اقتصادیفعالان کسب و کار

نرم افزار حذف ایکلود رایگان

آنلاک قفل آیکلود آیفون iCloud Activation حذف قفل iCloud

راه های مخصوصی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید نسبت‌ به آنلاک یا باز نمودن قفل ایکلود (iCloud) و پاک کردن آن اقدام‌ کنید . در این مطلب تصمیم داریم به یادگیری روشهای آنلاک قفل‌ آیکلود آیفون iCloud Activation یا پاک کردن iCloud از آن بپردازیم .

اپل در iOS 7 قابلیت‌ Find My iPhone را به عنوان یک خصوصیت امنیتی سیستم عامل خود معرفی‌ نمود . این قابلیت سبب می گردد تا کاربر به واسطه‌ اپل آیدی (Apple ID) خویش گزینه‌های امنیتی‌ ویژه ای را برای حفاظت از آیفون یا آیپد خود در اختیار داشته باشد‌ . قفل‌ آیکلود یا iCloud Actiovation یکی از این گزینه هاست .

در نظر‌ کارشناسان مجتمع آموزش فنی پویان که قفل‌ آی کلود با قفل‌ شدن اپل آیدی (Apple ID) فرق عمده‌ای دارد‌ که در ادامه و با بیان جزئیات مرتبط با آن خودتان این مسئله و تفاوت میان قفل ایکلود و اپل آیدی را دریافت خواهید کرد‌ . برای کسب اطلاعات‌ دقیق در مورد‌ روش پاک کردن یا غیر فعال کردن‌ قفل‌ اپل ایدی از مطلب “آموزش قفل‌ گشایی یا باز کردن unlock قفل اپل آیدی Apple ID“ استفاده کنید .

پس در ادامه این مقاله تلاش داریم به صورت دقیق در رابطه‌ با قفل‌ آی کلود یا iCloud Activation و راه های حذف این قفل از آیفون و آیپدهای اپل صحبت کنیم.

حذف ایکلود رایگان آیفون یا اپل ایدی روش های مختلفی دارد که با استفاده از آن می توان نسبت به باز کردن قفل ایکلود اقدام کرد. اما قبل از پرداختن به مبحث آموزش حذف ایکلود آیفون بهتر است کمی در رابطه با آنلاک قفل آیکلود بدانیم.

شرکت اپل در نسخه ios 7 یک قابلیت جدیدی با عنوان Find My Mobile را به گوشی های خود اضافه کرد. این قابلیت این امکان را به کاربران داد که به کمک Apple ID برای محافظت از آیفون خود گزینه های امنیتی گوناگونی در اختیار داشته باشند. قفل آیکلود آیفون (icloud Activation) یکی از این گزینه ها است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که قفل آیکلود تفاوت عمده ای با اپل ایدی و آیفون لاک دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم، همراه ما باشید.

مقاله مرتبط: همه چیز در مورد 

قفل ایکلود آیفون یکی از قابلیت های امنیتی است که اپل روی گوشی ها و آیپدهای خود قرار داده است تا کاربران با استفاده از این قابلیت بتوانند با ثبت Apple ID در موبایل خود و فعال سازی Finde My Mobile، در شرایط خاص به کاربران دیگر اجازه دسترسی و استفاده ندهند. مثلا اگر شما یک گوشی آیفون یا آیپد خریداری کنید و و Finde My Mobile را روی آن فعال نمایید. اگر گوشی شما گم یا دزدیده شود و سارق اطلاعات شما را ریست کند نیز با پیغام قفل آیکلود یا icloud lock ( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیفون لاک مقاله چیست؟ را مطالعه نمایید.) مواجه می شود، به این حالت اصطلاحا icloud Activation گفته می شود.

این قابلیت برای شما به عنوان صاحب گوشی این امکان را فراهم می کند که بتوانید از راه دور نیز اطلاعات موبایل خود را وایپ کنید. در این صورت سارق یا فردی که قصد استفاده از گوشی شما را دارد با پیام قفل آیکلود مواجه خواهد شد و پیامی را در زیر صفحه مشاهده می کند که شما تایپ کرده اید. زمانی که چنین مواردی پیش می آید سارق یا هر فردی که قصد استفاده از گوشی شما را داشته باشد باید رمز عبوری که شما تعیین کرده اید را وارد نماید در غیر این صورت استفاده از آن برای وی ممکن نخواهد بود.

شرایط دیگری نیز وجود دارد که شما ممکن است با قفل آیکلود آیفون مواجه شوید. گاهی پیش می آید که شما اقدام به خرید گوشی یا آیپد دست دوم می کنید. وقتی گوشی را روشن می کنید و زمان وایپ اطلاعات با پیغام icloud lock مواجه می شوید زیرا کاربر قبلی Find My Mobile  خود را فعال باقی گذاشته است. در چنین شرایطی نیاز پیدا می کنید تا اقدام به حذف ایکلود آیفون نمایید، در غیر این صورت گوشی یا آیپدی که خریداری کرده اید عملا به هیچ درد شما نخواهد خورد. اینجاست که می توانید با استفاده از آموزش حذف ایکلود رایگان آیفون و آشنایی با روش های حذف قفل آیکلود آیفون مشکلتان را برطرف نمایید.

روش های حذف ایکلود رایگان آیفون 

زمانی که با پیغام قفل آیکلود آیفون مواجه می شوید، دو حالت وجود دارد. حالت اول این است که شما به صاحب گوشی آیفون دسترسی دارید و مشخصات Apple ID و رمز عبور آن را دارید و در حالت دوم بنا به هر دلیلی رمز و مشخصات اپل آیدی را ندارید و امکان استفاده از گوشی را نخواهید داشت. بنابر این در ادامه به روش های حذف آیکلود آیفون  و عبور از icloud Activation در هر دو حالت خواهیم پرداخت.

حالت اول: به اطلاعات اپل آیدی دسترسی دارید. (حذف آیکلود رایگان)

در این حالت وقتی که به صاحب قبلی گوشی و اطلاعات آن دسترسی دارید باید مراحل حذف ایکلود رایگان آیفون توسط او به شکل زیر طی شود.

  • قدم اول این است که به سایت (برای ورود به سایت روی کلمه آیکلود کلیک کنید) مراجعه کنید.
  • در صفحه اصلی سایت مشخصات Apple ID صاحب گوشی را که روی خود موبایل نیز فعال است را وارد کرده و Log in  کنید.
  • اکنون به بخش Find My iphone  بروید.
  • گزینه All Devices را انتخاب کنید. در این مرحله لیستی از گوشی های مرتبط با اپل آیدی وارد شده نمایش داده خواهد شد.
  • در این مرحله گوشی آیفون مدنظر را از لیست پیدا کرده و گزینه remove From Account  را کلیک کنید.

اکنون می توان گفت به راحتی گوشی آنلاک شده است و حذف ایکلود آیفون را انجام داده اید. البته این روش را در شرایطی می توان انجام داد که فروشنده آیفون اطلاعات خود را از روی گوشی یا آیپد مورد نظر پاک کرده ولی همچنان اپل آیدی وی روی دستگاه لینک می باشد.

حالت دوم : زمانی که به اطلاعات صاحب قبلی دسترسی ندارید

در این حالت اطلاعات صاحب قبلی گوشی در دسترس نیست و شما اطلاعات Apple ID  قبلی را ندارید. در این حالت نیز راه هایی برای حذف ایکلود آیفون وجود دارد که به راحتی روش قبلی نیست و برای انجام آن بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

مراکزی وجود دارند که با دریافت هزینه مشخصی قفل آیکلود را حذف می کنند. که میزان هزینه دریافتی با توجه به مدل آیفون ارتباط مستقیمی دارد. برای این منظور مراکز حذف آیکلود آیفون از شما می خواهند کد IMEI را برایشان ارسال کنید، سپس هزینه حذف آیکلود مشخص خواهد شد. نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که  بیشتر این مراکز فقط می توانند حذف آیکلود آیفون و آیپدی را انجام دهند که کاربر اصلی آن با استفاده از گزینه Lost Mode دستگاه را قفل نکرده باشد.

در عکس زیر جزئیات مربوط به آنلاک را نشان داده ایم.

فقط در صورتی که در صفحه قفل آیکلود عبارت Linked to an apple id  را مشاهده کنید آن مراکز قادر به حذف آیکلود خواهند بود.

روش ها و ترفندهای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اقدام به حذف ایکلود ایفون نمایید. البته ناگفته نماند که برخی از این روش ها به طور موقت قفل آیکلود را حذف می نماید. بهترین روش برای حذف قفل آیکلود آیفون و آیپد سپردن اینکار به یک متخصص کاربلد و مطمئن است.

حذف آیکلود در  ios 8.3 تا ios 9

برای حذف آیکلود رایگان آیفون در دستگاه ای با ios 8.3  تا 9  از روش زیر استفاده کنید.

  • زمانی در صفحه Active iphone قرار دارید با فشار دادن دکمه Home وارد بخش تنظیمات وایفای شوید.
  • در لیست نام وایفای های موجود روی علامت (i) کنار شبکه را کلیک کنید و حالت عددی که برای DNS وارد شده پاک کنید.
  • عدد 104.155.220.58 را وارد کنید. ( این عدد برای کاربرانی که منطقه آنها آسیاست کاربرد دارد.)
  • گزینه Back را زده و روی Done کلیک نمایید.
  • گزینه Activation Help کلیک کنید. پیغامی با عنوان (You have successfully connected to my server) برای شما نمایش داده می شود.

در صورتی که تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید، اکنون قادر خواهید بود تا از ویژگی های اصلی آیفون یا آیپد مورد نظر استفاده نمایید.

یکی از روش های حذف ایکلود آیفون نیز به ترتیب زیر است:

  • از گزینه منو قسمت اپلیکیشن گزینه Crash  را انتخاب نمایید تا گوشی آیفون Restart شود.
  • زبان و محل سکونت را انتخاب کنید. دکمه هوم را زده و گزینه More Wifi Settings را انتخاب کنید. سپس روی علامت (i) کلیک کنید.
  • به بخش Http Proxy رفته و گزینه منو را انتخاب کنید.
  • آدرس را پاک کرده و از روی کیبورد مجازی گزینه Globe را انتخاب کنید.
  • داخل بخش پورت عدد 8888 را زده و در بخش سرور عددی را به صورت تصادفی بین 15 تا 30 وارد کنید.
  • گزینه Back را بزنید و سایر مراحل را تا رسیدن به صفحه Home Screen طی نمایید.

حذف ایکلود با جیلبریک کردن

اگر به کل به نام کاربری و رمز عبور اپل آیدی خود دسترسی ندارید و میخواد آیکلود آیفون خود را حذف کنید و با امتحان راه های ذکر شده نتیجه ای نگرفتید. جیلبریک آیفون یک راه مطمئن برای حذف کردن ایکلود است.

حذف آیکلود با جیلبریک توسط برنامه های نرم افزاری و باکس جیلبریک انجام می شود در این روش علاوه بر حذف ایکلود می توانید از شر دیگر محدودیت های اپل نیز راحت شوید. البته این روش رایگان نیست و خود کاربر نمی تواند اینکار را انجام دهد و حتما باید توسط یک تکنسین از بهترین مجمع آموزش فنی و حرفه ای نرم افزار اپل شود.

سرویس حذف ایکلود در حالت روشن

به نقل از آموزشگاه تعمیرات برد فنی پویان برای هر کاربری که از گوشی آیفون استفاده می کند ممکن است پیش بیاید که پسورد اپل ایدی خود را فراموش کند، یا از اپل ایدی کارتی استفاده می کرده است و اکنون رمز آن قفل شده است. فراموشی رمز اپل آیدی زمانی ناراحت کننده است که سرویس ایکلود خود را فعال کرده باشید و اکنون رمز اپل ایدی خود را نیز فراموش کرده اید.

در این صورت است که دیگر  قادر به حذف ایکلود آیفون خود نخواهی بود و با ریستور گوشی دیگر قابل استفاده نمی باشد. سرویس حذف ایکلود در حالت روشن با استفاده از نرم افزار حذف activation lock امکان پذیر است.

هزینه باز کردن قفل ایکلود

هزینه باز کردن قفل ایکلود در مدل های مختلف گوشی آیفون متفاوت است و بستگی به سرویس حذف icloud که مورد استفاده قرار می گیرد نیز دارد. از مواردی که در هزینه باز کردن قفل ایکلود آیفون موثر است کارتی بودن اپل آیدی یا دست ساز بودن آن است.

در روش های ذکر شده شما به صورت کاملا رایگان می توانید آیکلود آیفون خود را حذف نمایید و به قابلیت های آن دسترسی داشته باشید. در صورتی که با استفاده از روش های ذکر شده در بالا نتوانستید حذف ایکلود ایفون خود را انجام دهید با تماس با کارشناسان ما می توانید مشاوره بگیرید و در صورت نیاز  از خدمات حذف آیکلود ما استفاده نمایید.

  • بهار آقایی
  • دی 18, 1400

3324 بازدیددانلود HFZ Activator Premium برای مک: بایپس آیکلود اپل

HFZ Passcode Premium | HFZ Activator Premium

بروز شده در تاریخ : 1401/06/15

نرم افزار HFZ Activator Premium یا همان HFZ Passcode Premiuim از تیم محبوب آنلاکر HFZ مخصوص برداشتن قفل آیکلود گوشی ها و تبلت های اپل میباشد.در حال حاضر نرم افزار HFZ Activator فقط برای سیستم عامل مک عرضه شده و نسخه ویندوز ندارد اما بی شک یکی از قوی ترین و بهترین ابزارها برای برداشتن قفل آیکلود گوشی های اپل میباشد.

✔️ همچنین ببینید : پکیج آموزش بایپس آیکلود آیفون و آیپد در ویندوز و مک ♨️

Bypass قفل iCloud اپل چیست؟

Bypass در لغت به معنی دور زدن هست و عملیات Bypass قفل iCloud به معنی دور زدن قفل آیکلود میباشد. در عملیات Bypass به هیچ عنوان اطلاعات اپل آیدی و آیکلود به طور کامل از روی گوشی حذف نخواهند شد و فقط قفل آیکلود گوشی دور زده میشود تا گوشی موبایل قابل استفاده شود.

با عملیات بایپس تمام امکانات گوشی از قبیل “iMessage, FaceTime, iCloud, Calls, Message, Mobile Data و …” فعال خواهند بود و شما میتوانید از تمام ویژگی های دستگاه خود استفاده کنید.

در برخی از روش های Bypass iCloud دستگاه با آنتن و در برخی از روش ها دستگاه بدون آنتن بالا می آید. آخرین نسخه نرم افزار HFZ Activator امکان این را دارد که قفل آیکلود دستگاه های اپل پشتیبانی شده را تا iOS 15.6 و iOS 16 همراه با آنتن بایپس کند.

نرم افزار HFZ Activator Premium چه کاری انجام میدهد؟

نرم افزار HFZ Activator یا همان HFZ Passcode Premiuim یکی از اپلیکیشن های پریمیوم و قدرتمند در زمینه Bypass قفل iCloud آیفون ، آیپد و آیپاد هاست. برخی از ویژگی های نرم افزار HFZ Activator عبارت است از :

  • بایپس قفل آیکلود در صفحه Activation Lock در آیفون و آیپد
  • بایپس قفل Passcode و Disable در گوشی های اپل
  • Bypass قفل iCloud بدون آنتن و با آنتن
  • دور زدن آیکلود به وسیله بکاپ و ریستور فایل های سیستمی
  • نگهداری بکاپ ها در سرور برنامه به صورت دائمی
  • برقراری ارتباط SSH با دستگاه های اپل
  • غیرفعال کردن آپدیت OTA جهت جلوگیری از آپدیت خودکار در آیفون و آیپد | OTA Update Block
  • غیرفعال کردن فکتوری ریست برای جلوگیری از Factory Reset کردن آیفون و آیپد | Factory Reset Block
  • چک کردن سریال و ECID آیفون و آیپد و نمایش آن در اپلیکیشن
  • پشتیبانی از PurpleMod در گوشی های اپل
  • تغییر SN (سریال نامبر) گوشی های اپل
  • پشتیبانی از iPhone 5s تا iPhone X
  • پشتیبانی تا iOS 16 برای باز کردن قفل آیکلود

برنامه HFZ Activator Premium از چه دستگاه هایی پشتیبانی میکند؟

یکی از ویژگی های مثبت برنامه HFZ Activator این است که توسط یک تیم حرفه ای و فعال پشتیبانی میشود. همین باعث میشود تا شاهد آپدیت های زود به زود با ویژگی های جذاب برای اپلیکیشن HFZ Activator باشیم. تیم HFZ همچنان تلاش میکند تا مدل های بیشتری از آیفون ها و آیپد ها را برای دور زدن قفل آیکلود به نرم افزار خود اضافه کند. در ادامه تمام دستگاه های اپل که نرم افزار HFZ در حالت های مختلف از آن پشتیبانی میکند را لیست کرده ایم.

لیست iPhone های پشتیبانی شده برای بایپس قفل Activation Lock تا iOS 16 (صفحه Hello Mode):

  • iPhone SE ( N.D )
  • iPhone 6s & 6sPlus ( N.D )
  • iPhone 7 & 7Plus
  • iPhone 8 & 8Plus
  • iPhone X

لیست iPad های پشتیبانی شده برای بایپس قفل Activation Lock تا iOS 16 (صفحه Hello Mode):

  • iPad Air 2 WiFi (A1566) ( N.D )
  • iPad Air 2 4G (A1567) ( N.D )
  • iPad Mini 4 WiFi (A1538) ( N.D )
  • iPad Mini 4 4G (A1550) ( N.D )
  • iPad 5 2017 WiFi (A1822) ( N.D )
  • iPad 5 2017 4G (A1823) ( N.D )
  • iPad 6 2018 WiFi (A1893)
  • iPad 6 2018 4G (A1954)
  • iPad 7 2019 WiFi (A2197)
  • iPad 7 2019 4G (A2198)(A2200)
  • iPad Pro 10.5 WiFi (A1701)
  • iPad Pro 10.5 4G (A1709) (A1852)
  • iPad Pro 12.9 2nd Gen WiFi (A1670)
  • iPad Pro 12.9 2nd Gen 4G (A1671) (A1821)
  • iPad Pro 9.7 WiFi (A1673)
  • iPad Pro 9.7 4G (A1674)(A1675)
  • iPad Pro 12.9 WiFi (A1584)
  • iPad Pro 129 4G (A1652)

نکته : عبارت N.D در جلوی برخی از مدل های آیفون و آیپد در لیست بالا به معنی NEED DCSD بوده و شما فقط به وسیله کابل DCSD میتوانید عملیات Bypass قفل iCloud را انجام دهید.

لیست iPhone های پشتیبانی شده برای بایپس قفل آیکلود در حالت Passcode و Disable تا iOS 16 :

  • iPhone SE
  • iPhone 6s & 6sPlus
  • iPhone 7 & 7Plus
  • iPhone 8 & 8Plus
  • iPhone X

لیست iPad های پشتیبانی شده برای بایپس قفل آیکلود در حالت Passcode و Disable تا iOS 16 :

  • iPad Air 2 WiFi (A1566)
  • iPad Air 2 4G (A1567)
  • iPad Mini 4 WiFi (A1538)
  • iPad Mini 4 4G (A1550)
  • iPad 5 2017 WiFi (A1822)
  • iPad 5 2017 4G (A1823)
  • iPad 6 2018 WiFi (A1893)
  • iPad 6 2018 4G (A1954)
  • iPad 7 2019 WiFi (A2197)
  • iPad 7 2019 4G (A2198)(A2200)
  • iPad Pro 10.5 WiFi (A1701)
  • iPad Pro 10.5 4G (A1709) (A1852)
  • iPad Pro 12.9 2nd Gen WiFi (A1670)
  • iPad Pro 12.9 2nd Gen 4G (A1671) (A1821)
  • iPad Pro 9.7 WiFi (A1673)
  • iPad Pro 9.7 4G (A1674)(A1675)
  • iPad Pro 12.9 WiFi (A1584)
  • iPad Pro 129 4G (A1652)

حذف ایکلود ایفون 11 |حذف ایکلود ایفون 4

نکته 2 : عملیات Bypass قفل آیکلود در حالت Passcode و Disable نیازی به کابل DCSD ندارد!

نرم افزار HFZ Activator Premium یک نرم افزار غیر رایگان و پولی میباشد. شما برای هربار بایپس کردن قفل آیکلود یک آیفون یا آیپد، میبایست یک کردیت متناسب با مدل دستگاه از ریسلر ها یا نماینده های HFZ خریداری کنید. جهت خرید کردیت نرم افزار HFZ برای حالت های مختلف به لینک های زیر مراجعه کنید و یا به پیام دهید.:

خرید کردیت نرم افزار HFZ برای بایپس آیکلود در حالت Passcode و Disbale

خرید کردیت نرم افزار HFZ برای بایپس آیکلود در صفحه Activation Lock (تا iOS 16)

نرم افزار HFZ Activator بر روی چه سیستم عامل هایی نصب میشود ؟!

در حال حاضر نرم افزار HFZ Activator فقط و فقط بر روی سیستم عامل مک نصب میشود و نسخه ویندوز ندارد! جهت استفاده از نرم افزار های بایپس قفل آیکلود برای ویندوز میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید :

دانلود نرم افزار iRemove: بایپس آیکلود در ویندوز

دانلود نرم افزار iRemoval Pro: بایپس آیکلود تا iOS 15.6 در ویندوز

دانلود نرم افزار iKey: بایپس آیکلود ارزان قیمت در ویندوز

آخرین نسخه نرم افزار HFZ Activator را از کجا دریافت کنیم؟

شما همواره میتوانید آخرین ورژن نرم افزار HFZ Activator یا همان HFZ Passcode را از وبسایت موبوفیکس دانلود نمایید و آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

تغییرات نسخه های مختلف نرم افزار HFZ Activator Premium | HFZ Passcode Premium :

تغییرات نسخه 6.2 :

  • فیکس کردن پورت چیپست های A10

تغییرات نسخه 6.1 :

  • پشتیبانی از iOS 16
  • فیکس مشکلات SSH در iOS 16

تغییرات نسخه 5.6 :

  • اضافه شدن دستگاه جدید iPod 7 برای بایپس آیکلود و Passcode بدون نیاز به کابل DCSD

توجه : استفاده از این نرم افزار نیاز به دانش فنی و تخصصی دارد! اگر نرم افزارکار موبایل نیستید و یا تجربه استفاده از این نرم افزارها را ندارید، ابتدا نحوه استفاده از این برنامه و نکات آن را آموزش ببینید و بعد اقدام به خرید کردیت و بایپس آیکلود گوشی خود نمایید. مجموعه موبوفیکس اقدام به تهیهپکیج کامل و جامع آموزش بایپس آیکلود آیفون و آیپد در ویندوز و مککرده که شما با خرید آن میتوانید خودتان قفل آیکلود دستگاه های اپل را باز کنید:

پکیج آموزش بایپس آیکلود آیفون و آیپد در ویندوز و مک

آموزش

آموزش استفاده از نرم افزار HFZ Activator Premium

دکمه بازگشت به بالا