اقتصادیفعالان کسب و کار

داکت اسپلیت خنک نمیکند

علت خنک نکردن داکت اسپلیت

امروزه یکی از سیستم‌های سرمایشی گرمایشی پر طرفدار داکت اسپلیت می‌باشد. در اکثر مواقع داکت اسپلیت‌ها در فصل گرم تابستان به درستی محیط را خنک نمی‌کنند در ادامه شما را با علت خنک نکردن داکت اسپلیت آشنا خواهیم کرد. از مجموع علت خنک نکردن داکت اسپلیت به اتمام رسیدن گاز آن و … می‌باشد. زرین سرویس نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت، علت خنک نکردن داکت اسپلیت شما را یافته و آن را تعمیر می‌کند.

زرین سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در انواع برند‌های مختلف از جمله سامسونگ، گری، هیتاچی، ال جی، اسنوا، دوو، پاناسونیک، پاکشوما،‌هایر، جنرال، اوجنرال و … در استان‌های شیراز، رشت، تهران، مازندران، گرگان، اصفهان، البرز، گیلان، مشهد و … می‌باشد.

علت خنک نکردن داکت اسپلیت چیست؟

در فصل گرم تابستان داکت اسپلیت یکی از وسایل پر کاربرد در بیشتر منازل می‌باشد.
در برخی موارد مشکلاتی برای داکت اسپلیت شما به وجود می‌آید که باعث بروز علت خنک نکردن داکت اسپلیت می‌باشند در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.
در ابتدا قبل از اینکه علت خنک نکردن داکت اسپلیت را درون دستگاه جویا شوید بهتر است ریموت کنترل داکت اسپلیت را چک کرده و مطمئن شوید که روی حالت کول است، در صورتی که مشاهده کردید باز هم باد گرم می‌زند سریعا آن را خاموش کنید و علت خنک نکردن داکت اسپلیت را در بین مراحل زیر جویا شوید.

مجموع علت خنک نکردن داکت اسپلیت:

کثیف بودن فیلتر داکت اسپلیت

آن چه که در یک سیستم تهویه مطبوع بسیار اهمیت دارد گردش هوای مناسب در داخل سیستم است. زمانی که فیلترهای هوا کثیف باشند گردش هوا را دچار مشکل می کنند و همین مسئله موجب منتشر نشدن باد خنک توسط داکت اسپلیت می شود.

بهتر است قبل از این که دست به تعمیرات جدی بزنید فیلتر های هوا را که در داخل یونیت داخلی قرار گرفته اند بررسی کنید و اگر کثیف هستند آن ها را خوب تمیز کنید یا فیلترهای جدید را جایگزین فیلترهای کثیف قبلی کنید.

به طور کلی برای این که سیستم تهویه مطبوع شما بهترین عملکرد را داشته باشد باید هر چند وقت یک بار فیلترهای هوا را تمیز یا تعویض کنید. می توانید تمیز کردن یا تعویض فیلترهای هوای داکت اسپلیت را به تعمیرکاران متخصص بسپارید.

خراب بودن برد

برد داکت اسپلیت در حقیقت همچون مغز سیستم است و این قطعه است که به اجزا فرمان می دهد که مانند کولر گازی عمل کنند و محیط را خنک کنند. بدیهی است که اگر برد دچار مشکل شود عملکرد تمامی اجزای داکت اسپلیت با اختلال رو به رو می شود.

خنک نکردن داکت اسپلیت می تواند به این دلیل باشد که برد به ترموستات یا فن داکت اسپلیت فرمان درستی ارسال نمی کند. برای حل این مشکل باید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید تا سیستم را بررسی و مشکل برد را برطرف کنند.

آموزش سرویس داکت اسپلیت |ترموستات داکت اسپلیت

وجود مشکل در کمپرسور

همان طور که گفته شد سیستم سرمایشی داکت اسپلیت مانند کولر گازی عمل می کند در نتیجه عملکرد نادرست کمپرسور آن می تواند در چرخه تولید سرما اختلال ایجاد کند. کمپرسور یکی از قطعات اصلی و گران قیمت داکت اسپلیت است که اگر آسیب ببیند باید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازید.

زمانی که متوجه شدید داکت اسپلیت باد گرم تولید می کند باید فوراً آن را خاموش کنید زیرا این مشکل باعث فشار آمدن به کمپرسور می شود و ممکن است صدمات زیادی به آن وارد کند. تعمیر کمپرسور کار مهم و حساسی است که باید فقط توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود.

برای تعمیر کمپرسور داکت اسپلیت می توانید درخواست خود را داخل وبسایت ما ثبت کنید یا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا آن ها تعمیرکاران متخصص خود را برای ارائه خدمات نزد شما بفرستند. جهت مشاهده انواع کولرگازی سامسونگ به همراه مشخصات و قیمت اینجا کلیک کنید

قیمت داکت اسپلیت با توجه به مدل و ظرفیت دستگاه متفاوت است. لیست بهترین داکت اسپلیت را می‌توانید در وب سایت ما مشاهده نمایید

دکمه بازگشت به بالا