ورزشی

صعود ۲ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان

به گزارش شفاف ، مسابقات بین المللی کشتی دانکلوف و جام نیکولای پتروف از 19 تا 22 آوریل در پلوودیو بلغارستان برگزار می شود که نتایج هیئت ایرانی در اولین صبح این مسابقات به شرح زیر است:

گوستی گریکو رومن:
در دسته 63 سنگین وزن ، آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل ویچف از بلغارستان با نتیجه 5-3 شکست خورد و باید در دیدار نهایی منتظر حریف خود بماند تا فرصتی برای ادامه کار در گروه بازنده بدست آورد.
در وزن 72 کیلوگرم ، علی ارسلان پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم مقابل بشار ترکیه با نتیجه 8 بر 0 پیروز شد و در دور بعد ، در مرحله نیمه نهایی ، با برنده درگیری بین ماکسیموویچ از صربستان و نوربوسینوف از قزاقستان.

سبک آزاد:
در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکار پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر عبدی گبار از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این مرحله او با ساكایف از قزاقستان می جنگد.

همچنین رای گیری برای 2 نماینده دیگر ایران نیز برگزار شد ، نتایج به شرح زیر بود:

گوستی گریکو رومن:
مهدی فلاح در وزن 87 کیلوگرم در دور اول استراحت می کند و در دور بعدی به مصاف آواندانو از ونزوئلا می رود. در این وزن 14 کشتی گیر حضور دارند.

سبک آزاد:
در وزن 74 کیلوگرم که 15 نفر حضور داشتند ، جمال عبادی در دور اول به مصافکوف از قزاقستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم ، با برنده مسابقه کشتی گامکرلیزه از گرجستان و زاکارایف روبرو می شود. اوکراین

دکمه بازگشت به بالا