اقتصادیفعالان کسب و کار

طعم خرمای رژیمی چگونه است

خرمای زاهدی یا قصب از خرمای های پرطرفدار استان بوشهر است و بخاطر شاخص قند پایینی که دارد در کنار چای و سایر دمنوش ها جایگزین مناسب قند است. این خرما فاقد شیره است و دارای بافت داخلی نرم با لایه بیرونی نسبتا خشکی است  و اصطلاحا خرمای خشک نیز نامیده می‌شود اما باید دقت داشته باشید که اصلا سفت نیست و به راحتی در کنار دمنوش های مختلف می‌توانید استفاده کنید.

شکل ظاهری این خرمای دارای رنگ قهوه‌ای روشن است. بطور متوسط هر دانه خرمای زاهدی 8گرم وزن و 5سانتی‎‌متر طول است. بدون شیره بودند در کنار هسته جدا از گوشته خرما راحتی استفاده آن را دو چندان کرده است. خواص خرمای زاهدی خرمای زاهدی به دلیل خواص غذایی و درمانی بالایی که دارد، در سنت‌های محلی جنوب ایران به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی محسوب می‌شود. این خرما می‌تواند در بهبود عملکرد گوارش، پایین آوردن کلسترول خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی مؤثر باشد.

کاهنده کلسترول خون

آنتی اکسیدان فراوان

یک مولتی ویتامینه کامل????????

تسهیل عملکرد دستگاه گوارش

منبع منگنز،کلسیم و آهن مناسب برای کنترل دیابت از این خرما جهت تهیه سرکه خرما و الکل گیری بسیار استفاده می‌شود. خرمای طعم دار می تواند یک ماده عالی به جای قند به حساب بیاید که فواید و خواص زیادی برای سلامت بدن نیز دارد. خرمای طعم دار خرمای طعم دار که به آن حبه خرما نیز گفته می شود یک محصول رژیمی خوشمزه و سالم می‌ باشد که در انواع مختلف طعم و رنگ ها وجود دارد و به عنوان یک میان وعده و چاشنی طبیعی شناخته می شود. به طور معمول از موادی مانند شکلات، انواع مغزها مانند گردو و بادام، گل محمدی، قهوه و غیره برای تهیه این ماده استفاده می کنند.

در حال حاضر بسیاری از افرادی که به دیابت مبتلا هستند یا رژیم‌ های لاغری مختلفی دارند ترجیح می‌ دهند از این ماده سالم استفاده کنند. امروز در کارخانجات این محصول به روش های گوناگون و در اندازه و شکل های مختلف تولید و در اختیار افراد متقاضی قرار داده می شود. مشخصات خرمای طعم دار از مهمترین مشخصات خرمای طعم دار می توان به کالری کم و وجود مواد مغذی گوناگون مانند آهن، فسفر، پتاسیم، منیزیم و انواع ویتامین ها در آن اشاره کرد.

عنوان       توضیحات

خواص      آهن، فسفر، پتاسیم و منزنیم

مزایا         درمان کم خونی و تقویت استخوان

فواید         افزایش سلامت قلب و تقویت سیستم عصبی

مواد اولیه  گردو، بادام، گل محمدی و قهوه

برای درمان کم خونی و تقویت استخوان ها این ماده خوراکی می تواند یک گزینه منحصر به فرد شناخته شود. همچنین شما می توانید برای افزایش سلامت قلب و تقویت سیستم عصبی خود از آن استفاده نمایید. بعضی از این محصولات ساده و بعضی دیگر در موادی مانند هل، آرد و یا پودر نارگیل غلطانده شده اند و می توانند برای تمام افراد از کوچک تا میانسال یک میان وعده سالم و پرخاصیت به حساب بیایند. خرید خرمای طعم دار هر زمان خرید خرمای طعم دار باید به این موضوع توجه داشته باشید که امکان فساد زودهنگام آن وجود دارد پس این محصول باید دارای تاریخ تولید و انقضای مشخصی باشد. همچنین باید در بسته بندی و جعبه های آکبند و بهداشتی به شما عرضه شود و از سالم بودن جعبه و یا کارتن این محصول کاملاً مطمئن شوید.

محصولی را خریداری کنید که دارای نشان سلامت و مهره استاندارد تا بتوانید با اطمینان بیشتری آن را مصرف کنید. همچنین قبل از تهیه در مورد ترکیبات و مواد افزودنی های آن تحقیق کنید تا مطمئن شوید به آنها حساسیت ندارید یا باب میل شما می باشد. قیمت خرمای طعم دار + خرید و فروش قیمت خرما بار دکتر بیز با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود که از مهمترین آنها می توان به ترکیبات و مواد افزودنی استفاده شده در ساخت آن ها اشاره کرد. در حال حاضر یک بسته کوچک از این چاشنی در حدود 45000 تا 96000 تومان می‌باشد که نوسانات موجود در بازار ممکن است تاثیرات فراوانی بر روی تعیین قیمت آن داشته باشد. بعضی مواقع خرید عمده این محصول می تواند باعث شود قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز   برای شما کمتر تمام شود.

شما عزیزان اگر مایل به خرید این محصول با طعم های مختلف هستید می توانید به راحتی از سایت ما اقدام کرده و برای پرسیدن هرگونه سوال یا آگاهی از شرایط خرید این محصول با ما در تماس باشید. مزایای قهوه هسته خرما برای لاغری قهوه هسته خرما برای لاغری مزایای خوبی دارد که می توان از آن برای رژیم لاغری استفاده نمود و در کنار ورزش و تغذیه مناسب تاثیر زیادی در کاهش وزن خواهد داشت. دانه های خرما به کاهش وزن کمک می کنند. هسته های قرار ملاقات بسیار غنی از آهن و فلوراید ، سرشار از فیبر غذایی و اسیدهای چرب ضروری هستند و به شما در کاهش وزن کمک می کنند. برای کاهش وزن باید به طور متوسط ​​از قهوه هسته خرما استفاده کنید. آنها غنی از آهن ، فیبر ، منیزیم و پتاسیم و سرشار از ریز مغذی هایی هستند که می توانند اشتها را کاهش دهند.

این نوع قهوه اصلا ربطی به قهوه عربیکا و روبوستا ندارد در واقعه اصلا ربطی به دان قهوه مرسوم ندارد و فقط به خاطر فواید ، نوع مصرف و شباهت در رنگ به عنوان قهوه هسته خرما شناخته می شود فواید هسته خرما خرما ، یک میوه گرمسیری ، اخیراً به غذاهای سالم راه یافته است. به دلیل طعم طبیعی که دارند ، آنها را آب نبات های طبیعت می نامند. آنها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه دارای طیف گسترده ای از فواید سلامتی هستند. علاوه بر خود میوه هسته خرما فواید بیشماری دارد که اکنون در طب سنتی ایران داروی گیاهی به عنوان قهوه هسته خرما به فروش میرسد که علاوه بر فواید سلامتی به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

طبق کتاب Healing Foods ، خرما سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و طیف گسترده ای از پتاسیم ، قندهای آزاد کننده آهسته و سایر مواد مغذی را فراهم می کند. به عنوان مثال ، خرما منبع خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی زیر است. مزایای قهوه هسته خرما برای لاغری قهوه هسته خرما برای لاغری مزایای خوبی دارد که می توان از آن برای رژیم لاغری استفاده نمود و در کنار ورزش و تغذیه مناسب تاثیر زیادی در کاهش وزن خواهد داشت. دانه های خرما به کاهش وزن کمک می کنند. هسته های قرار ملاقات بسیار غنی از آهن و فلوراید ، سرشار از فیبر غذایی و اسیدهای چرب ضروری هستند و به شما در کاهش وزن کمک می کنند.

برای کاهش وزن باید به طور متوسط ​​از قهوه هسته خرما استفاده کنید. آنها غنی از آهن ، فیبر ، منیزیم و پتاسیم و سرشار از ریز مغذی هایی هستند که می توانند اشتها را کاهش دهند. این نوع قهوه اصلا ربطی به قهوه عربیکا و روبوستا ندارد در واقعه اصلا ربطی به دان قهوه مرسوم ندارد و فقط به خاطر فواید ، نوع مصرف و شباهت در رنگ به عنوان قهوه هسته خرما شناخته می شود فواید هسته خرما خرما ، یک میوه گرمسیری ، اخیراً به غذاهای سالم راه یافته است. به دلیل طعم طبیعی که دارند ، آنها را آب نبات های طبیعت می نامند. آنها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه دارای طیف گسترده ای از فواید سلامتی هستند.

علاوه بر خود میوه هسته خرما فواید بیشماری دارد که اکنون در طب سنتی ایران داروی گیاهی به عنوان قهوه هسته خرما به فروش میرسد که علاوه بر فواید سلامتی به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. طبق کتاب Healing Foods ، خرما سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و طیف گسترده ای از پتاسیم ، قندهای آزاد کننده آهسته و سایر مواد مغذی را فراهم می کند. به عنوان مثال ، خرما منبع خوبی از مواد مغذی و مواد معدنی زیر است. فواید دمنوش قهوه هسته خرما برای لاغری عصاره هسته خرما از پودر هسته خرما آلی بدست می آید. اولین و مهمترین خاصیت هسته نخل کاهش قند خون است. اگر به دیابت مبتلا هستید ، شک نکنید که نوشیدن سه فنجان چای سبز با علف لیمو قاشقی دکتر بیز برای لاغری در روز می تواند تا حد زیادی به کاهش قند خون کمک کند.

این نوشیدنی سنتی که با نام قهوه هسته خرما نیز شناخته می شود ، از خرمای بو داده به عنوان یک میوه بهشتی با خواص درمانی بی شماری تهیه می شود و سابقه طولانی در طب سنتی ایران دارد ، بنابراین ابوعلی سینا برای تنظیم قند و چربی به طور منظم قهوه هسته خرما می نوشد. خون ، کاهش ریزش مو ، آرامش اعصاب ، کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن. عصاره هسته خرما حاوی مواد معدنی زیادی مانند آهن ، پتاسیم ، روی ، سلنیوم و ویتامین است. این محصول کاملاً طبیعی است ، طعمی کاملاً شبیه به قهوه داغ دارد و به دلیل کمبود کافئین جایگزین مناسبی برای افراد حساس به کافئین است و ویژگی های آن آن را به یک محصول لاغری در سبد خرید تبدیل می کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا