اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

اگر چند ساعت پس از شستن صورت، پوست شما چرب و براق به نظر می رسد، احتمالا پوست چرب دارید. داشتن پوست چرب به این معنی است که غدد چربی زیر فولیکول های مو زیادی فعال هستند و بیش از حد معمول سبوم تولید می کنند. دراین حالت باید از مصرف محصولاتی که ممکن است چربی بیشتری به پوست شما اضافه کنند، دوری کنید. حتی شاید تصور کنید این بدان معناست که اگر پوست چرب دارید نباید از آبرسان و مرطوب کننده و یا استفاده کنید، اما فارغ از تایپ پوستی همه افراد به ضد آفتاب نیاز دارند. فقط باید محصولات مناسبی را پیدا کنید که چربی بیشتری به پوست شما اضافه نکنند و با بستن منافذ منجر به ایجاد جوش نشوند.

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز |بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب نی نی سایت

در حالت عادی این فرآیند می تواند کمی آزمون و خطا داشته باشد تا زمانی که کرم ضد آفتابی را پیدا کنید برای پوست چرب با منافذ باز بهترین عملکرد را داشته باشد. اما در ادامه مطلب قصد داریم چند مدل از بهترین نمونه های آنها را معرفی کنیم تا دست شما برای انتخاب بازتر شود. متخصصین پوست ما به هیچ یک از شرکت های زیر وابسته نیستند و تنها بر مبنای فرمولاسیون و کیفیت محصولات اقدام به معرفی آنها کرده اند. قیمت کرم ضد آفتاب ویتابلا در سایت .

  1. ضد آفتاب فلویید +SPF50 پوست چرب و مختلط اسکین وان ضد آفتاب فلوئید skin one دارای بافت سبک، غیر چرب، و جذب سریع مناسب برای پوست های چرب با منافذ باز میباشد. عدم ایجاد رد سفیدی روی پوست با توجه به بی رنگ بودن این محصول از نکات مثبت آن است. این محصول طیف وسیع بوده و قادر به محافظت از پوست در برابر اشعه UV، مادون قرمز، آبی و نور مرئی میباشد. ترکیب سبورداکتیل بکار رفته در ضد آفتاب اسکین وان ضمن کمک به حفظ رطوبت طبیعی و قابلیت انعطاف پذیری پوست، به کنترل ترشح چربی و جمع شدن منافذ باز پوست نیز کمک می‌کند. مزایا:
  • ضد براقی
  • رطوبت رسان
  • کمک به کاهش منافذ باز
  • فاقد چربی

تبهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ، محصولی است که علاوه بر محافظت از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید، باعث تشدید چربی، براقیت و ایجاد جوش و آکنه نشود. اگر قصد خرید برای پوست چرب را دارید، این مطلب مخصوص شماست. در این مقاله بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار ، منافذ باز و روشن کننده را از برندهای برتر ایرانی و خارجی معرفی می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیاز پوست و بودجه‌ای که در نظر دارید، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید. ژل شستشوی ویتابلا برای پوست های حساس .

ویژگی‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب

اگر پوست شما از نوع چرب یا مختلط باشد، نه فقط در مورد ضد آفتاب، بلکه برای خرید تمام محصولات آرایشی دکتر بیز  باید به فاقد چربی یا Oil Free بودن آن‌ها دقت کنید. علاوه بر آن یک ضد آفتاب خوب برای پوست چرب بهتر است حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان، آبرسان و ضد چروک نیز باشد. به طور کلی معیارهایی که هنگام خرید ضد آفتاب برای پوست چرب باید در نظر بگیرید به شرح زیر هستند:

  • فاقد چربی و مواد کمدون‌زا
  • بافت سبک و غیر چرب
  • ساخته شده بر پایه ژل و الکل
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی کدام است؟

در سال‌های اخیر برندهای داخلی به پیشرفت فوق‌العاده‌ای در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی دست یافته‌اند. از طرف دیگر برخی از متخصصان معتقدند که محصولات ایرانی متناسب با پوست ما ایرانیان و آب و هوای کشور ساخته شده‌اند و اثربخشی بهتری خواهند داشت. در این بخش بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی را معرفی خواهیم کرد:

لافارر، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار این محصولات با فرمولاسیون سبک خود، چربی پوست را کنترل و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. درمان لک‌های پوستی و جلوگیری از بروز مجدد آن‌ها دیگر ویژگی مهم این محصول است که آن را به بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار تبدیل می‌کند. ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر در سه رنگ مختلف بژ روشن، بژ طبیعی و برنز تولید شده است تا افراد با رنگ‌های مختلف پوست بتوانند از آن استفاده کنند و حتی آن را جایگزین کرم پودر در آرایش روزمره نمایند. نئودرم، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز

منافذ پوست بر اثر عواملی مانند چربی پوست، افزایش سن، ژنتیک و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب باز می‌شوند و باعث ایجاد ظاهری بدشکل روی صورت شما خواهند شد. بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین روش‌های درمان این مشکل، استفاده منظم از ضد آفتاب است. محصولی فاقد چربی و پارابن بوده که با SPF 50 از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این محصول مخصوص پوست‌های چرب و مختلط است و با داشتن ترکیبات سبوماین به تنظیم ترشح چربی پوست کمک می‌کند. همچنین این ضد آفتاب با تقویت ذخایر آنتی اکسیدانی پوست، موجب بهبود شرایط پوست‌های چرب می‌شود و به همین دلیل یکی از نمونه‌های بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز به شمار می‌آید.

سینره، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب ایرانی بژ طبیعی فاقد چربی و پارابن بوده و انتخابی ایده‌آل برای پوست‌های چرب و جوش‌دار است. این محصول ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر، آن را مات کرده و رنگی طبیعی و زیبا روی پوست بر جای می‌گذارد. مای، بهترین ضد آفتاب کاهش دهنده سایز منافذ کرم ضد آفتاب و ضد لک فاقد چربی مای، محصولی مخصوص پوست‌های چرب و مختلط با عملکرد چهارگانه است. این محصول با فرمولاسیون فاقد چربی خود، فوق‌العاده مات و سبک بوده و ضمن کنترل ترشح چربی پوست، سایز منافذ را نیز تا حد زیادی کاهش خواهد داد. دیگر مزایای عبارتند از:

  • جذب سریع
  • ضد باکتری و جوش
  • کاهش براقیت پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • کمک به بهبود سریع آفتاب سوختگی
  • روشن کردن لک‌های پوستی ناشی از آفتاب
  • حاوی سبوماین، ناسینامید، اسید لینولئیک و ویتامین‌های B5 و E

پیکسل، بهترین ضد آفتاب رنگی برای پوست چرب تمامی محصولات برند نوپای پیکسل مورد تایید لابراتوار اتو سوئیس هستند و این برند تحت نظر هلدینگ سیلانه سبز فعالت می‌کند. در سه رنگ بژ روشن، بژ طبیعی و بی‌رنگ برای پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط فرموله شده است. این محصول حاوی اوسرین، هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان و ویتامین‌های B5، B3 و E بوده که ضمن کمک به حفظ رطوبت پوست، از بروز آکنه، حساسیت، قرمزی، لک و پیری پوست نیز جلوگیری خواهد کرد. دیگر مزایای این محصول عبارتند از:

  • ضد آکنه
  • ماندگاری بالا
  • دارای SPF 50
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • بافت سبک، جذب سریع
  • نمای نهایی مات و مخملی
  • عدم ایجاد چسبندگی و براقیت
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA ،UVB و UVC

بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی چیست؟

با توجه به اهمیت بالای استفاده از کرم ضد آفتاب، برندهای خارجی هم در زمینه تولید این محصولات پیشتاز هستند و برخی از آن‌ها تا به امروز از پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران به شمار می‌آیند. در ادامه چند نمونه از بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی را معرفی می‌کنیم: الارو، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی کرم پودری در فرمولاسیون از چربی، اسانس و پارابن استفاده نشده است و این محصول، گزینه‌ای ایده‌آل برای پوست‌های چرب به شمار می‌آید. بافت سیلیکونی و ماندگاری طولانی به همراه داشتن هیالورونیک اسید و ویتامین E از مزایای دیگر این ضد آفتاب هستند. نوکس، بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب

یکی از بهترین و گران‌ترین ضد آفتاب‌های خارجی ضد آفتاب نوکس است که برای کل صورت و حتی اطراف چشم نیز قابل استفاده می‌باشد. این محصول برای انواع پوست، به ویژه پوست‌های چرب و حساس مناسب بوده و حاوی مواد موثر ضد لک، ضد چروک و روشن کننده است. ویشی، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب و لک دار خارجی برند فرانسوی ویشی ضد آفتاب‌های خود را انواع متفاوتی برای پوست‌های مختلف تولید کرده است. ضد آفتاب پوست چرب این برند با داشتن فیلترهای قوی، محافظت کاملی از پوست در برابر اشعه‌های مضر به عمل می‌آورد. همچنین با داشتن آب چشمه معدنی ویشی، تاثیر بسزایی در از بین بردن لک‌ها و پیشگیری از بروز آن‌ها دارد.

ایزدین، بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز خارجی برند لوکس و با کیفیت ایزدین، یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان ضد آفتاب در دنیاست که ضد آفتاب فیوژن واتر را برای پوست‌های چرب طراحی کرده است. فرمولاسیون این محصول بر پایه آب بوده و کلاژن به کار رفته در آن باعث از بین رفتن چین و چروک صورت، بهبود بافت پوست و کاهش منافذ باز خواهد شد. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز هستید و همچنین می‌خواهید چین و چروک صورتتان هم از بین برود، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این محصول را امتحان کنید.

سوالات متداول درباره بهترین ضدآفتاب روشن کننده پوست چرب در این مطلب به معرفی بهتری ضد آفتاب برای پوست چرب خارجی و ایرانی پرداختیم و محصولات با کیفیتی را برای شما عزیزان معرفی کردیم و در ادامه نیز به پرسش‌های کاربران در این باره پاسخ می‌دهیم. شما تجربه استفاده کدامیک از محصولات این لیست را دارید؟ و کدامیک توانسته‌اند رضایت شما را جلب کنند؟ کدام ضد آفتاب برای پوست چرب با منافذ باز مناسب است؟ کرم ضد آفتاب و ضد لک مای، ضد آفتاب نئودرم و ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین کمک زیادی به کاهش سایز منافذ خواهند کرد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا