اقتصادیفعالان کسب و کار

چربی سوز خانگی شکم

فیبرهای محلول باعث ایجاد احساس سیری شده و کنترل اشتها را به دست می‌گیرند. فیبر محلول سطح هورمون‌هایی مانند PYY و GLP-1 را افزایش داده و مانع ترشح هورمون گرسنگی می‌شود. بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که فیبر بیشتری دریافت می‌کنند، چربی و کالری کمتری از غذاها دریافت می‌کنند.مواد غذایی مانند مرکبات، آجیل و مغزها، برخی از سبزیجات مانند کرفس و اسفناج، جو دوسر، حبوبات و برنج قهوه‌ای حاوی مقدار بالایی فیبر محلول بوده و مصرف آن‌ها به صورت روزانه در روند کاهش وزن و چربی سوز بدن مفید است.

طرز تهیه قویترین چربی سوز شکم و پهلو با اثر جادویی و عالی

کافئین یک چربی سوز قوی طبیعی است که می‌تواند سوخت و ساز بدن را برای 1 تا 2 ساعت 16 برابر کند. دانه‌ها، دم نوش‌ها و مواد غذایی حاوی کافئین می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند. البته در برخی از تحقیقات اثر بحشی کافئین در کاهش وزن برای کسانی بیشتر بوده که اضافه وزن بالایی نداشته‌اند.

اما در حالت کلی دانه‌های کافئین‌دار مانند قهوه و چای را در لیست مواد چربی سوز گیاهی قرار می‌دهند. البته مواد کافئین‌دار می‌تواند اعتیاد آور باشد. مراقب باشید که به نوشیدن بیش از حد قهوه یا چایی عادت نکنید. شکم بند لاغری زنانه ممکن است به سفت شدن ماهیچه های شکم کمک کرده و براحتی می توان زیر لباس از آن استفاده نمود

میوه‌های تازه در هر فصل منبعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد عالی مفید برای بدن است. میوه‌ها در اغلب برنامه‌های غذایی به عنوان میان وعده شناخته می‌شوند. میوه‌های تازه حاوی فیبر و سایر مواد مغذی است و کالری بسیار مناسبی را برای بدن تأمین می‌کند. از میوه‌های چربی سوز می‌توان به سیب، گلابی، گریپ فروت، کیوی، خیار، آووکادو، آلبالو، انار، هندوانه و انواع توت اشاره کرد. سعی کنید با استفاه از میوه‌های تازه اسموتی تهیه کنید و از نوشیدن محلول میوه‌ها در دوران کاهش وزن لذت ببرید.

سبزیجات از بهترین مواد غذایی طبیعی برای چربی سوزی است. سبزیجات فیبر بالایی داشته و احساس سیری طولانی مدت را ایجاد می‌کنند. همچنین شرایط و کارکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشیده و دفع مواد زائد را راحت‌تر می‌کنند. سبزیجاتی مانند اسفناج، کرفس، کدو سبز، هویج، گل کلم، گوجه فرنگی و سیر در لیست بهترین چربی سوز قوی طبیعی قرار دارند. سبزیجات از مواد غذایی پایه ثابت در رژیم غذایی کاهش یا افزایش وزن است.

ادویه‌ها اغلب به عنوان چاشنی غذا شناخته می‌شوند. اما ادویه‌ها نیز مانند مواد غذایی اصلی، تأثیر بسیاری بر متابولیسم بدن دارند. برخی از انواع ادویه‌ها مانند زردچوبه، دارچین، فلفل تند، چینسینگ، زنجبیل و سرکه میل و هوس به خوردن را کم کرده و به افزایش چربی سوزی بدن کمک می‌کنند.

علاوه بر مواد غذایی و میوه و سبزیجات، می‌توانید به نوشیدنی‌های چربی سوز نیز توجه داشته باشید. نوشیدنی‌های رژیمی یا لاغر کننده بسیار است. اما از نوشیدنی چربی سوز قوی خانگی علاوه بر قهوه و چای سبز می‌توان به آب سالم، چای سیاه، چای زنجبیل، آب لیمو، سرکه سیب، عرقیات چربی سوز و اسموتی‌ها اشاره کرد. نوشیدنی‌ها علاوه بر چربی سوزی، روند هضم و جذب غذا را تسریع کرده و به کارکرد دستگاه گوارش کمک می‌کنند. به یاد داشته باشید که آب تنها نوشیدنی است که هیچ جایگزنی نداشته و باید در مصرف آن در طول روز دقت کنید.

در کنار مواد خوراکی یکی از بهترین چربی سوزهای قوی بدن، ورزش و تمرینات هوازی است. تحقیقات نشان داده که تمرینات هوازی بیشترین تأثیر را بر افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی‌ها دارند. تمریناتی مانند دو، دوچرخه سواری، شنا و ایروبیک می‌تواند شما را در روند لاغری و چرب‌ سوزی طبیعی کمک کند.

توجه داشته باشید که رعایت رژیم غذایی یکی از اقدامات مهم کاهش وزن است. برای تکمیل روند لاغری، تقویت عضلات بدن و پایداری کاهش وزن، بدن به تحرک و فعالیت‌های اصولی و صحیح نیاز دارد. با انجام تمرینات ورزشی در طول هفته می‌توانید با خیال راحت سلامت عمومی بدن خود را برای طولانی مدت تأمین کنید.

برخی از افراد به عدم درک صحیح مکانسیم بدن، اقدام به یافتن سریع‌ترین راه برای کاهش وزن مانند: قویترین چربی سوز شکم و پهلو 7 کیلو در 7 روز، می‌کنند. برخی از داروها و متدهای کاهش وزن امکان لاغر شدن در مدت زمان کوتاه را دارند. اما باید بدانید که بدن مانند یک کارخانه بوده و روند فعالیت خود را به صورت مداوم و پیوسته انجام می‌دهد.

چاقی در طول زمان و به صورت آهسته ایجاد می‌شود. بر همین مبنا کاهش وزن نیز نیاز به زمان و تداوم اقدامات صحیح دارد. کاهش وزن یک فرآیند پیوسته بوده و نیازمند اصلاح سبک زندگی، اصلاح سبک غذایی و انجام تمرینات ورزشی است.

لاغری سریع اغلب برای بدن مضر است و در زمان کوتاهی نیز برمی‌گردد. بر این اساس بهتر است همراه با مشاوره تغذیه و مربی ورزش ماهر و متخصص، فرآیند چربی سوزی و کاهش وزن را آغاز و سلامت بدن خود را تضمین کنید.

در این مقاله 9 چربی سوز قوی طبیعی مانند انواع مواد غذایی حاوی پروتئین، نوشیدنی‌، ادویه‌ها، میوه و سبزیجات تازه، مواد غذایی حاوی فیبر و غیره را معرفی کردیم. استفاده صحیح و درست از چربی سوزهای طبیعی به شما کمک می‌کند فرآیند کاهش وزن را به درستی و با کمترین عوارض طی کنید. اما بهترین راه برای کاهش وزن، دریافت مشاوره از متخصصین است.

در کنار برنامه غذایی می‌توانید برنامه ورزشی مختص خود را نیز دریافت و در باشگاه محل زندگیتان تمرینات لازم را انجام دهید. تیم پشتیبانی مجموعه فیت کلاب با شما همراه است تا بتوانید پاسخ سؤالات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

چربی سوزی با داروها امکان پذیر است. اما تداوم نداشته و در صورت قطع قرص، وزن دوباره به حالت قبل بر می‌گردد. کاهش وزن نیازمند برنامه غذایی صحیح، انجام تمرینات ورزشی صحیح و اصلاح سبک زندگی است. لبه های گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی ژله ای بوده و به بدن شما می چسبد و دیگر سر نمی خورد بنابراین نگرانی بابت لول شدن نداشته باشید

مواد غذایی پروتئینی، فیبر‌دار، میوه و سبزیجات، دانه‌های کافئین‌دار در لیست مواد خوراکی چربی سوز قوی قرار دارند.بهترین چربی سوز ناشتا و بدون عوارض، آب ولرم سالم و تصفیه شده است. آب سالم در ابتدای صبح می‌تواند بدن و دستگاه گوارش را برای فعالیت روزانه آماده و متابولیسم بدن را افزایش دهد. علاوه بر آب نوشیدن قهوه در برخی از روزها نیز تجویز می‌شود. نوشیدن قهوه به صورت ناشتا برای هر روز توصیه نمی‌شود.

چربی سوزی شکم چگونه امکان پذیر است؟

سوزاندن چربی شکمی و به دست آوردن شکمی صاف از طریق رعایت اصل “کالری نقصان” و “ورزش مقاومتی” امکان پذیر است و اگر این دو اصل را رعایت کنید حداقل ۶ تا ۱۲ هفته زمان لازم است. هر چه چربی‌های شکم شما بیشتر و سرسخت‌تر باشد، باید در آن دوره رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود را جدی‌تر دنبال کنید.

نقش عضلات شکم در چربی سوزی

ماهیچه‌های شکم شما که به نام عضلات شکم یا ماهیچه‌های میا‌ن‌تنه شناخته می‌شوند، نقش مهمی در سوزاندن چربی‌های ناحیه شکمی دارند. تقویت این عضلات با تمرینات موضعی، می‌تواند به طور غیر مستقیم کمک کند تا شما چربی کلی بدن را به طور موثرتری بسوزانید.

این اتفاق به این دلیل است که عضلات شکم شما مسئول تثبیت میان بدن و حفظ وضعیت مناسب بدن‌تان در طول تمرین هستند. همین موضوع می‌تواند عملکرد کلی شما را در تمرین بهبود بخشد. علاوه بر این، داشتن توده عضلانی بیشتر می‌تواند میزان متابولیسم در حالت استراحت را افزایش دهد، به این معنی که حتی در حالت استراحت هم کالری بیشتری می‌سوزانید.

نکته: توجه کنید چربی سوزی شکمی و موضعی تنها از طریق ورزش امکان‌پذیر نیست؛ برای از بین بردن موثر چربی شکم، باید یک رژیم غذایی ورزشی سالم و مناسب داشته باشید. با این گن لاغری زنانه ترکیه ای شما می توانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید . چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباس های شما ایجاد نمی کند

 

دکمه بازگشت به بالا