اقتصادیفعالان کسب و کار

میله رگال لباس از کجا بخرم؟ هر فروشگاه با این 3 ویژگی

با راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان در خدمت شما هستیم. این روزها همه به دنبال اجناسی هستند که در عین داشتن کیفیت مناسب، قیمت مناسبی نیز داشته باشد و به عبارتی پس از چند روز خرید خراب نشود.در این مقاله با شما هستیم تا راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان برای شما باشیم. یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای هر خانه و یا مغازه ای رگال لباس می باشد. همانطور که می دانید، به علت اینکه فروشگاه ها در مناطق معتبری هستند، دارای اجازه بالایی هستند در نتیجه متراژ مغازه ها بسیار کوچک است. بنابراین شما برای اینکه بتوانید تمامی اجناس خود را به نمایش بگذارید نیاز به رگال لباس دارید.

Where can I buy the Regal clothing bar Every store with these 3 features

رگال لباس به شما کمک می کند تا سایز مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید، همچنین تنوع لباس ها را با یک نگاه می توانید مشاهده کنید. یک فروشنده موفق در محل کار خود دارای نظم و انضباط است و در نتیجه به مشتریان خود کمک می کند تا به ساده ترین حالت ممکن بتوانند لباس مورد نظر خود را انتخاب و با مناسب خریداری کنند.راحتی مشتریان و سردرگم نشدن آن ها یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری می باشد. با راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان با ما همراه باشید.

منظور از رگال لباس چیست؟

اگر صاحب مغازه هستید و در یک مغازه کوچک انبوه اجناس خود را نمی توانید جای کنید با ما همراه باشید. شاید باور نکنید ولی روی یک رگال لباس استاندارد شما می توانید 50 عدد لباس قرار دهید و از فضای فروشگاه خود بیشترین استفاده را داشته باشید. خیلی از افراد زمانی که وارد فروشگاه می شوند از شلوغی و بی نظم بودن فروشگاه کلافه شده و بدون خرید از مغازه خارج می شوند. متاسفانه بسیاری از افراد نقش رگال لباس را در فروشگاه خود نمی دانند و همین امر باعث می شود با سرعت بسیار بالایی مشتریان خود را از دست بدهند.

همچنین بخوانید:

هرچه تعداد رگال لباس شما بیشتر باشد، لباس بیشتری را می توانید برای نمایش قرار دهید. حتی اگر تنوع جنس نیز نداشته باشید، رگال لباس متنوع باعث می شود مغازه شما پرتر به نظر برسد و بازدید بیشتری در روز داشته باشید.رخت آویز که به آن رگل نیز گفته نی شود وسیله ای است از جنس چوب و یا فلز که به صورت ایستاده و یا دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. شما برای آویزان کردن لباس حتما باید از چوب لباسی استفاده کنید که علاوه بر نظم دادن مانع از چروک شدن لباس های شما نیز می شود. بیشتر مغازه دارها برای اینکه حجم کمتری از مغازه اشغال شود از گال استفاده می کنند. با راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان با ما همراه باشید.

انواع مدل های رگال لباس

  • رگال لباس ایستاده: این مدل از رخت آویز دارای دو پایه در اطراف است که به وسیله یک میله به هم متصل می‌شوند. این مدل معمولا برای جاهایی به کار می‌رود که امکان استفاده از رگال روی دیوار وجود ندارد. این نمونه رگال بیشتر در مانتو فروشی‌ها به چشم می‌خورد.
  • رگال لباس ثابت چرخان: این مدل دارای یک پایه ثابت است که معمولا پایه آن در زمین کار گذاشته می‌شود و یا روی زمین پیچ می‌شود. روی محور این میله یک دایره وجود دارد که امکان آویز کردن لباس روی آن فراهم است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رگال قابلیت چرخش آن می‌باشد که به مشتری این امکان را می‌دهد که با چرخاندن رگال تک تک مدل‌ها را مورد بررسی قرار دهد.
  • رگال دیواری ثابت: در جاهایی که دیوار به اندازه کافی وجود دارد و کمبود فضا دارید باید از رگال دیواری استفاده کنید. این مدل رگال برای قسمت‌هایی استفاده می‌شود که اندازه لباس زیاد تغییر نمی‌کند. یعنی از نظر ارتفاع همیشه لباس‌هایی را که نمایش می‌دهید، تغییر نمی‌کند. این مدل معمولا به وسیله پیچ روی دیوار محکم می‌شود. در واقع شما برای جا‌به‌جا کردن این مدل باید پیچ‌های آن را باز کنید و در جای جدید مجدد پیچ کنید.
  • رگال دیواری پایه‌دار: این مدل از رخت آویز بیشتر در قسمت‌هایی استفاده می‌شود که اندازه لباس‌ها مدام در حال تغییر است. مانند: لباس بچه فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این رگال‌ها معمولا پایه رگال روی دیوار محکم پیچ می‌شود. سپس رگال‌ها با اندازه دلخواه به صورت ریلی روی پایه نصب می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی این رگال می‌توان به تغییر اندازه آن‌ها بدون جا‌به‌جا کردن پیچ و پایه اشاره کرد. در واقع یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های رگال در ایران محسوب می‌شود.
  • رگال سقفی: نوعی رگال جدید که در فروشگاه های کمتری آن را مشاهده کرده اید و در واقع یک مدل جدید برای جلب توجه است. این نوع رگال مانند لوستر از سقف آویزان می شود. رگال سقفی نیز در مدل های متنوعی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به رگال سقفی میله ای، دایره ای، گلدانی و … اشاره کرد. طراحان در تلاشند که مدل های شیک و جدیدی برای شما طراحی کنند که می توانید از طریق افرنگ این مدل ها را مشاهده کنید.
  • رگال میله ای: بانوان معمولا به دنبال محصولاتی هستند که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب کارایی بالایی داشته باشند. رگال میله ای در این حالت بهترین  گزینه محسوب می شود. رگال میله ای می تواند برای منازل و فروشگاه ها استفاده شود. رگال میله ای نیز در دو مدل تولید می شود، ایستاده و سقفی که بر حسب نیز و محل قرارگیری رگال می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. فرق این دو مدل رگال در ابعاد و اندازه میله های می باشد که بر حسب نیاز می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.
  • رگال قوطی: تابحال نام این رگال شنیده اید؟ احتمال بارها این مدل رگال را در فروشگاه های مختلف دیده اید ولی نام آن را نشنیده باشید. این نوع رگال که می تواند در منازل و بوتیک ها مورد استفاده قرار گیرد؛ چارچوبی شبیه به قوطی دارد و توسط میله های مستحکم ساخته شده است. با توجه به محل قرارگیری این نوع مدل به صورت افقی و یا عمودی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای استفاده از رگال

  • رگال ها وزن کمی دارند و به راحتی قابلیت جابجایی دارند.
  • نوعی جالباسی کم جا برای استفاده در منازل می باشند.
  • رگال ها انواع مختلفی دارند و می توانند برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.
  • با داشتن تنها یک رگال متناسب با لباس های خود می توانید از چروک شدن آن ها جلوگیری کنید.
  • رگال ها به دلیل اندازه های مختلف می توانند در بوتیک ها مورد استفاده قرار گیرند که سبب بهتر دیده شدن لباس می شوند.

نکات کلیدی در انتخاب و خرید بهترین رگال لباس با قیمت ارزان

اگر تصمیم دارید بهترین و کاربردترین رگال لباس را تهیه کنید، لازم است حتما این نکات کلیدی را نیز در نظر بگیرید:

انتخاب و خرید رگال لباس با توجه به حجم لباس

قبل از اینکه به انتخاب رگال لبای مناسب فکر کنید، ابتدا مقدار لباسی را که می خواهید مرتب کنید، ارزیابی کنید. زیرا حجم و وزن لباس در واقع عناصری هستند که برای انتخاب مناسب ترین رگال لباس باید مورد توجه قرار گیرند. چرا که، لباس‌های خیلی سنگین می‌توانند کمد لباس و رگال شما را زیر و رو کنند یا تعادل را از بین ببرند.

انتخاب و خرید رگال لباس با توجه به فضای موجود

اگرچه رگال لباس اجازه می دهد تا اندازه فضای شما بهینه شود، اما باید با فضای داخلی شما نیز هماهنگ باشد. بنابراین لازم است قبل از انتخاب مدل رگال لباس، حتما فضایی که در اختیار دارید را بررسی کنید، بهترین فضا برای قرار دادن رگال لباس را انتخاب کنید و با توجه به این فضا، بهترین سایز و اندازه از رگال لباس را خریداری کنید تا هم بیشترین بهره وری را از فضای موجود داشته باشید و هم بتوانید به بهترین شکل ممکن لباس های خود را مرتب کنید.

انتخاب و خرید رگال لباس با توجه به بودجه خود

همانطور که مطلع هستید، محدوده قیمت برای خرید رگال لباس بسیار گسترده است. این قیمت ها با توجه به قد رگال، مواد و متریال به کار رفته در ساخت رگال لباس، پرداخت های آن و غیره متفاوت خواهد بود.بنابراین لازم است قبل از خرید رگال لباس، حتما بودجه مشخصی برای آن در نظر بگیرید و با توجه به این بودجه، به دنبال بهترین و کاربردی ترین مدل رگال لباس باشید! همچنین می توانید مدل رگال لباس مخصوص به خود را با توجه به اندازه، مدل و بودجه ای که دارید، سفارش دهید و یک رگال عالی و کاربردی داشته باشید.

انتخاب رگال لباس با توجه به روش مونتاژ آن

نکته مهم دیگری که باید در انتخاب بهترین رگال لباس در نظر بگیرید، روش مونتاژ آن است. برخی از رگال ها از قبل مونتاژ شده اند، در حالی که برخی دیگر به صورت قطعات جداگانه ساخته می شوند و بعد از حمل به مکان مورد نظر، باید مونتاژ شوند.اگر مهارت خاصی ندارید یا زمان زیادی ندارید، می توانید رگال هایی را انتخاب کنید که نیازی به مونتاژ ندارند. با این حال، اگر می‌خواهید کمی تلاش کنید، می‌توانید رگالهایی را انتخاب کنید که فقط به چند پیچ نیاز دارند تا در جای خود قرار گیرند.البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که روش مونتاژ رگال به گونه ای باشد که تمام قطعات خیلی محکم و دقیق در کنار هم قرار گیرند و احتمال باز شدن و جدا شدن قطعات به حداقل برسد.

رگال لباس از کجا بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که رگال را از کجا باید بخریم. پاسخ به این سوال خیلی ساده است. در واقع شما به دو روش می‌توانید برای خود رگال را خریداری کنید. راهنمای خرید انواع رگال مغازه ارزان.

  • خرید از فروشگاه رگال فروشی: اگر با بیرون رفتن از منزل مشکلی ندارید، می‌توانید به صورت حضوری به نزدیک‌ترین فروشگاه نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و رگال مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنها مشکلی که این مدل خرید دارد، جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی رگال: شما در منزل یا محل کار خود می‌توانید بدون خارج شدن از منزل و محل کار و بدون اتلاف وقت به یک فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. تا هفت روز کاری فرصت دارید تا در صورت عدم رضایت از کالا آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید. افرنگ در این زمینه حامی شما خواهد بود. تنها کافیست سری به فروشگاه اینترنتی ما بزنید و با انبوه مختلف رگال لباس در این فروشگاه مواجه شوید.

نمونه های عالی و شیک از رگال لباس در مجموعه افرنگ

در ادامه نمونه هایی از مدل رگال لباس که بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند را ببینید و رگال لباس مورد نظر خود را خیلی سریع و ساده از طریق وب سایت افرنگ، به این مجموعه سفارش دهید و یک محصول درجه یک و عالی خریداری کنید:

رگال ایستاده تک لاین

  • ابعاد کلی: 85×40 در ارتفاع 190
  • رنگ سفید، طلایی، مشکی

رگال دو لاین

  • ابعاد : 120 در 50 در ارتفاع 150
  • رنگ: کوره ای استاتیک (سفید، طلایی، مشکی)

رگال لباس کنسول نوردار

  • ابعاد کلی رگال : 110×45 در ارتفاع 170
  • ابعاد کلی باکس: 52×45 در ارتفاع20
  • ابعاد کلی آینه: 70×50
  • رنگ سفید، طلایی، مشکی

اکسسوری کابینت:

اکسسوری کابینت به چند مورد زیر میتوان اشاره کرد:

  1. دستگیره‌ها با طراحی خاص: انتخاب دستگیره‌های کابینت با طراحی خاص می‌تواند جلوهٔ زیبایی به کابینت‌های شما بدهد. از مواد متنوع مانند استیل، نقره، یا چوب با رنگ‌های جذاب استفاده کنید.
  2. پایه‌های زیرکابینت با نورپردازی LED: اضافه کردن پایه‌های زیرکابینت با نورپردازی LED می‌تواند نه تنها جلوه‌ای شیک به کابینت‌های شما ببخشد بلکه نور محیط را هم بهبود بخشد.
  3. تزئینات دیواری بر روی کابینت: از تزئینات دیواری مخصوص کابینت‌ها مثل استیکرهای زیبا یا مجسمه‌های کوچک بر روی کابینت‌هایتان استفاده کنید.
  4. ساعت دیواری یا آینه‌های تزئینی: آینه‌های تزئینی یا ساعت دیواری‌های با طراحی جذاب می‌توانند جلوهٔ خاصی به کابینت‌های شما ببخشند.
دکمه بازگشت به بالا