اقتصادی

گسترش نیم بلوار به طوری که امام رضا (آمریکا) اولویت اول شورای شهر آمل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رئیس شورای اسلامی آمل در این در این جلسه گفت: روند بررسی و تصویب شد طبق تخمین ، حدود 290 میلیارد تومانی در سال 1999 شهرداری آمل از اسفند سال گذشته در این شورا فعالیت کرده است. تاریخشناسی کشور مراقبت های عمومی و برخی جزئیات به سال جدید موکول شده است.

خسرو ابراهیم زاده افزود: در بودجه سال 1999 ، این شهر درخواست های زیادی برای افزایش بودجه داشت از این در این پرونده ها وام بالغ بر 25 میلیارد تومان و دیگری وام دولتی 52 میلیارد تومانی دریافت شده و 30 میلیون تومان ملک فروخته شده است.

وی ادامه داد: البته به پرونده های مطرح شده در این شهر در جلسات قبلی و اعلامیه به دلیل شرایط فعلی بودجه منطقی و منطقی در نظر گرفته می شود و در این حالت بودجه اولیه با مبلغ 300 میلیارد دلار توسط شهرداری به شورای شهر می رسد ، پس از بررسی و بررسی اعضای شورا ، برخی موارد را حذف کرده و پس از رفع آنها توسط شهرداری. بودجه پیشنهادی 290 میلیارد دلاری برای شورا ارسال شده است.

60 درصد بودجه امسال شهرداری صرف پروژه های عمرانی است

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: موضوع درآمد برای این رویداد بسیار مهم بود. بخشی از این هزینه ساخت و ساز است و بخش دیگر تهیه و اجرای پروژه ساخت و ساز است.

ابراهیم زاده بیان شده است: اعتبار و وام ملی باید در خط اعتبار آن مشخص شود تا در هزینه های جاری هزینه نشود و مطابق اولویت های تعیین شده توسط شورا هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1998 هزینه فعلی 60 میلیارد و 900 میلیون تومان تصویب شده بود اما تا پایان سال این تعداد به 79 میلیارد تومان رسیده بود. اساس بودجه ساخت و ساز در مقایسه با رقم فعلی حدود 60 تا 40 است.

یک خانه تاریخی بخرید و ساخت و ساز خدمات پاکیزگی وسط شهر

رئیس شورای مسلمانان آمل همچنین بودجه کافی برای خرید و ترمیم خانه تاریخی را در اولویت قرار داد در این شهر آن را اعلام کرد او گفت: خانه های تاریخی بخشی از هویت هستند شهر امل | باید در بودجه دیده شود.

ابراهیم زاده اظهار داشت: در زمینه نقل و انتقالات شهری باید در جلسه بعدی برنامه را به شورا ارائه دهند تا هنگام تصویب بودجه در نظر گرفته شود.

ابراهیم زاده همچنین خواستار افزایش بودجه زیرساخت ها شد بگیر و روکش آسفالت بسته شد و وی گفت: پیشنهاد شهرداری برای این کار 12 میلیارد تن و پیشنهاد است ریس با تأیید اعضای هیئت مدیره ، این تعداد 100٪ به 25 میلیارد دلار افزایش می یابد.

پله برقی را در نیمه راه سرعت دهید کار کن امام رضا |

رئیس شورای اسلامی آمل نیز در میدان امام رضا (الف) بر اساس شرایط جمعیتی و مکانی ، ساخت پل عابر پیاده مکانیکی (پله برقی) در دستور کار قرار گرفت و حتی تجهیزات و تجهیزات آن نیز خریداری شد که متأسفانه به دلیل اعتراض برخی از ساکنان و برخی مسائل نصب نشده است.

ابراهیم زاده گفت: انتظار می رود شهرداری باید تسریع در رفع موانع را انجام دهد و سپس پله برقی را به مکان دیگری منتقل کند.

اولویت فرمت بلوار امام رضا

رئیس شورای فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه گفت: آنچه اهالی شهر آمل از آن نگران هستند گسترش بلوار امام رضا (الف) مردم در این جاده ترافیک را لمس می کنند.

قاسم رسولی مقدم افزود: باید بودجه های دقیق تری اتخاذ شود تا بودجه های بیشتری به این جاده اختصاص یابد که پس از گذشت سه دهه از توسعه دو بخش دیگر تقسیم می شود. کار کن از نظر دیگران.

دکمه بازگشت به بالا