اقتصادیفعالان کسب و کار

چگونه با بازی ایرانی پول در بیاوریم

  • آیا کسب درامد از طریق اپلیکیشن ممکن است؟
  • بهترین برنامه های ایرانی برای کسب درامد کدم‌اند؟
  • میزان درامد از هرکدام چقدر است؟

موبایل امروزه بسیار گسترده است و شما اگر می‌خواهید از طریق اینترنت کسب درامد کنید، یکی از روش‌های آن استفاده از اپلیکیشن های طراحی‌شده ایرانی در این زمینه است. در بیشتر این اپلیکیشن ها شما می‌توانید به دانلود برنامه، ورزش، تماشای تبلیغات و غیره بپردازید و با این روش ها درامد کسب کنید. در مجله اپمون با ما همراه باشید تا با تمام نکات مرتبط با برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد آشنا شوید. قطعاً همه ما می‌دانیم که در دنیای امروز پول نقشی اساسی و مهمی دارد. تقریباً همه ما می‌خواهیم درآمدی کافی برای گذران امور روزمره زندگی خود داشته باشیم و از طرفی هم امروزه کسب‌وکارها به‌صورت دورکاری و آنلاین جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند.

باوجود امکان دورکاری برنامه‌های متعددی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها درامد کسب کنید و کار موردنظرتان را به‌راحتی پیدا کنید. بسیاری از اپلیکیشن های کسب درامد ایرانی در حال فعالیت هستند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید؛ اما قبل از انتخاب بهترین برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد لازم است که برخی نکات مثل ایمنی و اعتبار آن‌ها را در نظر بگیرید و به آن‌ها توجه کنید. در ادامه شما را با اپلیکیشن های کسب درامد ایرانی آشنا می‌کنیم:

چرا باید اپلیکیشن ایرانی برای کسب درامد را انتخاب کنیم؟

امروزه بازار کسب درامد از طریق اپلیکیشن بسیار داغ است؛ اما ازآنجایی‌که این نوع از کسب‌وکارها هنوز نوپا هستند بسیاری از کاربران درباره آن‌ها اطلاعات کافی ندارند. همین مورد سبب شده تا افراد تازه‌وارد سایت‌های خارجی را برای کسب درامد انتخاب کنند. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که سایت‌های خارجی درامد دلاری برای شما دارند. آیا آن را می‌توانید نقد کنید؟ با توجه به تحریم‌های موجود کسب درامد از سایت‌های خارجی کار ساده و شیرینی نیست. تنها راهی که می‌توانید از این اپلیکیشن ها کسب درامد کنید این است که تحریم‌ها را دور بزنید و درامد زایی کنید که انجام این کار هم خیلی دشوار است. بهترین و راحت‌ترین کار این است که از انجام چنین کاری منصرف شوید و از نرم‌افزارهای داخلی و ایرانی استفاده کنید. اگر به ، شهرکرد و تهران نیاز دارید می توانید از خدمات عالی اپمون بهرمند شوید.

بهترین برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد

  1. اپلیکیشن کارنت

اپلیکیشن ایرانی برای کسب درامد دیگری که به وسیله آن می توانید در خانه درامد کسب کنید کارنت نام دارد. شما با استفاده از این برنامه به صورت آنلاین و در مدت زمان کوتاهی می توانید صاحب شغل شوید و به کسب درامد بپردازید. برای استخدام شدن در کارنت فقط به یک گوشی هوشمند و رایانه نیاز دارید. درصورتی‌که تجهیزات لازم و‌ سن قانونی دارید می‌توانید با فرم پر کردن و انتخاب شرکت موردنظر کارتان را در مدت کوتاهی آغاز کنید. البته برای دریافت فرم ثبت‌نام شرکت‌ها باید مبلغ 10 هزار تومان پرداخت کنید. مؤسسین و کاربران کارنت به شما می‌گویند که شما به‌طور روزانه می‌توانید درامد چند صدهزارتومانی از این برنامه داشته باشید.

برای افرادی که به کسب درآمد با اپلیکیشن ایرانی و بازی علاقه دارند، استفاده از اپلیکیشن کیودی توصیه می‌شود. با اپلیکیشن کیودی شما در طول روز می‌توانید هم به‌صورت ریال و هم‌ دلار مقدار زیادی درامد کسب کنید. در این برنامه برای کاربر این امکان فراهم است که فقط با بازی کردن، شرکت در مسابقات و برنده شدن در آن‌ها درامد میلیونی کسب کند. به‌صورت روزانه می‌توانید در لیگ‌های تخصصی و عمومی که در این بازی برگزار می‌شوند شرکت کنید و با بازی کردن برنده شوید و جایزه لیگ را دریافت کنید. البته این امکان برای کاربر فراهم می‌شود که هر زمان خواست از موجودی خود برداشت کند. به‌طوری‌که‌ کمتر از 48 ساعت پول به‌حساب تان واریز می‌شود و قابل‌برداشت است.

  1. اپلیکیشن آی فیلو

آیا تابه‌حال به این فکر کرده اید که با آپلود ویدیو در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید درامد کسب کنید؟ البته شاید درآمدزایی اندکی باشد اما با اشتراک‌گذاری ویدیو در این اپلیکیشن می‌توانید درامد کسب کنید، اما سؤال اینجاست که چگونه؟ به این صورت که شما یک ویدیو در آی فیلو آپلود می‌کنید و تا هر زمان که این برنامه درامد داشته باشد شما از طریق تبلیغات صفحه نیز در درامد آن سهیم خواهید بود. به‌طورکلی، به‌سادگی می‌توان از اینترنت و بهترین برنامه های ایرانی برای کسب درامد استفاده کرد.

  1. اپلیکیشن دیجی پی

این اپلیکیشن توسط دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران پشتیبانی می‌شود. از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید قسط و قبض‌های خودتان را پرداخت کرده و یا شارژ و بلیط بخرید و به‌صورت آنی درامد کسب کنید. علاوه بر این با هر پردازشی که برای خرید خود انجام می‌دهید، همان لحظه می‌توانید درصدی از پولتان را پس گرفته و به کیف پول خود برگردانید. همچنین با استفاده از این برنامه شما می‌توانید بدون هیچ ضامنی به خرید کالا از دیجی کالا بپردازید. این برنامه شانس شرکت در جشنواره‌های همیشگی و همچنین امتحان کردن شانس روزانه شما را افزایش می‌دهد تا بتوانید با امتیازات به‌دست‌آمده خود در قرعه‌کشی‌های ماهانه و سالانه دیجی پی شرکت کرده و شانس برنده شدن داشته باشید.

  1. اپلیکیشن اسنپ کیو

افرادی که به بازی کردن علاقه‌مند هستند و می‌توانند از طریق بازی درامد کسب کنند، استفاده از این اپلیکیشن بسیار مفید است. ابزار کار برای کسب درامد با اپلیکیشن های ایرانی گوشی هوشمند و اینترنت بوده که به‌وسیله آن می‌توانید روزانه درامد قابل‌توجهی کسب کنید. در برنامه اسنپ کیو می‌توانید به انواع بازی‌های مختلف و رقابت با دیگران بپردازید. البته در برخی مواقع می‌توانید از جوایز روزانه در صورت پاسخ به سؤالات‌ مختلف بهره‌مند شوید.

بازی پول واقعی |بازی دلاری رایگان

  1. آپاناژ

به گفته برخی آپاناژ بهترین برنامه ایرانی برای کسب درامد است، این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید و برای درامد زایی در خانه استفاده کنید که یک گزینه ایدآلی است. در این برنامه شما می‌توانید با مشاهده کلیپ کسب درامد کنید. آپاناژ سعی کرده با کلیپ‌های آموزنده خود، کاربرانش را سرگرم نگه دارد، به‌طوری‌که کاربر در صورت کار با اپلیکیشن احساس خستگی نکنند. نکته مهم دیگر که سبب جذابیت برنامه می‌شود، برگزاری مسابقات مختلف برای کاربران است. اگر کاربر در مسابقات برگزارشده برنده شود، امتیاز دریافت خواهد کرد. امتیازها امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. برای استفاده از برنامه ابتدا باید ثبت‌نام کنید، البته این اپلیکیشن کسب درامد کاملاً رایگان بوده و برای کار با آن به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید.

  1. اپلیکیشن مستر بوف

اگر اطلاعات عمومی خوبی داشته باشید، در این برنامه به‌راحتی می‌توانید درامد کسب کنید. مستر بوف‌ یکی از بهترین برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد است که در بازار وجود دارد و شما می‌توانید آن را دریافت کنید. در این برنامه شما می‌توانید در دسته‌های مختلف و همچنین چالش‌های مختلف شرکت کنید و برای این کار نیازی به پرداخت هزینه نیست. دلیل اصلی تمایز این اپلیکیشن با سایر برنامه‌های کسب درامد به بروز کردن سؤالات، جوایز و پشتیبانی عالی شرکت سازنده مربوط می‌شود. انتخاب بهترین بروکر فارکس در دنیا برای افراد مختلف، قطعاً نتیجه‌های متفاوتی به همراه دارد

 

  1. اپلیکیشن کسب‌وکار موفق

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد که به شما در کسب درامد کمک می‌کند اپ کسب‌وکار موفق است. فرقی نمی‌کند که در چه نقطه‌ای از کشور یا در چه سنتی هستید و آیا سرمایه اولیه دارید یا خیر. درون این اپ ایده‌های متنوع و زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با هریک از آن‌ها که همخوانی بیشتری دارید و به آن علاقه‌مند هستید کسب‌وکارتان را آغاز کنید. تقریباً صد ایده برای افرادی که سرمایه‌دارند اما نمی‌دانند که کجا و چگونه آن را هزینه کنند وجود دارد تا بتوانند به سود برسند و تقریباً پنجاه ایده برای کسانی وجود دارد که سرمایه ندارند اما می‌خواهند کسب‌وکاری شروع کنند دارد. نکته جالبی که در این اپلیکیشن وجود دارد این است که درزمینهٔ های مختلف می‌تواند به شما مشاوره و راهنمایی دهد تا مسیر موفقیت را طی کنید.

  1. درامد با موبایل 100٪رایگان

شاید این اپلیکیشن ازنظر نام مقداری عجیب باشد اما می‌توانید آن را با همین نام از کافه بازار دانلود کنید. بنا بر ادعای سازنده این اپلیکیشن ظرفیت افرادی که در بازی عضو می‌شوند، بسیار محدود است. به‌طوری‌که فقط افرادی که به دنبال درامد هستند وارد برنامه می‌شوند. نکته مهم و قابل‌توجه درباره این اپلیکیشن رایگان بودن آن است. کاربران در این برنامه می‌توانند با اپراتور ارتباط برقرار کنند و اگر ابهامی در فرایند برنامه پیش آمد اپراتور را مطلع کنند. بهترین برنامه‌های ایرانی برای کسب درامد می توانند افراد را به درامد برسانند.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی 9 نمونه از بهترین برنامه های ایرانی برای کسب درامد پرداختیم و هر کدام را توضیح دادیم تا تاکید کنیم تنها راه کسب درآمد از حوزه اپلیکیشن، طراحی و نیست، بلکه براه های زیادی برای کسب درآمد از اپلیکیشن ها است. شما چه اپلیکیشنی میشناشسید که بتوان از آن کسب درآمد کرد؟ برای ما کامنت بگذارید.

 

زینب اصغری

علاقمند و مدرس بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس. محتوا تولید نمیکنم، مگر اینکه خودم از محتوایی که ایجاد کردم چیزی یاد بگیرم. منتظر شنیدن نظراتتون هستم.
دکمه بازگشت به بالا