اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین برند بلبرینگ چینی

بلبرینگ‌ها از قطعات پرکاربرد و مورد استفاده در صنایع مختلف هستند. امروزه خرید بلبرینگ ارزان چینی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از افراد به خریداری این قطعه با کیفیتی مطلوب و در عین حال ارزان و به‌صرفه علاقه‌مند هستند. برخی از برندهای چینی قطعات بلبرینگ را با قیمت کم و کیفیتی بالا به تولید می‌رسانند. از انواع برندهای ارزان چینی می‌توان به بلبرینگ 2M، بلبرینگ 3Star، بلبرینگ مستر Master، بلبرینگ ZWZ، برند PFI و بلبرینگ چینی KG اشاره کرد. به نظر شما کدام یک از برندهای ارزان چینی کیفیت مناسبی دارند؟

برند بلبرینگ چینی ارزان

بلبرینگ‌های چینی باتوجه به نوع قطعه و طراحی آن و همچنین کاربرد قطعه، در قیمت‌های متغیر و مختلفی به فروش می‌رسند. در واقع قطعات چینی از قیمت کمتر و مناسب‌تری نسبت به سایر برندها برخوردار هستند. در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت قطعه بستگی به کیفیت و برند آن دارد. اگر شما می‌خواهید قطعاتی از برندهای ارزان قیمت چینی را خریداری کنید، ما این برندهای زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

بلبرینگ مستر master

بلبرینگ‌های مستر از مجموعه برندهای ارزان قیمت چینی محسوب می‌شوند که شما می‌توانید قطعاتی همچون بلبرینگ این برند را با قیمتی مناسب و کمتر از سایر برندها خریداری نمایید. بلبرینگ مستر از سری ساخت‌های این قطعات بوده که توانسته به محبوبیت بسیاری دست یابد و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. از پرمصرف‌ترین قطعات تولیدی این برند می‌توان به بلبرینگ‌های ساخت سری 6 هزار و همچنین رولبرینگ‌ مخروطی اشاره کرد که این دو قطعه کاربرد زیادی دارند.

بلبرینگ چینی KG

بلبرینگ چینی برند KG محصولات و قطعاتی با قیمت‌های بسیار مناسب را تولید می‌کند. این برند چینی توانسته قطعات باکیفیتی را ارائه داده و طیف وسیعی از خریداران بلبرینگ را پوشش دهد. محصولات این مجموعه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. بلبرینگ‌های این مجموعه عمر و ماندگاری بسیاری دارند. این برند محصولات خود را با استاندارد ISO9001 ارائه می‌دهد.

بلبرینگ ZWZ

این برند انواع بلبرینگ را به بازار عرضه می‌کند. قطرهای داخلی بلبرینگ‌های ساخت این برند از 12 تا 150 میلی‌متر متغیر بوده و در انواع مختلف به تولید می‌رسند. برند ZWZ از بیشترین تنوع در بلبرینگ‌های شیار عمیق برخوردار است.

بلبرینگ 3star (تری استار)

بلبرینگ‌های 3Star (تری استار) یکی از برندهای ارزان کشور چین است که قطعاتی باکیفیت را به تولید می‌رساند. امروزه قطعات تولیدی برند استار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از برندهای شناخته شده و محبوب به شمار می‌روند؛ چراکه این برند محصولاتی با قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. از قطعات این برند که بسیار پرطرفدار بوده و استفاده می‌شوند می‌توان به بلبرینگ‌ شیار عمیق و همچنین یاتاقان‌های مارک تری استار اشاره کرد.

بلبرینگ 2M

بلبرینگ و رولبرینگ‌ مارک 2m از جدیدترین و محبوب‌ترین مارک‌های کشور چین محسوب می‌شوند که امروزه به‌دلیل محصولات و قطعات ارزانی که عرضه کرده‌، شناخته شده است. قطعات مارک 2m باکیفیت قابل قبولی تولید می‌شوند و در عین حال ارزان قیمت هستند. از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین قطعات این برند می‌توان به بلبرینگ‌های شیار عمیق و رولبرینگ‌های مخروطی اشاره کرد.

مقایسه بلبرینگ چینی و آلمانی و ژاپنی + راهنمای خرید بلبرینگ

گاهی از ما پرسیده می شود ، آیا بلبرینگ چینی بخریم یا خیر ؟! و ما نیز تصمیم گرفتیم مقاله کاملی در مورد راهنمای خرید بلبرینگ چینی و مقایسه آن با نمونه مشابه آلمانی و ژاپنی را در سایت خودمان قرار بدهیم لذا از شما تقاضا می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

به طور کلی هر کالای صنعتی مانند بلبرینگ و رولبرینگ یا بطور کلی همه تجهیزات صنعتی برای آنکه ارزش خرید داشته باشد باید چند پارامتر را در آن بررسی کنیم و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنیم این پارامتر ها به شرح زیر هستند :

۱) قیمت کالا‌ی صنعتی

۲) کیفیت کالا‌ی صنعتی

۳) ارزش خرید کالا‌ی صنعتی

۴) عمر قابل پیش بینی کالا‌ی صنعتی

۵) هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه صنعتی

لذا بلبرینگ و رولبرینگ نیز از این قاعده مسثنی نیست پس لطفاً با ما همراه باشید تا مقایسه کاملی برای خرید بلبرینگ چینی یا ژاپنی یا آلمانی را با هم انجام بدهیم .

درست است که استفاده از بنزین سوپر عمر خودرو را افزایش میدهد ولی ایا این افزایش عمر باعث جبران هزینه استفاده شده برای بنزین سوپر را خواهد کرد؟

پاسخ : بستگی به نوع خورویی که شما استفاده می کنید دارد اگر خورو شما خودرو گران قیمتی باشد این هزینه بیشتر توجیه دارد ولی اگر خودرو شما خودرو داخلی باشد این هزینه توجیه اقتصادی ندارد !!! خب با این مثال امیدوارم توانسته باشم پاسخ مورد نظر شما را در مورد راهنمای خرید بلبرینگ و رولبرینگ چینی یا تجهیزات صنعتی مرتبط  شما را راهنمایی کرده باشم .

پس به این نتیجه می رسیم اگر که دستگاه شما دستگاه دقیق و گرانقیمتی است اصلا توصیه نمی شود که سمت بلبرینـــگ چینی بروید بهترین پیشنهاد برای شما بلبرینگ آلمانی ، بلبرینگ ژاپنی و درجه یک مانند است که با توجه به حضور چندین ساله و موفق در بازار بلبرینگ ایران امتحان خود را پس داده اند .

و صورت دوم قضیه این است که اگر دستگاه شما دستگاه متوسطی است و هزینه تعمیر و نگهداری بالایی ندارد قطعا بهترین انتخاب برای شما بلبرینگ چینی است البته در کشور ما اسم کالای ساخت چین با جنس بی کیفیت مترادف شده است اما در همه این موارد این طور نیست برخی از برند های چینی در بازار وجود دارند که با توجه به قیمت شان کیفیت قابل قبولی را دارند ، برند های که برای کار شما توصیه می شود برند های (KG,JBR-E,KSM,DPI …) هستند .

خرید انواع بلبرینگ چینی

هنگام خرید بلبرینگ های چینی بایستی نکات بسیار زیادی را رعایت کنید؛ اما مهم ترین آن ها انتخاب یک برند باکیفیت است. در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم که این بلبرینگ ها توسط تولیدکنندگان متنوعی در کشور چین تولید می شوند. هرکدام از این تولیدکنندگان محصولات خود را براساس کیفیت و استانداردهای مشخصی تولید می نمایند؛ بنابراین نمی توان تمام برندهای چینی را باکیفیت دانست. نکته ای که بایستی برای خرید بلبرینگ چینی به آن توجه داشته باشید این است که برند بلبرینگ تاثیرات مستقیمی بر قیمت آن ها دارد. شما برای خرید یک بلبرینگ باکیفیت از برندهای معتبر چینی متحمل هزینه بیشتری خواهید شد و این امر کاملا طبیعی است.

بهترین مارک بلبرینگ چینی

در میان برندهایی که هم اکنون در کشور چین فعالیت دارند برندهای زیر محصولات باکیفیت تری را به بازار عرضه می نمایند. این برندها به شرح زیر بوده و به عنوان بهترین مارک بلبرینگ های چینی شناخته می شوند.

برند KG

برند KG یکی از بهترین برندهای تولیدکننده بلبرینگ و رولبرینگ در سطح جهان است که این روزها با بیش از 50 نمایندگی فعال در سراسر دنیا فعالیت های قابل توجهی در راستای طراحی و تولید بلبرینگ دارد. مجموعه محصولاتی که توسط برند کی جی تولید می شوند براساس استراتژی بسیار مهمی همچون کیفیت بالا، خدمات پس از فروش موثر عرضه می شوند که هرکدام اهمیت بسیار زیادی دارند. مواردی که نام برده شد به نحوی زمینه های موفقیت این برند را فراهم ساخته اند.

لازم به ذکر است که از برند کی جی به عنوان یک برند چینی و هندی نیز یاد می گردد. علت این امر را می توان آغاز فعالیت این برند از کشور هند دانست که پس از آن تولیدات خود را در کشور چین ادامه داد. کیفیت بالای این دسته از بلبرینگ های چینی موجب شده تا کی جی به رده بالایی در کشور چین دست یابد. شما می توانید این محصولات را با چهار کیفیت متفاوت اعم از KG، KGE، KGC و KG P2P از بلبرینگ شکرالهی خریداری نمایید. ما در مجموعه بلبرینگ شکرالهی به عنوان معتبرترین نمایندگی عرضه بلبرینگ این امکان را برای شما فراهم ساخته ایم تا در سریع ترین زمان ممکن انواع بلبرینگ های چینی KG را با قیمتی واقعی تهیه کنید.

برند DYZV

حدود 30 سال پیش بود که اولین بلبرینگ چینی با نام DYZV رونمایی شد. این شرکت در شهر دالیان نزدیک دریای بوهای کشور چین قرار دارد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بلبرینگ در سطح دنیا به شمار می رود. شرکت DYZV تاکنون موفق به تولید و عرضه بیش از 10 هزار مدل متنوع از بلبرینگ ها شده است که این رقم بی نظیر است.

دلایل مختلفی موجب محبوبیت این شرکت چینی شده اند. اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به این دلایل داشته باشیم می توان مواردی همچون مواد اولیه باکیفیت، استانداردهای روز دنیا و قیمت مناسب را نام برد که نباید به سادگی از کنار آن ها عبور نمود. بلبرینگ های تولیدی توسط این برند به چهار دسته بلبرینگ های تماس زاویه ای، بلبرینگ های کف گرد، بلبرینگ های خود تنظیم و بلبرینگ های شیار عمیق تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که در حال حاضر بلبرینگ های شیار عمیق رواج بسیار زیادی در سطح ایران دارند.

برند BW

آخرین برندی که قصد معرفی آن را داریم برند BW است که بسیار شناخته شده بوده و محصولات آن از کیفیت زیادی برخوردار هستند. مجموعه بلبرینگ های این برند شامل بلبرینگ های خود تنظیم شونده، بلبرینگ های تماس زاویه ای، بلیرینگ های شیار عمیق و بلبرینگ های کف گرد می شوند. برند BW یک برند چینی است که در امارات متحده عربی واقع شده است. این شرکت با ارائه سفارشات خود به شرکت های تولیدکننده بلبرینگ در چین محصولات مورد نظر خود را با نام BW به بازار عرضه می کند. با توجه به این امر می توان گفت BW تنها یک مارک و یا برند است.

محصولاتی که با نام BW به بازار عرضه می شوند شباهت های بسیار زیادی از نظر کیفیت و قیمت با دیگر برندهای برتر چینی دارند. موضوعی که نباید فراموش کرد این است که برای خرید این محصولات بایستی حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمود که موفق به خرید محصولاتی اصل و اورجینال شد. کارشناسان ما در این زمینه می توانند خدمات مشاوره ای مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

دکمه بازگشت به بالا