اقتصادیفعالان کسب و کار

ریتینگ بازیکنان بارسلونا در فیفا 23

قدرت بازیکنان بارسلونا در فیفا 23

فیفا 23، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فیفا است که ۸ مهر ۱۴۰۱ منتشر شد. تغییرات مختلفی در این نسخه ایجاد شده است. از جمله تغییرات ایجاد شده می‌توان به قدرت بازیکنان مختلف و ریتینگ آن‌ها اشاره کرد. با ما همراه باشید تا با جدیدترین تغییرات فیفا ۲۳ و قدرت بازیکنان بارسلونا در آن، آشنا شویم. در انتها نیز راهنمای خرید اکانت بازی ps4 را آورده ایم. با ما همراه باشید.

اکانت ps4 رایگان |اکانت قانونی ps4 رایگان

خرید و توضحات اکانت قانونی فیفا ۲۳

پیش از خرید اکانت فیفا 23 یا بهتر بگوییم خرید اکانت قانونی fifa 23 برای ps4 با ما همراه باشید تا از تغییرات جدید فیفا در نسخه 2023 باخبر شویم و به مقایسه و بررسی مزایا و معایب این دو ادیشن بپردازیم تا مشخص شود آیا نسخه نهایی ارزش قیمت بالاتر را دارد یا خیر و به معمای هر ساله طرفداران پایان بدهیم!

امتیازات فیفا

فریبنده‌ترین ویژگی برای خرید FIFA 23 Ultimate Edition امتیازهای فیفا است. این امتیازها فقط برای پیش‌سفارش‌کنندگان نیستند و می‌توان از آن‌ها برای باز کردن بسته‌های FIFA Ultimate Team استفاده کرد.

خرید بسته‌ها یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای افزایش عملکرد تیم و بازیکنان شماست. در مجموع، FIFA Ultimate Edition به شما 4600 امتیاز فیفا می‌دهد که برای تقویت تیم اول هیچ راهی بهتر از باز کردن چند بسته FUT وجود ندارد.

پس از خرید اکانت فیفا 23 برای ps5 شما به‌ عنوان بازیکنان می‌توانید با استفاده از تراکنش‌های کوچک در فروشگاه FUT، امتیازات فیفا را خریداری کنید، آنها را برای باز کردن بسته‌ها و به‌دست‌آوردن بازیکنان جدید برای افزودن به باشگاه‌های خود یا فروش در بازار نقل و انتقالات بازخرید کنید این یک امتیاز ارزشمند برای هرکسی است که پولی را برای تراکنش‌های خرد خرج نمی‌کند و در ابتدای بازی به ما کمک می‌کند تا پایه‌ای محکم برای باشگاه خود بسازیم.

هرچند که به ادعای شرکت‌های سارنده، این نسخه از فیفا یکی از بهترین نسخه‌های آن است، اما به عقیده کارشناسان این نسخه نیز مشکلاتی دارد. با وجود این مشکلات، فیفا هنوز هم یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه سازی فوتبال در جهان است.

تا پیش از این، سری بازی‌های فیفا حاصل همکاری الکترونیک آرتز و فدراسیون جهانی فوتبال بودند، اما در پی اتمام قرداد همکاری این دو نهاد، این آخرین نسخه فیفا خواهد بود که با این نام عرضه می‌شود. از سال آینده، این سری بازی‌ها توسط الکترونیک آرتز با نام EA SPORTS FC منتشر خواهند شد.

تغییرات و اصلاحات فیفا ۲۳

از مهم‌ترین تغییراتی که در فیفا ۲۳ اعمال شده می‌توان به فناوری هایپرموشن۲ اشاره کرد. این فناوری با الگوبرداری از رفتار واقعی بازیکنان،‌ آن‌ها را در فضای بازی شبیه‌ سازی می‌کند. از دیگر تغییرات فیفا ۲۳ می‌توان به کراس پلی اشاره کرد. طبق این فناوری جدید، افراد با دستگاه‌های بازی مختلف می‌توانند به صورت آنلاین با هم به رقابت بپردازند.

بهبود گرافیک، اضافه شدن امکانات زیادی برای کاستومایز کردن، اضافه شدن یوونتوس بعد از سه سال، اضافه شدن جام جهانی و لیگ‌های مختلف زنان، از دیگر موارد مهمی هستند که در فیفا ۲۳ اعمال شده‌اند. همچنین برای کسانی که اکانت قانونی فیفا ۲۳، را خریداری کرده باشند، به صورت رایگان بسته الحاقی جام جهانی ارسال می‌شود که تیم ملی ایران نیز در این آپدیت وجود دارد.

بارسلونا در فیفا 23

بارسلونا در فصل گذشته به دلیل از دست دادن مسی، با بحران مهاجم رو‌به‌رو شد. در  همین راستا تلاش و پول بسیاری هزینه شد تا در نهایت، روبرت لواندوفسکی، به عنوان ناجی بارسلونا، به این تیم پیوست. در نسخه جدید فیفا، بازیکنان زیادی از بارسلونا تغییر رتبه داشته‌اند. مهم‌ترین آن‌ها، روبرت لواندوفسکی است که با رتبه ۹۱، در کنار بنزما، دیبروینه، مسی و امباپه، جزو قدرتمندترین بازیکنان فیفا ۲۳ است.

روبرت لواندوفسکی – ۹۱

لواندوفسکی، بازیکن لهستانی ۳۴ ساله است که در پی بحران بارسلونا در نبود مسی، به این تیم پیوست. لواندوفسکی از زمان آمدنش به بارسلونا، تاکنون ۱۴ بازی انجام داده و رکورد بی‌نظیر ۱۳ گل به ثمر رسانده در ۱۴ بازی را از آن خود کرده است. او پیش از این در بایرن مونیخ نیز عملکرد بی‌نظیری داشت و در ۲۵۳ بازی، ۲۳۸ گل به ثمر رساند.

با این حال فیفا تصمیم گرفته با کاهش یک امتیاز، رتبه لواندوفسکی به ۹۱ کاهش پیدا کند که احتمالا بخاطر از دست دادن توپ طلا است. با وجود این کاهش نیز روبرت در جمع قوی‌ترین بازیکنان فیفا ۲۳ حضور دارد.

اگر بخواهیم به صورت مختصر نگاهی به ریتینگ اسکیل‌های مختلف لواندوفسکی در فیفا ۲۳ بیاندازیم،‌ جز مهاجمی فوق العاده، توصیفی برای او نیست. موقعیت‌گیری  94، تمام کنندگی 94، قدرت شوت 91 و واکنش 93، امتیازهای خارق العاده لواندوفسکی در فیفا ۲۳ هستند.

آندره ترشتگن – 88

ترشتگن را نیز می‌توان یکی از دروازه‌بان‌های خوب حال حاضر جهان دانست. آندره ۳۰ ساله از سال ۲۰۱۴ در بارسلونا بازی می‌کند و فراز و نشیب‌های این تیم را دیده است. ترشتگن به دلیل عملکرد نه چندان خوب‌اش در فصل گذشته، با کاهش ۲ امتیازی از سوی فیفا رو‌به‌رو شده است و رتبه او به 88 رسیده است.

او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد. ترشتگن در فصل گذشته با بارسلونا موفق به کسب هیچ جامی نشد و در لالیگا نیز سوم شد. بارسلونا در فصل گذشته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا حذف شد. این افت عملکردها، باعث کاهش رتبه ترشتگن در فیفا ۲۳ شده است.

رونالد آرائوخو – 83

آرائوخو، یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم بارسلونا است که تنها ۲۳ سال دارد. این بازیکن سال 2019 به بارسلونا پیوست و یکی از  بازیکنانی است که بیشترین میزان پیشرفت در فیفا ۲۳ را دارد.

این بازیکن که در پست دفاع مرکزی نقش ایفا می‌کند، در ۶۶ بازی، ۶ گل به ثمر رسانده و همچنین علمکرد بسیار خوبی در دفاع داشته است. این بازیکن با افزایش ۶ امتیاز، به رتبه 83 در فیفا ۲۳ رسیده است. رونالد در بین طرفداران نیز محبوبیت زیادی به دلیل بازی در الکلاسیکو ۲۰۲۰ و زدن گل به رئال دارد.

پدری – 85

یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا که بعد از آرائوخو بیشترین پیشرفت داشته است، پدری است. پدری که در زمین نقش هافبک را به عهده دارد، سال ۲۰۲۰، از لاس پالماس خریداری شد. این بازیکن بسیار جوان تنها ۲۰ سال دارد و یکی از آینده‌دارهای بارسلونا است. او در ۶۳ بازی که برای بارسلونا انجام داده، ۹ گل به ثمر رسانده است. او سال ۲۰۲۱، جایزه پسر طلایی، به عنوان بهترین بازیکن اروپا در رده زیر ۲۱ سال را دریافت کرد. همچنین سال ۲۰۲۲، سریع‌ترین گل در دربی بارسلونا در قرن ۲۱ را به ثمر رساند. به دلیل این موفقیت‌ها و عملکرد، پدری با افزایش ۴ امیتاز به رتبه 85 رسیده است.

سایر بازیکنان  بارسلونا در فیفا ۲۳

دروازه‌بانان

    ایناکی پنا، یکی دیگر از بازیکنانی است که رشد خوبی را تجربه می‌کند. پنا با افزایش ۳ امتیاز، رتبه‌اش به 72 رسیده است.

مدافعان

  • هکتور بلرین، مدافع اسپانیایی بارسلونا، رتبه‌اش در فیفا 23، 79 است.
  • جرارد پیکه، با کاهش یک امتیاز، دارای رتبه 83 است.
  • آندریاس کریستنسن، یکی دیگر از بازیکنان خوب بارسلونا است که با افزایش ۲ امتیازی، رتبه‌اش به 82 رسیده است.
  • جوردی آلبا، با کاهش یک امتیاز، به رتبه 85 رسیده است.
  • سرجی روبرتو، رتبه‌اش 80 است.
  • ژولزه کونده، بازیکن فرانسوی 24 ساله، یکی از بازیکنان خوب بارسلونا است که امسال با افزایش یک امتیاز، رتبه‌اش در فیفا 23 به 84 رسیده است.

هافبک‌ها

  • سرخیو بوسکتس، با کاهش یک امتیاز، رتبه‌اش از نظر فیفا، 85 است.
  • فرنکی دی‌یونگ، بدون تغییر، رتبه‌اش 87 است.
  • فرانک کسیه، رتبه‌اش 84 است.
  • گابی، یکی از جوان‌ترین بازیکنان بارسلونا با ۱۸ سال سن است که رتبه‌اش 79 است. او از سال ۲۰۲۱ در بارسلونا، در پست هافبک هجومی و وینگر چپ بازی می‌کند. گابی در ۴۸ بازی اخیر خود، ۲ گل نیز به ثمر رسانده است.

مهاجمان

  • عثمان دمبله، بدون تغییر، رتبه‌اش 83 است.
  • آنسو فاتی، یکی از مهاجمان محبوب و جوان بارسلونا، رتبه‌اش 79 است.
  • فران تورس، بدون تغییر نسبت به سال قبل، رتبه‌اش 82 است.
  • ممفیس دپای، نیز از بازیکنان بدون تغییر رتبه است و رتبه او در فیفا 23، 85 است.
  • رافینیا، مهاجم برزیلی بارسلونا، با افزایش یک امتیاز، رتبه‌اش به 83 رسیده است.

سخن پایانی

فیفا، یکی محبوب‌ترین بازی‌های شبیه سازی در جهان است که آخرین نسخه آن فیفا ۲۳، مهر ۱۴۰۱ منتشر شد. این نسخه، سی‌امین و آخرین فیفا است که به بازار عرضه می‌شود. تغییراتی از جمله در گرافیک، افزوده شدن فناوری هایپرموشن۲، کراس پلی و… از جمله مهم‌ترین تغییرات فیفا ۲۳ نسبت به سال‌های قبل هستند.

تیم بارسلونا با توجه به بحران‌های اخیری که در فصل گذشته‌ با آن رو‌به‌رو شد، خصوصا از دست دادن مسی، به طور کلی قدرت برخی بازیکنانش کاهش یافته است؛ اما یکی از قدرتمندترین بازیکنان فیفا ۲۳، لواندوفسکی با ۹۱ امتیاز، در جمع قدرتمندترین بازیکنان فیفا ۲۳ است که در بارسلونا بازی می‌کند.

منبع: راهنمای خرید بازی ظرفیتی ps5

دکمه بازگشت به بالا