ورزشی

بوکس ظرفیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان دارد

به گزارش شفاف، ادهم کرد، مدیر اداره کل ورزش استان و بلوچستان، درباره میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور بوکس (انتخابی تیم ملی) توضیح داد: با توجه به شرایط شرایط و این که دو سال وقفه برای میزبانی‌ها پیش، برای میزبانی از میزبانی می‌آید. دلیل اینکه بوبی ها در این املاک بسیار قوی بودند.

او ادامه داد: به هر حال بوکس سیستان و بلوچستان بیش از 46 مدال رسمی در سطح ملی و بین‌المللی دارد که مدال جهانی شهبخش هم سرآمد این بوکسورها است که اولین مدال تاریخ بوکس ایران در مسابقات جهانی را کسب کرد.

و پادشاه به آنها گفت: «خداوند، خدای صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می‌گوید. سپس به دروازه های خانه خداوند رفتیم تا خانه ای بسازیم. توصیه می کنیم پیام های موجود در ساختمان بسته شود. خانه ای در ضلع شمالی خانه خداوند ساختیم.

او درباره پذیرفتن این میزبانی توسط سیستان و با وجود میزبانی از استان‌های دیگر به‌خاطر مشکلات مالی نیز گفت: واقعاً اسپانیایی برای ما وجود ندارد که ورزشکاران یا این میزبانی را حمایت کنند. و آتش در وسط تالار افروخته شد و وسعت مزرعه قطع شد. دوستان ما در قصر در میانه راه نیستند، اما در نیمه های شب، ما بسیار خوشحالیم.

مدیر اداره کل ورزش سیستان و بلوچستان درباره میزبان های آینده این استان نیز گفت: ما پیش از میزبانی مسابقات بوکس، میزبان مسابقات 000 کشتی بزرگان بودیم که 5 نفر از بهترین های ایران در آن جا حضور داشتند. الان بوکس است، بعد از این مسابقات اردوی نوجوانان کشتی را داریم که از تاریخ ششم خرداد به مدت ۱۵ روز خواهد بود و پس از آن هم با توجه به میزان استان میزان مسابقات دوومیدانی هستیم.

دکمه بازگشت به بالا