اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین دیوارپوش حیاط

دوستانی که در منزل و یا ویلای خود دغدغه ی دیوارپوش حیاط را دارند با ما تا انتهای این مقاله همراه باشند. قرار است که در مورد دیوارپوش حیاط و نیز دیوارپوش حیاط خلوت با شما صحبت کنیم و سپس به سراغ انواع دیوارپوش حیاط می رویم تا شما دوستان را با صفر تا صد دیوارپوش بالکن اشنا کنیم. ما در این مقاله برای دوستداران شرکت ما جهان قصد داریم که محصور بودن منزل با المان های مختلف از جمله دیوارپوش حیاط اشنا کنیم تا بعد به سراغ انواع دیوارپوش حیاط و نحوه نصب این محصول بریم.

دیوارپوش حیاط خلوت

چند دلیل وجود دارد که شما در انتخاب دیوارپوش حیاط خلوت دقت کنید. دوستانی در اپارتمان زندگی میکنند و واحد طبقه اول هستند قادر هستیم از انواع دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش اجری، دیوارپوش بتن اکسپوز، دیوارپوش ورق سنگی، دیوارپوش چسبی را نصب کنیم همه این متریال کاملا ضد آب و ضد رطوبت هستند و از سمت دیگر اشعه خورشید که مضر هست برای این محصولات دکوراسیون داخلی، روی این سبک دیوارپوش حیاط خلوت کاملا بی تاثیر است. بنابراین در زمان اجرای این سبک دیوارپوش به المان ضد آب، ضد اشعه، زیبا بودن، عدم تغییر رنگ در طولانی مدت توجه شود.

دیوارپوش حیاط

بنده به عنوان معمار شخصا به وجود حیاط خلوت در منزل یا پاسیو به شدت اعتقاد دارم، در دروانی که کورنا بی داد می کند و مردم برای استفاده کردن حتی پارک های داخل شهر هم با مشکل مواجه هستند این مهم برای دوستانی که حیاط خلوت یا پاسیو دارند به خوبی امتیاز است. چیدمان حیاط خلوت چه از سبک دیوارپوش و چه از سبک سقف پوش یا سقف کاذب هم مهم است در اطراف محصور باشد و از بالا هم دید نداشته باشد و صرفا نور خورشید عبور داشته باشد برای خشک شدن لباس ها یا مشاهده کردن از پایین به بالای اسمان. ما در بحث دیوارپوش حیاط خلوت به چند نکته اشاره می کنیم، اول از همه باید محیط حیاط خلوت را ما مشاهده کنید چه از نوع بازدید حضوری و چه دوستانی که در شهرستان تشریف دارند از طریق ارسال کردند عکس میتوانیم راهنمایی را انجام دهیم.

دیوارپوش حیاط خلوت

در بخش بالایی در مورد خود دیوارپوش حیاط صحبت کردیم و آن را معرفی کردیم اما این بار به سراغ انواع دیوارپوش حیاط خواهیم رفت و در مورد آن شرح کاملی را عرض میکنیم. ما هم قادر هستیم برای سقف متدهای مختلفی اجرا کنیم هم برای دیوار، برای سقف هم استفاده کردن از تایل های و پوشش های مختلف را در پی خواهیم داشت. حفظ حریم خواه از دیوار و خواه از سقف برای ما مهم است. حتما برای دوستانی که در حیاط ویلایی خود در تهران یا شهرستان ها تشریف دارند یک بخشی را برای استراحت چند ساعت در بالکن در نظر گرفته میشود، یا اینکه در حیاط اقدام به ساخت الاچیق در ابعاد و اندازه های گوناگون داشته باشیم. بنابراین نیاز است که این سبک ها را در بخش های مختلف با کارفرما نهایی کنیم.

استفاده کردن از دیوارپوش پی وی سی برای پوشش دادن الاچیق یا دیوارپوش حیاط امر بدیعی است از دیر باز صنف دکور و طراحان در این زمینه، از این محصول به خوبی بهره می برند اما در مورد بخش دیگری دیوارپوش اجری و بتن اکسپوز را هم برای فضای بالکن به شما پیشنهاد خواهیم داد.

انواع دیوارپوش حیاط

در انواع دیوارپوش حیاط به سبک های سنتی رسیدیم بخش اولیه که دیوارپوش اجری است در این چند سال اخیر به خوبی پیشرفت چشم گیری داشته است و توانسته است جایگاه خود را در دیوارپوش های بالکن تثیبت کند و به خوبی هم عمل کرده است اما در بخش دیگری ما در شرح انواع دیوارپوش حیاط به اجرای بتن اکسپوز می رسیم، به شکر خدا توانسته ایم در سال حمایت از تولید داخلی بتن اکسپوز نمای داخلی و نمای بیرون را اجرا و تولید کنیم که در همه بخش ها مهم است، هم در بخش داخلی محیط را زیباتر خواهد نمود و هم در بخش خارجی یکی از عواملی که باعث میشود دیوارپوش در نمای بیرون دوام نیاورد همین باران های اسیدی و اشعه خورشید است که با استفاده از دیوارپوش حیاط ما این موضوع بر طرف شده است.

انواع دیوارپوش حیاط

بارهای شده است که طی تماس تلفنی در مورد دیوارپوش بالکن عنوان میشود که دید همسایه را میخواهیم کور کنیم، یا اینکه همسایه کاملا در بالکن ما دید دارد چه کاری انجام دهیم. ببنید مجدد یاداوری میکنیم که هر پروژه ای با پروژه ی دیگر فرق دارد. در یک بخش ما با اجرای دیوار سبز اقدام به محصور کردن محیط بالکن خواهیم نمود، دور تا دور بالکن و فضایی که برای نشستن اختصاص داده شده است را با المان های دیوارپوش سبز همچون درختان سر سبز در طول سال و یا شمشاد های تزیینی، پوش دهی کامل را خواهیم داشت.

از سوی دیگر با این کار دو اتفاق رخ خواهد داد،‌ اتفاق اول این است که دیوارپوش بالکن محصور خواهد شد و با دیوار سبز یک منظره و نمای عالی را به شما میدهد از سمت دیگر همانند یک الاچیق می توانیم دور تا دور فضای بالکن را برای شما همانند یک باغ سر سبز دراوریم نکته مهم این است که بخش کشاورزی و دکوراسیون داخلی در این امر دیوارپوش بالکن و حیاط خلوت دست به دست هم می دهند، در نختسین گام به صورت طراحی جلو می رویم شما چنانچه که از طرح راضی باشید اجرای کار دیوارپوش بالکن در ابعاد مختلف چه از نوع دیوارپوشهای معمولی و چه از سبک دیوارپوش سبز اجرا خواهیم کرد. برای خرید دیوارپوش حیاط، انواع دیوارپوش حیاط و نیز دیوارپوش بالکن کافی است که با تیم ما در ارتباط باشید با اجرای کامل و قیمت مقرون به صرفه در خدمت شما هستیم.

دیوارپوش بالکنبهترین دیوارپوش حیاط باید از بین دیوارپوش های مقاوم انتخاب شود. برای داشتن منزلی زیبا نمی توان تنها به نمای داخلی اکتفا کرد و بدون شک اثر محوطه و حیاط و نمای خارجی غیر قابل چشم پوشی است. برخلاف گذشته، در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در و متریال های مورد استفاده برای پوشش دیوار حیاط و حیاط خلوت وجود دارد. به همین دلیل می توان متناسب با معماری و ساختمان گزینه ای کاربردی، مقاوم و زیبا را انتخاب کرد. برای آشنایی با بهترین دیوارپوش برای حیاط خلوت و حیاط در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دیوارپوش برای حیاط چیست؟

زمانی که تصمیم می گیرید برای دیوارهای حیاط از دیوارپوش استفاده کنید بهتر است ابتدا به دنبال این باشید که چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با توجه به شرایط موجود در حیاط و حیات خلوت، نمی توان هر نوع متریال و پوششی را برای زیباتر شدن دیوارها انتخاب کرد و حتما باید چند ویژگی زیر را داشته باشند:

  • دیوارپوش برای حیاط باید به نور خورشید مقاومت داشته و دچار تغییر رنگ نشود.
  • دیوارپوش حیاطی باید به رطوبت مقاومت نسبی خوبی داشته باشد، تا در اثر بارش و رطوبت هوا به سرعت دچارفرسودگی نگردد.
  • از آنجا که حیاط قسمتی پر تردد از منزل بوده و دیوار آن در معرض برخورد با اشیا مختلف نیز می باشد، پوششی را باید برای آن در نظر بگیرید که مقاوم به ضربه و خراشیدگی باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا