اقتصادیفعالان کسب و کار

لوازم آرایشی چی خوبه؟

زمانی که در خصوص آرایش و زیبایی صحبت می‌کنیم، کیفیت لوازم مصرفی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. اگر می‌خواهید پوستی زیبا و سالم داشته باشید، آرایش شما در تمام طول روز ماندگار باشد و در عین حال آسیب های کمتری را به پوست خود وارد کنید، باید در خصوص  که مصرف می کنید، وسواس بیشتری به خرج دهید.اینکه بدانید بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟  چه برندهایی از محبوبیت بیشتری در دنیا برخوردارند و به عنوان معروف ترین و پرفروش ترین مارک های لوازم آرایشی شناخته می‌شوند، قطعا در تصمیم‌گیری کمک زیادی به شما می‌کند.

بهترین برند های لوازم آرایشی

خوشبختانه برندهای لوازم آرایشی بسیار معتبر و شناخته شده ای در این صنعت حضور دارند که به صورت مداوم محصولاتی با کیفیت بالا و مواد درجه یک را برای برآورده کردن نیازهای آرایشی شما ارائه می دهند. بنابراین، اگر از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنید، همیشه از انجام این کار لذت خواهید برد. ما در ادامه این مقاله از وبسایت  30 برند لوازم آرایشی معتبر را معرفی خواهیم کرد.به هنگام استفاده از لوازم آرایشی شانل، درست مانند خالق این برند کوکو شانل، احساس زیبایی و شیک بودن را تجربه خواهید کرد. محصولات گاتیو بیز آرایشی این برند به اندازه لباس ها و محصولات دیگر آن، شیک و زیبا هستند. اگرچه قیمت محصولات آرایشی برند  اندکی بالا است اما کیفیت بسیار ایده آل آن ها بدون شک ارزش هزینه اضافی را دارد.

What cosmetics are good?

برند دیور (Dior)

زمانی که در خصوص محصولات زیبایی صحبت می کنیم، جایگاه رهبری، برازنده برند لورال خواهد بود. تقریبا تمام زنان جهان مشتریان محصولات آرایشی لوکس و با کیفیت این شرکت فرانسوی هستند. محصولات این برند قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و لورآل با ارائه گستره متنوعی از محصولات مانند کرم پودرها، خط چشم، ، رژلب یا هر محصول آرایشی دیگر، هیچ گاه شما را نا امید نخواهد کرد.

برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه ها و قیمت های مقرون به صرفه فاکتورهایی هستند که به تثبیت NYX به عنوان یکی از برند های زیبایی کمک کرده اند. این برند با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است و مجموعه ای از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار عرضه می کند. به همین دلیل است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در میان دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

برند E.l.f cosmetics

برند  در زمینه تولید محصولات آرایشی با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت می کند. نام این برند، مخفف حروف انگلیسی “چشم، لب، صورت” می باشد. همانطور که از نامش پیداست این دسته از محصولات طیف وسیعی از لوازم آرایشی برند elf را تشکیل می دهند. این محصولات در کنار قیمت مناسب خود، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.این برند آرایشی نقاط قوت بسیار زیادی دارد اما آنچه که آن را از سایر رقیبانش متمایز می کند، ارج نهادن طراحان این برند به ارزش ها و شور و اشتیاق زنان برای زیبایی است. در حالی که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی صرفا با هدف کسب درآمد بیشتر در این صنعت هستند، کلارنس به عرضه برترین زیبایی به همه زنان دنیا فکر می کند.

برند میبلین نیویورک

این برند در ابتدا کار خود را به عنوان یک تجارت خانوادگی کوچک آغاز کرد اما امروزه به عنوان یکی از برترین شرکت های لوازم آرایشی آمریکایی در دنیا شناخته می شود. محصولات این برند به طور پیوسته از نظر علمی بازبینی می شوند و مدیران برند در تلاش هستند تا محصولاتی با کیفیت، پیشرفته، سالم و جدید را به بازار عرضه کنند. نقطه قوت میبلین، معرفی رنگ های جدید به بازار است.

برند لانکوم توانسته است زیبایی آوانگارد و دانش را در محصولات خود ترکیب کند. این برند توسط آرماند پوتیژان در سال 1935 میلادی تاسیس شد. با بیش از 80 سال سابقه، محصولات لانکوم زیبایی و ظرافت فرانسوی را به سراسر دنیا معرفی می کند.این برند در سال 1828 تاسیس شده است و از آن زمان تا به امروز به دنبال کاوش، نوآوری و بهبود محصولات آرایشی و بهداشتی خود بوده است. لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و  از جمله خدمات این برند پاریسی هستند. برند گرلن برخی از بهترین محصولات زیبایی موجود در بازار را ارائه می کند.

برند نارس با هدف توانمند سازی زنان و ایجاد تجربه ای دل انگیز و شادی بخش، اقدام به طراحی و ارائه محصولات آرایشی و زیبایی کرده است. امروزه، این برند بر شعارهای اصلی خود پایبند بوده است و تلاش دارد تا به زنان سراسر دنیا نشان دهد که چگونه زیبایی ها و ویژگی های منحصر به فرد طبیعی خود را ارج نهند.از فونداسیون های آرایشی سبک و رژ لب های کرمی تا ریمل های سنگین و خط چشم های ظریف، ایو سن لورن بهترین محصولات زیبایی را ارائه می دهد. کیفیت، زیبایی و تجمل محصولات این برند، اکثر مشتریان را به خرید دوباره ترغیب می کند.

کرم‌های تخصصی

کرم های گاتیو با برند گاتیو «GATIEAU» تحت لیسانس کشور ایتالیا هستند که کمپانی دکتر بیز آن‌ها را مناسب با PH پوست ایرانی‌ها طراحی و تولید کرده‌ است.  این محصولات کاملا اورجینال بوده و با کیفیت بسیار خوبی که دارند در طولانی مدت آسیبی به پوست شما وارد نمی‌کنند. کرم‌های دور چشم، ترمیم کننده، سرم لیفتینگ صورت، روشن کننده بدن گاتیو و… از سری کرم‌های برند گاتیو می‌باشند.از دیگر نکات مثبت کرم‌های برند گاتیو در فروشگاه آقای بیز داشتن قیمتی مناسب در کنار کیفیت بسیار بالای آن می‌باشد. هزینه اسن محصولات بسیار به صرفه بوده و همه شما همراهان گرامی با توجه به نیاز خود می‌توانید نمونه کرم گاتیو را تهیه نمائید.

کرم استرچ

کرم استرچ مارک گاتیو برای جلوگیری و رفع ترک های پوستی که از بارداری، جراحی کاشت سینه، سندرم مارفان، کاهش و افزایش وزن و میزان بالای استروئید ایجاد می شوند، قابل استفاده است. ترک های پوستی در خانم های باردار شایع تر است. از جمله تغییراتی که در حین بارداری در بدن خانم ها ایجاد می شود ترک شکم یا استرچ مارک است. ترک های شکمی به رنگ پوست هر شخصی بستگی دارد و به رنگ های صورتی، قرمز، بنفش یا قهوه ای در بدن افراد مختلف نمایان خواهد شد. از آنجا که از هر 10 خانم باردار 8 نفر دچار ترک بارداری می شوند پیشنهاد ما این است که برای پیشگیری و درمان آن از کرم استرچ مارک گاتیو استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا