اقتصادیفعالان کسب و کار

معرفی بهترین هیروهای بازی لیگ اف لجندز

دسته بندی هیروهای لیگ آو لجندز

این قهرمانان سبک پشتیبانی، بهترین خط نگه‌دار هستند و می‌توانند تا مدت زیادی در برابر حریف مقاومت کنند. این هیروها معمولا آیتم‌ها و مهارت‌های زیادی دارند که می‌توانند با ساخت و فعال سازی آن‌ها، تمام اعضای تیم را پوشش دهند.

ایتم های لیگ اف لجندز |بهترین ایتم های لیگ اف لجندز

این  هیروهای بازی لیگ اف لجندز تا زمانی که آیتم‌های موردنیازشان را جمع‌آوری نکنند، در خط اول ضعیف عمل می‌کنند. این قهرمانان هنگام دوئل کردن با حریف، قدرتشان افزایش پیدا می‌کند. Splitpusherها در گرفتن برج‌ها تا زمانی که توسط نیروهای دشمن متوقف نشوند، تسلط دارند.

  1. اُرن (Ornn)

مزایا و معایب

برای کمک به کنترل درگیری‌ها، اورن با استفاده از «نفس زیرین» خود باعث شکننده شدن قهرمانان دشمن می‌شود. Ornn می‌تواند آیتم‌هایی را به صورت پایه خریداری کند که در صورت کمبود منابع تیم به کار می‌آید. اما متأسفانه او نمی‌تواند اقلام مصرفی خریداری کند، بلکه فقط غیرقابل مصرف.

توانایی‌ها

  1. یوریک (Yorick)

مزایا و معایب

توانایی‌ها

  1. کلد (Kled)

مزایا و معایب

توانایی‌ها

تله خرس او را روی طناب بیندازید تا حریف را قلاب کرده و به او آسیب برساند. هنگام انجام این حرکت، مطمئن شوید تا حریف متوجه خشم این دردِ فیزیکیِ وارد شده می‌شود! توانایی jousting باعث می‌شود تا برای مدت محدودی، سرعت و قدرت زیادی برای آسیب فیزیکی به هیروهای بازی لیگ اف لجندز بدست آورد.

  1. سایند (Singed)

هیروهای لیگ اف لجندز برای ردیابی و شکست دادن این شخص قطعا با چالش سختی رو به رو خواهند شد. او در پاکسازی سریع موج‌های دشمن حرفه‌ای عمل کرده و آسیب زیادی به آن‌ها وارد می‌کند.

مزایا و معایب

توانایی‌ها

  1. سِت (Sett)

مزایا و معایب

او با سرعت بسیار بالایی «فارم» می‌کند؛ این کار زمانی که شدیدا به سکه نیاز دارید به کارتان می‌آید. مهارت‌های او برای درگیری و مبارزه عالی است و می‌تواند دشمنان را گیج (Stun) کند. او به طرز عجیبی فاقد مهارت‌های سرعتی برای فرار از مخمصه و تله دشمنان است.

توانایی‌ها

سِت هنگام حمله به هیروهای لیگ اف لجندز از حرکات ابتدایی‌تری استفاده می‌کند؛ مانند مشت چپ و راست. مشت راست او کمی قوی‌تر از مشت چپ است. اگر حداکثر سلامتی دشمن بالا باشد، حملات Knuckle Down او آسیب بیشتری به دشمن می‌رساند.

مزایا و معایب

داریوس یک دوئل کننده قدرتمند است؛ مخصوصا در مبارزه‌های 1v1. او در حفظ و نگهداری خط استاد است و می‌تواند قهرمانان Stun شده را به راحتی نقره‌داغ کند. متاسفانه او قدرت جاخالی دادن ندارد و در اواخر بازی نیز تنهایی از پس خط بر‌نمی‌آید. بنابراین از همان ابتدای بازی با او کنار بیایید.

توانایی‌ها

او دارای توانایی‌های حمله و آسیب‌رسان زیادی است که می‌تواند به هیروهای لیگ آو لجندز وارد کرده و باعث خون‌ریزی آن‌ها شود. با چرخش سریع مانند باد و چرخاندن تبر خود در شعاع یک دایره بزرگ، می‌تواند با تیغه خود به دشمنان ضربه بزند.

5- Teemo

یکی از روی اعصاب‌ترین و منفورترین قهرمانان تاریخ لیگ آف لجندز، «تیمو» است. بازی کردن در برابر این قهرمان برای بازیکنان تازه‌وارد، جهنم است و به شخصه چندین نفر را می‌شناسم که به دلیل آنکه در بازی‌های متوالی با تیمو برخورد کردند، بیخیال بازی شدند! با اینکه دوست ندارم آموزش بازی کردن با این قهرمان را بنویسم، اما بالاخره شاید بعضی از شما دوستان از شکنجه دادن حریفتان تا حد مرگ لذت ببرید! کشتن تیمو نیاز به دانش نسبتا قابل قبولی از بازی دارد و برای همین در این مقاله که برای تازه‌کاران تالیف شده است، صحبتی از آن نکرده‌ایم.

هنگامی که تیمو برای 1.5 ثانیه حرکت نکند، به طور کامل در سر جایش غیب خواهد شد. در صورت حرکت کردن و یا استفاده از هرگونه قابلیت یا ضربه زدن به حریف، تیمو از حالت غیب بودن بیرون می‌اید. اگر شما با استفاده از یک قابلیت و زدن ضربه از غیبی بیرون بیایید، برای پنج ثانیه سرعت ضربات شما به شدت بالاتر می‌رود. اگر تیمو در بوته‌هایی که در اطراف نقشه هستند غیب شود، می‌تواند درون آن بوته بدون آنکه از حالت غیبی بیرون اید حرکت کند! البته ضربه زدن یا استفاده از قابلیت در بوته‌ها شما را از حالت غیبی بیرون خواهد آورد.

تیمو تنها قهرمانی در بازی است که توانایی Blind کردن قهرمانان حریف را دارد. ضربات قهرمانانی که Blind می‌شوند، تا چند ثانیه هیچ آسیبی را وارد نخواهد کردن و به اسطلاح Miss خواهد شد. تیمو با استفاده از این قابلیت بر روی قهرمان حریف، او را به مدت 1.5 الی 2.5 ثانیه «کور» خواهد کرد و باعث می‌شود که تمام ضربات عادی حریفش در طول این مدت، هیچ آسیبی‌رسانی نداشته باشد. سعی کنید بلافاصله بعد از اتمام کول‌داون این قابلیت، دوباره آن را روی قهرمان حریف استفاده کنید و حتی یک لحظه هم به حریفتان استراحت ندهید.

قابلیت W: Moving Quick

این قابلیت دو حالت دارد. در حالت خودکار، هنگامی که تیمو برای 5 ثانیه از سازه دفاعی یا قهرمان حریف آسیب ندیده باشد، سرعت حرکتش افزایش می‌یابد. در حالت دوم، شما با فعال کردن این قابلیت، برای سه ثانیه با سرعت بسیار بالایی می‌توانید حرکت کنید حتی اگر قهرمان حریف یا سازه‌های دفاعی دشمن به شما آسیب وارد کنند. از این قابلیت برای فرار کردن یا رسیدن به دشمنی که در حال فرار کردن است استفاده کنید.

قابلیت E: Toxic Shot

این قابلیت به صورت خودکار همیشه فعال است و لازم به فعال کردن دستی آن نیست. دشمنی که از ضربات عادی یا قابلیت Q تیمو آسیب ببیند، برای 4 ثانیه سمی خواهد شد و هر ثانیه آسیب نسبتا کمی را به صورت خودکار دریافت می‌کند. ضربات متوالی از جانب تیمو، این 4 ثانیه را تمدید خواهد کرد که باعث می‌شود تا حریفش آسیب قابل توجهی را از این قابلیت خودکار دریافت کند.

با اینکه شما نمی‌توانید مین‌ها را دقیقا روی هم قرار دهید، اما با قرار دادن آنها نزدیک به یکدیگر می‌توانید باعث شوید تا حریفتان روی چندین مین به صورت همزمان برود و آسیب جدی را دریافت کند. مین‌های فعال شده، تا 5 دقیقه روی زمین قرار دارند و شما می‌توانید مداوم به تعداد آنها اضافه کنید و یک میدان مین بزرگ را در سرتاسر نقشه بازی بسازید. سعی کنید مین‌های خود را در بخش‌هایی از نقشه که رفت و آمد زیاد است قرار دهید.

کامبو:

با اینکه تیمو کامبو ندارد، اما از سبک بازی خاصی بهره‌مند است که اگر به آن پایبند نباشید، نمی‌توانید کاری از پیش ببرید. مهم‌ترینش آن است که از هنگام شروع بازی، مدام سعی کنید که به قهرمان حریف، ضربات عادی بزنید و از قابلیت Q خود استفاده کنید. اگر آنها سعی در نزدیک‌ شدن به شما را دارند، با قابلیت W فرار کنید و به تکرار بی‌وقفه این پروسه بپردازید. این آسیب‌های کوچک بعد از یکی دو دقیقه خود را نشان می‌دهد و حریفتان دیگر نمی‌تواند به فارم کردن بپردازد مگر آنکه آماده کشته شدن باشد یا قهرمان جانگل برای کشتن شما به کمکش بیاید.

سعی کنید قارچ‌های خود را در اطراف رودخانه قرار دهید تا اگر قهرمان جانگل حریف قصد حمله کردن به شما را داشت، بر روی قارچ‌ها برود و علاوه بر آسیب خوردن، نتواند مانع از فرار کردنتان شود. تیمو در اوایل بازی قرار نیست آسیب سنگینی را به حریف وارد کند اما قدرتش، وارد کردن آسیب کم به صورت مداوم بدون آنکه حریفش بتواند به او برسد است. از این رو اگر بتوانید با تیمو به خوبی بازی کنید، می‌توانید در سطوح پایین، گریه هر بازیکنی را در بیاورید. یکی از استراتژی‌های دیگر هم آن است که در وسط لاین بدون آنکه حریفتان متوجه شود غیب شوید، و هنگامی که او بی‌خبر نزدیک به شما شد به او حمله کنید و قبل از آنکه قهرمان دشمن بتواند آسیبی به شما وارد کند، نصف خط سلامتی او را غیب کنید!

«جکس» یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای کشتن دشمنانی است آسیب‌رسانی آنها، از طریق ضربات عادی است. این قهرمان فایتر است اما واقعیتش را بخواهید شما می‌توانید هرگونه آیتمی که دلتان می‌خواهد را برای او بخرید! جکس هم می‌تواند تانک باشد، هم با آیتم‌های «اَبیلیتی پاوِر» می‌تواند تبدیل به اساسین شود و یا با آیتم‌های استانداردش، فایتر باشد! پیشنهاد من آن است که در ابتدا همان آیتم‌های فایتر او را خریداری کنید تا خیلی گیج نشوید.

جکس با یک پرش بلند، به سمت هدف انتخاب شده می‌رود. هدف انتخابی شما برای این قابلیت، مینیون‌ها، قهرمانان و حتی وارد‌ها هستند. اگر شما از این قابلیت روی قهرمان حریف استفاده کنید، هنگام رسیدن به او، آسیب کمی به او وارد خواهید کرد. این قابلیت هم به شما اجازه فرار کردن را می‌دهد و هم مانع از فرار کردن قهرمانان حریف می‌شود.

قابلیت W: Empower

با فعال کردن این قابلیت، ضربه بعدی جکس طی 10 ثانیه آینده، آسیب بیشتری به حریف وارد خواهد کرد. این قابلیت خاصیت کنسل کردن «اتک تایمر» را دارد اما توضیح دادن این فاکتور به بازیکنان تازه‌کار ممکن است کمی گیج کننده باشد. بهتر است با دید خیلی ساده به این قابلیت نگاه کنید؛ در طول یک مبارزه، هربار که کول‌داون این قابلیت تمام شد، بالافاصله از آن استفاده کنید! با توجه به کول‌داون نسبتا پایین این قابلیت با افزایش لول، باید حواستان باشد که سریع این قابلیت را فعال کنید تا آسیب شدیدتری را به دشمنان وارد کنید.

قابلیت E: Counter Strike

جکس، حول محور این قابلیت بازی می‌کند! هنگام فعال کردن این قابلیت، تا 2 ثانیه هیچ‌گونه آسیبی از طریق ضربات عادی نخواهید خورد. یک ثانیه پس از فعال کردن این قابلیت، شما دوباره می‌توانید آن را فعال کنید تا تمام دشمنانی که در اطرافتان قرار دارند را برای یک ثانیه «استان» کنید. البته اگرهم خودتان دستی این قابلیت را دوباره فعال نکنید، پس از دو ثانیه به صورت خودکار این قابلیت برای بار دوم فعال می‌شود و دشمنان اطرافتان را استان می‌کند.

با استفاده از این قابلیت علاوه براینکه قهرمانانی که روی ضربه زدن تمرکز دارند تا دو ثانیه نمی‌توانند آسیبی به شما وارد کنند، احتمال استان شدن را نیز دارند که به شما اجازه می‌دهد تا آسیب به شدت سنگینی را در طول این یک ثانیه به آنها وارد کنید. نحوه استفاده بهینه از این قابلیت را در بخش کامبو توضیح خواهیم داد.

این قابلیت دو حالت دارد. یکی حالت خودکار که پس از زدن دو ضربه، ضربه بعدی شما آسیب بیشتری را به حریف وارد خواهد کرد. البته این ضربات باید به صورت متوالی باشند و اگر بین ضربات فاصله زیادی بیفتد، ضربه بعدی شما به عنوان ضربه اول حساب می‌شود و نه ضربه سوم.

حالت دوم این قابلیت هنگام فعال کردن آن است که باعث می‌شود تا جکس برای هشت ثانیه، آرمور و مجیک رزیست بگیرد. پس از شروع یک مبارزه، سریعا این قابلیت را فعال کنید تا آسیب کمتری را از جانب حریف دریافت کنید.

9- Sion

«سایون» یکی از تانک‌های قدرتمند بازی است که می‌تواند در مبارزات تیمی به شدت درخشان ظاهر شود و مسیر بازی را تغییر دهد. این قهرمان نیز به فارم کردن نیاز دارد که البته فارم کردن سایون به اندازه و جدیت ناسوس نیست. یکی از نکات جالب سایون، قدرت او پس از مردن است که جلوتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

1.5 ثانیه پس از اینکه سایون کشته شود، در قالب یک زامبی زنده خواهد شد که میزان آسیب‌رسانی به شدت بالایی دارد. هنگام زامبی شدن، خط سلامتی شما به صورت خودکار کم خواهد شد اما ضرباتی که به حریف وارد می‌کنید به اندازه‌ای که آسیب وارد می‌کند، شما را هیل خواهد کرد. در حینی که زامبی هستید، یک قابلیت جدید نیز دارید که با فعال کردن آن، برای 2.5 ثانیه سرعت حرکت شما افزایش پیدا می‌کند.

این قدرت باعث خطرناک شدن سایون در لاین می‌شود. در صورتی که قهرمان حریف شما را کشت، پس از زامبی شدن به سرعت سمت او بروید و با توجه به آسیب شدیدی که در حالت زامبی می‌توانید به دشمنان وارد کنید، احتمال اینکه بتوانید حریف را بکشید بالا است. البته این به آن معنا نیست که مردن برایتان مهم نباشد! قرار نیست که برای آسیب رساندن صرفا روی این قابلیت حساب کنید. یکی دو بازی که با سایون بروید، متوجه این صحبت‌ها خواهید شد.

سایون تبرش را شروع به شارژ کردن می‌کند که تا دو ثانیه می‌تواند ادامه پیدا کند. از زمان شروع شارژ، هر موقع که خواستید می‌توانید با فعال کردن دوباره این قابلیت، شارژ این قابلیت را تمام کنید و سایون تبرش را به زمین می‌کوبد و به میزانی که این قابلیت شارژ شده باشد، آسیب‌رسانی می‌کند. اگر زمان شارژ کردن شما از یک ثانیه عبور کند، بین نیم تا یک ثانیه، دشمنانی که در منطقه ضربه هستند به هوا پرتاب می‌شوند و بعد از به زمین آمدن، بین یک تا دو ثانیه استان خواهند شد. اگرهم این قابلیت کمتر از یک ثانیه شارژ شود، سرعت حرکت دشمنان برای برای مدت کوتاهی کم می‌شود.

شما با شارژ کردن این قابلیت، در سر جایتان ثابت هستید و به دشمن اجازه می‌دهید تا به راحتی به شما آسیب وارد کند پس باید حواستان باشد که اگر در منطقه بدی در حال شارژ کردن این قابلیت هستید، به سرعت آن را با فعال کردن دوباره این قابلیت، کنسل کنید. اگر بتوانید تبر شارژ شده را به حریف وارد کنید، علاوه بر اینکه آسیب شدیدی را به آنها وارد می‌کنید، برای مدت قابل توجهی آنها را استان می‌کنید که به شما اجازه تمام کردن کارشان یا وارد کردن چندین ضربه دیگر می‌دهد. بهترین زمان‌های استفاده کردن از این قابلیت را جلوتر توضیح می‌دهیم.

به صورت خودکار، سایون با کشتن دشمنان، 4 واحد به صورت دائم به خط سلامتیش اضافه می‌کند. با کشتن مینیون‌های بزرگ یا قهرمان حریف، 15 واحد به صورت دائم به خط سلامتی او اضافه خواهد شد. در صورت فعال کردن این قابلیت، یک شیلد نسبتا زیاد به سایون اضافه می‌شود. اگر پس از سه ثانیه این شیلد هنوز نابود نشده باشد، سایون می‌تواند این قابلیت را دوباره فعال کند تا شیلد را از بین ببرد و به دشمنان اطرافش آسیب وارد کند.

همیشه هنگام وارد شاید در یک مبارزه از این قابلیت استفاده کنید چراکه میزان بالای شیلد، به شما برای زنده ماندن و کشتن حریف کمک خواهد کرد. از طرفی اگر دشمن در حال فرار کردن بود، با استفاده از این شیلد به سمت او بروید و با فعال سازی دوباره این قابلیت، می‌توانید آسیب قابل توجهی را به او وارد کنید.

سایون در جهت مشخص شده فریاد می‌زد و اولین قهرمان که با این فریاد اصابت کند، از سرعت حرکتش برای 2.5 ثانیه کم خواهد شد و میزان آرمورش برای 4 ثانیه به میزان 20 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.از طرفی اگر سایون فریادش را به یک مینیون وارد کند، آن مینیون به سمت عقب پرتاب می‌شود و اگر به قهرمانی برخورد کند، تمام موارد بالا بر روی آنها اعمال می‌شود.

شما اگر بتوانید به درستی از این قابلیت روی یک مینیون استفاده کنید، می‌توانید باعث کاهش سرعت حرکت دشمنی که در فاصله دور قرار دارد شوید. سپس به سرعت به سمت او بروید و قابلیت Q خود را به اندازه یک ثانیه (تا زمانی که خط دور منطقه مورد ضربه کامل قرمز شود) شارژ کنید و با فعال کردن دوباره Q، از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه سرعت حرکت حریفتان به دلیل قابلیت E کم شده است، به احتمال زیاد شارژ یک ثانیه Q به او برخورد می‌کند.

اگر شما بتوانید قهرمانی را با این قابلیت مورد اصابت قرار دهید، بلافاصله شروع به شارژ کردن Q خود کنید و سراغ شارژ کامل (دو ثانیه) باشید. پس از شارژ کامل، دشمنان دوباره به دلیل ضربه Q به هوا پرت می‌شوند و سپس استان خواهند شد و عملا برای 4 الی 6 ثانیه هیچ کاری نمی‌توانند بکنند! فقط به پتانسیل این کامبو در مبارزات تیمی فکر کنید و متوجه می‌شوید که چقدر سایون می‌تواند خطرناک و کشنده باشد. از طرفی از این قابلیت برای رسیدن از چشمه (مقر اصلی) به لاین خود (بالا) هم می‌توانید استفاده کنید.

کامبو:

هدف از پیاده کردن کامبوی اول وُلی بِر، کم کردن تدریجی خط جان قهرمان حریف است. ابتدا سعی کنید کمی به قهرمان حریف نزدیک‌ شوید و سپس با فعال کردن قابلیت Q، به سمت او بدوید. پس از استان کردن او، بلافاصله قابلیت E را در مکانی که هستید فعال کنید و پس از آن از قابلیت W روی حریف استفاده کنید. اگر قهرمان دشمن فرار کرد که به عقب بازگردید و این پروسه را تکرار کنید اما اگر قهرمان حریف به فکر مبارزه بود، احتمالا می‌توانید او را بکشید.

با توجه به شیلد قابل توجهی که روی شما به دلیل استفاده از قابلیت E قرار گرفته است، قهرمان حریف بعد از خارج شدن از استان باید آسیب زیادی را برای کشتن شما به وُلی بِر وارد کند اما شما به راحتی می‌توانید ضربات عادی به او وارد کنید و پس و تمام شدن کول‌داون W، دوباره از آن استفاده کنید که به دلیل زخمی بودن قهرمان حریف، هم هیل خواهید شد و هم آسیب جدی را به او وارد می‌کنید. پس در صورتی که کامبوی شما موفق‌آمیز بود و قهرمان حریف فرار نکرد، به زدن ضربات عادی به او ادامه دهید و مدام از قابلیت W روی او استفاده کنید.

از طرفی اگر خط سلامتی حریف آنقدر کم شد که به سمت سازه دفاعی فرار کرد، با آلتیمیت به زیر سازه دفاعی حریف بروید و با استفاده از Q و W، کارش را تمام کنید. دقت داشته باشید که بیش از اندازه زیر سازه دفاعی باقی نمانید وگرنه بعد از فعال شدن دوباره آن، ممکن است کشته شوید. پس تا زمانی که خط سلامتی قهرمان حریف زیر 25 درصد نرسیده است، فکر رفتن زیر سازه دفاعی حریف نباشید.

از طرفی آلتمیت شما در مبارزات تیمی نیز می‌تواند بسیار مفید واقع شود. اگر بتوانید در منطقه‌ای که چندین قهرمان حریف هستند فرود بیایید، هم آسیب جدی را به آنها وارد خواهید کرد و هم کار تیمتان را برای کشتن تیم حریف ساده‌تر می‌کنید. البته پس از فرود آمدن، تمرکز خود را بر روی کشتن یک قهرمان بگذارید و از قابلیت‌های خود بر روی چندین قهرمان متفاوت استفاده نکنید. اگر هم آلتمیت شما در کول‌داون قرار دارد، شروع کردن یک مبارزه تیمی بزرگ، ایده خوبی نیست و ممکن است باعث کشتهبرترین هیروهای لیگ آو لجندز چه کسانی هستند؟ هرگز زمان بدی برای آزمایش نقش جدید یا گسترش فهرست شخصیتهای شخصی شما وجود ندارد. اما انتخاب از بین تقریباً 150 مورد، تصمیم گیری برای هیروهایی که قصد دارید در Rift شرکت کنند دشوار خواهد بود، حتی اگر نقش مورد نظر خود را بدانید. ما در این مقاله به معرفی تعدادی از برترین هیروها می‌پردازیم تا شما انتخاب راحت‌تری داشته باشید. در ادامه با همراه باشید.

برخی از قهرمانان از مهارت بالاتری نسبت به سایرین برخوردار هستند، بنابراین در لیست زیر گزینه‌های بالقوه‌ای برای بازیکنان باتجربه و همچنین کسانی که تازه قصد شروع بازی را دارند وجود دارد. همچنین شامل چندین سبک بازی و زیر سبک برای کمک به شماست. در ادامه جدولی از برترین هیروها به همراه توضیحات مختصری برای شما تدارک دیده شده است.

برترین هیروهای لیگ آو لجندز   

نیروهای تازه کار لاین بالایی

توانایی و قدرت او به او این اجازه را می‌دهد تا ضربه سریعی به دشمنان بزند، آن‌ها را ناتوان کند التیام یابد و فرار کند. این قهرمان خسارت‌های زیادی را وارد می‌کند. حالت Dominion (5 در مقابل 5) برای مبارزات طولانی‌تر مؤثر است.

نیروهای با تجربه لاین بالایی

گزینه جایگزین: Kennen

گزینه جایگزین: Yorick

لاین جنگل (JUNGLE)

در حالی که سایر بازیکنان با کشتن مینیونیونهایی که خستگی ناپذیر به سمت خطوط خود حرکت می‌کنند، طلا و ایکس‌پی را به دست می‌آورند، جنگنده‌های حاضر در لاین جنگل بین خطوط ساکن می‌شوند و از هیولاهای خنثی که دارای انرژی‌های قدرتمند هستند، قدرت کسب می‌کنند. قهرمانان جنگل  همچنین مسئولیت اهداف اصلی مانند کنترل اژدها یا نشستن در کمین دشمنان را بر عهده دارند. گزینه‌های مناسب برای این لاین:

نیروهای تازه کار لاین جنگل

نیروهای با تجربه لاین جنگل

Lee Sin: راهب کور Lee Sin یک قهرمان مناسب در بازی لیگ افسانه‌ها است که استفاده از آن  به تسلط کافی نیازمند است. در حالی که بیشتر قهرمانان صرفاً دارای چهار توانایی فعال هستند، قدرت‌های Q ، W و E لی سین همگی دارای حالات ثانویه نیز هستند. با این حال، این قهرمان یکی از موثرترین جنگنده‌های اولیه بازی است. او در پاکسازی اردوگاه‌ها ، آسیب رسانی و حتی مقابله با تعداد زیادی از دشمنان خود مهارت دارد.

گزینه جایگزین: Nocturne

Ekko: بسیاری از جنگجویان لاین جنگل و قهرمانان در این بازی از آسیب‌های جسمی (به ویژه در ابتدای بازی) استفاده می‌کنند، اما گهگاه جایی برای جادوگران و استفاده از آن‌ها نیز وجود دارد. Ekko به آمادگی لازم برای مراقبت مؤثر از نیروها کمک می‌کند، اما اگر بتوانید همه چیز را آنطور که مطلوب است آماده کنید، آسیب چشمگیر و ضربه قدرتمندی را نیز به دشمنان خواهد زد. سطح نهایی او باعث می‌شود خطرات دشمنان برای او کم اثرتر شود زیرا می‌تواند قبل از رسیدن دشمنان خود را در یک برج مخفی کند.

این خط میانی به طور سنتی تحت سلطه جادوگرانی با آسیب‌ رسانی زیاد قرار گرفته است. آگاهی از نقشه راه و مدیریت این لاین کلید موفقیت در این بازی است لاین‌ها ممکن است اشغال شوند، اما راهی کردن  گروه کوچکی از مینیون‌ها‌ از این خط برای کمک به یک خط دیگر اغلب راهی برای موفقیت است. گزینه‌های مناسب برای این لاین:

نیروهای تازه کار لاین میانی

گزینه جایگزین: Lux

نیروهای با تجربه لاین میانی

گزینه جایگزین: Fizz

برای آشنایی بیشتر با این قهرمانان و لاین‌های دیگری از بازی در قسمت بعدی این مقاله همراه ما باشید

شدن سریع شما شود.

منبع:

شخصیت‌های مورد علاقه خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا