اقتصادیفعالان کسب و کار

چگونه گوشی به تلویزیون سونی وصل کنیم

امروزه کاربران نسبت به اتصال گوشی به تلویزیون علاقه زیادی نشان داده‌اند. هنگامی که تبلت یا گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید، صفحه نمایش گوشی خود را روی صفحه تلویزیون می‌بینید همانند یک آیینه است.

این عمل نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی بسیار کاربردی است. با خانواده می‌توانید عکس و فیلم جمع‌های خانوادگی را روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید. با می‌توانید تصاویر را زیباتر و بزرگ‌تر به نمایش بگذارید.

با کابل و رابط یا اتصال به وای‌فای اتصال گوشه به تلویزیون امکان‌پذیر است. اگر دوست دارید گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و تصاویر را بزرگ‌تر و زیباتر تماشا کنید، در این مقاله  با ما همرا باشید. تا با روش های مختلف اتصال موبایل به تلویزیون سونی  آشنا شوید و حتی شاید روشی برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی قدیمی خود نیز بتوان یافت.

وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی

اگر تلویزیون شما سامسونگ است مقاله  را مطالعه کنید

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سونی

 یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها اتصال گوشی به تلویزیون سونی، قابلیت وای فای دایرکت Wi Fi Direct  است. و همچنین یکی دیگر از روش ها و موارد نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سونی بوسیله نرم افزار اتصال گوشی به تلویزیون سونی می باشد که در ادامه مقاله در ویدئو بصورت تصویری آموزش داده شده و به معرفی آن پرداخته ایم.

  1. وارد تنظیمات گوشی شوید.
  2. گزینه Connections یا اتصالات را فعال کنید.
  3. Wi Fi Direct   را فعال کنید.
  4. گزینه Wi Fi را در تلویزیون سونی فعال کنید.
  5. بعد از فعال شدن هر 2 دستگاه می‌توانید محتوا گوشی را در صفحه تلویزیون سونی ببینید.

اما وصل شدن گوشی به تلویزیون سونی تنها به این روش ختم نمی شود و دارای مراحل و روش های مختلفی است که می توانید با توجه به نوع تلویزیون و همینطور نوع گوشی خود یکی از روش های اتصال تلویزیون سونی به گوشی را انتخاب کنید. مانند وصل شدن گوشی به تلویزیون سونی با اسمارت ویو و غیره . . .

وصل شدن تلویزیون سونی به گوشی با بلوتوث

این روش که یکی از ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین روش ها در ابتدای پیدایش بود اما امروزه به دلیل بوجود آمدن روش های متفاوت وصل شدن تلویزیون سونی به گوشی دیگر کمتر از این روش استفاده می شود. اما روال اصلی به این صورت است که با روشن کردن بلوتوث گوشی همراه و بلوتوث تلویزیون هر دو دستگاه با هم ارتباط برقرار می کنند و می توان با وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی داده ها را مبادله کنند.

ابتدا یک دانگل کروم کست تهیه می کنیم و به تلویزیون وصل کرده، سپس کابل USB شارژر دانگل را نیز به آن متصل می کنیم، حالا کروم کست را فعال کرده و موبایل خود را و کروم کست را نیز به اینترنت وصل می کنیم که یکی از روش های آسان در آموزش وصل شدن گوشی به تلویزیون دانگل کروم کست می باشد.

نرم افزار اتصال گوشی به تلویزیون سونی

**اگر قصد خرید دارید فروشگاه سونی شهراد دارای تنوع بالایی از تلویزیون در سری های مختلف است.

خرید قسطی در فروشگاه سونی شهراد،  با بهترین شرایط مهیا می باشد از این رو حتی در مقاله نحوه وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی نیز نمی توان از آن گذشت زیرا شما دوستان عزیز بتوانید از این فرصت استثنایی بهره مند شوید.

آموزش تصویری اتصال گوشی به تلویزیون سونی

اگر مایل به آشنایی بیشتر و دانستن تمام مراحل و اینکه چگونه گوشی را به تلویزیون سونی وصل کنیم می باشید می توانید به وسیله ویدئوی زیر تمام نکات و پاسخ سوالات سوالات خود را در رابطه با وصل شدن به تلویزیون سونی و آیا انتقال تصویر گوشی به تلویزیون سونی امکان پذیر است یا فقط می توان تصاویر را مشاهده کرد دریافت کنید. و اگر سوالی نیز در این رابطه و همچنین در مورد طریقه وصل شدن گوشی به تلویزیون سونی وجود دارد در قسمت نظرات برای ما بنویسید در اولین فرصت به آن پاسخ می دهیم.

در سالیان اخیر و با پیشرفت تکنولوژی قابلیت‌های مختلف و بسیار کاربردی به تلویزیون‌های هوشمند سونی اضافه شده است که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌هایی که به اضافه شده است، قابلیت اتصال تلفن همراه یا تبلت به این تلویزیون‌ها است. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید صفحه‌نمایش گوشی خود را به‌صورت بزرگ‌تر بر روی صفحه تلویزیون تماشا کنید.

علاوه بر این می‌توانید فیلم و سریال‌های محبوب خود که در گوشی تلفن همراهتان دارید را بدون استفاده از فلش و به آسانی از طریق تلویزیون تماشا کنید و لحظاتی شاد و مفرح را برای خود و خانواده خود بسازید. در این مقاله قصد داریم تا روش‌های مختلف اتصال گوشی به تلویزیون‌های سونی را شرح داده و بررسی کنیم که کدام یک بهترین روش برای وصل کردن گوشی به تلویزیون سونی است.

روش‌های وصل شدن گوشی به تلویزیون سونی

روش‌های متعددی برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون‌های سونی وجود دارد که تعداد این روش‌ها باتوجه‌به پیشرفت تلویزیون‌های سونی در این زمینه، در حال افزایش است. البته قابل‌ذکر است که در حال حاضر تعداد این روش‌ها به مدل تلویزیون سونی شما نیز بستگی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی روش‌های مختلف اتصال گوشی به تلویزیون‌های سونی می‌پردازیم.

روش‌های متعددی برای اتصال تلفن همراه به تلویزیون‌های سونی وجود دارد که تعداد این روش‌ها باتوجه‌به پیشرفت تلویزیون‌های سونی در این زمینه، در حال افزایش است. البته قابل‌ذکر است که در حال حاضر تعداد این روش‌ها به مدل تلویزیون سونی شما نیز بستگی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی روش‌های مختلف اتصال گوشی به تلویزیون‌های سونی می‌پردازیم.

اتصال تلفن همراه به تلویزیون‌های سونی به‌وسیله بلوتوث

استفاده از بلوتوث برای اتصال گوشی به تلویزیون‌های سونی از ساده‌ترین روش‌ها برای انجام این کار است. استفاده از این روش پیچیدگی خاصی نداشته و به راحتی قابل انجام است. برای این منظور کافی است که بلوتوث گوشی و تلویزیون سونی خود را روشن کرده و سپس توسط گوشی تلفن همراه خود به متصل شوید. توجه داشته باشید که قبل از اتصال بلوتوث‌ها به هم دو دستگاه باید با هم جفت شده باشند.

در واقع وقتی برای اولین‌بار تصمیم به اتصال گوشی خود به تلویزیون سونی می‌گیرید و در تلفن همراه خود بر روی نام بلوتوث تلویزیون سونی خود کلیک می‌کنید، هم گوشی تلفن همراه و هم تلویزیون سونی برای جفت شدن با یکدیگر از شما اجازه می‌خواهند.

در این مرحله شما می‌توانید دو دستگاه را جفت کنید. البته استفاده از بلوتوث برای اتصال گوشی به تلویزیون خیلی رایج نیست و بیشتر از بلوتوث برای اتصال هدفون به دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود. اما از این طریق نیز می‌توانید گوشی تلفن همراه خود را به تلویزیون‌های سونی متصل کنید از پخش تصاویر، موزیک‌ها و ویدئو های خود بر روی تلویزیون لذت ببرید.

نصب اپلیکیشن برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون سونی

روش نصب اپلیکیشن برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون سونی از روش‌های پرکاربرد در این زمینه است. این روش از روش‌های قبلی پرکاربردتر و مفیدتر است؛ ولی روش استفاده از اپلیکیشن، پیچیدگی‌ها و دشواری‌های خاص خودش را دارد.این روش به کمی صبر و حوصله نیاز دارد؛ ولی بسیار کاربردی و کارراه‌انداز است.در این روش ابتدا باید تلویزیون سونی خود را به وای فای متصل کنید.

اتصال گوشی به تلویزیون سونی با قابلیت WiFi Direct

بعد از انجام این مراحل کدی بر روی صفحه تلویزیون سونی نمایش داده می‌شود که با وارد کردن این کد در گوشی اندرویدی خود می‌توانید گوشی خود را به تلویزیون سونی متصل کنید. این روش از روش‌های بسیار رایج اتصال گوشی به تلویزیون است که به شرح و معرفی آن پرداختیم.

اتصال گوشی به تلویزیون سونی با استفاده از سیم HDMI

از رایج‌ترین و قدیمی‌ترین روش‌های اتصال گوشی به تلویزیون سونی می‌توان به روش استفاده از کابل HDMI اشاره کرد. این روش از مطمئن‌ترین روش‌ها برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون سونی است که کاربرد زیادی نیز دارد. روش استفاده از سیم HDMI بسیار محبوب است و در عین سادگی بسیار کارراه‌انداز است.در این روش با استفاده از کابل HDMI که بر روی تلویزیون‌های سونی نیز تعبیه شده است می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی گوشی تلفن همراه خود را به تلویزیون سونی متصل کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

این روش از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون سونی است؛ اما برای استفاده از این روش یک مشکل بزرگ وجود دارد. گوشی تلفن همراه شما باید از فناوری MHL پشتیبانی کند تا شما بتوانید از این روش برای اتصال گوشی خود را به تلویزیون سونی استفاده کنید. در غیر این صورت این روش مفید برای شما کاربردی نخواهد داشت و شما باید از روش دیگری برای اتصال گوشی خود به تلویزیون سونی استفاده کنید.

علاوه بر این تلویزیون سونی شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند تا بتواند از این روش استفاده کنید. اگر گوشی و تلویزیون سونی شما از فناوری MHL پشتیبانی کند شما می‌توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی با خرید و استفاده از یک کابل تبدیل micro usb بهHDMI یا کابل تبدیلtype c به HDMI گوشی خود را به تلویزیون سونی متصل کنید.

استفاده از مبدل usb type c به HDMI برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی

این روش بیشتر برای گوشی‌هایی استفاده می‌شود که دارای درگاه type c هستند.در این روش با استفاده از مبدل type c به HDMI می‌توانید گوشی خود را به تلویزیون سونی متصل کنید و با بهره‌مندی از فناوری MHL تصویر،موزیک و ویدئو های گوشی خود را از طریق تلویزیون سونی پخش کنید.

Smart view در تلویزیون سونی |اتصال گوشی به تلویزیون سونی با wifi

متصل کردن گوشی به تلویزیون به وسیله مبدل micro usb به HDMI

این روش هم از ساده‌ترین روش‌ها برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون سونی است.این روش فقط به یک کابل HDMI و مبدل micro usb به HDMI نیاز دارد. این مبدل مخصوص گوشی‌هایی است که دارای پورت micro usb هستند و پورت usb type c را ندارند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش نیز نیاز است که هم گوشی و هم تلویزیون سونی شما از فناوری MHL پشتیبانی کنند.

وصل کردن گوشی آیفون به تلویزیون سونی

برای اتصال گوشی‌های آیفون به تلویزیون سونی هم مبدل‌های مخصوصی وجود دارد که شما با داشتن این مبدل‌ها و یک کابل hdmi به راحتی می‌توانید تلفن همراه آیفون خود را به تلویزیون سونی وصل کنید و از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. برای راهنمای بیشتر می توانید به tvrepairmelbourne.com.au مراجعه کنید.

کلام آخر

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تلویزیون‌های هوشمند و پیشرفته قابلیت‌های متعددی به این تلویزیون‌ها اضافه شده است که بسیار مهیج و هیجان‌انگیز هستند. قابلیت وصل کردن گوشی تلفن همراه به تلویزیون از جدیدترین، هیجان‌انگیزترین و مهیج‌ترین قابلیت‌هایی است که به تلویزیون‌های هوشمند اضافه شده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید صفحه نمایشگر تلفن همراه خود را در ابعاد بزرگ‌تر در قاب تلویزیون خود مشاهده کنید.پخش تصاویر، موزیک‌ها و ویدئو های گوشی تلفن همراه شما تنها بخش کوچکی از مزیت‌های این قابلیت است.

این قابلیت حتی در حوزه آموزش‌وپرورش نیز بسیار مفید و مؤثر است. تلویزیون‌های سونی از پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های عرضه شده به بازار هستند که به راحتی می‌توانید گوشی خود را به آنها متصل کنید.روش‌های مختلف و متعددی برای اتصال گوشی تلفن همراه به تلویزیون‌های سونی وجود دارند که در این مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از آنها پرداختیم. این روش‌ها از پرکاربردترین و معروف‌ترین روش‌ها برای اتصال گوشی به تلویزیون سونی هستند. هرکدام از این روش‌ها شرایط خاص خود را دارد که برای استفاده از آنها باید به این شرایط دقت کنید.

نوع روشی که برای اتصال گوشی تلفن همراه خود به تلویزیون سونی انتخاب می‌کنید بستگی به مدل گوشی و تلویزیون سونی شما دارد. پس از بررسی شرایط و بررسی مدل گوشی و تلویزیون سونی خود می‌توانید یکی از روش‌های ذکر شده که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید و به راحتی گوشی موبایل خود را به تلویزیون سونی وصل کنید.

اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت اول تعمیر مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا