ورزشی

تیم هراز آمل جایگزین کاله در لیگ برتر والیبال شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بزورگمهر دادگار ، مدیرعامل شرکت لبنیات هراز آمل در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: هراز آمل به طور رسمی جایگزین تیم کاله در رقبا لیگ والیبال باشگاه های ملی برای فصل آینده تعیین شده است ، گفت: با اعلام فدراسیون والیبال رد بگیر از فینال فصل لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور ، تیم هراز آمل برای اولین حضور خود آماده است. در این مسابقه اعلام شد

وی افزود: خوشحالم که توانستیم اضطراب و اضطراب هواداران آملی و هواداران بیشمار والیبال را پایان دهیم. امیدوارم فصل خوبی بود با هراز در لیگ بالا برای رفقای والیبال آملی.

بهروز عطایی ، سرمربی ، بازیکن باتجربه در راه رفتن به هراز

او در مورد است کارمندان تیم وی در فصل جاری لیگ برتر برای باشگاه های ملی رقابت می کند او همچنین گفتبهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران فصل گذشته هدایت تیم هراز آمل را بر عهده خواهد داشت و محمد شعبانپور همچنین سرپرست تیم خواهد بود.

قاضی در باره بازیکنان جالب همچنین گفتند: حمزه زرینی ، عبدالرضا علیزاده ، عادل غلامی ، حضور آنها در تیم هراز آمل تاکنون تأیید شده است. وروند بازیکنان مورد نظر خود را نیز جذب کنید تحت نظارت آتایی سرمربی تیم خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که کل هدف مجموعه هاراز آمل ، خوشحال کردن طرفداران باشد و معشوق والیبال واقعی در شهر آمل که منبع اصلی این ورزش در شمال کشور است ، است امیدواریم این فصل والیبال خوب با هواداران است و بازیکنان در لیگ برتر والیبال کشور ، این برای آمل است.

به گزارش آنلاین ، با تصمیم اخیر مسئولان باشگاه کاله ، تیم والیبال در این بازی قرار دارد در فصل آینده مسابقه لیگ برتر باشگاههای ملی از بین می رود و وارد می شوید همخوانی داشتن گروهی از باشگاه های والیبال در کشور شرکت می کنند.

هیئت مدیره باشگاه Calais Amol با توجه به وضعیت ایجاد شده توسط این بیماری ، این تصمیم را گرفت کرونا در این کشور بیان و تأکید شده است ، هرگز قصد تسلیم شدن نداشت بگیر شما هیچ تیمی ندارید و سربازان والیبال باشگاه در رقابت های لیگ آینده 1 در لیگ آینده با بازیکنان محلی رقابت خواهد کرد و محمول شهر آمل که یکی از ستون های پایه بازیکن منطقه است و کشور بله ، در حل مشکلات ایجاد شده توسط بازیکنان غیر بومی از آن استفاده و مشارکت خواهد کرد و هزینه بجای دیگر مجبور نشوید باشگاه.

تیم کاله مازندران یک دهه درگیر شدن در لیگ برتر والیبال کشور دارد که همیشه تحت هدایت “بهروز آتاییوی گفت: “او زمانی سرمربی آملی بود ، او دو بار در عنوان قهرمانی ، یک دونده لیگ برنده بوده است و یکی مقام سوم در لیگ ایران مقام سوم و عنوان جام باشگاه های آسیا و هشت جام جهانی باشگاه را به دست آورد.

کاله مازندران بعد از پیکان تهران دومین تیم پراید لیگ برتر ایران محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا