اقتصادیفعالان کسب و کار

معرفی ۸ عطر ادکلن مناسب فصل های مختلف

در این مطلب قصد داریم شما را با ۸ تا از معروف ترین نمونه های خرید ادکلن اورجینال  مردانه موجود در بازار که طبق جامعه آماری برای تمامی فصول مناسب می باشند، آشنا نماییم. اگر بخواهیم ویژگی های مشترک و بارز برای این ادکلن ها بیان کنیم، باید گفت تمام آنها نوستالژیک هستند و از قدمت بالایی برخوردارند. و دلیل اصلی ماندگاری آنها در طی سالیان متمادی نیز در یک کلمه خلاصه می شود:  کیفیت. با این وجود علی رغم کیفیت بالا و اصالت، این ادوکلن ها قیمت بسیار مناسبی دارند و برای مصارف روزانه آقایان جنتلمن عالی هستند. بعد از مطالعه این مقاله حتما چالش کمتری در انتخاب ادکلن مد نظرتان خواهید داشت، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادکلن مردانه درک، مناسب فصل های مختلف

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند |پرفروش ترین ادکلن مردانه

اولین مورد که در واقع قدیمی ترین ادکلن لیست انتخابی ماست، درک DERRICK است. دریک ساخت برند فرانسوی اورلِین  Orlane می باشد. برند اورلن یکی از با سابقه ترین برندهای دنیا در زمینه محصولات آرایشی، زیبایی و مراقبت پوست است. این شرکت پاریسی از ادوتویلت جذاب درک که رایحه تندی دارد، در سال ۱۹۷۸ رونمایی نمود. و از آن موقع تا به امروز مردان بسیاری را در جای جای دنیا شیفته خود نموده است. به طوری که حاضر نیستند آن را با هیچ برند دیگری جایگزین نمایند. مهم ترین نت های این عطر شامل اسطخودوس، رزماری، جوز هندی و دانه توکاست.

نت اولیه خزه درخت بلوط، چرم، چوب صندل سفید، سدر، کهربا، دانه توکا، نارگیل، وانیل

نت میانی نت پای جوز هندی، زیره، شمعدانی، نعنا، سرو، فلفل سیاه

نت پایانی مشک، دانه توکا

ادکلن وان من شو، مناسب تمام فصل ها

وان من شو ONE MAN SHOW معمولا جایگاه اول در بین لیست پرفروش ترین ادکلن های اصیل هم رده خود در جهان را داراست. این ادوتویلت ۱۰۰ میل،  با رایحه کمی تلخ و تند، تولید شده توسط برند مطرح بوگارت فرانسه Bogart است که در سال ۱۹۸۰ میلادی به بهره برداری رسید. وان من شو از نظر معنای لغوی به معنی مرد مقتدری است که همه خصوصیات خوب را یکجا دارد. و از این لحاظ به راستی این ادکلن شایسته چنین نامی است، چرا که همه رایحه های رویایی و کلاسیک را یکجا در خود دارد. این ادکلن مردانه با رایحه گرم و مدیدترانه ای خود هوش از سر اطرافیان برده و خاطره آن برای همیشه در ذهنشان باقی خواهد ماند. نت های اصلی این ادکلن مردانه ترنج، اقاقیا برزیلی، میخک صدپر، شمعدانی و کهرباست. در قسمت زیر می توانید تمام نت های این ادکلن را مشاهده فرمایید:

نت اولیه ترنج، زیره، گیاه درمنه، اقاقیای برزیلی، صمغ گیاهی، ریحان

نت میانی نعنا هندی، ادویه جات معطر، میخک صدپر، رز، شمعدانی، یاس، درخت کاج

نت پایانی خزه درخت بلوط، چرم، چوب صندل سفید، سدر، کهربا، دانه توکا، نارگیل، وانیل

ادکلن مردانه دوییت، مناسب تمام فصل های سال

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند |پرفروش ترین ادکلن مردانه

به جرات میتوان گفت دوییت یا دو ایت DO IT ارزان ترین ادکلن مردانه اصل در بازار است. دو ایت محصولی از برند مطرح فرانسوی لومانی Lomani است. این برند ساخته شرکت پارور پارفومز Parfums Parour است. این کمپانی در واقع کلاسیک ترین شرکت صنعت عطرسازی فرانسه است که در سال ۱۹۷۰ تاسیس گردید. از نکات حائز اهمیت این شرکت در دست داشتن فرمولاسیون جذاب و منحصربفردی است که تاکنون آنرا محرمانه نگه داشته است. ادو تویلت دوییت با رایحه خنک و تند خود و گروه بویایی معطر ادویه ای قابل استفاده در تمام فصول است. نت های این ادکلن از ترنج و سرو کوهی شروع شده، با شمعدانی و بنفشه ادامه یافته و در نهایت به خزه درخت بلوط و مشک ختم می گردد.

نت اولیه ترنج، زیره، گیاه درمنه، اقاقیای برزیلی، صمغ گیاهی، ریحان

نت میانی نعناخزه درخت بلوط، چرم، چوب صندل سفید، سدر، کهربا، دانه توکا، نارگیل، وانیل هندی، ادویه جات معطر، میخک صدپر، رز، شمعدانی، یاس، درخت کاج

نت پایانی خزه درخت بلوط، چرم، چوب صندل سفید، سدر، کهربا، دانه توکا، نارگیل، وانیل

عطر ادکلن آقایان سیگار، خاص ترین برای تمام فصل ها

سیگار CIGAR نامی آشنا در صنعت عطر و ادکلن است. تولیدکننده این ادکلن خاص، شرکت رمی لاتور Remy Latour پاریس است. رمی لاتور یک شرکت خانوادگی است که در سال ۱۹۸۶ شروع به فعالیت نمود. سیگار با طبع تلخ خود، عطری است با خط بو و ماندگاری بالا. از این ادکلن بیشتر مناسب فصل های خنک سال، مثل پاییز، زمستان و اوایل بهار است. یک باور عمومی وجود دارد که ادکلن سیگار مختص افراد سیگاری است. واقعیت این است که اگر چه این ادکلن مردانه به سبب ترکیبات خود، تا حد زیادی باعث بی اثر شدن بوی سیگار می گردد، با این وجود افراد غیر سیگاری زیادی به دلیل رایحه خاصش، عاشق و دلشیفته این عطر هستند. نت های تاثیرگذار ادکلن سیگار، آناناس، لیمو ترش، گل یاس و تنباکو هستند.

ادو تویلت ال پاسو، مناسب هر فصلی

ظرفیت عطر ادکلن ال پاسو EL PASSO محصول شرکت لومانی Lomani نسبت به سایر ادکلن های این لیست بیشتر بوده و در حجم ۱۵۰ میلی لیتر عرضه می گردد. ال پاسو با طبع معتدل خود به دلیل همه پسند بودن، می تواند یک هدیه بسیار شکیل و درخور، به عزیزترین افراد زندگیتان باشد. وجه تمایز این ادکلن مردانه، بسته بندی منحصر بفرد آن است که ظاهری مدرن و زیبا به آن بخشیده است. گروه بویایی این عطر، آروماتیک فوژه است که مناسب تمام فصول سال می باشد. نت های جذاب این ادکلن نیز شامل اکالیپتوس، سرو کوهی، عنبر و سدر می باشد.

ادکلن مردانه اوپن، خوشبو در تمام فصل ها

عطر ادکلن اوپن OPEN با گروه بویایی چوبی معطر، رایحه تند و گرم و نت های پایه ترنج، اسطخودوس، لیمو، مریم گلی، نعنا هندی و تنباکو یک فرانسوی کلاسیک و بسیار خوشبو است. این ادکلن ساخت شرکت راجر اند گالت Roger & Gallet است و در سال ۱۹۸۹ برای اولین بار وارد بازار جهانی شد. این ادکلن جذاب و دوست داشتنی ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد و میتواند به راحتی جایگزین مناسبی برای عطرهای گران قیمت هم رده خود در بازار گردد. همچنین “ارس خرید” فروش ادکلن زنانه اصلی را نیز انجام می دهد.

عطر ادکلن سانتیاگو اورجینال

بهترین ادکلن مردانه دختر پسند |پرفروش ترین ادکلن مردانه

بدون شک ماندگار ترین ادکلن مردانه لیست ما، سانتیاگو SANTIAGO است. سانتیاگو یکی دیگر از خوب های برند مطرح فرانسوی لومانی Lomani و ساخت شرکت معتبر پارور پارفومز  Parfums Parourمی باشد که میتواند با رایحه گرم و شیرین خود، گرما بخش شما در فصول سرد سال باشد. خط بوی بالای این عطر انتخاب مناسبی برای مردان سخت پسند در مهمانی ها و مجالس است. با اینکه این محصول مناسب آقایان در تمام سنین است ولی بیشتر در میان افراد بالای ۳۵ سال طرفدار دارد و به همین دلیل می تواند یک گیفت مناسب برای پدران زحمتکش شما باشد. ادو تویلت سانتیاگو با بوی منحصر بفرد خود دارای نت های اصلی فلفل، نارنگی، مشک و لیموترش است.

ادوکلن مردانه جیکا برای چهار فصل

و در نهایت آخرین عطری که میخواهیم شما را با آن آشنا نماییم، ادکلن مردانه جیکا GEKA است. این ادکلن بر خلاف ۷ ادکلن قبلی یک انگلیسی با اصالت است. بوی این عطر برای همه آشناست و افراد به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. با اینکه جیکا آبی گلدلوپ Goldlop ماندگاری و پخش بوی متوسطی دارد، عطر آشنای آن طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و رایحه خاطره انگیز آن را به ماندگاری و پخش بوی بالای سایر ادکلن ها ترجیح می دهند. از مزایای دیگر جیکا ۱۰۰ میل قیمت بسیار مناسب آن است. این عطر تند و شیرین مناسب تمام فصول است و طبعی معتدل دارد.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین و پرفروش ترین عطر ادکلن های کلاسیک و اورجینال جهان و ایران آشنا نماییم. ما در فروشگاه اینترنتی سویل شاپ کلکسیونی از صدها عطر و ادکلن مردانه و زنانه را به دلیل واردات مستقیم با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماییم. با این همه سعی کردیم در این مقاله برترین ادکلن های مردانه را با توجه به سلیقه های مختلف گردآوری کنیم. تا شما بتوانید انتخاب دقیق تر و راحت تری برای خرید داشته باشید. به طور کلی اگر شما اهل عطرهای گرم و تند هستید، ادکلن های درک، سیگار و یا اوپن را انتخاب کنید. اگر به دنبال عطرهای معتدل می گردید، ال پاسو و جیکا را برگزینید. و در نهایت اگر در پی عطرهای با رایحه خاص هستید، ادکلن وان من شو، دوییت و سانتیاگو می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد. بازار آنلاین منطقه آزاد ارس افتخار این را دارد فروش لوازم آرایشی اصل را به هموطنان خود انجام دهد.

منبع: ارس خرید

دکمه بازگشت به بالا