ورزشی

نتایج روز سوم لیگ برتر ‌بوکس/ پیروزی لرستانی‌ها در جدال مدعیان

تیم پلیمر خلیج فارس لرستان در حساس ترین دیدار روز سوم لیگ برتر بوکس مقابل هیئت خوزستان به پیروزی رسید.

به گزارش اخبار ورزشی ، امروز (چهارشنبه) مارس 2017 ، سومین روز مسابقات لیگ برتر بوکس یادبود حاجی قاسم سلیمانی به همت اراک برگزار شد که در حساس ترین مسابقه ، تیم پلیمر پارسی لرستان با نتیجه 5 بر 3 نماینده خوزستان را شکست داد.

بدین ترتیب در مسابقات گروه A ، هیئت بوکس کرمانشاه و تیم باران بریج اراک با نتایج مشابه 5-3 تیم بیمه خدمات حکمت و خدمات اتومبیل قبادی از اردبیل را شکست دادند.

در مسابقه دیگری که امروز در گروه B برگزار شد ، تیم سران اکو خراسان رضوی با نتیجه 6-2 از سد واریان جهرم فارس عبور کردند تا به اولین پیروزی خود در لیگ برسند.

اما در حساس ترین مسابقه امروز که بین تیم خواستار پلیمر ژیمناستیک پارسی لرستان و سالن بوکس خوزستان برگزار شد ، مرتضی سپهوند دانش آموز با نتیجه 5-3 تیم پلیمر را برنده کرد تا موقعیت خود را در گروه تقویت کند.

در جریان این مسابقه ابتدا امید احمدی صفا و سجاد محمدپور دو پیروزی برای پلیمر به دست آوردند اما سپس دانیل شاهبخش بوکسور المپیکی ایران در یک دیدار نزدیک با دیمیتری آسانوف برای اولین پیروزی خوزستانی ها به پیروزی رسید.

خوزستانی ها با دو پیروزی دیگر مسلم مقصودی و احسان روزبهانی 2-3 برتری را پیش انداختند اما در پایان تیم پلیمر لرستان با سید شاهین موسوی ، میثم قشلاقی و مجید جمشیدوند 5-3 پیروز شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا