اقتصادیفعالان کسب و کار

سایبان های متحرک برقی با کیفیت کجا دارن؟

سایه بان برقی که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای مغازه ها و بالکن خانه ها طراحی شده است، عملکرد بی نظیری را ارائه می دهد. عملکرد اصلی آن محافظت از مغازه ها و خانه ها در برابر باران و گرد و غبار است و از محیطی تمیز و خشک در داخل اطمینان می دهد.  این سایبان عملکرد و جذابیت و زیبایی را ارائه می دهد.

یک محیط هماهنگ و کاربردی ایجاد کنید که به طور یکپارچه فضای بیرون را با راحتی سایت های فروشگاهی ترکیب کند. سایه بان برقی به عنوان اولین خط دفاعی عمل می کند و از ویترین مغازه شما در برابر گرد و غبار، باد و باران محافظت می کند. علاوه بر این، یک منطقه سایه دار را ارائه می دهد که مشتریان می توانند به راحتی منتظر تاکسی یا ماشین باشند. حتی در هنگام بارندگی، همچنان می توانید از محافظت از سایبان لذت ببرید و در عین حال چتر خود را به راحتی باز کنید. این ادغام متفکرانه عناصر تضمین می کند که فضای زیبای شما جذاب و سازگار باقی می ماند و عملی و راحتی را برای مشتریان شما فراهم می کند.

سایبان پنجره

بالای درب ها و پنجره های ورودی نصب شده اند تا به طور موثر از وسایل داخل خانه در برابر اثرات بالقوه مخرب نور خورشید محافظت کنند. یا برای جلوگیری از محو شدن یا تغییر رنگ اشعه های خورشید در وسایل با ارزش داخلی شما طراحی شده اند. با عملکرد خودکار خود، کنترل مناسبی بر میزان نور خورشید وارد شده به فضای شما فراهم می‌کنند و ضمن حفظ محیطی دلپذیر، محافظت بهینه را تضمین می‌کنند. با نگرانی های مربوط به تغییرات رنگ ناشی از نور خورشید خداحافظی کنید زیرا این سایبان های اتوماتیک از حفظ سرزندگی و طول عمر وسایل داخل خانه مراقبت می کنند.

سایبان برقی ریموت دار

راحتی و تطبیق پذیری سایبان برقی ما را با کنترل از راه دور تجربه کنید، طراحی شده برای رفع نیاز به نیروی دستی و در عین حال کارکرد بی دردسر از راه دور. با قابلیت کنترل سایبان از جاده، به راحتی می توانید آن را در زمان راحتی باز و بسته کنید. کنترل از راه دور به شما امکان می دهد زاویه مورد نظر را تنظیم کنید و انعطاف پذیری را در تنظیم سایبان مطابق با ترجیحات شما فراهم می کند.

از آزادی باز کردن، بستن و تنظیم سایبان بدون اتلاف وقت و انرژی لذت ببرید. جنس پارچه به کار رفته در این نوع سایبان دوام را تضمین می کند و در عین حال پوشش متحرکی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد سطح باز بودن را مطابق میل خود سفارشی کنید. سهولت و عملکرد سایبان کنترل از راه دور ما را در آغوش بگیرید و فضای بیرونی خود را با سبک و راحتی بهبود بخشید.

با نصب یک سایبان برقی استخر، که در طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های جذاب موجود است، تبدیل فضای استخر خود به پناهگاه راحتی و سبک، بدون زحمت انجام می شود. این انتخاب هوشمند نه تنها به جذابیت زیبایی می افزاید، بلکه کارایی مطلوبی را برای فضای استخر شما فراهم می کند. با ناراحتی اشعه های شدید خورشید خداحافظی کنید، به خصوص در فصل گرم تابستان. با سایبان استخر در جای خود، می توانید شنا کنید و از استخر خود لذت ببرید در حالی که به راحتی در سایه تابش خشن خورشید قرار می گیرید.

فضای بیرونی خود را با طراحی شیک و پیچیده سایه بان برقی دو طرفه با ساختار پوششی شیک و حرفه ای ارتقا دهید. این نوع سایبان با سیستم نوآورانه موازی و دو طرفه خود متمایز است و کاربردی و کارایی بی نظیری را ارائه می دهد. سایبان برقی دو طرفه با طراحی منحصربه‌فرد خود، حداکثر باز شدن را در کناره‌ها فراهم می‌کند و امکان تجربه‌ای همه‌کاره و قابل تنظیم در فضای باز را فراهم می‌کند. چه بخواهید جریان هوای کافی، نماها

سایبان برقی یکی از انواع سازه های سقفی می باشد که معمولا از جنس پارچه ای و یا پوششی فلزی ساخته می شود. از این محصولات  به عنوان سایبان یا پناهگاه برای محافظت در برابر شرایط مختلف جوی همانند آفتاب، برف، تگرگ، باران و … استفاده می کنند. از زمان های قدیم استفاده از سایبان های دستی بسیار رواج دارد و شما نمونه های مختلف از آن را می توانید در سردر فروشگاه ها، منازل، باغ ها و … مشاهده کنید، اما با پیشرفت تکنولوژي، سایبان های اتوماتیک یا همان سایبان برقی وارد بازار شده است.

در این نوع از سایبان ها دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن آن از نیروی مکانیکی همانند نیروی انسانی کمک بگیرید و با دکمه ریموت این محصولات به راحتی باز و بسته می شوند. سایبان های برقی دارای تنوع بالایی هستند و آنها را در شکل، جنس و اندازه های مختلف می توانید بیابید.

سایبان باران و آفتاب گیر چیست ؟

سایبان برقی به دلیل اینکه کار را بسیار برای افراد آسان کرده است مورد استقبال قرار گرفته است و امروزه شما می توانید نمونه های مختلف آن را در مکان های مختلف مشاهده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم که به بررسی دقیق تر این نمونه از محصولات بپردازیم و مفصل تر در رابطه با سایبان برقی و مرکز خرید سایبان برقی حیاط و مغازه و سایبان چتری صحبت کنیم .

سایبان برقی چگونه کار می کند ؟

سایبان برقی نمونه ای از انواع سایبان ها است و به طور کلی ما دارای دو نوع سایبان  هستیم که عبارت است از :

  • سایبان دستی
  • سایبان اتوماتیک یا برقی

همان طورکه از نام این محصولات پیدا است، برای استفاده از سایبان دستی نیاز به نیروی مکانیکی می باشد اما برای باز و بسته کردن سایبان های اتوماتیک یا برقی نیازی به نیرو نیست و با استفاده از ریموت مخصوص می توان که فرمان باز و یا بسته شدن آن را داد .

به طور کلی معمولا سایبان های برقی به سه صورت مورد بهره برداری می رسند که این موارد عبارت است از :

۱ ) به صورت تاشو و متصل به دیوار

۲ ) به صورت تاشو و متصل به بالای درب یا پنجره

۳ ) به صورت چتری

که باید با توجه به شرایط محیطی که قرار است در آن از سایبان  استفاده کنیم نوع مناسب را انتخاب کنیم .

تمامی سایبان  ها از دو بخش  سیستم برقی و پوشش متحرک ساخته شده اند، نحوه عملکرد این گونه از سایبان  ها به این صورت است که جریان برق متصل به یک موتور است و با ریموتی که در دست کاربر می باشد ارتباط دارد.

انواع سایبان ریموت کنترلی

سایبان ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از این موارد به گونه ای خاص طراحی شده اند و دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند ، اگر بخواهیم مهم ترین نوع سایبان ها را نام ببریم :

۱ ) سایبان ثابت : قدیمی ترین نوع سایبان ، ثابت ها هستند. این نوع از محصولات روی  قاب یا قالب های چوبی و فلزی ثابت شده و نصب می شوند ، همان طور که از نام این محصولات پیدا است، اصلی ترین ویژگی که اینگونه سایبان ها دارند این است که امکان جمع شدن و یا انتقال به محیط دیگری در آنها وجود ندارد، به طوری که بر روی قاب خود جوش داده شده و به صورت دائمی به محل مورد نظر وصل شده اند.

این نوع بسیار محکم و با دوام است و در برابر باد شدید و یا برف و باران سنگین مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد .

۲ ) سایبان متحرک : دسته دوم، سایبان متحرک است که برای باز و یا بسته کردن آنها باید از ریموت مخصوص  استفاده کرد و یا به صورت دستی آن را باز و بسته کرد. معمولا از این نوع در حیاط ها ، پارکینگ ها ، استخر ها استفاده می شود .

اصلی ترین ویژگی که این نوع از سایبان ها دارند این است که امکان تغییر زاویه در آنها موجود است. این دسته از سایبان ها خود نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت است از :

  • سایبان متحرک تاشو : سایبان متحرک تاشو دارای دو نوع برقی و دستی است که هر دو کاربردهای فراوان هم محیط های بزرگ و هم در محیط های کوچک دارد، زیرا که در اندازه های مختلفی می توان که آنها را تولید کرد، پس حتی اگر بخواهید برای بالکن کوچک نیز از سایبان استفاده کنید، از سایبان متحرک تاشو می توانید که استفاده کنید .
  • سایبان متحرک کشویی : این نوع از سایبان دارای انعظاف پذیری بالایی است و در هربار باز و بسته کردن به صورت برقی و یا دستی می توانید که به اندازه دلخواه خود، سایبان را باز و یا بسته کنید، یعنی مثلا در زمان هایی که هوا خوب است سایبان را تا مقدار دلخواه ببندید و یا زمانی که آفتاب شدید است، سایبان را باز کنید .

به همین دلایل است که این نوع سایبان امروزه بسیار محبوب است و بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

۳ ) سایبان چتری : این نوع از سایبان  ها نیز هم دارای نوع ثابت و متحرک هستند، برخی از نمونه های چتری ثابت در مکانی قرار می گیرند و فقط می توان جای آنها را عوض کرد ، اما نمونه های متحرک که خود دارای دو نوع دستی و اتوماتیک است، قابلیت باز و بسته شدن را نیز دارند.

از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از سایبان ها دارند می توان به سهولت در استفاده ، قابلت حمل اسان ، قابلیت شست و شو ، ضد حریق بودن و … اشاره کرد .

کاربرد های سایبان  برقی

امروزه از سایبان برقی در اماکن مختلفی استفاده می شود ، به عنوان مثال در اماکن زیر از انواع مختلف سایبان برقی در سایز های مختلف می توان استفاده کرد  : حیاط منزل، سایبان پنجره های ساختمان، سایبان پارکینگ ها، سایبان کولرها، مجتمع های تجاری و اداری، سایبان درشکه، سایبان خودپرداز، کارخانه ها، تالار های پذیرایی و مجالس، سقف استخرها، مجتمع های بزرگ مسکونی، باغ ها، بالکن ها، منازل مسکونی و …

 

دکمه بازگشت به بالا