ورزشی

رونالدو در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی و شگفت‌انگیز/عکس

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ کریستیانو رونالدو نیز سه شنبه شب به سرعت گلزنی خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد مقابل ویارئال ادامه داد تا به رکورد شگفت انگیز 799 گل زده در طول دوران حرفه ای خود برسد.

نکته مهم در مورد فوق ستاره پرتغالی این است که او تنها در 1095 بازی موفق به ثبت تعداد گل های زده شده است و حالا در دیدار یکشنبه شب منچستریونایتد و چلسی این فرصت را خواهد داشت که این تعداد گل را به 800 برساند.

او 450 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و پنج تیمی که بیشترین گل را به ثمر رسانده در اسپانیا هستند. رونالدو 20 گل یا بیشتر مقابل سویا، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، سلتاویگو و ختافه به ثمر رسانده است.

رونالدو 508 گل به ثمر رسانده است که 63 درصد از گل هایش را با پای راست به ثمر رسانده است. ستاره پرتغالی 149 بار با پای چپ غیرحرفه ای خود گلزنی کرده و 140 بار با ضربه سر دروازه را باز کرده است.

اگرچه ضربات ایستگاهی رونالدو در سال های اخیر رو به کاهش بوده است (آخرین گل او از یک ضربه ایستگاهی در ژوئیه 2020 بود)، او 57 ضربه ایستگاهی و 141 پنالتی به ثمر رساند.

نکته دیگری که در مورد کریستیانو رونالدو قابل ذکر است این است که او در سال های اخیر بیشتر در محوطه جریمه بازی کرده است. در واقع او 116 گل از خارج از محوطه جریمه به ثمر رسانده است، یعنی 85 درصد شوت های او در داخل محوطه جریمه بوده است.

در نهایت، رونالدو در دوران حرفه ای خود 58 هت تریک (5 هت تریک بیشتر از لیونل مسی) و همچنین رکورد 10 هت تریک برای تیم ملی پرتغال دارد.

رونالدو در آستانه دستیابی به رکوردی تاریخی و شگفت انگیز / عکس

258 41

دکمه بازگشت به بالا