اقتصادیفعالان کسب و کار

فروش پرفکت مانی در ترکیه

 

خرید فوری ووچر پرفکت مانی در ترکیه به عنوان یک کشور همسایه برای ایرانیان یک راه میانبر است و برخی از کسب و کارهای ایرانیان چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری با این کشور به مرحله انجام می‌رسد.بنابراین و کارهای انتقال وجه یا برداشت وجه از این طریق می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که یکی از آن‌ها کاهش قابل توجه کارمزد است.

در این مقاله در قالب عناوین زیر به خرید پرفکت مانی در ترکیه می‌پردازیم

  • پرفکت مانی چیست
  • مزایای خرید پرفکت مانی در ترکیه چیست
  • نحوه خرید پرفکت مانی در ترکیه
  • خرید پرفکت مانی از صرافی در ترکیه
  • معرفی صرافی در ترکیه برای خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی سیستم پرداخت آنلاین است که مجهز به ارزهای دیجیتال رایج می‌باشد.این سیستم قابل انتقال به سایر ارزهای دیجیتال را دارد و با تهیه کیف پول داخل  حساب کاربری می‌توانید با خرید و فروش  ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری ایمن را پایه‌گذاری کنید و پول خود را در کیف پول مربوطه به صورت  امن نگهداری کنید.

سیستم پرداخت پرفکت مانی برای هر نوع ارز دیجیتالی یک حساب مشخص دارد و برای هر نوع ارزی هم یک کیف پول مشخص فراهم کرده است.بنابراین هیچگونه تداخل و مشکلات اینترنتی را نخواهید داشت.

اگر چه به هر حال سیستم پرداخت الکترونیکی مانند سایر سیستم‌های تحت وب مراقبت بیشتری نیاز دارند تا تحت حملات سایبری قرار نگیرند.اما در نهایت یک سیستم پرداخت ایمن است که به راحتی در کسری از ثانیه می‌توانید بسیاری از کارهای تجاری خود را انجام دهید.

مقالات بیشتر :

مزایای خرید پرفکت مانی در ترکیه

خرید پرفکت مانی در ترکیه  مزایای زیادی در بر دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

عدم محدودیت زمانی و مکانی

شما بدون اینکه درگیر زمان یا مکان باشید می‌توانید پرفکت مانی را به صورت آنلاین خریداری کنید.

خوشبختانه پرفکت مانی محدودیتی برای خرید و فروش و یا سایر کارهای بانکی برای هیچ کاربری لحاظ نشده است.

در حالی که برخی از سرویس‌های پرداخت چون مستر کارت یا پی پال این محدودیت‌ها را دارند که برای کشورهای تحریم چندان خوشایند نیست.

دارای انواع حساب متعدد

پرفکت مانی حساب‌های متعددی چون نرمال، پرمیوم و پارتنر می‌باشد که هر کدام از این حساب‌ها کارمزد مخصوص به خود را دارند.

کارمزد حساب پرمیوم نسبت به نرمال کمتر است و کارمزد حساب پارتنز از دو حساب دیگر بسیار کمتر می‌باشد.

شما از طریق حساب کاربری  می‌توانید نوع حساب خود را ارتقا دهید و خرید پرفکت مانی در ترکیه را با کارمزد حداقل به انجام برسانید.

تبادل و مبادله با سایر ارزهای دیجیتال

شما از هر جای دنیا می‌توانید مبادله و تبدیل ارز را در همین سیستم انجام دهید. یعنی می‌توانید پرفکت مانی را به تتر که یکی ار ارزهای با پشتوانه مهم می‌باشد، تبدیل کنید.

همچنین از ارزی چون بیت کوین خریداری کنید و روی آن سرمایه‌گذاری کنید و سپس از طریق صرافی آن را به فروش برسانید.

سرعت بالا تراکنش‌ها

از مزیت‌های مهم خرید پرفکت مانی در ترکیه سرعت بالای آن است که به راحتی نقل و انتقال وجه انجام می‌شود.

شما دیگر مشکل تاخیر نخواهید داشت و سریعا کارهای برداشت و واریز از هر جا و هر زمانی که باشید قابل انجام است.

قانونی بودن معامله در ترکیه

در کشور ترکیه ، خرید فوری ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی کاملا قانونی بوده و هیچگونه منعی وجود ندارد. مانند تمام معاملات ارزی ، حتما به صورت دوطرفه نیاز به ارائه KYC یا احراز هویت دوطرفه خواهد بود . بنابراین با خیال آسوده و بدون هیچ مشکل قانونی ، میتوان به فروش و خرید پرفکت در ترکیه پرداخت.

مقالات بیشتر :

خرید پرفکت مانی در ترکیه

اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی |بهترین قیمت پرفکت مانی

نحوه خرید پرفکت مانی در ترکیه

شاید از خود سوال کنید که برای خرید پرفکت مانی در ترکیه به چه روشی اقدام کنیم.

معمولا برای بهترین صرافی خرید پرفکت مانی در ترکیه هم می‌توانید به صورت آنلاین یعنی از طریق سایت‌های ایرانی هم اقدام کنید.اما اگر هدف شما خرید حضوری باشد، بهتر است که به صرافی‌ها مراجعه کنید.

فراموش نکنید که صرافی‌های موجود در ترکیه معمولا یعنی در بیشتر مواقع مدارک هویتی می‌خواهند و بر این نوع مدارک کمی سخت‌گیری دارند.در ادامه به چند نمونه صرافی برای خرید پرفکت مانی در ترکیه اشاره می‌کنیم.

صرافی بی تی سی تورک

این صرافی تقریبا جز اولین‌ها در ترکیه است که به مرکزیت استانبوال در اواخر سال 2013شروع به فعالیت کرد.با بیشتر بانک‌های ترکیه قرداد همکاری دارد و در مدت زمان اندک هر روز هفته توانایی تبدیل بیشتر ارزهای دیجیتالی را به لیر یا دلار  دارد.

مزایای این صرافی بسیار زیاد است، همانطور که ذکر شد، پشتیبانی از بیشتر ارزهای دیجیتال را دارد، پشتیبانی هر روز هفته و بیست و چهار ساعته می‌باشد.در ضمن دارای اپلیکیشن نیز می‌باشد که بیشتر فعالیت‌ها و کارهای خود را آنلاین برای کاربران انجام می‌دهد.

توجه داشته باشید تنها شهرواندان ترکیه قادر به ایجاد حساب در این صرافی هستند.

صرافی پریتکس

با توجه به صرافی قبلی قاعدتا به این فکر افتاده‌اید که صرافی پیدا کنید که با پاسپورت ایرانی هم بتوانید از آن پرفکت مانی بخرید.

صرافی پریتکس این امکان را دارد که با پاسپورت ایرانی هم پرفکت بخرید اما به این موضوع هم دقت داشته باشید که میزان کارمزد تا حدودی بالاتر از بقیه می‌باشد و گاهی ممکن است امنیت آن نسبت به سی تورک پایین‌تر باشد.اما پشتیبانی 24 ساعته دارد و قابیلت نصب اپلیکیشن روی گوشی آیفون و اندروید هم دارد.

صرافی پریبو ترکیه

از دیگر صرافی‌های موجود در ترکیه همین پربیو می‌باشد که ابتدای سال 2017 راه‌اندازی شد. صرافیی پاریبو مورد اطمینان واقع شده است و روز به روز بر کاربرانش می‌افزاید، اما فقط برای کسانی که شهروند ترکیه باشند، ارائه خدمات دارد.

همچنین ارزهای دیجیتال متنوعی را پشتیبانی می‌کند، خدمت‌گذاری بیست و چهار ساعته است.کارمزد تقریبا بالایی را هم از کاربر دریافت می‌کند.

صرافی باینس ترکیه

این صرافی به مانند بقیه صرافی‌ها کارمزد بالا دریافت نمی‌کند، امنیت بالایی دارد و اعتبار بالایی هم دارد.

ولی به ایرانیان ارائه خدمات نمی‌دهد.به نحوی می‌توان گفت زیر مجموعه صرافی باینس است.

صرافی بیت اکسن

یکی از صرافی‌های جدید در ترکیه است که تقریبا 4 الی 5 سالی در استانبول شروع به فعالیت کرده است.بیش از یک میلیون کاربر دارد.

ارزهای مورد حمایت این صرافی بسیار متنوع است شاید بتوان گفت نزدیک به 30 ارز مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد  و امنیت بسیار خوبی دارد.

کارمزد معاملاتی که در این صرافی انجام می‌شود متوسط است و بین محدوده 15/ . تا 25/. می‌باشد.

صرافی بیت چی

برای خرید پرفکت مانی در ترکیه یکی دیگر از صرافی‌های موجود در ترکیه بیت چی است.تقریبا مورد اعتماد با امنیت بالا است.

تنوع ارز تا حدودا 27 نوع می‌باشد. میزان کارمزدی که لحاظ می‌شود بسته به نوع معاملات یا حجم معاملاتی کاربران است که تا 2/. درصد متغیر است.

البته توجه داشته باشید که با پاسپورت ایرانی نمی‌توان از خدمات آن استفاده کرد یا احراز هویت انجام داد.

خرید عمده پرفکت مانی در ترکیه

خرید عمده ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی انتقالی به حساب در ترکیه ، توسط برخی صراف های ایرانی حاضر در ترکیه انجام میشود. ایرانیان مقیم ترکیه ، میتواننداز طریق صراف های ایرانی یا نمایندگان پرفکت مانی در ترکیه ، اقدام به خرید عمده ووچر پرفکت در ترکیه کنند .

خرید ووچر پرفکت در ترکیه ، همانند خرید در ایران ، نیازمند ارائه KYC جهت احراز هویت می باشد.  کاربران ایرانی ، با ارائه مدارک شناسایی و پاسپورت خود ، میتوانند با پرداخت لیر ترکیه و یا ریال ایران ، اقدام به خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی کنند .

نمایندگان صرافی آلما اکس در ترکیه ، میتوانند با ارائه مدرک شناسایی خود و دریافت احراز هویت کاربران ایرانی ، اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی در ترکیه کنند .

فروش پرفکت مانی در ترکیه

بسیاری از کاربران ایران حاضر در ترکیه ، ترجیح میدهند که فروش پرفکت مانی خود را در ترکیه انجام دهند. درواقع به جای دریافت ریال ایران ، به دریافت لیر ترکیه نظر دارند . نمایندگان صرافی اکس نوین حاضر در ترکیه ،  آماده همکاری با ایرانیان مقیم و حاضر در ترکیه بوده و میتواندن فروش ووچر پرفکت در ترکیه را در ازای پرداخت ریال ایرانی و یا لیر ترکیه به انجام برسانند . حتی امکان پرداخت دلاری نیز برای انجام معاملات امکان پذیر است . توجه داشته باشید که تمامی معاملات خرید و فروش پرفکت مانی در ترکیه ، نیازمند احراز هویت KYC خواهد بود .

قیمت فروش پرفکت مانی در ترکیه ، همانند ریت های موجود در داخل کشور ایران انجام شده و تفاوت ارزی در ترکیه و ایران وجود ندارد. حتی کارمزد های پرداخت و فروش نیز همانند انجام معامله در ایران خواهد بود .

 

دکمه بازگشت به بالا