اقتصادیفعالان کسب و کار

بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده

کرم لایه بردار چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟

پوست ما به طور طبیعی سلول‌های مرده را از بین می‌برد. اما گاهی اوقات این فرآیند به خوبی انجام نمی‌شود و سلول‌های مرده روی سطح پوست تجمع می‌کنند. کرم لایه بردار در کنار استفاده از صابون کربن سیاه به از بین بردن این سلول‌های مرده کمک می‌کند تا پوست شما تازه‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. این امر می‌تواند منجر به بهبود درخشندگی، شفافیت و یکنواختی رنگ پوست شود. لایه برداری منظم می‌تواند کمک کند تا منافذ پوست پاک و از ایجاد جوش و آکنه پیشگیری شود.

کرم‌های لایه بردار به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

لایه بردار فیزیکی: این کرم‌ها حاوی دانه‌های ریز هستند که به طور مکانیکی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند.

لایه بردار شیمیایی: این کرم‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند که به صورت شیمیایی پیوندهای بین سلول‌های مرده پوست را می‌شکنند.

استفاده از انواع کرم‌های لایه بردار و صابون لجن دریایی برای تیرگی فواید زیادی مثل روشن شدن، کاهش چین و چروک، کاهش لک و جاش جوش، بهبود بافت پوست، افزایش جذب محصولات مراقبت پوستی و غیره دارد. اما در صورت استفاده زیاد از کرم‌های لایه بردار ممکن است پوست شما دچار خشکی، قرمزی، خارش، حساسیت و مشکلات جدی دیگری شود. همچنین استفاده زیاد از کرم‌های لایه بردار می‌تواند باعث افزایش تولید ملانین و درنتیجه منجر به ایجاد لک‌های پوستی شود.

اگر می‌خواهید از کرم لایه بردار و صابون سبوس برنج استفاده کنید، باید نوع پوستتان را در نظر بگیرید و محصولی انتخاب کنید که بهترین بازخورد را برای نوع پوست شما داشته باشد. همچنین، باید به دستورالعمل‌های استفاده و موارد مصرف محصول مورد استفاده توجه داشته باشید تا از هرگونه تحریک یا آسیب به پوست خود جلوگیری کنید.

انتخاب یک کرم لایه بردار متناسب با پوست

انتخاب یک کرم لایه بردار خوب واقعاً باید با دقت زیادی انجام شود و گرنه وضعیت بعدی را برای پوستتان ایجاد خواهد کرد . لایه بردار ها به چند دسته تقسیم می شوند برای پوست های خشک ، پوست های چرب ، پوست‌های مستعد آکنه ، پوست های حساس ، پوست های نرمال یا مختلط

برای استفاده از لایه بردار مناسب اول باید جنس پوست خود را بشناسید :

پوست خشک:

در پوست خشک شما احساس کشیدگی می کنید همچنین در پوست خشک ، خطوط ریز زیاد وجود دارد ، در بعضی نقاط دانه های ملتهب قرمز و پوسته پوسته شده از ویژگی های پوست خشک است.

پوست چرب:

پوستهای چرب معمولا براق و روغنی هستند .چوش های سرسیاه ، منافذ باز پوست ، لک قرمز و جای جوش در این پوستها رایج است.

پوست نرمال:

پوست نرمال معمولا  مشکلات پوستی خاصی ندارند و مانند پوست خشک و چرب نیستند.

پوست مختلط و ترکیبی:

این  پوست دارای خصوصیات هر دو نوع خشک و چرب است . یعنی در برخی نقاط ، چرب و در برخی قسمت ها ، خشک و لک دارد. معمولا قسمت  (پیشانی و بینی و چانه) از قسمت های چرب پوست هستند

پوست حساس:

پوست های حساس به طور معمول ، دارای دانه های ملتهب قرمز و با عرق کردن پوست ، کهیر و جوش میزنند و دچار خارش پوستی میگردنند.

انواع کرم لایه بردار

کرم لایه بردار شون

یکی از پرطرفدار ترین لایه بردار ها ، کرم لایه بردار شون است . و در بازار ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، این کرم حاوی عصاره گردو و ویتامین e است .از ویژگی های بارز این کرم از بین بردن دانه های سیاه پوستی است ، برای کسانی که پوست چرب دارند این کرم توصیه می‌شود .همچنین برای استفاده ی پوست های مختلط هم بسیار تاثیر دارد ، بوی خوش آن ، پاکسازی عمیق و یکدست کردن پوست از ویژگی های مثبت این کرم لایه بردار است.

 کرم لایه بردار پوست اوریاژ

این برند ، محصول شرکت فرانسوی است .این کرم لایه بردار برای پوست های دارای جوش های سرسیاه و جوش های بزرگ و سر سفید کاربرد دارد .این کرم  فاقد هرگونه عصاره است ، به همین دلیل بو و رایحه ی خاصی ندارد ، اما قدرت لایه برداری آن فوق العاده زیاد است و فرمولاسیون آن از مواد معدنی زینک است .برای استفاده از این کرم حتماً با پزشک خود مشورت کنید .اثرگذاری این کرم بسیار سریع است و پوست شما را روشن و درخشان می کند . همچنین کرم لایه بردار اوریاژ برای پوست های چرب مناسب تر است.

روش استفاده:1 تا 2 بار در هفته روی پوست مرطوب صورت و بدن به صورت دورانی ماساژ دهید و سپس با آب بشویید.

کرم لایه بردار پوست ایو روشه

یکی از برندهای محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی برند ایو روشه است .فرمولاسیون این برند بر پایه مواد گیاهی است و مواد شیمیایی آن بسیار اندک است. برای مثال کرم (پور سیستم ) یکی از برترین لایه بردار های این برند است ، این کرم تاثیر زیادی در از بین بردن جوش صورت و جای زخم دارد ، این لایه بردار ، پوست صورت را خشک و پوسته پوسته نمیکند . زیرا در مواد آن صابون استفاده نشده است ، برای افراد با پوست های حساس و پوست های چرب بسیار مناسب است و بوی خوش و رایحه آن ساخته شده از عصاره گل میمون و آلوورا است.

ویژگی های این محصول

  • حذف سبوم بیش از حد و تنظیم کننده ترشح چربی
  •  پاکسازی منافذ باز و از بین برنده جوش های سر سیاه
  •  از بین برنده سلول های مرده و کاهش دهنده ناهنجاری های پوست (جوش ، آکنه و لک های ناشی از جوش)
  • جلوگیری از ظهور مجدد مشکلات پوست (جوش و آکنه)
  • فرمولاسیون فاقد صابون جلوگیری از خشک شدن پوست

کرم لایه بردار نیو درم

این کرم لایه بردار نیو درم حاوی آ.اچ.آ بوده و محصول کشور ایران است . دارای مجوز سازمان غذا و دارو است.کرم لایه بردار نیو درما دارای ترکیبات گیاهی ، طبیعی ، آلفا هیدروکسید ، ویتامین های مفید ، اسیدهای طبیعی گلیکولید اسید و لاکتیک اسید و مواد ضد التهابی است.این کرم ، پوست را کاملا پاک و یکدست و سلول های مرده پوست را جدا می کند.پوست شما را لطیف ، درخشان و جوانتر می کند.برای انواع پوست ، به غیر از پوست حساس مناسب است.روش استفاده از آن به صورت یک تا سه بار در هفته بر روی پوست زده و ماساژ دهید.

ویژگی های این محصول

  • از بین برنده‌ی سلول‌های زبر و مرده‌ی پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  •  نرم و لطیف کننده‌ی پوست همراه با رطوبت رسانی مناسب
  •  کمک به درمان آکنه ، جوش سر سیاه و از بین برنده‌ی اثر برجای مانده از جوش

کرم لایه بردار کلین اند کلیر

فرمولاسیون آن فاقد صابون ، روغن و چربی است .شما با استفاده ی روزانه این اسکراب لایه بردار ، تمام آلودگی ها را از صورت خود پاک می کنید و بدون آسیب به پوست خود ، لایه ای که سلولهای مرده و آسیب دیده ی پوست است به طور کامل و ملایم پاکسازی می کنید.این کرم لایه بردار پوست باعث می شود دانه های سرسیاه و لکه ها کاملا از پوست شما از بین برود.

ویژگی های این محصول

  • مناسب برای استفاده روزانه
  •  نرم کننده پوست در اولین روز استفاده
  • بستن منافذ ریز و باز پوست
  • کنترل‌کننده برق و درخشندگی پوست

کرم لایه بردار سینت ایوز

اسکراب سینت ایوز ، پوست شما را یکدست و تقویت میکند. این محصول باعث از بین رفتن سلولهای مرده و جوش های سر سیاه پوست می گردد  و فاقد هرگونه روغن است. کرم لایه بردار سینت ایوز به صورت عمقی پوست را از سلولهای مرده و آلودگی ها پاک میکند. به طوری که اگر به صورت دائم از آن استفاده کنید ، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.این کرم دارای گلیسیرین است که باعث می شود پوستی نرم و لطیف داشته باشید.این اسکراب لایه بردار کاملا بدون عوارض است و امتحان شده است و برای کسانی که پوستی حساس دارند نیز مناسب است.

کرم لایه بردار پوست رینو زیت

این لایه بردار دارای مجوز سازمان غذا و دارو است .کرم رینوزیت هیچ گونه عصاره و روغنی ندارد و پوست صورت را مرطوب می کند.دارای خاصیت پاکسازی قوی از جمله رفع لک و تیرگی صورت ، درخشان کننده و پاک کننده است.به صورت روزانه تمام صورت را با این اسکراب ماساژ دهید ، با چشم تماس نباید داشته باشد و سپس با آب گرم کامل بشویید.

کرم لایه بردار آلفا هیدروکسی اسید سینره

این برند لایه بردار ، دارای اسید های میوه است که باعث لایه برداری ملایم پوست و روشن شدن آن می شود. لایه بردار سینره ، سلولهای مرده پوست را جدا می کند و باعث تمیزی و نوسازی پوست می گردد. و جوش های سرسیاه و سر سفید را از بین میبرد. کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره با نفوذپذیری زیاد به داخل لایه ی سطحی پوست نفوذ می کند و با سست کردن اتصالات بین سلولی ، سبب جدا شدن سلول های کهنه از سطح پوست می شود.

ویژگی های این محصول

  • لایه برداری ملایم پوست و کمک به رفع چروک های سطحی
  •  محو و بی رنگ نمودن تدریجی جای جوش و لک های پوستی
  • افزایش رطوبت و ایجاد نرمی و لطافت در پوست
  •  حاوی اسید میوه های لیمو ، آناناس ، انگور و گل ساعتی جهت حفظ جوانی و شادابی پوست
  • جوان سازی پوست از طریق تحریک چرخه نوسازی پوست
  • دارای فرمولاسیون ویژه جهت لایه برداری پوست بدون ایجاد التهاب
دکمه بازگشت به بالا