ورزشی

مسی در آستانه پانصدمین بازی‌ در لالیگا

به گزارش شفاف و به نقل از آس ، لیونل مسی انگیزه زیادی برای امشب (یکشنبه) بارسلونا و هوئسکا به دلایل مختلف بازی می کند. ستاره آرژانتینی می تواند برای اولین بار در ورزشگاه هوئسکا به میدان برود و در مجموع لالیگن به 500 خواهد رسید. همچنین ، بازی رسمی این بازیکن به 750 خواهد رسید. بارسا در انتهای جدول رده بندی قرار دارد که در این مسابقه به سه امتیاز نیاز دارد همانطور که در بازی قبلی برابر والنسیا به تساوی رسید و ایبار

“مسی اکنون تقریباً رکورد بازیکنی مانند ژاوی هرناندز را می شکند.” وی می تواند در مدت پنج هفته رکورد هافبک سابق آبی اناری را بشکند و 505 بازی در لالیگا انجام دهد. ستاره آرژانتینی برای شکستن رکورد ژاوی در بازی رسمی برابر بارسلونا فقط به 17 بازی نیاز داشت. هافبک سابق کاتالان 767 بازی برای دلیما انجام داده است.

دشوارترین رکورد بیشتر بازیهای رسمی لالیگا است که در حال حاضر توسط Andoni Zubizarreta برگزار می شود. این دروازه بان بازنشسته 622 بازی برای اتلتیک بیلبائو (169) ، بارسلونا (301) و والنسیا (152) انجام داده است.

مسی تاکنون 499 بازی در لالیگا ، 147 بازی در لیگ قهرمانان ، 75 کوپا دل ری ، 19 سوپرکاپ اسپانیا ، پنج جام جهانی باشگاه ها و چهار سوپرکاپ اروپا انجام داده است.

کاپیتان بارسا در 749 بازی موفق شد 644 گل به ثمر برساند و اکنون بهترین گلزن تاریخ باشگاه است. او بازیکنی مانند پله را که با زدن 643 گل در 40 سال سابقه گلزنی دارد ، شکست داد. این ستاره آرژانتینی همچنین رکوردهای تلمو سارا (برنده برتر پیچیچی) و گرد مولر (گل برتر سال) را شکست.

دکمه بازگشت به بالا