ورزشی

پیشکسوت دوچرخه سواری: برای مجلس تائید صلاحیت شدم برای انتخابات دوچرخه سواری نه!

پیشکسوت دوچرخه سواری: من برای مجلس تأیید شدم ، نه برای انتخابات دوچرخه سواری!

نامزدهایی که صلاحیت شرکت در انتخابات دوچرخه سواری را ندارند ، می گویند: “با غربالگری انجام شده ، فقط افراد خاصی می توانند به عنوان رئیس جمهور فدرال معرفی شوند ، در حالی که انتخابات باید به شورا ارائه شود.”

ادگار شمونیان در مصاحبه با اخبار ورزشی ، در مورد دلایل اعتراض نکردن پس از رد صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری اظهار داشت: من به دلیل قانون اساسی که آنها در نظر گرفتند اعتراضی نکردم به گونه ای که فقط افراد خاصی می توانستند در فدرال شرکت کنند انتخاب به عنوان نامزد. در شرایطی مانند این ، تظاهرات کاملاً بی معنی است و به جایی نخواهد رسید. سال گذشته ، من برای انتخابات پارلمانی تأیید شدم ، که مدیریت عمومی محسوب می شود ، اما اکنون رئیس جمهور فدرال قبول نمی شوم ، که تخصص اصلی من است.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این قانون نیاز به بازنگری دارد زیرا همه سابقه رئیس جمهور یا مدیر کل فدرال را ندارند. حتی مدیرعامل به اندازه مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتر خوب است. در این شرایط کسانی که در رشته خود تخصص دارند وظیفه آنها چیست؟ مشاهده رزومه شخص مورد تایید تحت وزارت ورزش است. البته این مشکل مختص دوچرخه سواری نیست و سایر رشته ها نیز با این مشکل روبرو هستند. به نظر وزارت ورزش ، وزارت ورزش من دارای مدرک دکترای مدیریت ورزشی ، بالاترین درجه مربیگری در اتحادیه جهانی (دیپلم) ، سابقه ملی و 15 سال تجربه در کمیته های مختلف فدرال ، از جمله داوران ، مربیان ، استعدادیابی ، آموزش و 4 سال مدیریت. من صلاحیت نماینده ای از باشگاه ستاره های آشوری را ندارم. همچنین سایر دوستانی که از جامعه دوچرخه سواری کنار گذاشته می شوند سابقه طولانی در دوچرخه سواری و اداره مشاغل شخصی خود دارند اما کسانی که تخصصی در دوچرخه سواری ندارند تأیید می شوند. اگر معیارهای مدیر کل یا رئیس جمهور فدرال می تواند به یک ورزش کمک کند ، ما در هشت سال گذشته دیدیم که دوچرخه سواری از کجا ناشی می شود ، و اگر کسی در رشته خود موفق است ، چرا باید رشته خود را تغییر دهد و اشتغال؟

شمونیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وی فکر می کند این افراد که در دوچرخه سواری متخصص نیستند می توانند مشکلات این رشته را به طور اساسی حل کنند ، توضیح می دهد: این همیشه یک جنجال بوده است ، کسی که می خواهد رئیس جمهور فدرال شود باید تخصص داشته باشد یا به اندازه کافی مدیر باشد. بحث این است که باید کسی وجود داشته باشد که از این زمینه دانش داشته باشد و بتواند آن را مدیریت کند. انگار من که در ورزش دوچرخه سواری تخصص دارم ، به ورزش های دیگری رفتم و ادعا کردم که رهبر آنها هستم. به نظر من بهترین حالت این است که یک مدیر و متخصص خوب باشید که بتواند تمام نظرات جامعه هدف خود را جلب کند و در نهایت به موفقیت در این زمینه دست یابد.
وی افزود: البته با این غربالگری افرادی که دارای تخصص بالایی هستند هیچ شانسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند. این فیلتر دامنه انتخاب نصب را کاملاً محدود می کند. به نظر من ، یک بررسی باید انجام شود و باید به هرکدام از مجموعه های طیف کارآمدتر ارائه شود. شخصی با تخصص یا شخصی با مدرک مدیریت از وزارت ورزش. حداقل یک یا دو نفر در زمینه مهارت خود باید وارد انتخابات شوند و تصمیم گیری باید به خود شورا ارائه شود.
این پیشکسوت دوچرخه سواری درباره مهمترین راه حلهایی که می تواند به دوچرخه سواری کمک کند گفت: “خواسته و انتظار من از همکاران در این رالی این بود که با دقت و مطابق با یک برنامه قابل اجرا انتخاب کنم.” در واقع ، این یک برنامه عملیاتی و واقعی است و می توان برنامه را تأیید کرد تا در نهایت این وضعیت دوچرخه سواری متوقف شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا