ورزشی

پلانک، تمرینی برای تقویت عضلات مرکزی بدن و شکم

به گزارش خبرگزاری ورزشی اخبار ورزشی ، آموزش تابلو یک تمرین قدرت ایزومتریک ایزومتریک است ، جایی که شما باید مدتی موقعیت سخت را حفظ کنید. تخته به دو روش قابل انجام است که متداول ترین روش آن حالت شنا سوئدی است که می توان آن را روی هر دو دست و آرنج انجام داد و روش سخت تر پیاده رو است که از یک طرف و یک پا انجام می شود.

Plank یک تمرین ساده در ظاهر و انجام دادن آن سخت است ، اما با نتایج خوب ، به همین دلیل است که پلانک در بین ورزشکاران حرفه ای بسیار محبوب است. با استفاده از گروه های عضلانی که پلانک از آن استفاده می کند ، مطمئناً انتظار خواهید داشت که در هنگام ورزش مزایای پلانک را ببینید.

به طور کلی ، پلانک به ساخت و استفاده از ماهیچه های داخلی کمک می کند. به دلیل تقویت عضلات کمر و کمر ، باعث کاهش درد کمر و کمر می شود. تخته نه تنها قدرت را بهبود می بخشد بلکه باعث افزایش انعطاف پذیری عضلات در شانه ها و ستون فقرات نیز می شود. مانند سایر تمرینات ، پلانک روحیه شما را بهبود می بخشد و شما را خوشحال و شاد می کند.

تمرینات تخته ای همچنین در کشش و کشش ماهیچه ها بی نظیر است. علاوه بر این ، این صفحه جانبی تعادل را بهبود می بخشد. به طور کلی ، با انجام تمرینات مناسب و کامل تخته ، عضلات شکمی شما در وضعیت خوبی و شش تکه قرار خواهد گرفت.

1

نوع تخته

از هر دو طرف پلانک کنید

پلاک با حرکات دست و پا

با خم کردن زانوها خرج کنید

هیئت مدیره با بلند کردن یک پا

تخته از جلو

تخته از پشت

8428365_361

به طور کلی می توان از این فواید برای تقویت هسته بدن ، بهبود وضعیت بدنی ، بهبود تعادل بدن ، کاهش آسیب نخاع و نخاع ، بهبود سوخت و ساز بدن ، تقویت ذهن و غیره استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا