اقتصادیفعالان کسب و کار

قویترین قرص بزرگ کننده آلات تناسلی مردان

مردان زیادی هستند که از سایز آلت خود راضی نیستند و به دنبال راه هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند.

این افراد فکر می کنند که اگر آلت تناسلی خود را بزرگ کنند، رابطه جنسی بهتری خواهند داشت. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و اندازه اندام تناسلی مردانه عمدتا در محدوده طبیعی است.

محدوده طبیعی اندازه آلت مردانه بین 10 تا 16.5 سانتی متر است. بنابراین، اگر آلت تناسلی شما در این محدوده قرار دارد، اگر آلت تناسلی شما کوچک است، نباید نگران باشید.

بیش از 90 درصد مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از 10% باقیمانده، 5% دارای آلت تناسلی کمتر از 10 سانتی متر و 5% دارای آلت تناسلی بزرگتر از 16 سانتی متر هستند.

مردان به خصوص مردان جوان اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و فکر می کنند که آلت تناسلی خود را به دلیل نفوذ تبلیغاتی که پایه و اساس علمی ندارد کوچک می شود. این افراد برای ایجاد رابطه اعتماد کافی به خود ندارند و نمی توانند رابطه جنسی لذت بخشی داشته باشند.

اگر برای چند دقیقه تصاویر واقعی از اندام تناسلی مردان دیگر را ببینند، هرگز چنین احساسات منفی نسبت به خود نخواهند داشت.

به طور خاص، طبق تحقیقات انجام شده بر روی هزاران مرد و زن، مشخص شد که بیش از 84 درصد از زنان از اندازه اندام تناسلی همسر خود راضی هستند. 14 درصد آلت تناسلی بزرگتر را ترجیح می دهند و 2 درصد از این زنان می خواهند آلت تناسلی همسرشان کوچکتر باشد.

راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه وجود دارد که در این مقاله به بررسی دقیق آنها خواهیم پرداخت. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید با یک متخصص سلامت جنسی صحبت کنید.

چرا آلت تناسلی کوچک به نظر می رسد؟

گاهی اوقات آلت تناسلی مرد به دلیل چاقی و تجمع چربی در آن ناحیه کوچک به نظر می رسد. در این موارد، چربی اضافی آلت تناسلی را احاطه کرده و آلت تناسلی کوچکتر از اندازه واقعی خود به نظر می رسد.

در این صورت افراد می توانند با کاهش وزن چربی این ناحیه را از بین ببرند و به این ترتیب اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

گاهی اوقات آلت تناسلی مردان نیز ممکن است غشایی داشته باشد. در واقع، زمانی که پوست کیسه بیضه با سر آلت تناسلی یک زاویه باز ایجاد می کند، گفته می شود که آلت مرد بسته است.

در بیشتر موارد می توان پوست ختنه گاه را در حین ختنه برداشت. اما مشخص شده است که این غشاء مادرزادی است و بیضه های نوزادان دارای این غشاء هستند.

با برداشتن این لایه از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود باز می گردد و دیگر کوچک به نظر نمی رسد.

راه های افزایش سایز آلت تناسلی

همانطور که اشاره کردیم راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه وجود دارد. اما بسیاری از این روش ها مورد تایید نیستند و عمدتا تجاری و تبلیغاتی هستند.

روش های بزرگ کردن آلت تناسلی شامل موارد زیر است:

شوخی

روش پنیمور

قرص هایی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

ژل برای افزایش سایز اندام تناسلی

قرار دادن چربی در قسمت های خصوصی

دارو برای بزرگ شدن آلت تناسلی

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

مدت مجازات با داروهای سنتی و سایر موارد ذکر شده در زیر افزایش می یابد.

نحوه جک زدن برای افزایش سایز آلت تناسلی

Jelqing یک تمرین ضخیم کننده آلت تناسلی است. در این روش بزرگ کردن آلت تناسلی، آلت تناسلی باید نیمه صاف باشد.

برای شروع تمرین، باید انگشت شست و سبابه خود را دور آلت تناسلی بپیچید. سپس انگشت خود را از ابتدای آلت تناسلی به سمت نوک بکشید. در واقع می توان گفت این فعالیت معادل شیردوشی است.

همین کار را با دست دیگر انجام دهید. توجه داشته باشید که آلت تناسلی شما کاملا صاف نیست. اگر این اتفاق بیفتد، باید کمی صبر کنید تا آلت تناسلی تا نیمه بیرون بیاید.

تمرینات را در هفته اول بین 200 تا 300 و در هفته دوم بین 300 تا 500 تکرار کنید، از هفته دوم به بعد می توانید تعداد تمرینات را بیش از 500 بار نیز افزایش دهید.

در حین زایمان به دلیل افزایش جریان خون در سر آلت تناسلی، این ناحیه بسیار حساس می شود. پس مواظب باشید سر کاندوم را با دست لمس نکنید.

در نهایت، پس از ورزش، آلت تناسلی خود را استراحت دهید و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم بشویید.

با روش پنی مور سایز آلت تناسلی را افزایش دهید

این روش یکی از روش های مطمئن و مطمئن برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. روش پنی مور سال هاست که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر افرادی که این روش طبیعی را به شدت اجرا کرده اند به نتایج خوبی دست یافته اند.

در این روش بزرگ کردن آلت تناسلی، ابتدا باید آلت تناسلی را با حوله ای که از قبل گرم کرده اید به مدت 1 دقیقه گرم کنید. همچنین می توانید آلت تناسلی خود را زیر آب گرم به مدت 30 ثانیه گرم کنید.

دلیل گرم شدن آلت تناسلی افزایش گردش خون در این ناحیه است. پس از گرم کردن آلت تناسلی، سر را بگیرید و به سمت جلو بکشید. مراقب باشید آلت تناسلی را به شدت فشار ندهید تا خون رسانی به درستی انجام شود.

همچنین باید آلت تناسلی را طوری بکشید که درد نداشته باشد. این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید و سپس به مدت 10 ثانیه استراحت کنید. می توانید این کار را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

پس از اتمام این مرحله، 10 دقیقه به آلت استراحت دهید. وقتی استراحت 10 دقیقه ای تمام شد، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر به آرامی روی آن ضربه بزنید.

مراقب باشید به نواحی حساس مانند پوست دست نزنید. علاوه بر این، شدت آسیب باید متوسط ​​باشد تا از آسیب به آلت تناسلی جلوگیری شود. می توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در نهایت، آلت تناسلی خود را با استفاده از روان کننده ها یا روان کننده ها ماساژ دهید.

در روش پنیمور آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید زمانی انجام شود که آلت تناسلی نعوظ ندارد. اتصال این روش می تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت تناسلی داشته باشد. پس بهتر است این تمرینات را به طور مداوم انجام دهید و بعد از یک ماه تاثیر آن را ببینید.

قرص هایی برای افزایش سایز آلت مردانه

برای بزرگ کردن آلت تناسلی، قرص های زیادی از جمله مگنارکس پلاس وجود دارد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می کند، در توانبخشی آلت تناسلی موثر است و انزال زودرس را در مردان بهبود می بخشد.

از دیگر قرص های افزایش سایز آلت تناسلی می توان به قرص وایمکس فروشگاه زوجیم اشاره کرد. این قرص بهترین داروی بزرگ کننده آلت تناسلی است که توسط بسیاری از مردان استفاده می شود.

مردانی که از قرص ویمکس استفاده می کنند می توانند بزرگ شدن آلت تناسلی، رفع اختلال نعوظ و انزال زودرس، تعداد اسپرم و ضخامت آلت تناسلی را مشاهده کنند.

قرص ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی در نظر گرفته شده است که از اختلال نعوظ رنج می برند، بنابراین آلت تناسلی آنها کوچک می ماند و به نعوظ نمی رسد. این مردان با مصرف این قرص ها می توانند اختلال نعوظ خود را اصلاح کنند و آلت تناسلی خود را تا حد امکان بزرگ کنند.

قرص ال آرژنین یکی دیگر از قویترین داروی کلفت کننده است که برای بزرگ کردن آلت مردانه استفاده می شود. عملکرد این قرص شبیه ویاگرا است و می تواند منجر به نعوظ بهتر شود.

ال آرژنین نوعی اسید آمینه است و نقش اساسی در تولید پروتئین در بدن دارد. برخی از این پروتئین ها نیز به اسید نیتریک تبدیل می شوند.

اسید نیتریک یکی از اجزای خون است و تأثیر زیادی بر عملکرد رگ های خونی دارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در عضلات می شود و می تواند قطر و طول ماهیچه ها را افزایش دهد.

توصیه می کنیم قبل از مصرف بهترین قرص کلفت کننده دائمی، برای جلوگیری از مشکلاتی که می توانند ایجاد کنند، با میز پذیرش 24 ساعته مشاوران سلامت جنسی صحبت کنید که در هر ساعت از شب و روز آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دکمه بازگشت به بالا