اقتصادیفعالان کسب و کار

هتل کیش چند ستاره است؟

درخواست ارسال مجدد امکان درخواست ارسال مجدد تا – ثانیه دیگر

ایجاد اختلال کسانی كه به هر شكل در شبكه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا تماسهای تلفنی و … ، با هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت. اطلاعات و مشخصات هتل هامسئولیت تمام اطلاعات و مشخصاتی كه در مورد هتلها در سایت مشاهده می گردد ، اعم از قیمت اتاقها ، روش محاسبه ی عوارض و حق سرویس ، صبحانه برای اتاقها ، استخر و سونا ، ترانسفر از فرودگاه و راه آهن و تمامی امكانات و تجهیزاتی كه نام برده شده است بعهده ی هتل می باشد.

استخر هتل بین المللی کیش |امکانات هتل بین المللی کیش

باید قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو هتل مستقیماً تماس گرفته و موارد را مطرح نموده و سپس تصمیم گیری نمایند. با توجه به اینكه این شبكه اجازه ارائه تلفن هتلها را به افراد ندارد ، مسافرین باید خود از طریق مبادی كه به همین منظور ایجاد گردیده اند مانند اطلاعات تلفن ۱۱۸ شماره ی هتل مورد نظر خود را تهیه نمایند.ورود به شهر و اقامت در هتل این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیكن در نظرسنجی هایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،(بصورت ارسال به ایمیل شبكه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعكس خواهد شد.

و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت .قوانین کنسلی رزرومسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.قوانین کنسلی از طرف مرکز:۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.

۲- در موارد نادری ممکن است پس از تایید نهایی رزرو،به دلیل مشکلات فنی و خرابی در هتل و اتاق رزرو شده و یا مسائل امنیتی در شهر یا هتل رزرو شده یا اشتباه هتل و یا کارمندان مرکز،رزرو نهایی شده با اعلام مرکز کنسل گردد،در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.قوانین کنسلی از طرف مسافر:۱- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند باید در اسرع وقت کنسلی رزرو خود را به اپراتور پشتیبان رزرو خود اطلاع دهند .
۲-مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه دائمی مورد پذیرش واقع می شود) که قانونا موجب عدم پذیرش میهمان درهتل می شود به عهده میهمان بوده و عموما هتل ها در این موارد یک شب کنسلی را دریافت می کنند.
۳- رزرو های نوروزی و رزروهای ایام پیک (تابستان،تعطیلات ،اعیاد،شهادت ائمه اطهار و…ایام پیک می باشد) به هیچ عنوان کنسل نمی شود و هیچ مبلغی به مسافر عودت داده نمی شود.
۴- رزرو های مربوط به هتل های کیش و قشم که اغلب گارانتی و تور می باشند و هتل هایی که در قالب خدمات تور ارائه می گردد به هیچ عنوان کنسل نمی شود.
۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و این قوانین بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف،متفاوت می باشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و مرکز نقشی در تعیین میزان کنسلی ندارد .
۶- مبلغی که باید به مسافر عودت داده شود به اعتبار مسافر در وب سایت اقامت 24 افزوده می گردد.

قوانین درخواست کنسلی رزرو

برای ارسال درخواست کنسلی رزرو از اقامت ۲۴، لطفا موارد ذیل را تایید نمایید

لطفا توجه فرمایید این درخواست تنها به منزله اعلام کنسلی رزرو از جانب مهمان بوده و به عنوان کنسلی قطعی رزرو نمی باشد

  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.
  • لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد.
  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • همچنین هماهنگی ترانسفر منوط به اعلام اطلاعات پرواز قبل از پرداخت می باشد.
  • لازم به ذکر است مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده مسافر بوده و در صورت صحیح نبودن اطلاعات، رزرو از طرف اقامت 24 معتبر نمی باشد.

ساختمان شیک و نوساز هتل بین المللی کیش در سال 1396 در جمع هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش قد برافراشت. ساختمانی 13 طبقه و بلند که از تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی به مسافران چشمک می‌زند. این هتل بزرگ با فراهم کردن 342 واحد اقامتی ظرفیت میزبانی از 840 مهمانان را دارد. اقامت در این هتل نزدیک به دریا به شما امکان دسترسی بدون دغدغه به محبوب‌ترین گردشگاه‌ها و تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز جزیره کیش را خواهد داد.

واحدهای اقامتی هتل بین المللی کیش

زیر بنای ساختمان با شکوه و سفید رنگ هتل بین المللی کیش که به عروس هتل‌های جزیره معروف شده در حدود 16 هکتار است. بنابراین واحدهای اقامتی آن دل‌باز بوده و از نور کافی برخوردار هستند. رنگ‌آمیزی و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها متنوع انتخاب شده‌اند و اگر در هر سفر یک اتاق متفاوت را انتخاب کنید، فضای آن برای شما تکراری و یکنواخت نخواهد بود.

گرچه هتل بین المللی کیش یک هتل پنج ستاره و گران‌قیمت به شمار می‌رود؛ با فراهم آوردن انواع اتاق‌های 12 متری بدون پنجره تا سوییت‌های 200 متری با چشم‌انداز دریا می‌تواند میزبان همه مهمانان متناسب با بودجه آن‌ها باشد. هر اتاق از تجهیزات اقامتی کاملی نیز نظیر سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و سیستم تهویه برخوردار است.

رستوران و کافی شاپ  هتل بین المللی کیش

اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که به طور ناخودآگاه نسبت به کیفیت غذاهای هتل دچار تردید می‌شوید، در نتیجه ترجیح می‌دهید که تنها در وعده صبحانه از بوفه هتل استفاده کنید و برای سایر وعده‌ها به رستوران‌های دیگری بروید. بهتر است بدانید که هتل بین المللی کیش در بخش مجموعه غذایی حرفه‌ای کار کرده و عملکرد رضایت‌بخشی دارد.

به عبارتی در این هتل نگرانی‌ای از بابت دل‌زده شدن از غذاهای تکراری را نخواهید داشت. چرا که در یک هتل بین‌المللی حضور می‌یابید که سعی در جلب رضایت همه مهمانان داخلی و خارجی با هر سلیقه‌ای دارد.

طبقه اول هتل بین المللی کیش به بخش رستوران و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. رستوران این هتل در سه وعده اصلی با منویی از غذاهای لذیذ ایرانی، دریایی، فرنگی و ایتالیایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. کافی‌شاپ این هتل هم در همین طبقه در محیطی دنج و آرام با چند چیدمان مختلف به صورت شبانه‌روزی آماده سرویس‌دهی به مهمانان است.

امکانات هتل بین المللی کیش

در هتل بین المللی کیش هرگونه امکاناتی که بخواهید در اختیار شما خواهد بود. مجموعه آبی این هتل دارای استخر، سونای بخار و خشک، جکوزی و سالن ماساژ است. در محوطه سرسبز هتل هم می‌توانید با دوچرخه‌های کرایه‌ای دوچرخه سواری کنید یا در زمین تنیس، به بازی و تفریح بپردازید. این هتل سرویس کرایه خودرو، خدمات عکاسی و سرویس ترنسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات خوب این هتل، برخورداری از پارکینگ است. پارکینگی که به طور رایگان از سی خودرو محافظت می‌کند. هرچند به دلیل سبک مسافرت بیشتر مردم به جزیره کیش، عدم برخورداری هتل‌های آن از پارکینگ، نقطه ضعف بزرگی به حساب نمی‌آید.

خدمات رایگان هتل بین المللی کیش

از خدمات رایگان هتل کیش می‌توان به یک عکس یادگاری رایگان، ترانسفر رایگان و پذیرش کودکان کوچک‌تر از پنج سال اشاره کرد. ناگفته نماند که این هتل تنها پذیرای رایگان یکی از همراهان خردسال کوچک‌تر از پنج سال شما در صورت عدم استفاده از سرویس خواهد بود. همچنین استفاده از خدمات ترانسفر رایگان فرودگاه نیز حتما نیازمند هماهنگی از 24 ساعت قبل از تاریخ ورود به هتل است. در مورد عکس یادگاری هم بهتر است پیش از سفارش نهایی، از ابعاد و مدل چاپ آن اطمینان حاصل کنید.

آدرس هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در تقاطع دو بلوار نزدیک به دریا یعنی بلوار سنایی و دریا قرار گرفته است. از این هتل می‌توانید ظرف کمتر از ده دقیقه تا سه بازار ونوس، پردیس و پانیذ و مراکز تفریحی متعددی از جمله اسکله تفریحی، پلاژ آقایان و بانوان، پارک ساحلی و پارک برفی پنگوئن پیاده‌روی کنید.

دکمه بازگشت به بالا