازه تحریک کند. به همین دلیل هم بعد از مدتی استفاده از کرم سی گل متوجه خواهید شد که علاوه بر کاهش عمیق چین و چروک‌هایتان، پوست‌تان نسبت به قبل شاداب‌تر و جوان‌تر هم شده است. این محصول جذاب حاوی ویتامین‌های ای و سی بوده، اسیدهای طبیعی میوه را در خودش جا داده که منجر به بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌شوند؛ اما آنقدر ملایم هستند که شما را دچار التهاب بر اثر لایه برداری نکنند.

کرم ضد چروک ماتریکسیل مدیلن

مدیلن طی سال‌های اخیر بیش از پیش ثابت کرده که در زمینه محصولات مراقبت از پوست، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کرم ضد چروک ماتریکسیل یکی از همین محصولات پر سر و صدا است. این کرم که به کاهش عمق چین و چروک‌ها معروف است؛ در عین تحریک کلاژن سازی پوست، رطوبت رسانی بسیار عمیقی را انجام می‌دهد که می‌تواند باعث تغییر سریع ظاهر پوست و شادابی فوری آن شود.

یکی دیگر از نکات مثبت این محصول این است که از طریق لایه برداری منجر به نازک و حساس شدن پوست شما نمی‌شود و قدرت ارتجاعی پوست را در کنار نرمی و لطافت آن برایتان حفظ خواهد کرد. این محصول برای انواع پوست‌های معمولی، بسیار خشک و خشک طراحی شده است و برای گرفتن بهترین نتیجه از آن لازم است روزانه دو بار روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد.

کرم ضد چروک لیپوزوم آردن

اگر نسبت به بوی کرم‌ها حساس هستید و دوست دارید یک کرم ضد چروک تهیه کنید که علاوه بر کاهش خطوط و چین‌های صورت بدون اسانس باشد، کرم ضد چروک لیپوزوم آردن را به شما معرفی می‌کنیم.

این محصول بدون اسانس یکی از محصولات مورد علاقه کسانی است که ترجیح می‌دهند از محصولات غیر عطری استفاده کنند. کرم ضد چروک آردن علاوه بر اینکه به ایجاد سلول‎‌های جوان و جدید کمک می‌کند، از طریق فرمولاسیون خاص خود که حاوی سرامید و فسفولیپید است، منجر به لیفت صورت و جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست هم خواهد شد.

این کرم همچنین برای تقویت و ایجاد سلامت عالی در پوست شما از روغن‌های بادام و جوانه گندم استفاده کرده است که علاوه بر رطوبت رسانی عمیق پوست، آن را نرم، لطیف و قابل انعطاف خواهند کرد.

کرم ضد چروک هیدرودرم

استفاده از بعضی روغن‌های گیاهی در کرم‌های ضد چروک تاثیر آن‌ها را چندین برابر بیشتر خواهد کرد و کرم ضد چروک هیدرودرم یکی از محصولاتی است که با استفاده از روغن هسته انگور و شی باتر توانسته در گروه بهترین کرم‌های ضد چروک قرار بگیرد.

در ترکیبات این محصول پرطرفدار علاوه بر روغن‌های گیاهی از سه ویتامین کلیدی ای، سی و آ استفاده شده است که برای جوانسازی، تقویت و جلوگیری از پیری پوست نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با بلوکه کردن آثار مخرب محیطی اجازه آسیب دیدن پوست را نخواهند داد. همچنین وجود ویتامین سی علاوه بر جوانسازی منجر به کاهش لکه‌های پوستی هم می‌شود که در هر سنی، به خصوص سنین بالاتر می‌توانند روی پوست ایجاد تیرگی کنند.

اگر به دنبال بهانه دیگری هم هستید تا دل‌تان برای خرید این کرم بیش از پیش قرص شود، به شما می‌گوییم که کرم ضد چروک هیدرودرم برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند pH آن را از طریق کنترل چربی، متعادل نگه دارد.

کرم ضد چروک و احیا کننده رینوئینگ کاپریس

یکی از بهترین کرم‌ها برای بازه سنی 30 تا 40 سال که عمق خطوط ریز و درشت اولیه را کاهش می‌دهد و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری خواهد کرد، کرم ضد چروک و احیا کننده رینیوئینگ کاپریس است.

این کرم علاوه بر خاصیت قوی ضد چروک، پوست را با ترکیبی منحصر به فرد از روغن ریحان، آماملیدا، اسطوخودوس و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در میوه‌ها به طور عمیق تغذیه می‌کند و علاوه بر شاداب کردن آن، باعث شفافیت و درخشندگی صورت هم خواهد شد.

در ساخت این محصول برای آبرسانی هر چه بهتر و جوانسازی بیشتر از جلبک‌های دریایی که خواص آن‌ها در جوانسازی پوست ثابت شده است به همراه روغن جوجوبا استفاده می‌کند و جلوی پیری زودرس را خواهد گرفت. کافی است هر صبح و شب از این محصول جذاب روی پوست تمیز صورت و گردن بزنید تا خیلی زود متوجه نتیجه عالی این محصول فرانسوی شوید.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا

خانم‌هایی که به دنبال یک کرم ضد چروک مقرون به صرفه اما موثر هستند، خوب است کرم ضد چروک دکتر ژیلا را مد نظر داشته باشند. این کرم که از بین برنده چین و چروک پوست است، در فرمولاسیون خود ترکیبات آبرسان هم دارد؛ بنابراین در کنار لایه برداری، رطوبت رسانی هم انجام می‌دهد تا سلامت پوست را به بهترین شکل حفظ کند.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا حاوی ویتامین ای است که خواص ضد پیری و جوانسازی کننده دارد و می‌تواند از پوست شما در برابر عوامل محیطی مخرب مثل آلودگی هوا مراقبت کرده و با تحریک کلاژن سازی منجر به بالا رفتن قدرت انعطاف پوست شود. همچنین این محصول مانع از ترک خوردن پوست خواهد شد و با استفاده از عصاره گیاهانی مثل خار مریم، چای سبز، روغن جوانه گندم، روغن زیتون و آلوئه ورا به تغذیه، جوانسازی و درخشان شدن پوست شما خواهد پرداخت. در ساختار این کرم همچنین از ویتامین سی، ویتامین ب 5 و آنزیم Q10 استفاده شده تا از بین بردن چروک‌ها در قوی‌ترین حالت خود اتفاق بیفتد.

بهترین برندهای تولید کننده کرم ضد چروک

محصولاتی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم، برخی از بهترین محصولات ضد چروک موجود در بازار هستند که طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. این محصولات شامل موارد زیر می‌شوند.

  • کرم ضد چروک سینره: یکی از محصولاتی که با داشتن قیمت مناسب و کارکرد بسیار خوب توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند، کرم ضد چروک سینره برای افراد بالای 40 سال است که با داشتن اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت کرده و به بازسازی آن کمک می‌کند. این کرم همچنین مقاومت پوست را در برابر شل شدن و افتادگی بالا برده و پوستی جوان‎تر را به شما هدیه خواهد داد. در میان محصولات این لاین سینره، و ضد چروک سینره نیز در کنار محصولات برندهایی مثل مدیلن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • کرم ضد چروک پریکاتن: یکی از انواع پر سر و صدای کرم ضد چروک که طی سال‌های اخیر بیشتر شناخته شد، کرم ضد چروک پریکاتن Prikaten  است. این کرم از عصاره فیتوپلانکتون‌ها و با استفاده از فناوری بیوپلاسما تولید شده و می‌تواند در بهبود چین و چروک صورت مفید واقع شود.
  • کرم ضد چروک فریحا: کرم ضد چروک فریحا نیز یکی دیگر از محصولات موجود در بازارهای ایران است که حاوی ویتامین سی و ای بوده و به بهبود خط خنده، خط اخم و موارد مشابه در مراحل اولیه می‌پردازد.
  • کرم ضد چروک الارو: الارو ellaro طی سال‌های اخیر با تولید محصولات متنوعی مثل انواع ضد آفتاب و کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی، توانسته محبوبیت زیادی را بین مصرف کنندگان ایرانی به دست آورد. محصول 50 میل کرم ضد چروک این برند، برای کاهش عمق خطوط عمیق و پیشگیری از ایجاد خطوط جدید طراحی شده است. این کرم همچنین باعث سفت شدن پوست شده و استفاده از آن برای سنین زیر 35 سال نیز توصیه می‌شود.
  • کرم ضد چروک سی گل: علاوه بر سینره، برند سی گل نیز یکی از بهترین برندهای ایرانی معتبر است که می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده کنید. یکی از محصولات این برند کرم ضد چروک آلفاسید آن است که حاوی AHA بوده و به همین دلیل منجر به برداشتن لایه‌های قدیمی پوست و ایجاد لایه‌های جدید می‎شود. این کرم کمک می‌کند پوست شما بدون خشک شدن، لایه برداری و بازسازی شده و ظاهری جوان و جذاب داشته باشد.
  • کرم ضد چروک ژوت: کرم ضد چروک ژوت مدل Ameliox یکی دیگر از محصولاتی است که می‌توان از آن برای کاهش چین و چروک به ویژه در ناحیه پیشانی و خط اخم استفاده کرد. این محصول باعث بالا رفتن میزان انعطاف‌پذیری پوست شده و جوان سازی آن را بر عهده می‌گیرد.
  • محصولات لاکچری کوین : این محصولات خاصیت جوانسازی زیادی دارد و ترکیبات بکار رفته در آنها از پیری جلوگیری میکند.

نکات مهم موقع خرید کرم ضد چروک

  • اگر پوست شما وضعیت خاصی دارد، مثلا دچار آکنه و … است، باید حتما قبل از خرید محصول مد نظر خود، با پزشک متخصص پوست مشورت کنید تا مطمئن شوید، محصول مورد نظر، برایتان مشکلی ایجاد نخواهد شد.
  • اگر قبلا سابقه حساسیت به مواد به کار رفته در بعضی لایه بردارها را داشته‌اید، محصول مد نظر خود را بررسی کنید و از نبود آن محصول در آن مطمئن شوید.
  • موقع خرید انواع کرم ضد چروک به بازه سنی مناسب نوشته شده روی محصول دقت کنید و بر اساس بازه سنی خود دست به خرید بزنید.
  • به تاریخ انقضای محصول مد نظر خود دقت کنید و توجه داشته باشید که نهایت زمان مجاز برای استفاده از محصول تا چند ما بعد از باز شدن درب آن است.
دکمه بازگشت به بالا