اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین مارک کرم مرطوب کننده و آبرسان

برای پاسخ دادن به این سوال که بهترین مارک آبرسان چیست ، باید ابتدا نوع پوستتان را بشناسید و با ویژگی‌های مهم انواع کرم‌های آبرسان آشنا باشید. در این مطلب می‌خواهیم شما عزیزان را با بهترین برندهای داخلی و خارجی تولید کننده آشنا نماییم؛ پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

ویژگی‌های بهترین مارک آبرسان چیست؟

قبلاً در مقاله ، به صورت کامل درباره مشخصات کرم‌های آبرسان و تفاوت‌های آن با مرطوب کننده صحبت کردیم که پیشنهاد می‌کنیم آن را بخوانید. بهترین مارک آبرسان خارجی یا ایرانی محصولی فاقد الکل و حاوی مواد مغذی است که با حفظ آب در پوست، به رفع خشکی آن کمک می‌کند. پس هنگام خرید آبرسان بهتر است ابتدا با نوع پوستتان آشنا باشید تا بتوانید متناسب با نیازهای آن محصول مناسبی را انتخاب نمایید. به طور مثال اگر پوست چربی دارید، توصیه می‌کنیم از محصولات فاقد چربی در این زمینه استفاده نمایید تا باعث افزایش ترشح چربی و بروز جوش یا آکنه نشوند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید آبرسان باید به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

  • فاقد الکل
  • دارای ماندگاری بالا
  • سازگار با نوع پوست شما
  • حاوی ترکیبات مفید و گیاهی

معرفی بهترین مارک کرم آبرسان پوست

در میان برندهای متنوع داخلی و خارجی، شاید انتخاب یک آبرسان مناسب کار سختی به نطر برسد. به همین دلیل در این بخش به معرفی بهترین مارک کرم آبرسان پوست می‌پردازیم تا بتوانید از میان آن‌ها بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب نمایید. ژوت، بهترین مارک آبرسان برای پوست خشک و چرب اگر به دنبال بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی هستید، انواع را امتحان کنید. این برند کرم‌های آبرسان متنوعی را برای انواع مختلف پوست در بسته‌بندی‌های مناسبی ارائه کرده است تا تمام افراد بتوانند از آن‌ها برای حفظ جوانی و سلامت پوستشان استفاده کنند.

مورینگا امو، بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی کرم آبرسان مورینگا امو، محصولی برای انواع پوست است که ضمن ایجاد تعادل در میزان چربی و رطوبت طبیعی پوست، به بازیابی سلامت و جوانی آن نیز کمک می‌کند. تغذیه پوست، بهبود خاصیت کشسانی آن، کمک به کاهش سایز منافذ و کاهش علائم پیری پوست از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول هستند. وچه، بهترین مارک آبرسان برای پوست خشک ، معمولی و چرب در دو مدل برای پوست چرب و پوست‌های خشک و نرمال فرموله شده‌اند. آبرسان پوست خشک وچه حاوی هیالورونیک اسید، روغن سبوس برنج بکر دکتر بیز ، دانه گل کاملینا، گیاه اینکا اینچی و هسته انگور بوده و محصولی مناسب برای زیرسازی آرایش محسوب می‌شود.

روغن ماکادمیا بیز قیمت مناسبی دارد به نسبت نمونه های خارجی و نیز همانطور که از نامش پیداست برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه فرموله شده است و ضمن آبرسانی عمیق و سریع پوست و کنترل چربی آن، پوست را مات خواهد کرد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به حفظ کلاژن و الاستین پوست، تغذیه آن و جلوگیری از پیری زودرس اشاره کرد که آن را به بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی تبدیل کرده‌اند. شون، بهترین آبرسان برای صورت، گردن و دست اگر به دنبال محصولی چند کاره برای مراقبت از پوست دست، صورت و گردنتان هستید، پیشنهاد ما است. کرم آبرسان شون مدل آکوامکس امگا ۳ با انواع پوست سازگار بوده و به صورت تخصصی آن را آبرسانی می‌کند. روغن آرگان بیز قیمت  مناسب است و حاوی هیالورونیک اسید، امگا ۳، انواع ویتامین و عصاره‌های طبیعی دریایی است.

بافت سبک، جذب سریع، عدم ایجاد چربی روی پوست و کمک به افزایش ساخت کلاژن در پوست، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول هستند که آن را به بهترین مارک آبرسان برای پوست خشک ، نرمال و چرب تبدیل کرده‌اند. نوتروژینا، بهترین مارک آبرسان خارجی برای پوست مختلط با هدف تامین رطوبت مورد نیاز پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن، با فرمول‌های متفاوت برای پوست‌های مختف تولید شده‌اند. یکی از بهترین محصولات این برند برای پوست‌های مختلط، دهیدراته و مستعد جوش، ژل کرم آبرسان حاوی زردچوبه است.

این محصول دارای بافتی ژلی و سبک بوده و بدون مسدود کردن منافذ پوست، آن را آبرسانی خواهد کرد. علاوه بر آن، این آبرسان حاوی زردچوبه و فاقد الکل و چربی بوده و محصولی ایده‌آل برای التیام و تسکین پوست به شمار می‌آید. بیوآکوا، بهترین مارک آبرسان خارجی روشن کننده با وجو اینکه مهم‌ترین ویژگی کرم‌های آبرسان، تامین رطوبت مورد نیاز پوست است، اما برخی از این محصولات خواص دیگری نیز دارند که می‌توانید از آن‌ها برای مصارف دیگری نیز استفاده نمایید. به طور مثال ژل کرم آبرسان بیوآکوا با فرمولاسیون ویژه خود، ضمن آبرسانی موثر پوست، در افزایش خاصیت کشسانی آن و روشن شدن پوست نیز موثر است.

این محصول حاوی هیالورونیک اسید، عصاره جو دوسر پرک، گلیسیرین و شی باتر بوده و باعث محو شدن جای جوش و لک، رفع خشکی، زبری و تیرگی پوست، تنظیم PH آن و تعادل در میزان آب و چربی پوستتان خواهد شد. سیمپل، بهترین آبرسان برای پوست‌های حساس اگر پوست حساسی داشته باشید، حتماً می‌دانید که هر محصولی با پوست شما سازگار نخواهد بود و باید دقت بیشتری در انتخاب محصولات مراقبت از پوستتان به خرج دهید. کرم آبرسان لایت سیمپل متناسب با انواع پوست و پوست‌های حساس فرموله شده است.

این محصول حاوی عصاره دانه گل گاو زبان و ویتامین‌های B5 و E بوده و برای صورت و گردن قابل استفاده است. نداشتن الکل، پارابن، رایحه و مواد شیمیایی سخت، کمک به نرم و مرطوب کردن پوست، مسدود نکردن منافذ، بافت سبک و جذب سریع از دیگر نقاط قوت این محصول به شمار می‌آیند. کلینیک، بهترین مارک آبرسان خارجی با ماندگاری بالا ژل کرم مویسچر کلینیک، یک آبرسان صد ساعته برای انواع مختلف پوست‌ها است. این محصول تا ۱۰ لایه در پوست نفوذ کرده، آن را عمیقاً هیدراته می‌کند و اثر آن تا ۱۰۰ ساعت باقی می‌ماند. جوانسازی پوست، جلوگیری از ایجاد چین و چروک، برجسته، سالم و درخشان کردن پوست از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. سایر نقاط قوت این آبرسان عبارتند از:

  • افزایش رطوبت پوست تا ۱۷۴%
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست تا ۹۸%
  • عدم ایجاد چربی و سنگینی روی پوست
  • جوانسازی، تقویت و تغذیه پوست
  • فاقد عطر، الکل، پارابن و چربی
  • حاوی بیوفرمنت آلوئه ورا، هیالورونیک اسید، آب آلوئه ورا اکتیو شده و تکنولوژی Auto Replenishing

سوالات متداول درباره بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی و خارجی

در این مطلب به معرفی بهترین مارک کرم آبرسان پوست پرداختیم و لیستی از بهترین محصولات را در این زمینه برای شما عزیزان ارائه نمودیم. اما با توجه به تنوع بالای این محصولات، ممکن است باز هم سوالاتی برایتان ایجاد شوند که روند خرید را دشوار نماید. به همین دلیل در این بخش به پرتکرارترین پرسش‌های کاربران پاسخ می‌دهیم:

برندهای ایرانی ژوت، مورینگا امو، وچه و شون و برندهای خارجی نوتروژینا، بیوآکوا، سیمپل و کلینیک از بهترین تولید کنندگان آبرسان هستند که در این مطلب آن‌ها را معرفاگر قصد خرید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را دارید، این مقاله را از دست ندهید. بسیاری از محصولات مراقبت پوستی معروف دنیا در ایران نیز به فروش می‌رسد. اما در میان این برندهایی که روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود، کدام یک برای پوست شما بهتر و مفید‌تر است؟ در این مقاله به بررسی برندهای کرم آبرسان خارجی معروف و موجود در ایران می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید. برای داشتن پوستی سالم، احتیاج به یک روتین پوستی متناسب با نوع و نیاز پوستی خود دارید. یکی از محصولاتی که در هر روتین پوستی باید وجود داشته باشد، کرم آبرسان است.

آبرسانی پوست صورت باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود و به از بین رفتن لک صورت نیز کمک می‌‌کند. از این جهت در صورتی که آبرسانی را در روتین پوستی خود قرار دهید، پوست کمتر دچار جوش، جای جوش و لک می‌شود. چربی برای پوست نیاز است. اما در صورتی که میزان چربی پوست زیاد شود، میزان آلودگی و باکتری پوست نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل پوست دچار التهاب، جوش و آکنه می‌گردد. آبرسانی به پوست کمک می‌کند تا میزان ترشح چربی صورت کنترل و تنظیم شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا