ورزشی

ایتالیا و مانچینی در آستانه رقم زدن یک رکورد تاریخی

تیم ملی ایتالیا روز دوشنبه 6 سپتامبر به مصاف تیم ملی سوئیس می رود تا در مرحله مقدماتی جام جهانی در صدر جدول مرحله گروهی خود قرار گیرد. اما آتزوری در این دیدار هدف دیگری دارد و تلاش می کند تا رکورد خود را در 36 بازی رسمی بدون شکست ادامه دهد.

ایتالیا در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی روز جمعه مقابل بلغارستان با تساوی ناامید کننده 1-1 به تساوی رسید. با این حال ، با نتیجه این تساوی ، آنها رکورد تیم های برزیل و اسپانیا را از نظر طولانی ترین دوره بدون شکست در تاریخ فوتبال در سطح ملی به دست آوردند. آتزوری ها از سپتامبر 2018 تا به حال یک بازی شکست نخورده اند و در حال حاضر تعداد شکست ناپذیری آنها به 35 بازی رسیده است.

آخرین باری که آنها مقابل پرتغال در لیگ اروپا شکست خوردند و این روند اکنون سه سال به طول انجامیده است. ایتالیا که حتی نتوانست به جام جهانی 2018 راه یابد ، در این مدت قهرمان جام اروپا شد و بار دیگر به یکی از نقاط قوت اصلی فوتبال جهان تبدیل شد.

تیم برزیل در دهه 1990 و تیم اسپانیا در دهه اول هزاره جدید 35 بازی بدون شکست داشتند و تیم روبرتو مانچینی ، اگر بخواهند این رکورد را به تنهایی به ثبت برسانند ، در دیدار این هفته مقابل سوئیس بازنده نمی شوند.

ایتالیا در حال حاضر با 10 امتیاز از چهار مسابقه در صدر گروه سوم قرار دارد ، اما سوئیس با دو بازی کمتر و شش امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی در دو بازی بعدی ، این شانس را دارد که آتزوری را پشت سر بگذارد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا