اقتصادیفعالان کسب و کار

ترکیبات و خواص صابون حلزون چییست؟

صابون حلزون اصل با عصاره روغن حلزون

حلزون یکی از موجوداتی است که عصاره یا روغن آن برای پوست انسان بسیار مفید است و از آن برای تولید انواع محصولات دارویی و یا پوستی مانند صابون حلزون و یا  و… استفاده میشود. تاثیرگذاری آن به دلیل عدم شیمیایی بودن بسیار بالا و همچنین برای پوست انسان بسیار مفید است به دلیل اینکه حاوی انواع ویتامین ها و مواد مغذی مناسب پوست انسان است. دقت کنید که این صابون دارای مارک های مخلتفی مانند لیدی اوسکار، مکس لید ، تاچ می و… است که کیفیت آنها کاملا یکسان است و بر اساس موجود بودن به صورت رندوم برای شما ارسال میگردد.

این صابون هم مثل صابون خرچنگ دارای طرفداران مخصوص به خود است و تاثیرگذاری آن باعث شده است مصرف کنندگان آن را به یکی از صابون های همیشگی خود تبدیل کرده و حتی برخی افراد ان را جایگزین صابون حمام کنند.

از خاصیت صابون حلزون میتوان به ضد لک بودن آن اشاره کرد و علاوه بر آن برای تیرگی، جوش و جای جوش هم استفاده میشود و اگر یک بار آن را امتحان کنید از مصرف کنندگان دائمی آن میگردید. این صابون را نیازی نیست به طور روزانه استفاده کنید، بلکه هر دو سه روز یکبار مصرف آن کافی است، اما برای تاثیرگذاری بیشتر میتوان بطور روزانه هم از آن استفاده کرد.

خواص حلزون برای پوست انسان چیست؟

استفاده از حلزون برای زیبایی و مراقبت از پوست فقط مربوط به عصر حاضر نبوده و در طب سنتی هم به وفور از آن استفاده میشده است. تا جایی که حتی حکیمان معروفی چون بقراط را میتوان از اولین حکیم های طب سنتی معرفی کرد که به خواص حلزون و تاثیرات آن بر روی پوست پی برده اند.

حلزون ها انواع مختلفی دارند و همه آنها دارای خواص به یک اندازه یا یکسان برای انسان نیستند، اما معروف ترین آنها که در صنعت درمانی و آرایشی استفاده میشود از نظر کالاژن و الاستین و همچنین هالورانیک شباهیت زیادی به بافت پوست انسان دارد. کلاژن که نمونه آن در برخی ضد آفتاب ها هم مانند وجود دارد نوئی پروتئین است که کار آن نگهداری ساختمان و سلولهای پوست می باشد. با تعادل میزان کلاژن بر روی پوست جوانی و لطافت آن حفظ شده و چروک های آن از بین میرود. الاستین نیز در گیر پروتئین هایی است که در حلزون وجود دارد و در بدن انسان به عنوان پیوند دهنده بافت ها عمل میکند. در واقع کار آن این است که بعد از کشیدگی پوست آن را به حالت اول برمیگرداند و حالت ارتجاعی پوست به خاطر وجود این پروتئین است.

جالب است بدانید برای برخی درمان های پوستی مانند خارش و قرمزی پوست، حلزون را به طور زنده روی پوست میگذارند تا ترشحات آن بر روی پوست باعث از بین رفتن این موارد شود و اینکار به تجدید پوست کمک میکند. حلزون درمانی به عنوان طب سنتی شهرت زیادی دارد و از حلزون زنده برای این نوع درمان استفاده میگردد.

خواص صابون حلزون برای پوست انسان:

  1. به درمان طبیعی پوست های آسیب دیده کمک میکند.
  2. التهابات سطح پوست را کاهش می دهد.
  3. صابون حلزون به دلیل حاوی کالاژن بودن سلول های آسیب دیده را حل کرده و باعث ایجاد سلول های تازه و سالم می شود.
  4. زمان هایی که در معرض تابش نور و اشعه ماورای بنفش خورشید قرار میگیرید سلول های پوست آسیب می بیند و عصاره حلزون باعث ترمیم آنها میگردد.
  5. برخوی مولکول های نگهدارنده آب که باعث آبرسانی و رطوبت پوست مشود با صابون حلزون رشد و تکامل می یابند.
  6. عفونت های سطحی پوست را با بالا بردن توانایی تولید مواد ضد میکروبی بهبود می دهد.
  7. لک ها، تیرگی ها و کک و مک های پوستی را از بین می برد.
  8. همانند  نیز به ترمیم سلول های آسیب دیده، از بین بردن جای جوش و زخم های پوست و همچنین ترک های پوستی کمک میکند.
  9. سطح پوست شفاف و زیبا می شود.

به طور کلی در بین حشرات و حیواناتی که در طبیعت یافت میشوند حلزون بیشترین شباهت را از نظر بافت و سلول با پوست و بدن انسان دارد، حتی کرم خراطین که از آن برای تولید  استفاده میشود نیز به اندازه حلزون به بافت پوست انسان شباهت ندارد، و به همین دلیل است که از آن در اکثر لوازم بهداشتی و آرایشی استفاده میشود و بیشترین کاربرد آن در تولید داروهای مرتبط با پوست انسان است.

طرز استفاده از صابون حلزون:

معمولا خانم ها از صابون های مختلف به روش یکسان عمل میکنند و چندان به دستورالعمل روش استفاده از آن توجه نمیکنند. از صابون حلزون هم مانند کرم ضدآفتاب حلزون میتوان برای اکثر پوست های چرب و غیر چرب استفاده کرد. البته اگر حساسیت خاصی دارید بهتر است قبل از استفاده با پزشک خود مشورت نمایید.

از این صابون گیاهی طبی حتی برای شستن مواد آرایشی سطح پوست هم استفاده میکنند، اما بهترین روش مصرف آن شب قبل از خواب است. ابتدا دست هایتان را شسته و صورت خود را خیس کنید، صابون را بین دو دست گذاشته و کمی صابون را بین دو دست بچرخانید تا کف کند، سپس صابون را کناری گذاشته و کف آن را روی صورت خود مالش دهید و سپس بشویید. اگر پوست شما خیلی خشک است میزان ماندگاری کف بر روی پوست نباید زیاد باشد.

نکته : استفاده از صابون حلزون را میتوان روزانه یک بار انجام داد. اما اگر پوست شما پس از مدتی کمی خشک یا قرمز شد میتوانید مصرف آن را کاهش دهید و به هفته ای یک یا دو بار برسانید.

در کنار صابون حلزون از صابون های دیگر استفاده نکنید، همچنین با اینکه برخی از خانم ها از آن برای تمیز کردن مواد آرایشی باقی مانده بر روی پوست استفاده میکنند، اما بهتر است اینکار را نکنید، چراکه ممکن است ترکیب خود صابون با موادی که بر روی پوست باقی مانده است تضاد ساختاری داشته باشد.

چنانچه قبلا از این صابون حلزون ترب استفاده نکرده اید پیشنهاد میشود قبل از استفاده تست حساسیت انجام دهید. همچنین اگر باردار هستید یا بیماری خاصی دارید از پزشک خود برای مصرف صابون حلزون مشورت بگیرید.

صابون حلزون بهتر است یا دیگر صابون هایی مانند خرچنگ،  یا ؟

همانطور که شرح شد حلزون از نطر ساختار کالبدی بیشترین شباهت به پوست و بدن انسان را دارد و از گذشته تا کنون از به روش های مختلف از آن برای کمک به درمان و زیبایی استفاده میشده است. اما با این حال نمیتوان به طور دقیق آن را بهتر از صابون های دیگر مانند خرچنگ یا زردچوبه دانست، چراکه برخی از افراد بوده اند که از صابون های فوق تاثیرات بسیاری دیده اند. البته صابون لیفت ابرو بیشتر کاربرد زیبایی ابرو دارد و تاثیر آن بر روی تارهای ابرو و زیبایی آنها است.

خواص صابون حلزون مکس لیدی |ساخت صابون حلزون

بدین ترتیب اگر صابون های دیگر را قبلا تست کرده اید و از تاثیر آنها بر روی پوست چندان راضی نبوده اید، میتوانید صابون حلزون را تست و استفاده کنید. خواص خود حلزون برای انسان به قدری زیاد است که از آن برای تولید انواع کرم ها و یا داروها استفاده میشود و حتی حلزون درمانی که در آن از حلزون های زنده بر روی پوست استفاده میکنند و دارای تاثیرات زیادی برای پوست است بسیار معروف می باشد.

حتی صابون های معروفی مانند صابون نرم کوسه هم به اندازه عصاره حلزون تاثیرگذار نیست، البته این به این معنی نیست که صابون فوق کمتر از حلزون تاثیرگذار است، اما موارد مصرف آن در پاره ای موارد کمتر از صابون اصل حلزون می باشد. ویژگی های صابون حلزون علاج

صابون حلزون علاج مطابق با آخرین استاندارها و فرمولاسیون روز دنیا و با تکیه بر و بکارگیری علم نوین داروسازی تولید شده است. صابون های گیاهی علاج با بهره گیری از بهترین و طبیعی‌ترین عصاره گیاهان مواد طبیعی خواص اعجاب انگیزی را به ارمغان آورده است. صابون های علاج ضمن بکارگیری عصاره های 100% طبیعی و گیاهی موثر در کیفیت پوست و موی سر ، از مرغوب ترین مواد اولیه تولید صابون نیز استفاده شده است. در ادامه با برای معرفی صابون حلزون علاج همراه باشید.

عصاره حلزون سرشار از کلاژن و آلانتوئین ، الاستین و آنتی اکسیدان می‌باشد. از آنجایی که کلاژن پروتئین اصلی در ساختمان پوست می‌باشد و کیفیت کلاژن پوست اثر مستقیم بر ظاهر و جوانی پوست دارد این ترکیبات می‌توانند به صورت طبیعی با برقراری یک تعادل سازنده به عنوان یک ترمیم کننده پوست عمل کرده و به حفظ سلامت آن کمک کند.

صابون حلزون علاج ترمیم کننده پوست بوده و در درمان انواع جوش و لک به ویژه جوش های سر سیاه بسیار مفید است. صابون حلزون علاج ، چین و چروک پوست را از بین برده و اثرات التهاب و زخم و بریدگی و سوختگی را رفع کرده و در بهبود انعطاف پذیری پوست موثر واقع می‌گردد. همچنین این صابون با مکانیزم ترمیم پوست به صافی و روشنی پوست کمک می‌ کند.

روش استفاده از صابون حلزون علاج

کف صابون حلزون علاج را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب یهترین نتیجه از صابون های علاج ، مصرف آن می‌ بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌ گردد که در موارد درمانی دور مصرف را کامل نمایید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا