اقتصادیفعالان کسب و کار

موقعیت هتل سافرون دبی

رزرو هتل سافرون بوتیک دبی فرصتی برای اقامت در یکی از توریستی ترین مناطق دبی، یعنی دیره است. با رزرو هتل سافرون بوتیک می‌توانید به راحتی از بازارهای طلا، بازار معروف ادویه و عطر دبی دیدن کنید. همچنین از ساحل و نمای کشتی‌های چوبی در این منطقه لذت ببرید و از همه مهم‌تر اینکه شما فقط 5 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارید.
اما اگر به گشت‌وگذار در دبی فکر می‌کنید، باید گفت که هتل سافرون بوتیک در فاصله چند قدمی مترو قرار گرفته است. همین موضوع کار شما را برای تفریح یا سر زدن به مراکز خرید در هر نقطه‌ای از دبی آسان می‌کند. اگر به فکر هستید، هتل سافرون بوتیک انتخاب خوبی برای اقامت چند روزه در این شهر محسوب می‌شود

معرفی هتل سافرون بوتیک دبی

هتل سافرون بوتیک یکی از بهترین هتل های 4 ستاره دیره است. پیدا کردن هتل بوتیک در شهر مدرنی مثل دبی کمی سخت به نظر می‌رسد. اما این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایش در منطقه توریستی دیره و همچنین دکوراسیون منحصربه‌فردش توانسته در دسته هتل بوتیک قرار بگیرد.
هتل سافرون بوتیک علاوه بر اینکه هتلی مناسب برای سفرهای تجاری و همچنین سفرهای تفریحی به حساب می‌آید، یکی از هتل های موردپسند خانواده ها است. این هتل در نزدیکی موزه آینده و گاردن گلو دبی قرار گرفته که یکی از محبوب‌ترین مکان های دبی برای کودکان و بزرگسالان است. البته امکانات هتل سافرون بوتیک دبی به موقعیت جغرافیایی و دکور منحصربه‌فرد خلاصه نمی‌شود. در زمان ، نام این هتل را به یاد داشته باشید

رزرو آنلاین هتل سافرون بوتیک دبی 

اگر قصد رزرو اتاق در هتل سافرون بوتیک دبی را دارید، می‌توانید وارد وب سایت فلای تودی شده و از بخش هتل‌های خارجی، نام هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. با وارد کردن تاریخ ورود و خروج و کلیک روی گزینه جستجو، فهرستی از اتاق‌های موجود هتل در تاریخ مورد نظر شما، به همراه قیمت و امکانات نمایش داده می‌شود. بعد از مشاهده و مقایسه اتاق‌ها، می‌توانید بهترین گزینه را با قیمت مناسب رزرو کنید. پس از تکمیل شدن فرایند پرداخت، واچر هتل از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود.

لیست هتل دبی |هتل پارسیان دبی

اتاق های هتل سافرون بوتیک دبی

اتاق های هتل سافرون بوتیک دبی دارای منظره بسیار زیبایی از شهر دبی به خصوص در شب هستند. زمانی که نورپردازی آسمانخراش‌های دبی زیباتر از همیشه است. اتاق های این هتل چهار ستاره دبی دارای تمام ا مکانات رفاهی برای یک اقامت راحت هستند. از میان امکانات اتاق های هتل سافرون بوتیک دبی می‌توان به تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، قهوه‌ساز، مینی بار، حمام خصوصی با وان، دوش و وسایل بهداشتی، سرویس اتاق 24 ساعته، تهویه مطبوع، وای فای رایگان و گاوصندوق اشاره کرد.
•    
سوئیت اگزکیوتیو
•    
اتاق دلوکس
•    
اتاق سوپریور

 

امکانات هتل سافرون بوتیک دبی

امکانات هتل سافرون بوتیک دبی به حدی جذاب است که حتی اگر تمام سفر را در هتل بمانید، باز هم خسته یا بی‌حوصله نخواهید شد. مهمانان هتل سافرون بوتیک دبی می‌توانند از استخر پشت‌بام با دمای کنترل شده و نمای آسمانخراش های دبی نیز لذت ببرند. همچنین در یک فضای آرام و خصوصی آفتاب بگیرند و از سالن بدنسازی مجهز این هتل استفاده کنند.
هتل سافرون دبی علاوه بر استخر پشت بام، یک استخر سرپوشیده و همچنین امکانات سونا و جکوزی نیز ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند از سونا و جکوزی استفاده کنند یا از ییکی از زیباترین هتل های دبی

همانطور که گفتیم هتل سافرون بوتیک دبی یکی از زیباترین هتل های این شهر است و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد، شما با اقامت در هتل سافرون بوتیک شهر دبی می توانید از ویو فوق العاده زیبای این هتل نهایت لذت را ببرید. این هتل دارای امکانات بسیار زیادی است که یک اقامت راحت را برای شما در پی خواهد داشت، شما در این هتل می توانید به راحتی خود را به بسیاری از مراکز خرید مهم دبی برسانید و در کوتاه ترین زمان ممکن خریدهای خود را انجام دهید.

از آنجایی که این هتل در موقعیت جغرافیایی فوق العاده ای قرار دارد امکان بازدید از جاذبه های گردشگری مهم شهر دبی نیز برای شما فراهم است، این هتل در فاصله 10 کیلومتری برج خلیفه واقع شده است که شما به راحتی می توانید با کمک ایستگاه اتوبوس خود را به آن برسانید، همچنین نمایشگاه بزرگ شهر دبی نیز در فاصله 7 کیلومتری این هتل واقع شده است که این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به این نمایشگاه مراجعه کنید و از بازدید از آن نهایت لذت را ببرید.

با اجاره ماشین ارزان در دبی، خودرویی با امکانات پایه و استاندارد در اختیارتان قرار می‌گیرد. در نتیجه، در آن‌ها معمولاً خبری از امکانات افزوده یا فناوری‌های پیشرفته نیست اما کارکردهای اصلی‌شان در بهترین حالت ممکن هستند. همین عامل هزینه اجاره ماشین اقتصادی را از سایر انواع وسایل نقلیه اجاره‌ای متمایز می‌کند.

امکانات هتل

هتل سافرون بوتیک دارای امکانات بسیار زیادی است که باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی در این هتل اقامت کنید و نهایت لذت را از حضور در آن ببرید، این هتل امکان خدمت رسانی 24 ساعته را برای مسافران خود فراهم کرده است که این به آن معنا است که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از امکانات فوق العاده این هتل نهایت بهره را ببرید. وجود یک سالن زیبایی و یک خودپرداز در داخل لابی هتل بدون شک یکی از مهمترین امکانات این هتل به شمار می آید.

ویژگیهای داخلی هتل معرفی هتل سافرون بوتیک

شما می توانید به راحتی هر میزان وجه نقدی که نیاز داشتید را در هر روز از این خودپرداز دریافت کنید. تهویه هوا فوق العاده  و یک اتاق سالن نشیمن از دیگر امکانات بی نظیر این هتل می باشد که اقامتی راحت و بدون دردسر را برای شما در پی خواهد داشت. اتاق های این هتل دارای یک تراس می باشند که شما می توانید با رفتن به این تراس ها از ویو فوق العاده این هتل بهره مند شوید، حمام های شخصی در هر اتاق و همینطور لوازم پذیرایی در اتاق ها نیز از دیگر امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل وجود دارند. علاوه بر این تمامی قسمت های هتل مجهز به اینترنت پرسرعت به صورت بیسیم و رایگان می باشد که می هتل سافرون بوتیک دبی، 4 ستاره ای مقرون به صرفه و شیک می باشد که در 5 نوامبر 2009 افتتاح شده است. این هتل با خدمات دهی خوب خود توانسته است به یکی از بهترین بدل شود و محبوبیت بالایی بین گردشگران کسب کند. قیمت هتل نیز نسبت به بسیاری از هتل های چهار ستاره، مناسب تر می باشد که این موضوع یکی از مزیت های آن محسوب می شود.

هتل سافرون بوتیک دبی در خیابان عمر بن الخطاب واقع شده است. موقعیت مکانی هتل به گونه ای است که شما می توانید به مرکز سیتی سنتر دیره دسترسی آسانی داشته باشید. با انتخاب این هتل، قطعا توری لوکس با قیمت مناسب خواهد بود که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. در ادامه توضیحاتی کامل تر در رابطه با هتل سافرون بوتیک را ارائه می دهیم.

اتاق های هتل سافرون بوتیک دبی

این هتل 4 ستاره اتاق های شیک و خاص دارد که به امکانات و وسایل خوبی مجهز شده اند. دیزاین زیبای به کار رفته در اتاق های این هتل باعث شده تا شما در هنگام اقامت حسی خوشایند را تجربه کنید. ضمن اینکه کف اتاق ها با فرش های طرح دار پوشانده شده که اینگونه فضایی راحت تر را برای اقامت فراهم خواهند کرد.

اتاق های هتل دارای چشم انداز زیبایی از شهر هستند که با پنجره هایی بزرگ و نورپردازی عالی، ایجاد شده اند. همچنین امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار و یخچال، حمام با دوش اختصاصی، تلفن، تخت های نرم، سیستم سرمایشی؛ لوازم بهداشتی شخصی، مبلمان راحتی و … در این اتاق ها جهت رفاه هرچه بیشتر مهمانان تعبیه شده است. از دیگر مزیت های این اتاق ها می توان به متراژ بلای آن ها اشاره کرد.

امکانات هتل سافرون بوتیک دبی 

در هتل سافرون بوتیک دبی امکانات مناسبی در نظر گرفته شده است که وجود همین امکانات عالی با کیفیت بالا، باعث رضایت و جذب گردشگران خواهد شد. پذیرش هتل با پرسنلی خوشبرخورد و با تجربه در هر ساعت شبانه روز، پذیرش گردشگران را انجام می دهند. اگر در طول اقامت دچار مشکل و یا نیازی هم شدید، می توانید از پرسنل این هتل به راحتی کمک بگیرید.

رستوران

این هتل محبوب دبی، رستورانی را تدارک دیده که انواع غذاهای خاور دور و آسیای جنوبی را ارائه می دهد. محیط لوکس و زیبا، همراه با پخش موسیقی سبب شده تا بهترین مکان برای صرف غذا باشد. در سالن بار هتل هم می توانید نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را سفارش دهید و ساعات پایانی شب را به خوشی سپری کنید. یک کافی شاپ هم به صورت تمام وقت میان وعده های سبک و نوشیدنی های سرد و گرم را عرضه می کند.

استخر و سالن بدنسازی 

استخر روباز هتل مذکور در پشت بام آن قرار گرفته و با کنترل دما، همواره مهیای شنا کردن است. دور تا دور این استخر، صندلی های آفتاب گیر ایجاد شده تا در صورت علاقه، پس از آب تنی بتوانید در این مکان آفتاب بگیرید. همچنین این هتل علاوه بر استخر، دارای سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و ماساژ هم است که به طور کلی، مجموعه آبی این هتل را تشکیل می دهند.

هتل سافرون بوتیک دبی از میهمانان ورزشکار خود هم غافل نمانده و سالن بدنسازی را برای آنان تدارک دیده است. این سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین وسایل ورزشی، با ایمنی کامل است که با خیال راحت در اختیار مهمانان قرار می گیرد. همچنین مربیان حرفه ای در این سالن، در جهت فعالیت های تناسب اندام همراه شما خواهند بود.

دیگر امکانات

از دیگر امکاناتی که در این هتل چهار ستاره لوکس وجود دارد می توان به اینترنت رایگان، خدمات خشک شویی، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، سالن همایش، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات مناسب برای معلولین، تاکسی سرویس و … اشاره نمود. نا گفته نماند که جهت راحتی بیشتر مهمانان دستگاه خودپرداز و سرویس تبادل ارز هم در این هتل ایجاد شده است.

در صورت هر گونه مشکلی برای رزرو این هتل، می توانید هتل های مشابه با امکاناتی یکسان را مورد رزرو قرار دهید؛ بنابراین جای نگرانی نیست. اگر با تکمیل ظرفیت و یا مشکلاتی این چنین مواجه شدید، و ، گزینه های مناسبی برای جاگزینی هستند.

اماکن نزدیک به هتل

هتل سافرون بوتیک دبی با آل باراها کرنیچ کمتر از 600 متر و تا ساحل الممصر 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بن الملی نیز مسافتی 5 دقیقه ای با این هتل 4 ستاره دبی داشته که در کمترین زمان می توان دسترسی پیدا کرد. همچنین نزدیکی به مراکز خرید، یکی دیگر از مزیت های موقعیت مکانی این هتل محسوب می شوند.

توانید از آن استفاده کنید.

بعد از یک روز خسته کننده و یک گردش طولانی در شهر دبی بدون شک شما نیازمند آن هستید که چند لحظه ای را همراه با خانواده خود در رستوران و یا کافه این هتل استراحت کنید. هتل کافه سافرون شهر دبی این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز برای صرف غذا به رستوران بسیار بزرگ این هتل مراجعه کنید، در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای آسیایی را میل کنید. علاوه بر رستوران کافه سافرون این هتل نیز به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران است که شما می توانید برای استراحت کردن به این کافه مراجعه کنید.

ک ماساژ آرامش بخش در اسپا لذت ببرند. یک لیوان کاپوچینو یا یک نوشیدنی خنک از کافی شاپ 24 ساعته آن هم پس از یک جلسه حمام آفتاب در کنار استخر حتما انرژی تازه ای به شما می‌دهد. اما در کنار تمام این امکانات رفاهی و تفریحی با رزرو هتل سافرون بوتیک دبی می‌توانید از خدماتی مانند وای فای رایگان، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، استخر کودکان، کارکنان چند زبانه، خدمات شاتل و همچنین خشکشویی استفاده کنید

رستوران های هتل سافرون بوتیک دبی

هتل سافرون بوتیک دبی دو رستوران دارد که مخصوص سرو غذاهای شرقی و البته غذاهای آسیای جنوبی است. اگر دوست دارید غذاهای عربی را امتحان کنید، حتما در طول سفر به رستوران های این هتل سر بزنید. علاوه بر 2 رستوران هتل سافرون بوتیک دبی یک کافی شاپ و همچنین بار برای خوردن دسر و نوشیدنی نیز دارد

 

دکمه بازگشت به بالا