اقتصادی

راهنمای خرید داکت اسپلیت ال جی سایت تاسیسات دات کام

داکت اسپلیت ال جی یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت کره‌ای است که یک برند معتبر در زمینه لوازم خانگی است. محصولات این شرکت از جمله محصولات با کیفیت لوازم خانگی است که در بازار به ویژه در بازار ایران موجود است و سیستم‌های تهویه مطبوع این شرکت نیز مانند سایر محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

مشخصات داکت اسپلیت LG

داکت اسپیلت ال جی سایت تاسیسات دات کام توانایی تهیه هوای گرم در زمستان و هوای دلپذیر و خنک در تابستان در کمترین زمان و با سر و صدای کم را دارد. این سیستم تهویه مطبوع تولید شده توسط ال جی از یک کمپرسور روتاری و یک کمپرسور اسکرال استفاده می‌کند. کمپرسور روتاری یکی از رایج‌ترین کمپرسورهای مورد استفاده در این سیستم تهویه مطبوع به دلیل سر و صدای کم و لرزش کمتر، داشتن قطعات کمتری و از بین رفتن انرژی کمتری کمپرسور روتاری است.

تعداد کمی از مارک‌ها از کمپرسورهای اسکرال در داکت اسپلیت استفاده می‌کنند که LG یکی از آنهاست. از کمپرسورهای اسکرال در داکت اسپلیت های با ظرفیت بالاتر از 36000 Btu استفاده می‌شود. با قرار دادن کیت اینورتر در کمپرسور، ال جی داکت اسپلیت معمولی را به اینورتر تبدیل می‌کند و این باعث کاهش مصرف برق می‌شود.

گاز مبرد در داکت اسپلیت سقفی ال جی از نوع R410 است و توسط شرکت LG در ظرفیت‌های 24000 تا 60،000 Btu در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود.

طراحی داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت ال جی مانند سایر مارک‌ها دارای دو بخش واحد داخلی و واحد فضای باز است و عملکردی شبیه به آنها دارد که در آن گاز مبرد از داخل کندانسور وارد واحد داخلی می‌شود و گرمای هوا را درون واحد و هوای خنک جذب می‌کند. فن به محیط منتقل می‌شود. در چرخه گرمایش، گاز گرم می‌شود و وارد سیم پیچ واحد داخلی می‌شود و هوا را گرم می‌کند که توسط پنکه به محیط منتقل می‌شود.

برای کاهش مصرف برق در زمستان، کویل آب گرم ال جی را می‌توان جلوی واحد داخلی قرار داد. در این روش، آب گرم از طریق موتورخانه یا پکیج، به کویل آب گرم منتقل می‌شود و در آنجا با برخورد هوا با سیم پیچ هوا گرم می‌شود و توسط پنکه وارد محیط می‌شود.

قیمت داکت اسپلیت ال جی

قیمت داکت اسپلیت ال جی با توجه به مشخصات فنی محصولات متفاوت است. نوع و مدل داکت اسپلیت سقفی ال جی، ظرفیت آن بر قیمت داکت اسپلیت ال جی تأثیر می‌گذارد، به عنوان مثال هرچه ظرفیت داکت اسپلیت بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. همچنین نوع کمپرسور و اینورتر یا سادگی آن قیمت داکت اسپلیت ال جی را تغییر می‌دهد.

داکت اسپلیت اینورتر ال جی گران‌تر از داکت اسپیلت معمولی ال جی است زیرا در کمپرسور کیت اینورتر وجود دارد. قیمت داکت اسپیلت ال جی در مقایسه با مشخصات فنی آن منطقی است، اما باید در نظر داشت که از داکت اسپلیت ایرانی گران‌تر است.

خرید داکت اسپلیت ال جی

خرید داکت اسپلیت ال جی با توجه به نیاز مشتری انجام می‌شود، از جمله مکان مورد استفاده، فضای مورد نظر، استفاده از فضا، ظرفیت مورد نظر و غیره. 5 سال گارانتی برای کمپرسور محصولات ال جی و 2 سال ضمانت قطعات فنی باعث خرید بی خطر محصولات ال جی می‌شود.

 

منابع مقاله:

https://www.acstore.com.au/product/lg-ducted-12kw-4-zone-6-outlets-installed/

https://www.ajmadison.com/cgi-bin/ajmadison/LMU36CHV.html

دکمه بازگشت به بالا