اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین شهر تایلند برای زندگی

پوکت

ویزای تایلند: شهر پوکت در ناحیه جنوب شرقی جزیره پوکت جای گرفته است و بعضی از معروف ترین سواحل تایلند را در بر گرفته است. پوکت یک شهر بسیار زیبا است که حتما شما را هم شگفت زده می کند. این شهر با آب های آبی رنگ و سبز رنگی که دارد و جنگل های سرسبزی که سواحلش را احاطه کرده، مثل یک بهشت زمینی است. اگر شما هم به پوکت مهاجرت کنید، این را می بینید که خارجی های زیادی قبل از شما به پوکت مهاجرت کرده اند و خانه و زندگیشان را در پوکت ساخته اند. مهاجرت به پوکت در صورتی برای شما مناسب است که به دنبال یک زندگی آسوده و راحت باشید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که هزینه زندگی در شهر پوکت کمی به نسبت دیگر مناطق جزیره پوکت بالاتر است و شما باید از پس هزینه های آن بربیایید. البته زندگی در پوکت نکات مثبت زیادی هم دارد که از جمله آن ها می توان به رستوران های خوب، مراکز خرید خوب و سیستم درمانی خوب پوکت اشاره کرد. در واقع باید این را به شما بگوییم که پوکت یک شهر کاملا مدرن است که با وجود مدرن بودنش، شلوغی های سرسام آور بانکوک را هم ندارد و در کل برای زندگی مناسب است. پوکت یک شهر بزرگ است که یک فرودگاه هم در نزدیکیش دارد و در ضمن، فرصت شغلی نیز در آن زیاد است.

 پراچواپ خیری خان

شرایط زندگی در تایلند: پراچواپ خیری خان یک شهر ساحلی است که در جنوب تایلند قرار گرفته است و اخیرا مورد توجه خارجی های زیادی قرار گرفته است و این بدین معنی است که روز به روز امکانات زندگی در پراچواپ خیری خان بهتر و بهتر می شود. هزینه زندگی در پراچواپ خیری خان به نسبت پایین تر از هزینه زندگی در پوکت است و حال و هوای آرامی هم دارد و کلا از شلوغی به دور است. البته این را هم بگوییم که به خاطر اینکه پراچواپ خیری خان شهر کوچکی است، فرصت های شغلی نیز در آن کمتر است و شما اول از همه باید از بابت شغلتان در پراچواپ خیری خان خیالتان راحت باشد تا به مهاجرت به آن فکر کنید.

 پاتایا

خیابان های معروف تایلند: پاتایا یک شهر پرهیاهو است که در ساحل شرقی خلیج تایلند و در نزدیکی بانکوک واقع شده است. این شهر هم برای توریستان و هم برای مهاجران خارجی، شهر محبوبی است و اصولا خارجی های زیادی (از جمله بازنشستگان) به مهاجرت به آن علاقه نشان می دهند. این شهر امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی دارد و پر از رستوران ها و کافه های جذاب، مراکز خرید خوب و رستوران های عالی است و فرصت شغلی نیز در آن زیاد است. ضمان پاتایا سواحل بسیار خوبی هم دارد و جزایر زیبایی نیز در نزدیکی آن جای گرفته اند که شما به بعضی از آن ها می توانید با کمتر از 15 دقیقه قایق سواری دسترسی پیدا کنید. این بدین معنی است که اگر شما به پاتایا مهاجرت کنید، می توانید تفریحات زیادی را در پاتایا تجربه کنید و هر وقت حوصله تان سر رفت، می توانید با یک یک روزه به یک جزیره زیبا بروید و دوباره به خانه برگردید.

تجربه زندگی در تایلند |زیباترین شهرهای تایلند

 جزیره سامویی

جزیره بعد از پوکت، دومین جزیره بزرگ تایلند است و یک فرودگاه مدرن هم دارد. این جزیره یکی از توریستی ترین جزایر تایلند است و به همین دلیل هم امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی دارد. در این جزیره هم ویلاها و خانه های لوکس و هم خانه های کوچک و ارزان برای فروش وجود دارد. این جزیره حال و هوای خانوادگی دارد و برای مهاجرت کسانی که می خواهند با کل خانواده در تایلند زندگی و کار کنند، مناسب است. این جزیره سواحل بسیار زیبایی هم دارد و امکانات تفریحی مختلفی در آن به چشم می خورد و ضمنا، فرصت شغلی نیز در آن خوب است و مهاجران خارجی نیز در آن زیاد هستند. ضمنا سامویی به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی نیز شناخته می شود و شما هم می توانید با تور ارزان سامویی یک سفر ایده آل خانوادگی را به مقصد آن تجربه کنید.

 هواهین

هواهین یک شهر ساحلی است که 192 کیلومتر با بانکوک فاصله دارد و بیشتر به خاطر ورزش های آبی جذابی که دارد، معروف شده است. این شهر ساحلی بیش از 80،000 نفر جمعیت دارد و زمین های گلف متعددی هم دارد و تفریحاتی مثل طبیعت گردی، غواصی و دوچرخه سواری در آن بسیار متداول است. با این اوصاف اگر شما هم آدم اکتیوی هستید و از تفریحات اینچنینی خوشتان می آید، حتما شیفته هواهین می شوید. این شهر سواحل، اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی متعددی دارد و در کل شهر دیدنی و زیبایی است. ضمنا این شهر فضای تجاری عالی هم دارد و هزینه زندگی نیز در آن معقول است. علاوه بر این ها، هواهین به مراکز درمانی متعددی هم دسترسی دارد و اصولا بازنشته ها نیز از زندگی در هواهین استقبال می کنند. با همه این اوصاف می توان گفت که هواهین نیز یکی از بهترین شهرهای ساحلی تایلند برای کار و زندگی است.

دکمه بازگشت به بالا