اقتصادی

برگزاری همایش ملی «مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور» در قزوین

اخبار ورزشی/قزوین مشارکت دبیر همیشه مردی در سامانه مالی گیفت: مشارکت اولین همیشه ملی مردمی در سامانه مالی ISC با مدرک مشارکت امام خمینی (ره) و اداره کلیه امور مالی کاسپین برگزار میشد.

دکتر حکیم قاسمی با ارائه پاسخ: مشارکت حاشیه ای در نظام مالی و همچنین موضوعات محوری دعاوی در تحقیق، تحقیق در مورد ارتباط دانشگاه با دانشگاه و ایجاد ارتباط بین شرکت ها و دفاتر آنها. ، ادارات و وزارتخانه ها.

با اشاره به سیستم مالی که تأثیر بسیاری از بدیهیات فرانسوی و اقتصادی بر گسترش محور استفاده از آن دارد: با توجه به آن، با ایجاد کمک گسترده به نظام مالی، یک نظام مالی مستحکم و عادلانه ایجاد می شود. امکان وجود شواهد فراوان، در این حواشی، عقاید و نظرات آنها نویسنده نظریات به ویژه از مشارکت خود در سیستم مالی مانند دیوات و در مورد منابع علمی مخفی، تولید مثبت آگاه است. اطلاعاتی مانند رشترا که می توان از آنها به نحو مثبتی استفاده کرد.

این استادیوم دانشگاه به ویژه محورهایش است، منبعی پژوهشی در همیش گیفت: در همیشه شمیل چهار، محور اصلی «سیاست تحقیق عمومی برای مطالعه مشارکت مالی فرهنگ»، «مطالعه کاربردی ملایات شهروندان پیرامون فرهنگ در جهان»، «رویکردی به نظام مالی در کوشور» و «نظام مالی و اقتصاد رو به گسترش آن».

در رسانه ها، لینک های عمومی، اداره کل امور مالی آستان قزوین و با بیان اینکه تا 9 اسفند 93 فرصت ارسال مقاله دارید؛ وی گفت: 60 مقاله از دبیرخانه همیش است که بسیار خوب و به صورت دوره ای نوشته شده است.

این به ویژه برای دستور زبان رویه در این مورد مسئول است. توضیح: این یک ویژگی است که در ساعت 2 بامداد و بعد از ظهر ظاهر می شود و یک یادداشت مقدماتی وجود دارد و یک یادداشت ویژه در پانل وجود دارد. اشاره به بحث تصمیم.

مشارکت همیش در نظام مالی را به عنوان یک وضعیت مدیریت کنید. این ملیل همیش برای اولین و بار در قزوین با همکاری دانشگاه و مدیریت کلیه امور مالی آستان در تاریخ 21 دی در دفتر سالین همیشه در بین ملایان است. امام خمینی (ره) شهید برگزار.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا