ورزشی

ملکه الیزابت در آستانه مرگ؛ تکلیف مسابقات لیگ برتر چه می‌شود؟

کاخ باکینگهام بعدازظهر امروز اعلام کرد که پزشکان درباره سلامت ملکه بریتانیا ابراز نگرانی کرده اند و به همین دلیل است که وی تحت مراقبت های پزشکی در Balmoral است.

سخنگوی کاخ گفت: پس از ارزیابی صبح امروز، پزشکان نگران سلامت اعلیحضرت بودند و به ایشان توصیه کردند که تحت مراقبت های پزشکی باشد. ملکه در Balmoral باقی خواهد ماند.»

ملکه الیزابت دوم که بیش از 70 سال در بریتانیا سلطنت کرد، 12 نخست وزیر و 14 رئیس جمهور بود. او امسال تولد 96 سالگی خود را جشن گرفت و حال و هوای خوبی داشت اما نگرانی های جدی برای سلامتی او وجود دارد.

درد لیگ برتر انگلیس در ماجرای مرگ ملکه الیزابت چه خواهد بود؟

برنامه ریزی برای مرگ ملکه الیزابت به عملیات «پل لندن» معروف است و طرحی بسیار دقیق است که از لحظه مرگ احتمالی او اجرا می شود.

اگر ملکه بمیرد، لیگ برتر توسط DCMS (وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش) اداره می شود، اما مسابقات فوتبال تا یک هفته پس از مرگ او به حالت تعلیق در می آید. این شامل بازی های لیگ انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند خواهد بود.

همچنین طبق پروتکل های مصوبی که برای مسابقات سوارکاری و کریکت وجود دارد، پس از مرگ ملکه این مسابقات نیز لغو خواهد شد.

اگر ملکه الیزابت دوم بمیرد، شاهزاده چارلز پادشاه بریتانیا می شود و در یک برنامه تلویزیونی سخنرانی می کند. a وزارت دفاع نیز با سلاح به ملکه الیزابت سلام می دهد و یک دقیقه سکوت خواهد کرد. درگذشت وی همچنین باعث اعلام 12 روز عزای ملی و نیمه باز شدن پرچم انگلیس خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

251257

دکمه بازگشت به بالا