اقتصادیفعالان کسب و کار

قیمت بلیط کیش با هواپیما

بلیط هواپیما کیش

خرید بلیط کیش و سفر به این جزیره زیبا، انتخاب هر مسافری برای یک سفر داخلی خوب و هیجان‌انگیز است. کیش از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان و خلیج فارس است و از مقاصد پرطرفدار داخلی به حساب می‌آید. با استناد بر آمار و ارقام و فروش بالای بلیط هواپیما کیش، می‌توانیم کیش را به عنوان محبوب‌ترین مقصد سفر و به مقصد جنوب ایران معرفی کنیم. البته، قیمت بلیط هواپیما کیش هم مناسب است و همچنین ایرلاین‌های داخلی بسیاری هم پرواز کیش را برگزار می‌کنند.

تفریحات متنوع و جاذبه‌های مختلف، دیدنی‌های تاریخی و زیرساخت‌های مدرن گردشگری، اشتیاق مسافران را برای سفر و خرید بلیط تهران به کیش بسیار بیشتر از قبل کرده است. نکته جالب دیگری که درباره بلیط رفت و برگشت کیش وجود دارد این است که، بلیط تهران به کیش از دیگر بلیط‌ های منتهی به جزیره، پرفروش‌تر است. همین محبوبیت سفر به کیش، فرودگاه بین المللی کیش را به یکی از پرترددترین پایانه‌های هوایی کشور و تنها آشیانه پرواز کیش تبدیل کرده است.

با این که کیش، مقصدی تمام و کمال برای یک سفر تفریحی و خوب است، اما مهیا کردن مقدماتی همچون خرید بلیط و ارزان از یک مرجع کامل و مطمئن مثل فلای‌تودی، اهمیت بسیار زیادی دارد. فرض کنید که قصد خرید بلیط تهران به کیش را دارید؛ این که قیمت بلیط کیش را در ارزان‌ترین نرخ پیش رویتان داشته باشید، قطعا به شما در ساخت یک سفر فراموش نشدنی به این جزیره کمک خواهد کرد.

پرواز های پرتردد به کیشروش جستجوی آنلاین بلیط هواپیما کیش چیست؟

تریپ آسانترین راه برای پیدا کردن پرواز کیش است. جستجوی بلیط هواپیما کیش شامل چهار گزینه اصلی است که دریک نوار بالای صفحه قرار دارند:

اول باید نوع بلیط یعنی بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت را انتخاب کنید.

حالا مبدا و مقصد را مشخص کنید.

تاریخ رفت و برگشت سفرتان را به صورت میلادی یا شمسی مشخص کنید.

حالا تعداد مسافران را تعیین کنید. با کلیک روی این بخش می توانید همزمان نوع بلیط خود را بین اکونومی یا بیزینس انتخاب کنید.

مرحله آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. شما به سرعت نتایج پروازها و قیمت بلیط کیش را در تاریخ مورد نظر خواهید دید.

روش استفاده از فیلترهای جستجوی بلیط رفت و برگشت کیش

در سمت راست این صفحه لیست فیلترها قرار گرفته تا شما بتوانید بلیط سیستمی کیش یا بلیط چارتر کیش را با مناسب ترین قیمت پیدا کنید. این فیلترها شامل:

نوع بلیط، خطوط هوایی(ایرلاین ها)، ساعت حرکت، مدت زمان توقف، تعداد توقف و فرودگاه ها است. شما با انتخاب هر فیلتر، نتایج جدیدی را می بینید.

✔همچنین بالای قسمت نتایج، سه فیلتر دیگر موجود است: مناسب ترین قیمت، ساعت پرواز و کمترین زمان پرواز که کار شما را برای یافتن بلیط ساده می کند.

تاثیر فیلترها در خرید بلیط کیش

شما می‌توانید به کمک فیلترها هنگام خرید بلیت کیش از تریپ، پرواز را از لحاظ زمان (مدت انتظار و ساعت فرود،) و از نظر قیمت ( از ارزان ترین تا گران ترین) به راحتی بررسی کنید. همچنین فیلترینگ به شما امکان مقایسه قیمت ها را در صفحه نتایج خواهد داد. در قسمت جزئیات بلیت اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و بار مجاز، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین مشخص شده است. می توانید تا رسیدن به نتیجه مطلوب در خرید پایین ترین قیمت بلیط کیش، فیلترها را تغییر دهید.

اگر قیمت بلیط رفت و برگشت کیش مورد نظر خود را پیدا کرده اید، با انتخاب دکمه خرید کنید، وارد مرحله ثبت اطلاعات می‌شوید. برای خرید نهایی باید مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و … را وارد کنید.

انتخاب فرودگاه در خرید بلیط هواپیما کیش

جزیره کیش فقط یک فرودگاه دارد که با نام فرودگاه بین المللی کیش شناخته می شود. هنگام خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما کیش، در بخش فیلترها فقط یک انتخاب دارید.

روش خرید بلیط ارزان کیش

برای خرید بلیط ارزان کیش، کافی است به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی صفحه نتایج جستجو دسترسی داشته باشید. در این صورت می توانید پایین ترین قیمت بلیط کیش را از سایت تریپ خریداری نمایید.

روش خرید بلیط چارتر کیش

وقتی شما بلیط آفر کیش را در صفحه نتایج جستجو می کنید، امکان پیدا کردن بلیط چارتر هم دارید. اگر برای تاریخ مورد نظر شما بلیط چارتری کیش موجود باشد، در اولین نتایج هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به چارتر کیش دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر کیش نمایید.

روش خرید بلیط لحظه آخری کیش

اگر دنبال تور کیش مقرون به صرفه هستید، در صفحه نتایج جستجو تریپ بلیط لحظه آخری کیش رفت و برگشت را پیدا کنید. همزمان با دیگر پرواز های تهران کیش خواهید دید. برای اطمینان از خریدتان می‌توانید با قیمت بلیط لحظه آخری کیش را با قیمت بلیط سیستمی کیش مقایسه کنید.

در مواردی ممکن است قیمت بلیط لحظه آخری  کیش از قیمت بلیط سیستمی بیشتر باشد. اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری کیش دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ تریپ استفاده کنید تا لیست را ببینید. تریپ خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری کیش را به صورت بلیط آفر کیش و در قالب پروازهای آفری لحظه آخری در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای خرید اینترنتی پرواز کیش از مستر بلیط

کیش و یا همان مروارید خلیج فارس که به عنوان یکی از مهم‌ترین جزایر خلیج فارس به شمار می‌رود، یکی از بخش‌های شهرستان بندر لنگه است که در استان هرمزگان قرار دارد. آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و مطبوع‌ترین دمای هوا در این جزیره در دی ماه گزارش شده است. بارش در این جزیره‌ی زیبا غالباً به صورت رگبارهای موسمی اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین پوشش گیاهی جزیره‌ی کیش نخل و درختان کنار و کهور می‌باشد. از جمله دلایل جذب گردشگر به این جزیره می‌توان به وجود مراکز خرید فراوان، آثار تاریخی و دیدنی اشاره کرد. شاید بعد از اماکن دیدنی، تفریحات آبی مهم‌ترین ویژگی جذب گردشگر به این جزیره باشد. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره‌ی کیش می‌توان به کشتی یونانی، ساحل مرجانی، مجموعه‌ی غواصی، پارک‌های آبی، پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره، … اشاره کرد که هر کدام ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارا هستند. شغل اصلی مردم بومی در جزیره‌ی کیش، دام داری، ماهیگیری و دریانوردی است. امکانات رفاهی تفریحی فراوان به همراه زیبایی‌های منحصر بفرد و طبیعی کیش را به عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری تبدیل کرده است. این جزیره سالیانه میزبان حدوداً 2 میلیون نفر گردشگر است.

بهترین راه سفر به جزیره‌ی کیش هواپیما است. این جزیره از یک فرودگاه زیبا و مجهز به نام فرودگاه بین المللی کیش بهره می‌برد. این فرودگاه قطب فعالیت شرکت هواپیمایی کیش ایر به شمار می‌رود. پروازهای کیش توسط تمامی ایرلاین‌ها و به صورت بسیار منظم برگزار می‌شوند و همواره پرتقاضا محسوب شده است. قیمت به این مقصد گردشگری متغیر است، ولی با جستجو در که یکی از خوشنام‌ترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است می‌توانید و مناسب‌ترین پروازها به این جزیره‌ی زیبا را بیابید و با پروسه ای بسیار آسان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. برای تهیه‌ی اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط هواپیما به مقصد کیش می‌توانید در پنل بالا مبدأ و تاریخ پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید!

چگونه بلیط چارتر کیش بخرم؟

برای اینکه بلیط هواپیما کیش را ارزان‌تر بخرید، می‌توانید از بخش خرید در مستربلیط استفاده کنید. در این بخش هم باید این مراحل را گام به گام پیش بروید:

  • ابتدا در بخش مبدأ سفر شهر مقصد خود را انتخاب کنید. در حال حاضر، می‌توانید از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، رشت، ساری و سایر شهرهای بزرگ ایران به مقصد جزیره کیش بلیط هواپیما بخرید.
  • در بخش تاریخ سفر، تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید. این تاریخ را می‌توانید هم به میلادی و هم به تاریخ هجری شمسی تنظیم کنید.
  • به بخش تعداد مسافر بروید و تعداد مسافرینی که می‌خواهید برای پرواز کیش آنها بلیط چارتری بخرید را تعیین کنید و در نهایت گزینه جستجو را بزنید.
  • در صفحه بعدی، انواع بلیط‌ هواپیما کیش نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید از میان آنها بلیط‌هایی که به صورت چارتری مشخص شده‌اند را رزرو کنید.

در صورتی که بلیط چارتری در تاریخ مورد نظر شما موجود نیست، می‌توانید از گزینه «موجود شد خبرم کن» استفاده کنید. با کلیک کردن این گزینه، صفحه‌ای روبه‌روی شما باز می‌شود که در آن باید آدرس پست الکترونیکی یا شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. به محض اینکه، بلیط در تاریخ و مقصد مورد نظر شما موجود شود، به شما از طریق این راه ارتباطی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

راهنمای خرید پرواز کیش از مستربلیط

برای خرید بلیط پرواز کیش باید این مراحل را طی کنید:

  • در بخش مبدأ نام شهری که از آن راهی کیش می‌شوید را وارد کنید.
  • اگر سفر یک‌طرفه را انتخاب کرده‌اید، تاریخ رفت را مشخص کنید. در صورت انتخاب گزینه سفر رفت و برگشت هم باید تاریخ آن را مشخص کنید.
  • در بخش تعداد مسافر، تعداد مسافران شامل خودتان و همراهان سفر را مشخص کنید و گزینه جستجو را بزنید.
  • در صفحه جدید، انواع بلیط‌ هواپیما کیش را مشاهده می‌کنید. این بلیط‌ها را می‌توانید بر اساس زودترین زمان و کمترین قیمت مرتب کنید تا مقایسه و انتخاب ساده‌تر شود.
  • در بخش فیلترها هم می‌توانید پرواز کیش را بر اساس کلاس پروازی (اکونومی یا بیزینس)، زمان و شرکت هواپیمایی مرتب کنید.
  • با انتخاب یکی از بلیط‌ها به مقصد جزیره کیش و کلیک کردن گزینه «رزرو آنلاین» به صفحه بعدی هدایت می‌شوید.
  • در این صفحه می‌توانید خدمات پیشنهادی مقصد خود به کیش از قبیل ترانسفر استقبال و بدرقه، بیمه کنسلی پرواز و تشریفات CIP را مشاهده کنید. هر یک از این خدمات را هم می‌توانید درخواست کنید. در پایان این صفحه هم شرایط و مقررات پرواز به کیش درج شده‌اند که باید آنها را به‌دقت مطالعه کنید. سپس، با انتخاب گزینه «ادامه و درج مشخصات» به صفحه بعدی هدایت می‌شوید.
  • در این صفحه باید اطلاعات فردی خود و همراهان را به‌دقت وارد کنید و گزینه پرداخت نهایی را کلیک کنید.
  • در صفحه درگاه امن پرداخت مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید تا خرید بلیط تکمیل شود.

در نهایت، بلیط الکترونیکی صادر می‌شود. کد رهگیری و لینک پیگیری بلیط هواپیما نیز به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد جزیره کیش از جزیره های زیبای خلیج فارس است که سالانه حدود یک میلیون گردشگر به خود جذب می کند. این جزیره به خاطر سواحل زیبا و آب شفاف دریا، از مقصدهای محبوب ایرانی ها است و مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد. در تمامی فصول سال بلیط هواپیما کیش موجود است و مناسب سفر خواهد بود. حتما سری هم به فلایتیو بزنید و معلومات خود از جزیره را بالا ببرید.

بسیاری از مسافران سفر به جزیره کیش را فرصت خوبی برای خرید و گشت و گذار خانوادگی و دوستانه می دانند. جزیره کیش تعداد زیادی هتل لوکس، مرکز خرید و مراکز تفریحی دارد که برای مسافران بسیار جذاب است. علاوه بر این، جزیره کیش محل خوبی برای تجربه ورزش های دریایی مختلف مانند جت اسکی، پاراسل، شاتل و قواصی است.

مسافت هوایی بین کیش تا تهران ۱۰۵۲ کیلومتر است و پرواز آن از تهران حدود یک ساعت و نیم زمان می برد.

بلیط هواپیما کیش جزو بلیط هایی است که قیمت آن در زمان های مختلف سال، نسبت به تقضای مسافران بسیار تغییر می کند. به همین خاطر معمولا در فصل های خلوت سال مانند پاییز و زمستان مسافران می‌توانند بلیط بسیار ارزانی نسبت به فصل های شلوغ سال مانند تابستان و عید خریداری کنند.

فلایتیو امکان خرید بلیط هواپیما کیش را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید از طریق سایت ما بلیط هواپیما ایرلاین های مختلف به مقصد کیش را مشاهده کنید و متناسب با معیارهایتان بهترین آن را انتخاب کنید. برای هم می‌توانید از فلایتیو درخواست رزرو کنید.

بلیط هواپیما شیراز به کیش با قیمت تخفیف دار چگونه تهیه کنم ؟ - فروشندگان

جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران روزانه مقصد مسافران زیادی است که از جای جای ایران و جهان به آن‌ سفر می‌کنند.این جزیره زیبا علاوه بر دریا و مراکز خرید متنوع، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد که هنگام سفر به آنجا می توانید از آنها دیدن کنید.

شهر باستانی حریره

شهر حریره با قدمت 800 ساله از جاذبه های کم نظیر کیش است که روزگاری بندری مهم و مرکز ارتباط هند و چین با ایران و اروپا بوده است. امروزه بقایای این شهر باستانی به صورت پشته های خاکی بزرگ به جا مانده است. تاکنون مجموعه هایی چون خانه اعیانی، حمام، محدوده صنعتی و مسجد در این شهر باستانی شناسایی شده است.

تور کیش با پرواز ماهان و پایینترین قیمت را از ما بخواهید.

مجموعه تفریحی کوه نور

اینجا صخره ای سنگی قرار دارد که وجودش در یک خاک مرجانی اعجاب انگیز است. اطراف این صخره یک حوض عجیب قرار دارد که آب و آتش در آن ادغام شده اند.

علاوه بر این، آبشارهای روان، انواع گل ها و تعدادی مجسمه چوبی برای روشن کردن محیط آن در شب نیز وجود دارد. راه ورودی به درون این صخره سنگی دری با تصویر یک زن و مرد است که با دراز شدن دست آنها راه به درون داخل صخره باز می شود. فضای درونی آن هم یک تالار بزرگ سنگی است که مجسمه های متعددی در آن قرار دارد. نام این صخره کوه نور است و آن تالار سنگی محلی دنج و آرام و رستورانی زیبا برای پذیرایی مسافران محترم است.

شهر زیرزمینی کاریز

مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیرزمینی کاریز یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند. قنات کاریز در گذشته آب شرب ساکنان جزیره و مناطق اطراف آن را تأمین می کرده است.

مجموعه شهر زیرزمینی کاریز در محل اتصال سه رشته قنات قدیمی ساخته شده است. این سه رشته قنات بیش از دو هزار سال قدمت دارد و طول آن 15 کیلومتر است. کاریز یکی از جاذبه‌هایی است که خرید بلیط هواپیما کیش را ترغیب‌کننده‎تر از همیشه می‌کند.

سواحل مرجانی کلبه هور

دماغه هور یا کلبه هور یکی از مکان های جزیره کیش برای غواصی است که در قسمت غرب جزیره واقع شده. از مشخصه های این مکان می توان به وجود جریان نسبتا شدید باد به سمت شمال اشاره کرد. بستر دریا تا شعاع 400 متری نیز پوشیده از صخره و سنگ و مرجان های مغزی می باشد.

این منطقه به ساحل مرجانی نیز معروف است. از آبزیان این محدوده می توان به وجود ماهیانی مانند هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف و لاکپشت اشاره کرد. ساحل کلبه هور یکی از جذابترین سواحل جزیره کیش است که با وجود باد غرب به شرق در بیشتر مواقع مواج است.

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی بزرگ کیش با عرشه چوبی با چهار فضای اقماری به دست متخصصان ایرانی ساخته شده است. این اسکله به طول 437 متر و عرض 18 متر و با مساحت 10 هزار متر مربع هیچگونه اثر تخریبی بر زیستگاه های دریایی نداشته است و گردشگران می توانند با گردش بر روی این اسکله از مناظر طبیعی و ماهی های رنگارنگ و متنوع ساحل مرجانی کیش لذت ببرند.

سواحل زیبا و ورزش های دریایی جزیره کیش

کیش دارای سواحل زیبایی است که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارد. سواحل ماسه ای، مرجانی، صخره ای، غروب کیش، طلوع کیش و … که هرکدام زیبایی های خاص خود را دارد، همه و همه برای گذراندن سفری به یاد ماندنی کافیست.

برای داشتن تجربه های لذت بخش از ورزش های دریایی، کیش مناسب ترین مکان در کشور است.

ورزش هایی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، جت بوت، غواصی و …، از امکانات اسکله تفریحی واقع در این جزیره زیباست.

درختان لور (انجیر معابد)

درختان انجیر معابد یا درخت لور جزیره کیش به عنوان گنجینه ای طبیعی، جذاب و زیباست که عمر آن بین 500 تا 600 سال برآورد شده است. شما این درخت عظیم را با ریشه های هوازی در جای جای جزیره کیش می توانید مشاهده کنید. ریشه این درختان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می افکند و ممکن است تا چند صد سال نیز عمر کند. درخت لور یا انجیر معابد معروفترین درخت جزیره کیش است.

پوست کهنسال درخت لور و برگ ها و ریشه هایش که از بدنه اصلی آن آویزان هستند، رطوبت را از طریق هوا گرفته و احتیاجی به آب ندارد، این ویژگی آن را از سایر انواع درختان متمایز می کند.

این درخت ابتدا تنه است، ولی با رشد درخت شاخه های آن به سمت زمین آویزان می شوند و بعد از مدتی در زمین فرو می روند که خود به تنه تبدیل می شوند. این روند آنقدر ادامه پیدا می کند تا یک درخت چندین ساقه داخل زمین می شود.

سری هم به هتل‌های پیشنهادی فلایتیو بزنید. به عنوان مثال امکان رزرو را از فلایتیو دارید.

اگر قصد دارید که سفری جذاب‌تر را تجربه کنید و کمی بیشتر هزینه کنید، پس حتما به فکر کیش هم باشید

تا با ارائه آن در فرودگاه بلیط کاغذی دریافت کنید.

 کیش از مقاصد گردشگری محبوب است که پروازهای بسیاری از شهرهای مختلف کشورمان به این شهر انجام می‌شود. پرواز به مقصد کیش از شهرهای تبریز، اصفهان، اهواز، ارومیه، ساری، رشت، شیراز، اردبیل، کرمان، کرمانشاه، یزد، مشهد، گرگان و تهران انجام می‌شود و می‌توانید بلیط کیش را از هریک از این شهرها در سایت فلای‌تودی خریداری کنید.

 راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش در فلای‌تودی

خرید آنلاین بلیط کیش از فلای تودی بسیار آسان است با این حال، می‌توانید طبق دستورالعمل زیر برای خرید بلیط تهران به کیش عمل کنید:

 جستجوی بلیط کیش

برای خرید آنلاین بلیط کیش از فلای‌تودی، ابتدا در همین صفحه، نوع بلیط (بلیط یکطرفه یا بلیط رفت و برگشت کیش) را انتخاب کنید و سپس جزئیات دیگری مثل مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز و تعداد مسافران را مشخص کرده و روی گزینه جستجوی پرواز کلیک کنید.

 رزرو بلیط پرواز کیش

پس از چند ثانیه، نتایج پرواز کیش به شما نمایش داده خواهد شد. می‌توانید در این لیست، قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش را به همراه اطلاعاتی مثل ایرلاین برگزار کننده پرواز، تاریخ پرواز، شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز و کلاس‌های پروازی بلیط کیش ارزان را مشاهده کنید. بعد از این که پرواز مورد نظر را انتخاب کردید؛ با انتخاب دکمه رزرو، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران پرواز تهران کیش منتقل می‌شوید.

 خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش

در نهایت و با انتخاب دکمه خرید بلیط کیش، خرید خود را با پرداخت موفق، نهایی خواهید کرد. پس از چند دقیقه، بلیط تهران به کیش به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

قیمت بلیط کیش

قیمت بلیط هواپیما کیش تحت تاثیر عوامل مختلفی است. البته اگر قصد خرید ارزان ترین پرواز کیش را دارید؛ می‌توانید تنها با توجه به برخی نکات خاص، به راحتی کمترین هزینه را بابت خرید بلیط رفت و برگشت کیش بپردازید. مثلا در تابستان به کیش سفر کنید یا بلیط کیش لحظه آخری را بخرید. البته با فلای‌تودی این امکان را دارید تا به راحتی قیمت بلیط تهران به کیش با ایرلاین‌های مختلف را بررسی کنید، به مقایسه قیمت بلیط کیش بپردازید و به سادگی و تنها با چند کلیک، بلیط هواپیما کیش را با بهترین شرایط خریداری کنید.

بهترین زمان خرید بلیط کیش

تصمیمتان را برای سفر و خرید بلیط هواپیما کیش گرفته‌اید؟ پس بهتر است برای خرید بلیط کیش ارزان و انتخاب زمان مناسب برای سفر به این شهر، درباره آب و هوای آن بیشتر بدانید. کیش، جزیره‌ای در مناطق گرم و خشک و در عین حال مرطوب ایران است. برای همین، تابستان‌هایی گرم و مرطوب و زمستان‌هایی ملایم و معتدل دارد.

با توجه به این موارد، بهترین فصل برای خرید بلیط تهران به کیش از نظر آب و هوایی، اواخر پائیز تا اواسط بهار است. در مقابل هم، بهترین زمان برای خرید بلیط کیش لحظه آخری فصل تابستان است. البته پیشنهاد دیگر برای پیدا کردن ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما کیش، ماه اسفند است. در این موقع از سال، جزیره بسیار خلوت است و قیمت خرید بلیط کیش یا بلیط کیش تهران، بسیار ارزان‌تر از دیگر زمان‌ها می‌شود.

بلیط رفت و برگشت کیش

در زمان جستجوی بلیط کیش با روشن کردن گزینه بلیط دو طرفه، زمان رفت و زمان برگشت خود را مشخص کنید تا بلیط رفت و برگشت کیش برایتان به نمایش دربیاید. خرید بلیط دوطرفه کیش مقرون به صرفه‌تر از دو بلیط یک طرفه خواهد بود. پس بهتر از پیش از سفر بلیط برگشت خود را نیز تهیه کنید.

بلیط کیش لحظه آخری

برای خرید بلیط کیش با قیمت ارزان، بهتر است در زمان جستجوی بلیط، بلیط های لحظه آخری را بررسی کنید. بلیط کیش لحظه آخری برای مواقعی که زمان مشخصی برای سفر انتخاب نکرده‌اید، گزینه مناسبی است زیرا می‌توانید ارزانتر سفر کنید. در قسمت فیلترهای جستجوی بلیط در فلای‌تودی، گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید تا بلیط های لحظه آخری کیش برای شما به نمایش دربیاید.

مزایای خرید بلیط تهران کیش در فلای تودی

هوشمندی در سفر و خرید بلیط کیش، برای هر مسافری لازم است. خرید بلیط هواپیما کیش از مرجعی مطمئن همچون فلای‌تودی نیز در دایره این هوشیاری قرار می‌گیرد. با این که قیمت بلیط هواپیما کیش تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد، اما می‌توان آن را ارزان خرید و در عین حال، از امتیازات ویژه‌ای هم بهره‌مند شد.

خرید بلیط رفت و برگشت کیش از فلای‌تودی، مزایای ویژه‌ای برای مسافران دارد. در فلای‌تودی، امکان بررسی و انتخاب از میان پروازهای مختلف کیش مثل پرواز چارتر کیش، بلیط سیستمی یا بلیط کیش لحظه آخری را دارید، می‌توانید به راحتی قیمت بلیط کیش را مقایسه کنید، پرواز کیش مورد نظرتان را بیابید و در کوتاه‌ترین زمان، خرید خود را انجام دهید. هر زمان هم که در زمینه بلیط تهران به کیش یا بالعکس نیاز به راهنمایی داشتید؛ می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی فلای‌تودی در طول شبانه‌روز و در تمامی روزهای هفته، تماس گرفته و مشکل خود را مرتفع کنید.

در ادامه، بیشتر درباره مزایای خرید بلیط هواپیما تهران کیش از فلای‌تودی برایتان می‌گوییم:

 خرید بلیط هواپیما کیش با بهترین قیمت

با انتخاب فلای‌تودی به عنوان مرجع خرید بلیط، امکان استعلام قیمت بلیط هواپیما کیش را با بهترین قیمت خواهید داشت. در فلای‌تودی می‌توانید در هر ساعتی از روز، بلیط کیش را جستجو کنید و به صورت لحظه‌ای، از قیمت بلیط رفت و برگشت کیش که توسط ایرلاین‌های مختلف ارائه می‌شود؛ باخبر شوید. با این کار قادر هستید تا راحت‌تر قیمت‌ها را مقایسه کنید، بلیط های مختلفی مثل بلیط کیش لحظه آخری را ملاحظه کنید و در نهایت به راحتی، کمترین و به صرفه‌ترین هزینه را بابت خرید پرواز کیش بپردازید.

 امکان خرید بلیط هواپیما کیش از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط تهران کیش از فلای‌تودی، به برنامه پروازی تمامی ایرلاین‌های معتبری که در این مسیر پرواز دارند؛ دسترسی خواهید داشت. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران کیش را که توسط شرکت هواپیمایی خاصی ارائه شده را خریداری کنید؛  از گزینه ایرلاین در سمت راست صفحه نمایش برای نمایش پرواز کیش کمک بگیرید.

 استرداد آنلاین بلیط هواپیما کیش

یکی از قابلیت‌های سامانه جامع خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای‌تودی، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین، اگر پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش از فلای‌تودی به هر دلیلی مایل به انجام این کار بودید، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید بلیط تهران به کیش را کنسل کنید. پس از کنسلی بلیط هواپیما تهران کیش در فلای‌تودی، مبلغ بلیط تهران کیش با کسر درصد کنسلی، به حساب شما باز می‌گردد.

نحوه خرید ارزان بلیط کیش

برای خرید بلیط کیش ارزان در سایت فلای‌تودی، می‌توانید از ابزارهای کاربردی مثل تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت بلیط تهران کیش فلای تودی استفاده کنید. در ادامه، هر کدام از این قابلیت‌ها را که به خرید بلیط کیش ارزان کمک خواهند کرد را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد:

 تقویم قیمتی فلای‌تودی

سیستم تقویم قیمتی فلای‌تودی، ابزاری کارآمد برای خرید بلیط کیش است. پس از جستجوی بلیط تهران کیش در فلای‌تودی، در قسمت بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم، ارزان ترین قیمت بلیط کیش در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود.

 نمودار قیمتی فلای‌تودی

با استفاده از نمودار قیمتی فلای‌تودی این امکان برایتان وجود دارد تا با داشتن اطلاعات درست، تحلیلی کاربردی درباره قیمت بلیط هواپیما کیش در زمان‌های نزدیک به تاریخ سفرتان داشته باشید و با خیال راحت، بلیط هواپیما تهران کیش را خریداری کنید.

 اطلاع از تغییر قیمت فلای‌تودی

اگر هنوز هم بلیط تهران کیش مورد نظرتان را پیدا نکرده‌اید، اصلا نگران نباشید. می‌توانید با ثبت نام و وارد کردن شماره تلفن همراه و ایمیلتان در سامانه فلای‌تودی، اعلان تغییر قیمت بلیط کیش را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید.

پرواز فوق العاده در مسیر تهران – خرم آباد – تهران توسط شرکت هواپیمای کیش ایر برقرار می شود.

 

دکمه بازگشت به بالا