اقتصادی

سرمایه‌گذاری قابل تحسین مخابرات کردستان در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی در کردستان ضمن ابراز خرسندی، از اقدامات و دستاوردهای مجموعه مخابرات استان در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی که جزو نیازهای بسیار جدی و پیشگام در کشور است، قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: به اندازه پیشرفت‌های حاصله، سهم سرمایه‌گذاری مخابرات و دستگاه‌های تابعه افزایش می‌یابد.

زارعی کوشا سرمایه‌گذاری ۲۰۵ میلیارد تومانی مخابرات طی پنح ماهه امسال و عملکرد مطلوب این مجموعه برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی در استان را قابل تحسین برشمرد و ارج نهاد. وی اضافه کرد: مخابرات براساس اولویت‌ها در استان سرمایه‌گذاری نموده و این سرمایه‌گذاری در تمام شهرستان‌ها انجام شده که بیانگر برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی است.

استاندار کردستان با ذکر اینکه هر اندازه پیش می‌رویم نیازهای جامعه بیشتر می‌شود ضمن اینکه تقاضاها هم نسبت به گذشته متفاوت‌تر است، افزود: زیرساخت‌ها و تکنولوژی‌های حوزه ارتباطی سالانه و روزانه ارتقا پیدا می‌کند و موجب پیشرفت می‌شود که نیاز است بیش از گذشته در تخصیص اعتبارات و تجهیزات به مخابرات توجه شود.

زارعی کوشا یادآور شد : امروز افتتاح این طرح‌ها نقطه عزیمتی برای ماه‌های باقی‌مانده از سال است و این حجم سرمایه‌گذاری و خدمت‌رسانی توقع ما از مخابرات را بیشتر می‌کند. گقتنی است؛ امروز ۱۲۸ پروژه مخابراتی به ارزش ۲۰۵ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری رسید. سال گذشته ۲۰۳ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش مخابراتی استان انجام شد و امسال نیز با حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی، پروژه‌های مختلفی به منظور ارتقای رضایتمندی مردم اجرا می‌شود.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا