اقتصادیفعالان کسب و کار

قیمت طراحی لوگو سایت در ایران

قیمت طراحی کاتالوگ در اصفهان با درنظرگرفتن برخی موارد تعیین می‌شود. سالانه میزان حداقل تعرفه طراحی توسط صنف طراحان مشخص می‌شود، اما در یک طراحی کاتالوگ مواردی چون میزان تجربه و سابقه طراح، دقت و کیفیت در کار و نوع طراحی بکار گرفته شده برای کاتالوگ در تعیین قیمت کاتالوگ نقش دارد. برای تعیین هزینه باید پیش از سفارش طراحی، قراردادی بین طراح کاتالوگ و کارفرما صورت گیرد و در آن تمام مواردی که در پروژه باید رعایت شود ذکر شود. سپس هر دو طرف قرارداد آن را امضا کرده و سفارش طراحی را نهایی کنند.

قیمت (price-design-catalog) از مهم‌ترین مسئله‌های مطرح شده در بین طراح گرافیک و کارفرما است. کارفرمایی که سفارش طراحی و تهیه کاتالوگ دارد باید طی قراردادی موارد و طرح‌هایی که می‌خواهد را تنظیم کند و با طراح گرافیک به توافق رسیده و تعرفه آن را باتوجه‌به موارد خواسته شده تعیین کنند. هزینه طراحی کاتالوگ برچه اساسی است؟ چه کسی تعرفه طراحی کاتالوگ را تعیین می‌کند؟ طراحی و تنظیم کاتالوگ توسط چه چیزی انجام می‌شود؟ برای پاسخ سؤالات و آشنایی با تعرفه‌ها و هزینه‌های طراحی برای کاتالوگ همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در قرارداد دیزاین کاتالوگ تعیین می‌شود، قیمت طراحی کاتالوگ است. هزینه‌های یک طراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع طرح، پیچیدگی و ساختار طراحی، انتخاب طرح‌های سفارشی و… از جمله مواردی است که تعرفه طراحی کاتالوگ را مشخص می‌کند. طراحان گرافیک سلام گرافیک با ارائه مشاوره رایگان پیش از سفارش، بهترین طرح‌های کاتالوگ را با مناسب‌ترین قیمت برای شما انجام می‌دهد.

تعرفه طراحی لوگو ۱۴۰۱ |تعرفه طراحی لوگو اتحادیه

عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی طراحی کاتالوگ

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان: عوامل زیادی در طراحی کاتالوگ تاثیر گذار است که از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

کاتالوگ (CATALOG) نقش مهمی در تبلیغات دارد و به توسعه برند و افزایش فروش محصول یا خدمات کمک زیادی می‌کند. هزینه‌ طراحی کاتالوگ وابسته به عوامل بسیاری است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

عکاسی

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه طراحی کاتالوگ درخواست کارفرما مبنی بر عکاسی از محصول، خدمات، امکانات و… است. هزینه عکاسی تبلیغاتی نیز به نوع، سایز، تعداد و… وابسته است. عکاسی در طراحی کاتالوگ نقش مهمی دارد و بهتر است به خاطر افزایش هزینه از عکاسی منصرف نشوید.

نوشتن محتوا

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی کاتالوگ، نوشتن محتوا است. لازم است بدانید محتوا نیز به اندازه عکس در جذب مشتری تاثیرگذار است. ممکن است کارفرما به این بخش توجه نکند؛ اما نوشتن محتوای کپی، باعث دفع مخاطبین و مشتریان می‌شود.

تعداد و سایز صفحه

تعداد و ابعاد طراحی کاتالوگ نیز در تعیین قیمت طراحی آن تاثیر بسزایی دارد. همچنین هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد، هزینه آن افزایش خواهد داشت.

خدمات جانبی

یکی دیگر از این عوامل، آماده سازی فایل‌های یو وی، خط برش و تا و… هستند. ممکن است هزینه خاصی نداشته باشد، اما در تعیین نهایی قیمت اثر می‌گذارد. انواع روکش کاتالوگ نیز مسئله مهمی است که یکی از خدمات جانبی چاپ کاتالوگ به‌حساب می‌آید که در تعیین هزینه‌ها نقش داد.

طراحی جلد

قالب طراحی کاتالوگ با طراحی صفحات آن متفاوت است و جلد آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین طراحی جلد در تعیین قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

زمان گرفته شده از طراح

هر طرح با توجه به پیچیدگی آن زمان متفاوتی را از طراح می‌گیرد. هرچه طرح سخت‌تر و زمانی که طراح صرف آن می کند بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین در صورت درخواست کارفرما مبنی بر تحویل فوری کار، هزینه طراحی افزایش خواهد داشت.

تعداد ویرایش

هر طراح تا زمانی که طرح نهایی را تحویل مشتری دهد، به ادیت چندباره آن می‌پردازد. افزایش تعداد ویرایش، باعث افزایش هزینه می‌شود.

تعرفه طراحی کاتالوگ سال 1401

تعرفه یک طراحی در طول یک سال توسط صنف طراحان مشخص می‌شود. متخصصین این حوزه با درنظرگرفتن شرایط و ضوابط یک طراحی و رعایت حقوق طرفین قرارداد از جمله طراح و کارفرما، مبلغی را به‌عنوان حداقل و حداکثر هزینه طراحی تعیین می‌کنند. اما این قیمت هزینه اصلی یک طراحی به‌حساب نمی‌آید. طبیعتا باید تعرفه بالاتری داشته باشد.

یک طراح باتوجه‌به هنر دست و دقت و کیفیت در طراحی روی کار خود ارزش‌گذاری می‌کند. صنف طراحی تعرفه‌ای برای یک طراحی معمولی تعیین می‌کند، اما با درنظرگرفتن زمان و میزان دقت و ریزبینی در خلق یک اثر قیمت طراحی کاتالوگ خود را مشخص می‌کند. بهتر است قبل از سفارش کار لیست تعرفه‌هایی که توسط صنف طراحان مشخص می‌شود را مشاهده کنید و سپس با طراح کاتالوگ وارد مرحله تعیین قرارداد شوید.

لیست قیمت طراحی کاتالوگ

نرخ طراحی کاتالوگ باتوجه‌به ویژگی‌های آن تعیین می‌شود. کاتالوگ نمونه‌های مختلفی دارد. باتوجه‌به و نوع ، تیراژ و هزینه آن متغیر است و ممکن است افزایش داشته باشد.

انواع قیمت در نمونه طراحی کاتالوگ

همان‌طور که در مقاله ؟ با انواع کاتالوگ آشنا شدیم، قیمت هرکدام به میزان طراحی استفاده شده در آن متفاوت است. علاوه بر این موضوع، برای هرکدام از این موارد هم طبیعتا متفاوت است. در نتیجه در قیمت گذاری تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه با انواع کاتالوگ ها آشنا شوید!

کاتالوگ علمی

در طراحی کاتالوگ‌های علمی استفاده از تصاویر و یا توضیحات عمومی دررابطه‌با موضوع کاتالوگ اهمیت بالایی دارد. استفاده از تصاویر متنوع با رنگ‌بندی درست و مناسب به همراه توضیحات جامع و کاربردی مربوط به موضوع کاتالوگ از موارد مهمی است که در تعیین قیمت کاتالوگ علمی نقش دارد. قیمت این نمونه کاتالوگ باتوجه‌به میزان طراحی و استفاده از تصویر و محتوا توسط طراح تعیین می‌شود.

کاتالوگ هنری

در کاتالوگ هنری همان‌طور که از اسمش پیداست نیاز به طراحی بیشتری دارد. همان‌طور که می‌دانید از کاتالوگ هنری اغلب در نمایشگاه‌ها و گالری‌های نقاشی استفاده می‌شود. استفاده از کاراکتر، و به‌کارگیری انواع رنگ‌ها در کنار هم در طراحی یک کاتالوگ هنری حائز اهمیت است. استفاده از هنری یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن پرداخته شود. این نمونه کاتالوگ‌ها قیمت نسبتا بالایی دارند؛ زیرا طراحی زیادی در آن ب‍ه‌کار می‌برند. البته فونت هم در پیاده سازی طراحی کاتالوگ بی تاثیر نیست. از بخوانید.

کاتالوگ فروش

کاتالوگ فروش در صنعت فروش محصولات خصوصاً محصولات دیجیتال و برقی پرکاربرد است. مشتری که وارد مغازه می‌شود باید با یک نگاه سرسری به از امکانات، ویژگی‌ها و خدمات ارائه شده توسط محصول آشنا شود. هم مانند کاتالوگ هنری نیازمند رعایت برخی لازم است. همچنین عملکرد و هزینه آن هم باید در کاتالوگ قید شود.

به‌کارگیری درست تصاویر و توضیحات هر بخش وظیفه طراح است. طراح باید طوری کاتالوگ را طراحی کند که در نگاه اول برای مشتری قابل‌فهم و روان باشد. این میزان دقت و توجه به نکات در طراحی کاتالوگ فروش به طبع از هزینه بیشتری بهره می‌برد. کاتالوگ‌های فروش هزینه معقولی دارند زیرا کمتر از طراحی در آن استفاده‌ می‌شود. بیشتر عکس و محتوا در خلق ایم کاتالوگ نقش دارد. های فروش بالاست. این نوع کاتالوگ های کسب و کاری به صورت دیجیتال هم می تواند پیاده سازی شود. توسط مجموعه سلام گرافیک انجام می شود.

تعرفه طراحی کاتالوگ و بروشور

از چه می دانید؟ تفاوت هایی میان کاتالوگ و بروشور وجود دارد که نتیجه آن تفاوت در قیمت گذاری ها خواهد بود. باید بدانید که بروشور و کاتالوگ با یکدیگر متفاوت‌اند. میزان وقت و طراحی که در یک بروشور انجام می‌گیرد حدود یک‌سوم طراحی یک کاتالوگ است. در بروشور تصویر و متن کمتری استفاده می‌شود.

سایز بروشور نسبت به کاتالوگ کوچک‌تر است. از بروشور صرفاً برای تبلیغات یک محصول مشخص استفاده می‌شود. باتوجه‌به موارد گفته شده در نتیجه هزینه طراحی بروشور نسبت به کاتالوگ کمتر است. کارفرما باید اول تعیین کند که برای چه هدفی احتیاج به کاتالوگ دارد. آنگاه می‌تواند با مشورت با تعیین کند که استفاده از بروشور برای محصولش بهتر است یا کاتالوگ.

البته ممکن است در پیاده سازی برخی از طرح ها از نرم افزار های مختلفی استفاده شود. با نرم افزار طراحی بروشور متفاوت است.

هزینه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

همان‌طور که گفته شد در یک طراحی موارد مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا قیمت طراحی تعیین شود. یکی از موارد مهم در تعیین قیمت طراحی کاتالوگ، نوع کاتالوگ است. نوع کاتالوگ تعیین‌کننده میزان رنگ در طراحی، استفاده از تصویرسازی و طراحی کاراکتر و متن طراحی یک کاتالوگ است. هزینه متفاوتی با دیگر کاتالوگ ها دارد.

معمولاً در کاتالوگ‌های تبلیغاتی از متن بیشتری استفاده می‌شود که در کاهش هزینه کاتالوگ تأثیر دارد. کاتالوگ در تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذار است. و تبلیغات سازمان ها بسیار است. شما می‌توانید صفر تا صد طراحی‌تان را به تیم باتجربه و باسابقه درخشان سلام گرافیک بسپارید.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید، پوشش یا جنس کاتالوگ است. این دو مورد قطعا بر قیمت گذاری آنها تاثیر گذار است.یا می تواند نقشی در قیمت گذاری داشته باشند.

ایده برای طراحی کاتالوگ، می تواند در هزینه و قیمت پیاده سازی کاتالوگ تاثیر داشته باشد. اگر به دنبال هستید، کلیک کنید.

هزینه طراحی کاتالوگ چگونه تعیین میشود؟

هزینه یک طراحی کاتالوگ باتوجه‌به میزان طراحی، محتوا و تصویر و همچنین نوع قطع کاغذ کاتالوگ تعیین می‌شود.

هزینه طراحی کاتالوگ بیشتر است یا طراحی بروشور؟

در طراحی بروشور نوع کاغذ چاپ متفاوت است. همچنین از طراحی کمتری استفاده می‌شود. در کاتالوگ علاوه بر عکاسی و طراحی و تولید محتوا، نوع کاغذ و قطع دارای هزینه بالایی است. در نتیجه هزینه طراحی بروشور نسبت به کاتالوگ کمتر است

دکمه بازگشت به بالا