اقتصادیفعالان کسب و کار

نحوه تبدیل فابل word به pdf

تبدیل Word به PDF به صورت آنلاین

از مبدل Word به PDF برای صادرات آنلاین اسناد Word به فرمت PDF استفاده کنید. کاملا رایگان است.

به طور کلی پرینت آنلاین رنگی لیزری برای تصاویری که در معرض نو ر قرار دارند و یا ثبات رنگ انها در سالیان متوالی برای ما مهم باشه از پرینت رنگی دیجیتال و برای فایلها و جزوات درسی رنگی که زیاد در معرض نور قرار ندارند بهتره از پرینت جوهرافشان استفاده کنیم.

خدمات آنلاین ما می تواند اسناد Word را با هر پیچیدگی تبدیل کند. اسناد Word ممکن است شامل جداول و لیست ها، سرصفحه ها و پاورقی ها، فرمول ها و گرافیک ها، متن های سبک و غیره باشد. مبدل ما محتوای یک فایل Word را با کوچکترین جزئیات تجزیه و تحلیل می کند و عناصر مربوطه را در قالب PDF مورد نظر بازسازی می کند.

تبدیل word به pdf بدون نرم افزار |تبدیل فایل به pdf در کامپیوتر

تبدیل از فرمت Word به PDF و بالعکس یکی از عملیات های درخواستی با اسناد اداری است. فرمت های سند Word زمانی عالی هستند که بخواهید به افراد دیگر اجازه دهید در محتوا تغییراتی ایجاد کنند. در مقابل، فرمت PDF یک انتخاب عالی برای زمانی است که نیاز به محافظت از سند در برابر تغییر داشته باشیم. ما به هر دو ویژگی منحصربه‌فردی که فرمت‌های Word و PDF ارائه می‌کنند نیاز داریم. فرمت‌های اسناد PDF و Word در برخی موارد مکمل یکدیگر هستند و بنابراین در کارهای اداری امروزی ارتباط نزدیکی با هم دارند. اغلب ما می خواهیم یک سند Word قابل ویرایش را به یک فایل PDF تغییرناپذیر تبدیل کنیم. این ممکن است یک قرارداد یا برخی از داده های مالی باشد که نباید اصلاح شوند.

تکثیرکاران یک دفتر فنی در تهران است که با استخدام افراد متخصص در زمینه های مختلف، خدمات چاپ و کپی آنلاین دانشجویی را با مناسبترین قیمت بازار انجام می دهد

سایت تبدیل ورد به پی دی اف

برای تبدیل Word به فرمت PDF، کافی است یک فایل Word را در قسمت آپلود داده بکشید و رها کنید، گزینه های تبدیل را مشخص کنید، روی دکمه ‘تبدیل’ کلیک کنید و فایل PDF خروجی خود را در چند ثانیه دریافت کنید. محتوا، ساختار و سبک PDF حاصل با سند اصلی Word یکسان خواهد بود.

 

دکمه بازگشت به بالا