اقتصادیفعالان کسب و کار

خمیر دندان میسویک برای کامپوزیت

معرفی خمیر دندان توتال 8 کاره میسویک

برای انتخاب یک خمیر دندان مناسب به چه نکاتی توجه دارید؟ چه ویژگی‌های خمیر دندان توتال میسویک را به یک انتخاب عالی برای پاکسازی و سلامت دندان‌ها تبدیل کرده است؟

بهداشت دهان و دندان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهداشت فردی است که هر انسان باید در طول زندگی خود از سنین پایین به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد. دندان‌ها از جمله مهم‌ترین و حیاتی ترین اجزای بدن انسان هستند که همواره در معرض آلودگی‌های مختلفی و میکروب‌ها قرار دارند و باید با استفاده از خمیر دندان‌های با کیفیت آن‌ها را پاکیزه نگه داشت.

یک خمیر دندان مناسب باید هم قابلیت پاکسازی بسیار مطلوبی برای دندان‌ها داشته باشد و هم از وقوع مشکلاتی همچون بوی بد و آزار دهنده دهان، تشکیل اجرام میکروبی و زرد شدن دندان‌ها جلوگیری کند. تنوع زیادی از خمیر دندان در بازار وجود دارد و با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون کارایی، قابلیت‌های ویژه و اعتبار برند می‌تواند یک انتخاب عالی را انجام داد.

خمیر دندان توتال 8 کاره میسویک غالب ویژگی‌های یک خمیر دندان با کیفیت و مناسب را دارا است. استفاده از خمیر دندان میسویک مدل total 8 نه تنها به خوبی موجب رفع آلودگی‌ از روی دندان‌ها می‌گردد، بلکه از وقوع مشکلاتی همچون پوسیده شدن دندان‌ها، ایجاد بوی بد دهان، خونریزی و التهاب در لثه، نابود شدن مینای دندان، حساسیت در دندان‌ها و تشکیل پلاک‌های دندانی پیشگیری می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم خمیر دندان میسویک پمپی توتال 8 کاره، تأثیر بسیار مطلوب در کاهش درد ناشی از حساسیت‌های دندانی است به طوری که افراد با دندان‌های حساس به راحتی می‌توانند از آن بهره بگیرند.

مصرف خمیر دندان misswake total8 که حاوی اسانس خوراکی می‌باشد، موجب افزایش سرعت افزوده شدن مواد معدنی به دندان می‌گردد. خمیر دندان میسویک توتال قابلیت خوبی نیز در سفید کردن دندان‌ها و رفع زردی آن دارد.

در مراکز دندانپزشکی با بیهوشی تهران  استفاده از داروهای بیهوشی جهت دندانپزشکی بدون درد و استرس است

فواید خمیر دندان میسویک

  • پاکسازی مناسب دندان
  • کمک به جلوگیری از بوی بد دهان، التهاب لثه، پوسیدگی دندان و تشکیل اجرام بر روی دندان
  • برخورداری از خاصیت ضد حساسیت و قابل استفاده برای افراد با دندان‌های حساس
  • جلوگیری از نابودی مینای دندان
  • داشتن اثر سفید کننده و پیشگیری از زرد شدن دندان‌ها
  • کمک به تقویت مینای دندان
  • کاهش قابل توجه درد حاصل از حساسیت دندانی
  • برخورداری از اسانس خوراکی
  • افزایش سرعت اضافه شدن مواد معدنی به دندان

بررسی تأثیر خمیر دندان میسویک 8 کاره

خمیر دندان توتال 8 کاره میسویک با فناوری پیشرفته‌‌ی آنتی هایپر تولید شده است و به همین دلیل می‌تواند تمام حفره‌های دندان (حتی حفره‌های غیر قابل مشاهده) را پر کند. کسانی که دارای دندان‌هایی حساسی هستند، معمولاً وسواس زیاد در انتخاب خمیر دندان دارند و خمیر دندان میسویک سفید کننده توتال یک انتخاب برای آن‌ها است زیرا این خمیر دندان دارای اثر ضد حساسیت می‌باشد و مشکلی را برای دندان‌های حساس ایجاد نمی‌کند.

خمیر دندان توتال میسویک در بهبود سلامت لثه و جلوگیری از ایجاد التهاب در آن نیز موثر می‌باشد. خمیر دندان توتال 8 برای مینای دندان یکی از حساس‌ترین بافت‌های بدن به شمار می‌رود، اثر ترمیم کننده و سفید کننده دارد و از نابودی و پوسیدگی آن نیز جلوگیری می‌کند. استفاده از خمیر دندان میسویک توتال 8 کاره هم بوی بد دهان را از بین می‌برد و از ایجاد مجدد آن پیشگیری می‌نماید. این خمیر دندان به دلیل کمک به افزایش فعالیت سلول‌های مولد کلاژن و بدون آنکه صدمه‌ای به لثه برساند، موجب تقویت مینا در بخش تاج و سمنتوم می‌شود و بنابراین در رفع حساسیت دندانی نیز موثر است.

طریقه مصرف خمیر دندان Misswake total 8

شما می‌تواند در شب و روز و 2 نوبت از این خمیر دندان استفاده کنید. توجه داشته باشید که زمان مسواک زدن نباید از 5 دقیقه بیشتر شود و به منظور نابودی پلاک میان دندان‌ها نیز حتماً بایستی قبل از مسواک از نخ دندان بهره بگیرید.

بعد از هر بار مصرف خمیر دندان میسویک توتال، درب آن را کاملاً ببندید و خمیر دندان را محلی خشک و خنک، به دور از نور آفتاب و دور از چشم کودکان قرار دهید.

میسویک تخصصی‌ترین خمیر دندان لمینت و کامپوزیت در ایران

دلایل و اهمیت استفاده از خمیر دندان برای کامپوزیت

امروزه کامپوزیت‌ها با کیفیت و قیمت‌های مختلفی در کلینیک‌ها برای مشتری ارائه می‌شود که ممکن است برخی از آن‌ها نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند. بنابراین یکی از مواردی که در این نگهداری به کمک شما می‌آید نوع خمیر دندان است. اصولا پزشکان خمیر دندان مناسب را به مراجع‌کننده خود پیشنهاد می‌دهند، منتها برای اطمینان بیشتر بهتر است فرد از قبل اطلاعاتی در این زمینه داشته باشد. در اینجا ابتدا به ویژگی‌های یک خمیر دندان برای کامپوزیت می‌پردازیم سپس انواع خمیر دندان‌هایی که این ویژگی‌‌ها را دارند معرفی می‌کنیم.

در صورت آشنایی با عوامل موثر بر قیمت  ارتودنسی دندان و راه‌های کاهش آن، می توانید بهترین روش با قیمت ارتودنسی مناسب را پیدا کنید

خرید خمیر دندان misswake توتال

به منظور خرید خمیر توتال 8 کاره میسویک می‌توانید به داروخانه‌های مختلف سراسر کشور مراجعه نموده و یا یک روش دیگر را انتخاب کنید و به صورت آنلاین آن را از داروخانه اینترنتی دکتر اصیلی (مفید طب) سفارش دهید و در بازه زمانی کوتاهی تحویل بگیرید.

محصولات مشابه

خمیر دندان مخصوص دندان‌های حساس وی وان: این خمیر دندان علاوه بر پاکسازی دندان‌ها، در خوشبو کردن دهان، نابودی پلاک، مقابله با تشکیل جرم بر روی دندان و مقابله با پوسیدگی موثر است.

خمیر دندان سفید کننده وی وان: استفاده از خمیر دندان تأثیر بسیار خوبی در سفید کردن دندان‌ها، پیشگیری از کرم‌خوردگی دندان، خوشبو کردن دهان و نابودی پلاک‌ها دارد.

خمیر دندان زیر ضد حساسیت میسویک: مصرف این محصول موجب حفاظت از مینای دندان، پاکسازی دندان، بازسازی بخش‌های آسیب دیده، سفیدی دندان‌ها و حتی کاهش سریع درد در دندان و مقابله با خونریزی و التهاب لثه می‌گردد.

ویژگی‌های بسیار مهم خمیر دندان کامپوزیت

یک خمیر دندان کامپوزیت باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

1) نداشتن مواد ساینده در خمیر دندان

این اولین و مهم‌ترین ویژگی است که یک خمیر دندان برای کامپوزیت باید داشته باشد. خمیر دندان ژلی از جمله خمیردندان‌هایی است که دارای مواد ساینده نمی‌باشد. استفاده از این نوع خمیر دندان‌ها باعث می‌شود به دندان کامپوزیت شده شما آسیبی نرسد

2) ضد حساسیت بودن خمیر دندان

از دیگر ویژگی‌های این نوع خمیر دندان می‌‎توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. احتمالا اسم خمیر دندان ضد حساسیت به گوش‌تان خورده است. برخی افراد به دلایل گوناگون دارای دندان‌های حساسی هستند که این نوع خمیر دندان‌ها مخصوص آن‌ها است. هر شخصی حتی اگر دارای دندان‌های بدون حساسیت باشد، پس از انجام کامپوزیت بخصوص در روزهای اول و نسبت به غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم و غیره حساسیت پیدا می‌کند. پس در این دوره نیاز به خمیر دندان‌های ضد حساسیت دارد.

نکته: دقت داشته باشید بعد از انجام کامپوزیت با پزشک خود در رابطه با مراقبت در روزهای اول اطلاعات لازم را دریافت کنید.

نکته: برای اینکه اطمینان داشته باشید خمیر دندان برای کامپوزیت انتخابی شما این موارد را دارد می‌توانید پشت بسته‌ بندی خمیر دندان را بخوانید که از چه موادی تشکیل شده است.

به طور کلی ارزان ترین قیمت لمینت هر دندان با کیفیت لمینت زیرکونیا می باشد

سوالات متداول

آیا خمیر دندان توتال میسویک برای دندان‌های حساس قابل استفاده است؟

بله این خمیر دندان به دلیل داشتن اثر ضد حساسیت، مشکلی برای دندان‌های حساس ندارد.

آیا استفاده از خمیر دندان توتال 8 کاره به خوشبو شدن دهان کمک می‌کند؟

بله، این خمیر دندان در رفع و پیشگیری از بوی بد دهان موثر است.

آیا خمیر دندان توتال میسویک به مینای دندان آسیب می‌زند؟

خیر، مصرف این خمیر دندان به جلوگیری از نابودی مینای دندان و تقویت آن کمک می‌نماید.

دکمه بازگشت به بالا