اقتصادیفعالان کسب و کار

قالیشویی خوب در گوهردشت کرج

قالیشویی فوری در گوهردشت کرج

در برخی مواقع نیاز به خدمات فوری قالی داریم مانند ریختن لاک شمع چای و انواع خوراکی ها و با توجه به اینکه هر چه دیرتر گلیم را تمیز کنیم از بین بردن لک ها غیر ممکن خواهد بود . سریعترین قالیشویی در گوهردشت کرج است و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با قالیشویی سریع گوهردشت تماس حاصل نمایید و جهت ثبت سفارش یا راهنمایی با کارشناسان ارتباط برقرار نمائید .

بهترین قالیشویی در کرج |شماره تلفن قالیشویی گوهردشت

قیمت قالیشویی در گوهردشت کرج

قیمت شست و شو در مراکز مختلف متفاوت خواهد بود، تعیین قیمت علاوه بر نوع سفارش به عوامل دیگری همانند رنگ فرش ، ماشینی و دستباف بودن  وهمچنین جنس مواد بکار رفته و راه شست و شو مانند بخارشویی، خشک شویی و شست و شو  با مواد لکه بر و مواد شوینده مورد استفاده نیز بستگی دارد. البته لازم به ذکر است روش سنتی موجب بالا رفتن هزینه می شود زیرا هم زمان شستشو بالا میرود هم تعداد نیروی انسانی و فرآیند خشک شدن  افزایش می یابد .

خدمات قالیشویی در گوهردشت کرج

آیا انتخاب یک قالیشویی خوب در گوهردشت کرج سخت است ؟ اگر قالیشویی خدمات خوبی ارائه بدهد این انتخاب دشوار نخواهد بود پاره ای از خدمات قالیشویی در گوهردشت کرج را به شما معرفی میکنیم : خدمات تخصصی قالیشویی شستشوی فرش دستبافت فرش اعلا و گل ابریشم وماهی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی با مدرن ترین دستگاه :

موکت، پتو، پشتی، ملافه، پرده، موکت و مبلمان. شستشو بدون چروک و بدون شکستگی فرش وآبگیری کامل روفوگری قالی ترمیم و مرمت رفع انواع سوختگی شیرازه بافی معمولی و قیطونی و ریشه بافی با استاد کار. نصب انواع محافظ ریشه و با سرویس دهی با عاليترين و نازلترين قيمت مرمت  بازسازي ريشه زني و رنگ برداري تحویل ۲۴ الی ۴۸ساعته دانستن این نکات مهم برای انتخاب یک قالیشویی در کرج بسیار مفید خواهد بود

شستشوی اتوماتیک فرش در گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت کرج، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت مینمایند. در روش قالیشویی به روش اول  هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در فرآیند شستشوی قالی فعالیت دارند . در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، خاک گیری و سایر لوازم دیگر مجهز به برق میباشند و تنها متصدی، وظیفه طی مراحل را با دستگاه های برقی عهده دار بوده. درست است که این روش نیمه مکانیزه میباشد اما نیروی انسانی در این روش بسیار تاثیر گذار بوده .

در روش مکانیزه ، تمامی مراحل شستن فرش ها؛ از صفر تا صد ، توسط دستگاه مکانیزه و به صورت اتومات شکل میگیرد  و تنها برای جابجایی احتیاج به نیروی انسانی میباشد. در این روش حتی آبگیری و خشک کردن نیز بدون دخالت انسان میباشد و رول کردن و کاور کردن  نیز با دستگاه انجام میشود .

وجه تمایز و دلایل انتخاب قالیشویی گوهردشت کرج

وجه تمایز یک قالیشویی معتبر با بقیه قالیشویی ‌ها در این است که یک قالیشویی معتبر و متعهد کیفیت کار خود را فدای هیچ چیزی نمی کند و همواره به فکر جلب رضایت و تامین نظر مشتری میباشد. متاسفانه در هر صنفی افرادی پیدا می شوند که کم کاری می کنند یا این که نسبت به مسئولیتی که دارند تعهدی از خود نشان نمی دهند. از این رو بسیار مهم است که برای سپردن فرش، موکت، مبل و … برای شستشو به فکر پیدا کردن یک قالیشویی معتبر باشید.

حال این سوال مطرح می شود که ویژگی های یک قالیشویی معتبر در گوهردشت چیست؟ با ما همراه باشید  تا به جواب این سوال برسید. در ادامه مهترین فاکتورها و ویژگی های یک قالیشویی معتبر را بیان می کنیم. بعضی موارد هستند که باعث تفاوت قالیشویی ها با یکدیگر میشوند که قبل از اتخاب باید حتما از آن اطلاع داشته باشید :

  1. ضمانت شستشوی فرش
  2. عضویت در اتحادیه قالیشویی
  3. نرخ ثابت قالیشویی
  4. نحوه شستشوی فرش
  5. ارائه خدمات تخصصی
  6. کارخانه ی مکانیزه
  7. متعهد به زمان بندی تعیین شده
  8. پرسنل مجرب

قالیشویی گوهردشت

همانطور که می‌دانید، قالیشویی فرایندی فنی و تخصصی است که نیاز به نیروی متخصص دارد. چون در این صورت است که کار شستشوی فرش به درستی صورت خواهد گرفت. در واقع، طی فرایند قالیشویی، فرش‌ و موکت به روش‌های جدید شسته و خشک می‌شود. به طوری که هر نوع آلودگی از روی آن پاکسازی شود. این آلودگی‌ها می تواند هر نوع لکه و کثیفی دیگری باشد. اما این کار به همین سادگی نیست. در فرش‌ها به شکل اصولی شسته می‌شوند. شاید به این فکر می‌کنید که منظور از شستشوی اصولی چیست؟

قبلا به این موضوع اشاره کردیم که برخی از فرش‌ها حساس هستند و می‌توانند با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی آسیب ببینند. فرش دستباف را برای شما مثال زدیم که جزو فرش‌های حساس و ظریف است و باید در هنگام شستشو، از آن مراقبت شود. چون در غیر این صورت به بافت فرش دستباف آسیب وارد شده و شکل اولیه آن تغییر می‌کند. همچنین ممکن است رنگ فرش نیز آسیب ببیند و دیگر به درخشندگی قبل نباشد.

علاوه بر فرش دستباف انواع مختلفی از فرش‌ها و موکت‌ها هم وجود دارد که نیاز به توجه و احطیاط در زمان شستشو دارند. برای مثال یک فرش ممکن است دارای رنگ روشن و درخشان باشد. شستشوی این نوع فرش در قالیشویی گوهردشت به نحوی است که رنگ روشن آن حفظ شده و دچار تیرگی و تغییر ظاهر فرش نشود. در برخی از موارد هم به خاطر عدم توجه و شستشوی مرتب، آلودگی و لکه‌های زیادی روی فرش مشاهده می‌شود. این فرش باید طوری شستشو داده شود که تمام لکه‌ها و آلودگی‌ها از آن زدوده و به طور کامل پاکسازی شوند. یعنی حتی در عمق بافت فرش هم اثری از آلودگی باقی نماند. برخی از افراد ممکن است در مواجهه با چنین فرش‌هایی، از مواد شوینده قوی استفاده کنند که غلظ ترکیبات آن‌ها نامتناسب با نوع فرش است. این کار ممکن است که آلودگی را از بین ببرد. اما مطمئنا بافت و رنگ فرش آسیب خواهد دید. پس نوع مواد شوینده و غلظت آن نیز یکی از موارد بسیار حائز اهمیتی است که در شستشوی فرش مورد توجه قرار می‌گیر

ویژگی های قالیشویی در گوهردشت

قالیشویی اردلان از ابزار آلات مجهز و نوینی برای شستشوی انواع فرش‌ها استفاده می کند. در گذشته خبری از تکنولوژی و دستگاه‌ها و ابزارهای این‌چنینی نبود. برای همین، افراد در آن زمان ناچار بودند که فرش‌های خود را به همان روش سنتی سطل و طی که حتما با آن آشنایی دارید، بشویند. این روش زمان زیادی از آن‌ها مب‌گرفت. این زمان شامل شستشو و خشک کردن فرش می‌شد. چرا که در این روش، باید بعد از شستشو، فرش را چند روزی در فضای باز و زیر نور خورشید بگذاریم تا خشک شود. علاوه بر این‌ها، باید یک فضای مناسب هم برای شستشو داشته باشیم. خانه‌های قدیمی دارای حیاط بودند و از این لحاظ مشکلی نداشتند. ولی برای خانواده‌های امروزی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، شستشوی فرش به روش سنتی، آن‌ها را با دردسر‌های زیادی مواجه خواهد کرد. برخی از آن‌ها فرش را در خیابان پهن کرده و شستشو می دهند. در حالی که در کارخانه قالیشویی اردلان، اصلا اینگونه نیست. در حقیقت فرش‌ها در فضایی مناسب و با دستگاه‌های فوق پیشرفته و دارای استاندارد‌های جهانی شستشو می‌شوند. این قالیشویی دارای تجربه‌ بالایی در زمینه فرش است. فرش‌های شما در این کارخانه، توسط افراد کاملا حرفه‌ای و متخصص شسته می‌شوند تا خیال‌تان از بابت سلامت فرش آسوده باشد. از دیگر ویژگی‌هایی که یک قالیشویی معتبر باید داشته باشد، این است که فرش را در زمان کوتاهی به مشتریان تحویل دهد. این کار طبق معمول در قالیشویی اردلان در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. به طوری که فرش در ۱ الی ۲ روز کاری به صورت پاکیزه و خشک شده به شما تحویل داده خواهد شد.

مزایای قالیشویی گوهردشت

با سفارش شستشوی فرش در قالیشویی گوهردشت، از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند خواهید شد. یکی از مزایای این قالیشویی این است که می‌توانید بدون واسطه فرش خود را برای شستشو به آن بسپارید. این موضوع، مزیت دیگری ایجاد می‌کند. این مزیت قیمت مناسب شستشوی فرش به خاطر حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با دفتر قالیشویی اردلان است. استفاده از دستگاه‌های مجهز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، سبب شستشوی فرش‌های شما به شکل اصولی می‌شود. به طوری که با حفظ سلامت فرش، شستشوی آن نیز به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد و آلودگی‌های فرش از جمله لکه، میکروب، باکتری و …. کاملا از بین خواهند رفت.

همچنین تحویل سریع فرش هم یکی دیگر از مزایای این کارخانه قالیشویی است که در بخش قبل به آن اشاره کردیم.

مراحل شستشوی فرش در قالیشویی گوهردشت کرج

قالیشویی دارای مراحل مختلفی است که طی آن، فرش، شسته شده و آلودگی‌ها از سطح و عمق آن پاکسازی می‌شوند. بخش عمده این مراحل توسط دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌گیرد. البته طبیعی است که بخشی از آن نیز توسط نیروی ماهر انجام می‌شود. ولی به طور کلی نیروی انسانی در قالیشویی بیشتر کار نظارت بر دستگاه‌ها و تنظیم آن‌ها را بر عهده دارد.

اولین مرحله شستشوی فرش در ، این است که فرش را به روش اصولی تکانده و با ضربه‌های نه چندان محکم، گرد و غبار را از روی سطح آن خارج کنیم. سپس فرش در دستگاه قرار گرفته و خیس می‌شود. بعد از آن است که نیروی متخصص با توجه به شرایط و نوع فرش، مواد شوینده مناسب را به دستگاه اضافه می‌کند. در این مرحله، مواد به طور کامل در سراسر سطح فرش پخش می‌شود. در مرحله بعد فرش از زوایای متفاوت توسط دستگاه شسته شده و آبکشی می‌شود. در نهایت به یک فضای مخصوص که مانند اتاق سونا است منتقل شده و در آنجا به طور کامل خشک می‌شود.

انواع روش‌های شستشو فرش در قالیشویی گوهردشت

شیوه قالیشویی در گوهردشت، به دو صورت است. اکثر فرش‌ها به وسیله دستگاه‌های اتوماتیک که از ابتدا با آن‌ها آشنا شده‌اید، قابل شستشو هستند. بنابراین فرش‌ها در قالیشویی گوهردشت عمدتا به روش اتوماتیک شسته می‌شوند که مراحل آن را توضیح دادیم.

اما گاهی ممکن است که برخی از فرش‌ها در برابر شستشوی اتوماتیک در دستگاه حساس و آسیب پذیر باشند. گاهی نیز ممکن است تنها بخشی از فرش مثلا یک وجب از آن دچار لکه و آلودگی باشد. در این مواقع روش خشک شویی بهترین گزینه است. البته این موضوع باید توسط متخصصان ناظر بر شستشوی فرش، تصمیم‌گیری شود.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا