اقتصادی

مدل جدید تونیک زنانه مجلسی شیک 2021

در این مقاله تلاش شده شما با جدیدترین مدل تونیک زنانه آشنا شوید و در خرید تونیک زنانه انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر به فیلمهای تاریخی نگاهی بیندازید، متوجه میشوید که در بسیاری از اقوام و کشورهای مختلف، مردان بلوزهای بلندی تا زیر زانو میپوشیدند که همان تونیک زنانه امروزی به حساب میآیند. درواقع تونیکها تاریخچه طولانی دارند که از دهه ۱۹۸۰ میلادی وارد صنعت مد زنانه شده و در حال حاضر به عنوان یک لباس کاربردی در مدلهای مختلف و رنگهای متنوع در میان بانوان رایج گشته است.

بازار متنوع خرید تونیکهای زنانه در هر فصلی از سال که باشد، داغ است و این تنوع در رنگ، مدل، سایز و … باعث شده دست شما برای انتخاب تونیک زنانه موردنظرتان باز باشد فقط کافی است فرم بدن خود را به خوبی بشناسید و سپس تونیک موردنظرتان را با شلوار یا اکسسوری مناسب ست کنید. در پایان امیدواریم با خواندن مطالب مقاله بالا توانسته باشیم شمارا در انتخاب تونیک دلخواهتان یاری رسانده باشیم. مطلب برای شما مفید بود؟ تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز میدهد.

برای اینکه از سیلوئت­های سایز بزرگی که موجب دفرمگی اندام می­شوند در امان باشید، از کمربند استفاده کنید. کمربندهای قیطانی و به هم تافته برای مدل­های راسته و ساده بسیار ایده آل است. کمربند را در قسمت وسط کمر و نزدیک به ناف قرار دهید. کمربندهای پهن موجب برجسته و لاغر نشان دادن کمر می­شوند و با لباس­های تونیک بسیار همخوانی دارند. در صورتی که کمربندهای باریک بسیار متنوع هستند و برای لباس­ها و ژاکت­های کشفباف پشمی بلند و جلوباز مناسب هستند.

هر نوع کفش پاشنه بلندی برای این کار مناسب است؛ اما اگر طرح ساده می­پوشید، پاشنه چندان هم ضروری نخواهد بود. هدف این است که خیلی تنومند و توپر به نظر نرسید و همواره تعادل، تناسب و آراستگی را مدنظر داشته باشید. مقاله راهنمای خرید کفش زنانه شیک و مجلسی و خرید شومیز ارزان را بخوانید. تونیک گشاد را با شلوار لوله تفنگی بپوشید: شلوارهای جین راسته با دمپای تنگ و نه شلوارهای دمپا گشاد. زمانی که لباس درست اندازه تنتان باشد می­توانید آن را با شلوار دمپا گشاد بپوشید.

برخلاف تونیک های رومی که زیر دیگر جامه ها پوشیده می شدند، تونیک های قرون وسطی روی زیر جامه ها پوشیده می شدند. این تونیک ها در قرون ۵ تا ۸ پدید آمده اند. زمانی که طرح و طراحی تونیک های وایکینگ ها مطرح شد، هیچ ارتباط قبلی با رومی ها و یونانی ها نداشتند. تونیک های وایکینگ بلند بودند، اغلب به زمین می رسیدند، و بدون کمربند پوشیده می شدند.

این ها نیز مانند دیگر تونیک ها معمولا از پارچه پشمی دوخته می شدند. بجای اینکه همه از آنها استفاده کنند، اغلب کشیش ها از این تونیک ها می پوشیدند. در اوایل قرن ۱۹ تونیک ها همراه با کمربند به لباس های محبوبی برای پسران بدل شدند. این تونیک ها کوتاه بودند و روی شلوار پوشیده می شدند. در اواسط دهه ۱۸۵۰، سربازان ارتش بریتانیا این تونیک ها را می پوشیدند. این تونیک ها اندکی بلندتر بودند و تا وسط ران می رسیدند.

توگا (رداى بی آستین) که قدش به زانو می رسید معمولا توسط سربازان، بردگان، و مردمی که فعالیت فیزیکی (شغل های دستی) داشتند، پوشیده می شد. افرادی که شغل های کم فعالیت تری داشتند توگای بلندتر می پوشیدند، و برخی حتی تا مچ پا هم می رسیدند. سربازان رومی تونیک هایی را می پوشیدند که قرمز رنگ بودند در حالی که شهروندان رومی تونیک هایی با رنگ های مختلف یا آنقدر به رنگ و رو که به سفید شبیه بود، را به تن می کردند.

دکمه بازگشت به بالا